Продавець IP-АТС (АйПі-АТС) розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
12 відгуків
+380 (97) 601-29-30
+380 (44) 391-10-18
IP-АТС (АйПі-АТС)
Кошик

Короткий огляд можливостей і переваг IP-АТС 3CX Phone System

Короткий огляд можливостей і переваг IP-АТС 3CX Phone System

3CX Phone System - це програмна IP-АТС, яка забезпечує всі можливості телефонного зв'язку і систем уніфікованих комунікацій, крім телефонних дзвінків в ній доступні відеоконференції і обмін текстовими повідомленнями.

Розглянемо основні переваги IP-АТС 3CX:

Відкрита платформа - немає прив'язки до виробників устаткування і операторам телефонного зв'язку

3CX працює по протоколу SIP, який на даний момент є стандартом IP-телефонії. Ви зможете використовувати обладнання будь-яких виробників, на відміну від багатьох інших компаній, АТС яких підтримують телефони тільки їх власного виробництва

  • можна підключати телефонні номери будь-яких телефонних операторів
  • для економії на вихідних дзвінках можна підключити sip-транки будь-яких операторів ip-телефонії
  • можна підключати будь-які SIP-PSTN шлюзи, наприклад, з портами GSM для мобільних номерів з портами FXO для підключення аналогових телефонних ліній, з портами E1 для підключення цифрових потоків ISDN PRI; підтримуються шлюзи будь-яких виробників
  • на робочих місцях співробітників можна використовувати IP-телефони будь-яких виробників
  • для установки АТС можна використати звичайний сервер, комп'ютер або міні-ПК, не потрібно спеціалізоване "залізо"; при виході з ладу сервера, АТС можна перенести на інший сервер протягом 10-15 хвилин, якщо ви робите резервне копіювання і зберігайте конфігурацію АТС
  • можна використовувати будь-хмарний хостинг, який дозволяє встановити власний ISO-образ.

Проста установка в офісі або в хмарі

3CX можна встановити там, де вам зручно - на сервері в офісі або на хмарному сервері в датацентрі. При необхідності легко можна перенести з офісу в хмару або з хмари в офіс.

  • для хмарної установки підтримуються Google, Amazon Lightsail, Amazon Web Services, Microsoft, OVH
  • для локальної установки підтримуються windows і Linux комп'ютери, невеликі установки до 8 одночасних дзвінків можна робити на міні-комп'ютерах, наприклад, Raspberry Pi
  • можлива установка на віртуальну машину.

Просте управління

все управління IP-АТС відбувається через веб-інтерфейс. Крім налаштування безпосередньо АТС, підтримується віддалене управління програмними телефонами 3CX, деякими моделями IP-телефонів і VoIP-шлюзів.

  • просте управління користувачами АТС
  • шаблони установки і прошивки для IP-телефонів додатково тестуються 3CX
  • управління та оновлення ОС Linux, якщо використовується ISO-образ 3CX
  • всі оновлення 3CX встановлюються автоматично.

Мобільність - співробітники можуть працювати з АТС з будь-якої точки, де є доступ до Інтернет

3CX предлагает не просто офисную АТС или call-центр, но и полноценную систему унифицированных коммуникаций, которая доступна из любой точки мира, где есть доступ к интернет

  • мобильные приложения (sip-клиенты) для Android и iOS
  • веб-клиент для браузеров
  • программный телефон (sip-клиент) для компьютеров с ОС Windows или Mac
  • бесплатные звонки между сотрудниками
  • корпоративный чат
  • браузерные видеоконференции для всех пользователей.

Широкие возможности для обслуживания клиентов

IP-АТС позволяет организовать полноценный call-центр и повысить качество обслуживания клиентов

  • очереди звонков
  • IVR (автосекретар або голосове меню)
  • розширена звітність по роботі черг і агентів колл-центру
  • інтеграція з найпопулярнішими CRM-системами
  • віджет для спілкування з відвідувачами сайту Live Chat & Talk.

Низька ціна в порівнянні з рішеннями конкурентів

  • при купівлі ліцензії ви платите тільки за одночасні дзвінки, які обробляє IP-АТС. Враховуються будь-які дзвінки - вхідні, вихідні, між абонентами АТС. Інших обмежень немає.
  • можна підключити скільки завгодно користувачів до АТС (внутрішні номери, абоненти)
  • можна підключити будь-яку кількість телефонних номерів будь-яких типів: sip-транки, різні voip-шлюзи
  • немає ніяких обмежень по підтримуваних провайдерам або виробникам обладнання, єдина вимога - підтримка протоколу SIP
  • економія на дзвінки - безкоштовні дзвінки між співробітниками по всьому світу, вибір оптимального маршруту, підтримка IP-GSM-шлюзів
  • безкоштовна система багатокористувацьких відеоконференцій 3CX WebMeeting надається всім власникам ліцензій на 3CX.

Перевірене рішення

IP-АТС 3CX - це перевірене рішення, яким користуються клієнти по всьому світу. Регулярно виходять нові версії і оновлення.

  • 250000 установок по всьому світу
  • 10000 партнерів у різних країнах
  • серед ключових клієнтів: Air France, American Express, Boeing, Holiday INN, MIT Wilson Sporting Goods, Mitsubishi, Pepsi, Subaru of America
  • глобальна технічна підтримка 3CX за розкладом 24/5 з 10 міжнародних офісів
  • численні нагороди, серед самих свіжих - "WinMag Pro 2018 Best Choice Award", "CNA Best Enterprise Telephony System 2018", "funkschau Best ICT Product 2018", "IT Pro editor's choice", "Trophies of Distribution Brand of the Year 2017" і "Technology Reseller editor's Choice Award 2018".
Інші статті
  • Підключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзуПідключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзу
    На ринку представлені різні SIP-клієнти для мобільних телефонів для підключення до IP-GSM шлюзу через Інтернет і прийому та здійснення дзвінків, коли ви знаходитеся в іншому місті або країні. Але часто виникає проблема, що вхідний дзвінок не надходить, коли мобільний телефон засинає. У цьому випадку допоможе використання IP-АТС, яка може зв'язуватися зі сплячим мобільним телефоном за допомогою PUSH-повідомлень через сервіси Google - Firebase Cloud Messaging (FCM) і Apple Access Point Name...
    Повна версія статті
  • Інтеграція з Pipedrive CRM в новій версії IP-АТС 3CX V20Інтеграція з Pipedrive CRM в новій версії IP-АТС 3CX V20
    Компанія 3CX розробила модуль інтеграції з CRM-системою Pipedrive у пакеті оновленнь Update 1 для нової версії 3CX PBX V20. Інтеграція з Pipedrive надає стандартний набір функцій — відкриття картки клієнта при дзвінку або вхідному повідомленні, передача інформації про дзвінки та чати в CRM-систему, вихідний дзвінок в один клік за номером (Click to Call) безпосередньо з CRM-системи.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner