Продавець IP-АТС (АйПі-АТС) розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
12 відгуків
+380 (97) 601-29-30
+380 (44) 391-10-18
IP-АТС (АйПі-АТС)
Кошик

Порівняння IP-GSM-шлюзів на 4 сім-карти

IP-GSM-шлюз - пристрій, який забезпечує проходження дзвінків між мобільними мережами (GSM) та мережами передачі даних (IP). Основне застосування - підключення мобільних номерів до обладнання ip-телефонії ip-атс, call-центр, віртуальні і хмарні АТС. Це дозволяє, по-перше, знизити витрати на вихідні дзвінки з офісу на мобільні телефони, а по-друге дозволить вашим клієнтам зручніше дзвонити до вас в офіс. Зазвичай набагато дешевше набрати мобільний номер такого ж оператора і дзвонити по внутрішньомережевих тарифів.

Крім дзвінків ip-gsm-шлюзи також використовуються для роботи з СМС-повідомленнями. Кожен з виробників надає свій SMS API, що дозволяє інтегрувати ip-gsm-шлюзи з різними програмами і використовувати їх для відправки і отримання СМС-повідомлень. Наприклад, підтвердження замовлення клієнту, СМС-авторизація, повідомлення про події.

Шлюзи всіх виробників підтримують протокол SIP і найпопулярніші аудіокодеків. Тому всі вони сумісні практично з будь-яким устаткуванням.

Для основного завдання - дзвінки на мобільні підійде будь-шлюз. Але у різних виробників різні додаткові можливості, а також різні комплектуючі, що впливає передусім на стабільність роботи gsm-шлюзу.

На ринку представлені моделі на 1, 2, 4, 6, 8 і так далі до 44 сім-карт. Але, виходячи з того, що в Україні діє 3 GSM-оператора найбільшою популярністю користуються gsm-шлюзи на 4 сім-карти. В даній таблиці наведено порівняння IP-GSM-шлюзів, які представлені на ринку України станом на кінець 2017 року.

Нижче в таблиці наведено порівняння основних можливостей IP-GSM-шлюзів на 4 сім-карти.

Параметр

Dinstar

GoIP

Openvox

Yeastar

Кількість сім-карт

4

4

4

4

Можливість розширення

До 6 або 8 сім-карт

Немає

3 серії шасі:
1) до 8 сім-карт

2) до 20 сім-карт

3) до 44 сім-карт

Немає

Наявність сертифіката

Є

Немає

Є

Є

Отримання і відправка SMS через веб-інтерфейс шлюзу

Є

Є

Є

Є

API для роботи з SMS

Є

Є

Є

Є

Прийом і відправка SMS через AMI (Asterisk Management Interface)

Немає

Немає

Є

Є

Пересилання вхідних SMS на електронну пошту

Є

Є

Є

Є

Готова програма для роботи з СМС

Готова програма для роботи з СМС-повідомленнями (не бета-версія) є тільки у компанії Yeastar це програмний СМС-сервер MySMS.

Для gsm-шлюзів інших виробників можна знайти програми в інтернеті, але це приватні розробки не від виробника.

Зроблений на базі Астеріск
виконує функції sip-сервера (базові функції ip-атс)
Немає Немає Так Так

Ціна, дол. США

Dinstar DWG2000E-4G-B

515

GoIP4

210 – без ПДВ

250 – з ПДВ

VS-GW1202 -
4 сім-карти з розширенням до 8 —
500

VS-GW1600 -
4 сім-карти з розширенням до 20 — 5
50

VS-GW2120 -
4 сім-карти з розширенням до 44 — 8
50

Neogate TG400 - 525

 

Інші статті
  • Підключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзуПідключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзу
    На ринку представлені різні SIP-клієнти для мобільних телефонів для підключення до IP-GSM шлюзу через Інтернет і прийому та здійснення дзвінків, коли ви знаходитеся в іншому місті або країні. Але часто виникає проблема, що вхідний дзвінок не надходить, коли мобільний телефон засинає. У цьому випадку допоможе використання IP-АТС, яка може зв'язуватися зі сплячим мобільним телефоном за допомогою PUSH-повідомлень через сервіси Google - Firebase Cloud Messaging (FCM) і Apple Access Point Name...
    Повна версія статті
  • Інтеграція з Pipedrive CRM в новій версії IP-АТС 3CX V20Інтеграція з Pipedrive CRM в новій версії IP-АТС 3CX V20
    Компанія 3CX розробила модуль інтеграції з CRM-системою Pipedrive у пакеті оновленнь Update 1 для нової версії 3CX PBX V20. Інтеграція з Pipedrive надає стандартний набір функцій — відкриття картки клієнта при дзвінку або вхідному повідомленні, передача інформації про дзвінки та чати в CRM-систему, вихідний дзвінок в один клік за номером (Click to Call) безпосередньо з CRM-системи.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner