Короткий огляд можливостей і переваг IP-АТС 3CX Phone System
3CX Phone System - це програмна IP-АТС, яка забезпечує всі можливості телефонного зв'язку і систем уніфікованих комунікацій, крім телефонних дзвінків в ній доступні відеоконференції і обмін текстовими повідомленнями.
Розглянемо основні переваги IP-АТС 3CX:
Відкрита платформа - немає прив'язки до виробників устаткування і операторам телефонного зв'язку
3CX працює по протоколу SIP, який на даний момент є стандартом IP-телефонії. Ви зможете використовувати обладнання будь-яких виробників, на відміну від багатьох інших компаній, АТС яких підтримують телефони тільки їх власного виробництва
- можна підключати телефонні номери будь-яких телефонних операторів
- для економії на вихідних дзвінках можна підключити sip-транки будь-яких операторів ip-телефонії
- можна підключати будь-які SIP-PSTN шлюзи, наприклад, з портами GSM для мобільних номерів з портами FXO для підключення аналогових телефонних ліній, з портами E1 для підключення цифрових потоків ISDN PRI; підтримуються шлюзи будь-яких виробників
- на робочих місцях співробітників можна використовувати IP-телефони будь-яких виробників
- для установки АТС можна використати звичайний сервер, комп'ютер або міні-ПК, не потрібно спеціалізоване "залізо"; при виході з ладу сервера, АТС можна перенести на інший сервер протягом 10-15 хвилин, якщо ви робите резервне копіювання і зберігайте конфігурацію АТС
- можна використовувати будь-хмарний хостинг, який дозволяє встановити власний ISO-образ.
Проста установка в офісі або в хмарі
3CX можна встановити там, де вам зручно - на сервері в офісі або на хмарному сервері в датацентрі. При необхідності легко можна перенести з офісу в хмару або з хмари в офіс.
- для хмарної установки підтримуються Google, Amazon Lightsail, Amazon Web Services, Microsoft, OVH
- для локальної установки підтримуються windows і Linux комп'ютери, невеликі установки до 8 одночасних дзвінків можна робити на міні-комп'ютерах, наприклад, Raspberry Pi
- можлива установка на віртуальну машину.
Просте управління
все управління IP-АТС відбувається через веб-інтерфейс. Крім налаштування безпосередньо АТС, підтримується віддалене управління програмними телефонами 3CX, деякими моделями IP-телефонів і VoIP-шлюзів.
- просте управління користувачами АТС
- шаблони установки і прошивки для IP-телефонів додатково тестуються 3CX
- управління та оновлення ОС Linux, якщо використовується ISO-образ 3CX
- всі оновлення 3CX встановлюються автоматично.
Мобільність - співробітники можуть працювати з АТС з будь-якої точки, де є доступ до Інтернет
3CX предлагает не просто офисную АТС или call-центр, но и полноценную систему унифицированных коммуникаций, которая доступна из любой точки мира, где есть доступ к интернет
- мобильные приложения (sip-клиенты) для Android и iOS
- веб-клиент для браузеров
- программный телефон (sip-клиент) для компьютеров с ОС Windows или Mac
- бесплатные звонки между сотрудниками
- корпоративный чат
- браузерные видеоконференции для всех пользователей.
Широкие возможности для обслуживания клиентов
IP-АТС позволяет организовать полноценный call-центр и повысить качество обслуживания клиентов
- очереди звонков
- IVR (автосекретар або голосове меню)
- розширена звітність по роботі черг і агентів колл-центру
- інтеграція з найпопулярнішими CRM-системами
- віджет для спілкування з відвідувачами сайту Live Chat & Talk.
Низька ціна в порівнянні з рішеннями конкурентів
- при купівлі ліцензії ви платите тільки за одночасні дзвінки, які обробляє IP-АТС. Враховуються будь-які дзвінки - вхідні, вихідні, між абонентами АТС. Інших обмежень немає.
- можна підключити скільки завгодно користувачів до АТС (внутрішні номери, абоненти)
- можна підключити будь-яку кількість телефонних номерів будь-яких типів: sip-транки, різні voip-шлюзи
- немає ніяких обмежень по підтримуваних провайдерам або виробникам обладнання, єдина вимога - підтримка протоколу SIP
- економія на дзвінки - безкоштовні дзвінки між співробітниками по всьому світу, вибір оптимального маршруту, підтримка IP-GSM-шлюзів
- безкоштовна система багатокористувацьких відеоконференцій 3CX WebMeeting надається всім власникам ліцензій на 3CX.
Перевірене рішення
IP-АТС 3CX - це перевірене рішення, яким користуються клієнти по всьому світу. Регулярно виходять нові версії і оновлення.
- 250000 установок по всьому світу
- 10000 партнерів у різних країнах
- серед ключових клієнтів: Air France, American Express, Boeing, Holiday INN, MIT Wilson Sporting Goods, Mitsubishi, Pepsi, Subaru of America
- глобальна технічна підтримка 3CX за розкладом 24/5 з 10 міжнародних офісів
- численні нагороди, серед самих свіжих - "WinMag Pro 2018 Best Choice Award", "CNA Best Enterprise Telephony System 2018", "funkschau Best ICT Product 2018", "IT Pro editor's choice", "Trophies of Distribution Brand of the Year 2017" і "Technology Reseller editor's Choice Award 2018".
- Штучний інтелект OpenAI в IP-АТС 3CX - розпізнавання мови та настрій співрозмовниківКомпанія 3CX постійно додає нові можливості у свою програмну АТС. У черговому пакеті оновлень 3CX V20 Update 2 з'явилася підтримка штучного інтелекту (ШІ або AI). Тепер можна перетворювати з голосу в текст (транскрибувати) записи дзвінків і голосову пошту за допомогою OpenAI Whisper API. Крім того, можна аналізувати настрій клієнтів по кожному дзвінку чи настрій у конкретній черзі.Повна версія статті
- Підключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзуНа ринку представлені різні SIP-клієнти для мобільних телефонів для підключення до IP-GSM шлюзу через Інтернет і прийому та здійснення дзвінків, коли ви знаходитеся в іншому місті або країні. Але часто виникає проблема, що вхідний дзвінок не надходить, коли мобільний телефон засинає. У цьому випадку допоможе використання IP-АТС, яка може зв'язуватися зі сплячим мобільним телефоном за допомогою PUSH-повідомлень через сервіси Google - Firebase Cloud Messaging (FCM) і Apple Access Point Name...Повна версія статті