Продавець IP-АТС (АйПі-АТС) розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
16 відгуків
+380 (97) 601-29-30
+380 (44) 391-10-18
IP-АТС (АйПі-АТС)
Кошик

Вибираємо IP-АТС для офісу на 80 - 200 осіб

У статті розглянуто 3 моделі IP-АТС: апаратні Grandstream UCM6208 і Yeastar S100 і програмна АТС 3CX, порівнюються їх можливості і вартість.

Усі розглянуті моделі дозволяють вирішити задачу по телефонізації офісу компанії і підключення до неї віддалених об'єктів і віддалених співробітників. Але кожна з них має свої відмінності: Yeastar S100 має модульну структуру і може доповнюватися різними телефонними портами, Grandstream UCM6208 - поставляється як готова АТС з портами FXO і FXS, 3CX - пропонує більш широкий набір функцій, в тому числі call-центр і система уніфікованих комунікацій, але і відрізняється більш високою ціною. Основні можливості всіх 3 IP-АТС багато в чому схожі, тому остаточний вибір моделі залежить від специфічних вимог, які ви пред'являєте до системи телефонного зв'язку вашого підприємства.

Короткі характеристики IP-АТС:

Програмна АТС 3CX

 

Програмна IP-АТС 3CX Phone System

це програма, яка встановлюється на комп'ютер, сервер або віртуальну машину. Підтримувані операційні системи – Windows і Debian Linux. Ви можете встановити її на комп'ютері в офісі, так і на віддаленому сервері, наприклад, орендованому VPS сервері. Версія для Лінукс особливо актуальна для використання на орендованих серверах.

Важливою перевагою програмної IP-АТС є те, що її можна легко перенести з одного комп'ютера на інший, наприклад, якщо сервер вийшов з ладу, то АТС можна протягом 15-20 хвилин встановити на новому сервері.

Водночас стабільність роботи телефонної системи може залежати від стабільності роботи операційної системи комп'ютера.

3CX пропонує найширші функціональні можливості серед розглянутих IP-АТС, крім звичайних функцій офісної АТС, це рішення дозволяє організувати повноцінний call-центр з системою моніторингу та звітності, а також систему уніфікованих комунікацій. На додаток до АТС пропонується система багатокористувацьких відеоконференцій до 250 учасників.

Крім IP-АТС 3CX пропонує:

  • безкоштовні sip-клієнти для комп'ютерів (MacOS, Windows) і мобільних пристроїв (Android, iOS) з підтримкою кодека G. 729
  • веб-клієнт з підтримкою дзвінків з браузера, переглядом статусу інших співробітників та історії дзвінків, текстовим чатом і іншими функціями;
  • особливий режим роботи sip-клієнта і веб-клієнта для супервізорів call-центру, який дозволяє керувати і контролювати роботу call-центру, в тому числі перегляд в реальному часі активних дзвінків, статистики агентів, відключення і підключення агентів в чергу, прослуховування дзвінків
  • безкоштовна програма для підключення віддалених офісів через захищений канал — 3CX Session Border Controller
  • програма Call Flow Designer для розробки складних сценаріїв, наприклад, перевірка введення користувача в базі даних, авторизація по пін-коду, вихідний дзвінок і т. д.

Для вивчення всіх можливостей системи надається демо-ліцензія версії ПРО на 8 одночасних дзвінків, яка діє 40 днів. Демо-АТС можна розмістити на сервері 3СХ. Ми можемо організувати тестовий сервер з ліцензією ПРО. Для цього надішліть на e-mail наступну інформацію: ПІБ або назва компанії, адреса електронної пошти, телефон.

Grandstream UCM6208

IP-АТС Grandstream UCM6208

Це апаратна IP-АТС у стоєчном корпусі висотою 1 Unit. АТС комплектується 8 портами FXO для підключення аналогових міських телефонних номерів) та 2 портами FXS для підключення телефонних апаратів, факсів або радіотелефонів).

Якщо потрібно більшу кількість телефонних портів або, наприклад, GSM-порти, то для їх підключення використовуються окремі VoIP-шлюзи або VoIP-GSM-шлюзи, які підключаються до UCM6208 через локальну мережу (комутатор).

