Вибираємо IP-АТС для офісу на 80 - 200 осіб
У статті розглянуто 3 моделі IP-АТС: апаратні Grandstream UCM6208 і Yeastar S100 і програмна АТС 3CX, порівнюються їх можливості і вартість.
Усі розглянуті моделі дозволяють вирішити задачу по телефонізації офісу компанії і підключення до неї віддалених об'єктів і віддалених співробітників. Але кожна з них має свої відмінності: Yeastar S100 має модульну структуру і може доповнюватися різними телефонними портами, Grandstream UCM6208 - поставляється як готова АТС з портами FXO і FXS, 3CX - пропонує більш широкий набір функцій, в тому числі call-центр і система уніфікованих комунікацій, але і відрізняється більш високою ціною. Основні можливості всіх 3 IP-АТС багато в чому схожі, тому остаточний вибір моделі залежить від специфічних вимог, які ви пред'являєте до системи телефонного зв'язку вашого підприємства.
Короткі характеристики IP-АТС:
Програмна АТС 3CX
це програма, яка встановлюється на комп'ютер, сервер або віртуальну машину. Підтримувані операційні системи – Windows і Debian Linux. Ви можете встановити її на комп'ютері в офісі, так і на віддаленому сервері, наприклад, орендованому VPS сервері. Версія для Лінукс особливо актуальна для використання на орендованих серверах.
Важливою перевагою програмної IP-АТС є те, що її можна легко перенести з одного комп'ютера на інший, наприклад, якщо сервер вийшов з ладу, то АТС можна протягом 15-20 хвилин встановити на новому сервері.
Водночас стабільність роботи телефонної системи може залежати від стабільності роботи операційної системи комп'ютера.
3CX пропонує найширші функціональні можливості серед розглянутих IP-АТС, крім звичайних функцій офісної АТС, це рішення дозволяє організувати повноцінний call-центр з системою моніторингу та звітності, а також систему уніфікованих комунікацій. На додаток до АТС пропонується система багатокористувацьких відеоконференцій до 250 учасників.
Крім IP-АТС 3CX пропонує:
- безкоштовні sip-клієнти для комп'ютерів (MacOS, Windows) і мобільних пристроїв (Android, iOS) з підтримкою кодека G. 729
- веб-клієнт з підтримкою дзвінків з браузера, переглядом статусу інших співробітників та історії дзвінків, текстовим чатом і іншими функціями;
- особливий режим роботи sip-клієнта і веб-клієнта для супервізорів call-центру, який дозволяє керувати і контролювати роботу call-центру, в тому числі перегляд в реальному часі активних дзвінків, статистики агентів, відключення і підключення агентів в чергу, прослуховування дзвінків
- безкоштовна програма для підключення віддалених офісів через захищений канал — 3CX Session Border Controller
- програма Call Flow Designer для розробки складних сценаріїв, наприклад, перевірка введення користувача в базі даних, авторизація по пін-коду, вихідний дзвінок і т. д.
Для вивчення всіх можливостей системи надається демо-ліцензія версії ПРО на 8 одночасних дзвінків, яка діє 40 днів. Демо-АТС можна розмістити на сервері 3СХ. Ми можемо організувати тестовий сервер з ліцензією ПРО. Для цього надішліть на e-mail наступну інформацію: ПІБ або назва компанії, адреса електронної пошти, телефон.
Grandstream UCM6208
Це апаратна IP-АТС у стоєчном корпусі висотою 1 Unit. АТС комплектується 8 портами FXO для підключення аналогових міських телефонних номерів) та 2 портами FXS для підключення телефонних апаратів, факсів або радіотелефонів).
Якщо потрібно більшу кількість телефонних портів або, наприклад, GSM-порти, то для їх підключення використовуються окремі VoIP-шлюзи або VoIP-GSM-шлюзи, які підключаються до UCM6208 через локальну мережу (комутатор).
Одне з основних переваг цієї моделі – низька ціна при хороших можливості і стабільній роботі.
YeaStar S100
Це модульна IP-АТС, що дозволяє дуже гнучко підібрати конфігурацію телефонних портів. Можна додавати плати з 5 типами телефонних портів – E1, GXS, FXS, FXO і BRI. Така можливість зацікавить тих, хто шукає рішення «все в одному», ви отримаєте ip-атс + gsm-шлюз + fxs/fxo-шлюз з єдиним інтерфейсом управління. Також це недорогий варіант для тих, кому потрібна ip-атс з цифровим потоком Е1 (ISDN PRI).
Відмінності програмної та апаратної АТС.
Далі розглянемо відмінності між програмної ip-атс 3cx і апаратними ip-атс Grandstream і Yeastar. Обидві апаратні IP-АТС зроблені на базі безкоштовної АТС Астеріск і мають дуже схожі функціональні можливості, тому відразу розглянемо їх можливості і відмінності один від одного, а потім порівняємо з програмною IP-АТС 3CX Phone System.
Апаратна IP-АТС - це готовий програмно-апаратний комплекс, а точніше програмна IP-АТС, яка встановлена на спеціалізований сервер. Ви відразу отримуєте готове рішення, яке не вимагає установки. Але програмна АТС працює на звичайних комп'ютерах і серверах, які можна апгрейдити, змінювати комплектуючі, програмну АТС можна швидко перенести на інший сервер, при проблемах з основним сервером. А також можна встановити не тільки в офісі, а й на хмарний сервер в дата-центрі.
Можливості 3СХ, яких немає в апаратних IP-АТС Grandstream і Yeastar:
розглядаємо можливості 16-ї версії тип ліцензії – ПРО.
- Необмежена кількість абонентів (внутрішніх номерів) і sip-транков або voip-шлюзів
- 3CX тунель для підключення віддалених sip-клієнтів, який істотно підвищує безпеку, так як не потрібно відкривати доступ для всього інтернету до sip-порту АТС
- можливість запуску скриптів для більш складної обробки дзвінків
- Звіти про дзвінки і роботи операторів call-центру
- Ос Windows і веб-панель для моніторингу активних дзвінків і статусу абонентів, можна встановлювати на будь-яку кількість робочих місць
- Віджет Live Chat & Talk для дзвінків з сайту (https://www.3cx.ru/ip-pbx/wordpress-live-chat-talk/)
- Модуль Click2Call для дзвінків з браузера
- Вбудована підтримка популярних CRM-систем, а також Outlook, Office 365, Google.Contacts
- Є Rest API, яке використовується для інтеграції з іншими програмами
- АТС можна швидко перенести на інший сервер, при проблемах з основним сервером
- Чат (текстові повідомлення і файли) sip-клієнтів 3CX для Windows, Mac, iOS, Android і через веб-клієнт
Порівняння можливостей Grandstream UCM6208 і Yeastar S100.
Обидві IP-АТС зроблені на базі Астеріск 13 і приблизно на однаковій платформі. Відповідно у них схожі більшість функцій, але є і деякі відмінності.
Переваги Grandstream:
- підтримка більшої кількості одночасних дзвінків і внутрішніх номерів
- нижча ціна
- більше можливостей для call-центрів ніж у Yeastar
Переваги Yeastar:
- більш гнучка конфігурація IP-АТС, можна додати GSM, E1, FXS, FXO і BRI порти
- вбудований OpenVPN сервер
- є свій sip-клієнт для комп'ютерів
Характеристика | Grandstream UCM6208 | Yeastar S100 |
Апаратна платформа | CPU dual-core ARM Cortex A8 1GHz RAM 1GB Flash 4GB multi-core DSP array |
CPU (FreeScale) i.MX 6 Dual Lite 1 Ггц, ARM Cortex-A9 x 2 RAM DDR3 1GB 64 bit 400 MHz Flash 4 GB 1 або 2 DSP модуля |
Кількість одночасних дзвінків | 100 | 30, 60 з додатковим DSP-модулем |
Кількість внутрішніх номерів (абонентів) | 800 | 100, 200 з додатковим DSP-модулем |
Кількість аналогових портів FXO, FXS | 2 порти FXS, 8 портів FXO | До 16 в будь-якій комбінації |
Кількість GSM портів | 0 | До 6 |
Кількість BRI портів | 0 | До 16 |
Кількість E1 портів | 0 | До 2 |
Вбудований маршрутизатор | Є | Немає |
Конференц-міст | До 6 одночасних конференцій до 32 учасників у кожній | До 16 одночасних конференцій, сумарно до 60 учасників у всіх конференціях |
Кількість SIP-транков | 50 | 100 |
Можливості для call-центрів | Черги дзвінків, прослуховування дзвінків в режимі реального часу Розширений контроль поточного стану черг і статистики роботи операторів через веб-інтерфейс, додаток Switchboard |
Черги дзвінків, прослуховування дзвінків в режимі реального часу |
Резервування IP-АТС | Немає | Есть, можно купить 2 одинаковые АТС S100 и объединить в кластер. Звонки идут через основную АТС, если она выходит из строя, то начинает работать резервная IP-АТС |
API для интеграции c другим ПО и интеграция с CRM-системами |
|
|
«Липкость вызова» | Нет | Входящий звонок от клиента автоматически отправляется на сотрудника, который последним звонил данному клиенту |
Поддержка VPN | Клиент OpenVPN | Сервер OpenVPN, можно подключать ip-телефоны через VPN-туннели |
Программные телефоны (sip-клиенты) | Мобильный клиент GS Wave для Android и iOS | Клієнт Linkus Desktop для Windows і MacOS комп'ютерів Мобільний клієнт Linkus для Android і iOS |
Відеоконференції |
Можливі відеодзвінки точка-точка між відеотелефонами веб-конференції з протоколу WebRTC на 8 учасників |
Можливі відеодзвінки точка-точка між відеотелефонами |
Ціна, базова модель, дол. США |
910 | 830 |
- Штучний інтелект OpenAI в IP-АТС 3CX - розпізнавання мови та настрій співрозмовниківКомпанія 3CX постійно додає нові можливості у свою програмну АТС. У черговому пакеті оновлень 3CX V20 Update 2 з'явилася підтримка штучного інтелекту (ШІ або AI). Тепер можна перетворювати з голосу в текст (транскрибувати) записи дзвінків і голосову пошту за допомогою OpenAI Whisper API. Крім того, можна аналізувати настрій клієнтів по кожному дзвінку чи настрій у конкретній черзі.Повна версія статті
- Підключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзуНа ринку представлені різні SIP-клієнти для мобільних телефонів для підключення до IP-GSM шлюзу через Інтернет і прийому та здійснення дзвінків, коли ви знаходитеся в іншому місті або країні. Але часто виникає проблема, що вхідний дзвінок не надходить, коли мобільний телефон засинає. У цьому випадку допоможе використання IP-АТС, яка може зв'язуватися зі сплячим мобільним телефоном за допомогою PUSH-повідомлень через сервіси Google - Firebase Cloud Messaging (FCM) і Apple Access Point Name...Повна версія статті