IP-АТС ― це оптимальне рішення Ваших завдань в галузі зв'язку: телефонізація офісу, організація call-центру, об'єднання усіх підрозділів в корпоративну телефонну мережу і т. д.
Система зв'язку на базі IP-АТС будується з використанням мереж передачі даних (локальної або глобальної), що забезпечує максимальну гнучкість у побудові телефонної мережі і можливості по підключенню співробітників незалежно від того, де вони знаходяться — в одному офісі з АТС або в іншому місті (країні).
Ми пропонуємо IP-АТС провідних виробників для різних завдань.
Ми не просто продаємо обладнання, але і надаємо послуги з встановлення, настроювання та технічної підтримки.
Також пропонуємо консультації по вибору оптимальної моделі IP-АТС з урахуванням специфіки Вашої задачі.
IP-АТС - основні можливості і переваги
- функції по обробці дзвінків - утримання, переклад, трансфер, груповий виклик і т. д.
- IVR (голосове меню або автосекретар) - при вхідному дзвінку IP-АТС може програти привітання, наприклад, "Здрастуйте, Ви подзвонили в компанію..." і запропонувати клієнтам натиснути цифру для вибору потрібного відділу або відразу з'єднає з секретарем або відділом продажів
- Черга викликів - при надходженні вхідного дзвінка АТС програє привітання і утримує дзвінок, поки на нього не відповість один з учасників черги. Поки дзвінок утримується, IP-АТС може програє тому, хто телефонує, звукові файли (рекламне повідомлення про акції, музику)
- Запис дзвінків - можна записувати всі дзвінки або дзвінки деяких співробітників на вбудовану пам'ять, SD-карту або мережевий диск.
- облік дзвінків - IP-АТС зберігає в базі даних інформацію про всі дзвінки. Дану інформацію можна експортувати в програму для створення звітів або Excel і створити звіти, що дозволяють оцінити ефективність роботи співробітників ( хто і на скільки дзвінків відповів, список пропущених дзвінків і т. д.) А з деякими моделями, наприклад, 3CX Phone System відразу поставляються готові звіти.
- можливість підключати до центрального офісу підрозділу компанії, віддалені робочі місця через інтернет. В результаті ви отримаєте єдину систему зв'язку (корпоративну телефонну мережу) з безкоштовними дзвінками всередині мережі.
Основні типи IP-АТС
Всі IP-АТС, незалежно від виробника можна розділити на 2 групи.
Програмні IP-АТС
Являють собою програму, яка встановлюється на комп'ютер, і виконує всі функції по маршрутизації дзвінків. Важлива перевага програмної АТС - її можна встановити на комп'ютер в офісі, так і на орендовану сервера в дата-центрі, в цьому випадку ви отримаєте аналог віртуальної АТС, тільки під повним контролем і управлінням.
Ми пропонуємо 2 варіанти програмних IP-АТС:
- IP-АТС 3CX Phone System - працює на комп'ютерах під управлінням операційних систем Windows і Linux (Debian), а також на мікро-комп'ютерах Raspberry. З допомогою 3CX можна вирішити всі завдання по телефонізації офісу, організації системи уніфікованих комунікацій або call-центру. Це дуже гнучке рішення з широкими можливостями, підтримує звичайні дзвінки ті відеоконференції. Одна з головних переваг - дуже гнучке ліцензування, є ліцензії на 4, 8, 16, 24, 32 та більше одночасних дзвінків, а також 3 типа ліцензій з різними можливостями
- Програмна IP-АТС YeaStar P-Series Software Edition - працює на комп'ютерах під управлінням операційної системи Linux (Ubuntu). Також як і 3CX дозволяє вирішити всі завдання по телефонізації офісу, організації системи уніфікованих комунікацій або call-центру. Але мінімальна ліцензія становить 25 одночасних розмов та 100 абонентів, тому це рішення не підійде для невеликих компаній.
Також ми пропонуємо послуги по налаштуванню безкоштовних IP-АТС на базі Астеріск: AsteriskNow, Freepbx, Elastix і т. д.
Апаратні або "залізні" IP-АТС
Являють собою готовий програмно-апаратний комплекс, що складається із спеціалізованого комп'ютера і встановленою програмної IP-АТС. Як правило, в якості IP-АТС використовуються різні збірки Астериска. Ми пропонуємо АТС таких виробників, як Grandstream, Yeastar, Zycoo та інші.
Хмарні або віртуальні АТС
Хмарна АТС - комплексне рішення для організації телефонного зв'язку, яке передбачає оренду програмної АТС з сервером, на якому вона встановлена, а також послуги спеціалістів по підтримці роботи цього сервера. По суті, ви орендуєте частину ресурсів однієї великої АТС. Це вдале рішення для невеликих компаній, які хочуть якомога швидше почати користуватися послугами IP-телефонії і не хочуть розбиратися в деталях та нюансах роботи АТС. Вам будуть доступні лише деякі базові налаштування віртуальної АТС, які дозволять налаштувати основні можливості по обробці дзвінків без особливих технічних знань.
Ми пропонуємо послуги хмарної АТС 3CX Startup, яка розрахована на 10 і 20 користувачів.
Одним з головних переваг 3CX є наявність безкоштовної версії для 10 користувачів з базовим набором функцій. Більше інформації за цим посиланням - Хмарна АТС 3CX Startup.
Критерії вибору IP-АТС
- кількість абонентів (робочих місць)
- кількість телефонних номерів (телефонних ліній)
- тип телефонних номерів ― sip-номер, аналогові, мобільні GSM цифровий потік Е1 (ISDN PRI)
- необхідність вирішувати спеціальні задачі ― організація call-центру, система уніфікованих комунікацій, захищені канали зв'язку між абонентами, корпоративна телефонна мережа і т. д.
- необхідність централізованої запису всіх дзвінків
- інтеграція з іншими програмами ― CRM-системи, 1С:Бухгалтерія, бази даних з інформацією про клієнтів і т. д.
Крім IP-АТС ми також пропонуємо обладнання IP-телефонії:
-
IP-телефони провідних виробників Fanvil, Grandstream, Yealink
-
VoIP-GSM-шлюзи ― дають можливість зменшити витрати на дзвінки і підключити мобільні номера до IP-АТС або call-центру
-
VoIP-шлюзи ― дають змогу об'єднувати IP-АТС та аналогові телефони і телефонні лінії, забезпечують взаємодію між аналоговими телефонними мережами та мережами IP-телефонії, об'єднувати аналогові АТС і IP-АТС в єдину систему зв'язку.