Одне з основних переваг цієї моделі – низька ціна при хороших можливості і стабільній роботі.

YeaStar S100

IP-АТС Yeastar S100

Це модульна IP-АТС, що дозволяє дуже гнучко підібрати конфігурацію телефонних портів. Можна додавати плати з 5 типами телефонних портів – E1, GXS, FXS, FXO і BRI. Така можливість зацікавить тих, хто шукає рішення «все в одному», ви отримаєте ip-атс + gsm-шлюз + fxs/fxo-шлюз з єдиним інтерфейсом управління. Також це недорогий варіант для тих, кому потрібна ip-атс з цифровим потоком Е1 (ISDN PRI).

Відмінності програмної та апаратної АТС.

Далі розглянемо відмінності між програмної ip-атс 3cx і апаратними ip-атс Grandstream і Yeastar. Обидві апаратні IP-АТС зроблені на базі безкоштовної АТС Астеріск і мають дуже схожі функціональні можливості, тому відразу розглянемо їх можливості і відмінності один від одного, а потім порівняємо з програмною IP-АТС 3CX Phone System.

Апаратна IP-АТС - це готовий програмно-апаратний комплекс, а точніше програмна IP-АТС, яка встановлена на спеціалізований сервер. Ви відразу отримуєте готове рішення, яке не вимагає установки. Але програмна АТС працює на звичайних комп'ютерах і серверах, які можна апгрейдити, змінювати комплектуючі, програмну АТС можна швидко перенести на інший сервер, при проблемах з основним сервером. А також можна встановити не тільки в офісі, а й на хмарний сервер в дата-центрі.

Можливості 3СХ, яких немає в апаратних IP-АТС Grandstream і Yeastar:

розглядаємо можливості 16-ї версії тип ліцензії – ПРО.

  • Необмежена кількість абонентів (внутрішніх номерів) і sip-транков або voip-шлюзів
  • 3CX тунель для підключення віддалених sip-клієнтів, який істотно підвищує безпеку, так як не потрібно відкривати доступ для всього інтернету до sip-порту АТС
  • можливість запуску скриптів для більш складної обробки дзвінків
  • Звіти про дзвінки і роботи операторів call-центру
  • Ос Windows і веб-панель для моніторингу активних дзвінків і статусу абонентів, можна встановлювати на будь-яку кількість робочих місць
  • Віджет Live Chat & Talk для дзвінків з сайту (https://www.3cx.ru/ip-pbx/wordpress-live-chat-talk/)
  • Модуль Click2Call для дзвінків з браузера
  • Вбудована підтримка популярних CRM-систем, а також Outlook, Office 365, Google.Contacts
  • Є Rest API, яке використовується для інтеграції з іншими програмами
  • АТС можна швидко перенести на інший сервер, при проблемах з основним сервером
  • Чат (текстові повідомлення і файли) sip-клієнтів 3CX для Windows, Mac, iOS, Android і через веб-клієнт

Порівняння можливостей Grandstream UCM6208 і Yeastar S100.

Обидві IP-АТС зроблені на базі Астеріск 13 і приблизно на однаковій платформі. Відповідно у них схожі більшість функцій, але є і деякі відмінності.

Переваги Grandstream:

  • підтримка більшої кількості одночасних дзвінків і внутрішніх номерів
  • нижча ціна
  • більше можливостей для call-центрів ніж у Yeastar

Переваги Yeastar:

  • більш гнучка конфігурація IP-АТС, можна додати GSM, E1, FXS, FXO і BRI порти
  • вбудований OpenVPN сервер
  • є свій sip-клієнт для комп'ютерів
Характеристика Grandstream UCM6208 Yeastar S100
Апаратна платформа CPU dual-core ARM Cortex A8 1GHz
RAM 1GB
Flash 4GB
multi-core DSP array
CPU (FreeScale) i.MX 6 Dual Lite 1 Ггц, ARM Cortex-A9 x 2
RAM DDR3 1GB 64 bit 400 MHz
Flash 4 GB
1 або 2 DSP модуля
Кількість  одночасних дзвінків 100 30,
60 з додатковим DSP-модулем
Кількість внутрішніх номерів (абонентів) 800 100,
200 з додатковим DSP-модулем
Кількість аналогових портів FXO, FXS 2 порти FXS, 8 портів FXO До 16 в будь-якій комбінації
Кількість GSM портів 0 До 6
Кількість BRI портів 0 До 16
Кількість E1 портів 0 До 2
Вбудований маршрутизатор Є Немає
Конференц-міст До 6 одночасних конференцій до 32 учасників у кожній До 16 одночасних конференцій, сумарно до 60 учасників у всіх конференціях
Кількість SIP-транков 50 100
Можливості для call-центрів Черги дзвінків, прослуховування дзвінків в режимі реального часу
Розширений контроль поточного стану черг і статистики роботи операторів через веб-інтерфейс, додаток Switchboard
Черги дзвінків, прослуховування дзвінків в режимі реального часу
Резервування IP-АТС Немає Есть, можно купить 2 одинаковые АТС S100 и объединить в кластер. Звонки идут через основную АТС, если она выходит из строя, то начинает работать резервная IP-АТС
API для интеграции c другим ПО и интеграция с CRM-системами
  • Asterisk Management Interface (AMI)
  • CDR API – для получения информации о звонках
  • Rec API – для получения файлов с записями разговоров
  • PMS API для интеграции с системами управления гостиницей
  • Приложение Grandstream Affinity для CTI-интеграции с IP-телефонами Grandstream GXP17xx и GXP21xx
  • IP-АТС поддерживает интеграцию с Salesforce, SugarCRM, vTiger, Zoho CRM
  • S series API
  • Asterisk Management Interface (AMI)
  • CTI интеграция с Xtelsio и AsterSwitchBoard
  • IP-АТС поддерживает интеграцию с Salesforce, SugarCRM, vTiger, Zoho CRM
  • В клиенте Linkus Desktop есть встроенная интеграция с  Salesforce CRM, Microsoft Dynamics 365, Outlook Contacts and Google Contacts
«Липкость вызова» Нет Входящий звонок от клиента автоматически отправляется на сотрудника, который последним звонил данному клиенту
Поддержка VPN Клиент OpenVPN Сервер OpenVPN, можно подключать ip-телефоны через VPN-туннели
Программные телефоны (sip-клиенты) Мобильный клиент GS Wave для Android и iOS Клієнт Linkus Desktop для Windows і MacOS комп'ютерів
Мобільний клієнт Linkus для Android і iOS
Відеоконференції

Можливі відеодзвінки точка-точка між відеотелефонами

веб-конференції з протоколу WebRTC на 8 учасників
Можливі відеодзвінки точка-точка між відеотелефонами
Ціна, базова модель,
дол. США
910 830

 

Інші статті
  • Штучний інтелект OpenAI в IP-АТС 3CX - розпізнавання мови та настрій співрозмовниківШтучний інтелект OpenAI в IP-АТС 3CX - розпізнавання мови та настрій співрозмовників
    Компанія 3CX постійно додає нові можливості у свою програмну АТС. У черговому пакеті оновлень 3CX V20 Update 2 з'явилася підтримка штучного інтелекту (ШІ або AI). Тепер можна перетворювати з голосу в текст (транскрибувати) записи дзвінків і голосову пошту за допомогою OpenAI Whisper API. Крім того, можна аналізувати настрій клієнтів по кожному дзвінку чи настрій у конкретній черзі.
    Повна версія статті
  • Підключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзуПідключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзу
    На ринку представлені різні SIP-клієнти для мобільних телефонів для підключення до IP-GSM шлюзу через Інтернет і прийому та здійснення дзвінків, коли ви знаходитеся в іншому місті або країні. Але часто виникає проблема, що вхідний дзвінок не надходить, коли мобільний телефон засинає. У цьому випадку допоможе використання IP-АТС, яка може зв'язуватися зі сплячим мобільним телефоном за допомогою PUSH-повідомлень через сервіси Google - Firebase Cloud Messaging (FCM) і Apple Access Point Name...
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner