Продавець IP-АТС (АйПи-АТС) розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
7 відгуків
просп. Лобановського, 119Б, Київ, Україна
Додати відгук

Бездротові IP телефони

В даному розділі представлені рішення для бездротового підключення абонентів до систем IP-телефонії. Дані системи діють у межах одного офісу або іншого об'єкта - завод, магазин, склад, кафе, ресторан, готель. За допомогою інтернет-каналів можна об'єднати декілька таких об'єктів в одну систему зв'язку.

Незалежно від вибраної технології для повноцінної роботи бездротової системи зв'язку вам знадобиться sip-сервер, на якому будуть реєструватися бездротові телефони, цю роль виконує ip-атс, віртуальна атс або атс оператора телефонного зв'язку.

Ми пропонуємо 2 типу рішень для бездротового підключення до ip-телефонії:

1) IP-DECT системи - працюють на базі бездротової технології DECT, яка відрізняється підвищеною стійкістю до перешкод і шифруванням розмов. Однак розгортання системи зв'язку на базі DECT вимагає додаткових витрат на покупку базових станцій.

З допомогою DECT ви отримаєте закриту корпоративну систему зв'язку. При правильному розміщенні базових станцій, якість зв'язку буде на найвищому рівні, співробітники зможуть переміщатися з телефонами по всьому об'єкту.

2) системи на базі Wi-Fi - працюють на базі бездротової мережі передачі даних, для бездротової телефонії можна використовувати бездротову мережу офісу. У цьому випадку достатчоно купити тільки бездротові wi-fi-телефони або ж встановити програмний sip-клієнт на мобільний телефон з підтримкою Wi-Fi. Але такий підхід може вплинути на стабільність роботи системи.

Найпростіший варіант організації системи бездротового телефонного зв'язку на базі Wi-Fi - встановити програмну IP-АТС 3CX і поставити на смартфони співробітників програмний sip-клієнт 3CXPhone.

Як вибрати бездротову систему телефонного зв'язку.

Основні параметри, від яких залежить вибір обладнання для бездротової телефонії:
1) який тип системи вас цікавить - DECT або Wi-Fi - у кожної технології є свої переваги і недоліки.

DECT забезпечує більш високу якість зв'язку і надійність, є більше варіантів ip-dect-телефонів. Але розгортання системи dect на великому об'єкті вимагатиме встановлення базових станцій.

Система на базі Wi-Fi може використовувати існуючу бездротову мережу передачі даних, але з-за цього можуть виникати перебої в роботі, якщо мережа неправильно налаштована. Переносних Wi-Fi телефонів випускається дуже мало, у нас представлена тільки 1 модель - Grandstream WP820, але можна використовувати смартфони з sip-клієнтами.

2) кількість абонентів - для ip-dect систем це один з основних параметрів, так як базові станції відрізняються за кількістю підтримуваних абонентів. Ми пропонуємо системи від 5 до 16000 абонентів. Системи на базі однієї базової станції, зазвичай підтримують від 5 до 20 абонентів і до 8 одночасних дзвінків. Multicell DECT системи з декількох базових станцій підтримують до декількох тисяч абонентів.

Системи на базі Wi-Fi працюють без окремих базових станцій на базі існуючої мережі передачі даних. Кожен wi-fi абонент реєструється безпосередньо на ip-атс, тому ємність таких систем залежить від можливостей АТС.

3) які телефони будуть використовувати абоненти - для wi-fi мереж можна використовувати як окремі телефони (мобільні та стаціонарні), так і sip-клієнти на смартфонах співробітників. Для DECT систем потрібно купувати окремі телефони.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner