Продавець IP-АТС (АйПі-АТС) розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
14 відгуків
+380 (97) 601-29-30
+380 (44) 391-10-18
IP-АТС (АйПі-АТС)
Кошик

TLS шифрування дзвінків через SIP-транки та інтеграція CRM-системою Hubspot - огляд нових можливостей в 3CX V16 Update 3

TLS шифрування дзвінків через SIP-транки та інтеграція CRM-системою Hubspot - огляд нових можливостей в 3CX V16 Update 3

3CX Phone System V16 Update 3 - чергове оновлення програмної ip-атс 3CX Phone System. Основні поліпшення: підключення зашифрованих sip-транков (протокол TLS), готова інтеграція "з коробки" з CRM-системою Hubspot, поліпшення в плагіні для сайтів 3CX Live Chat & Talk.

SIP-транки з TLS шифрування

Підключення sip транк з TLS шифрування IP-АТС 3CX

До виходу оновлення 3CX підтримувала шифрування дзвінків тільки між SIP-клієнтами 3CX. Тепер же шифрування доступно і для транков на телефонних операторів. Головне, щоб ваш телефонний оператор підтримував voip підключення за допомогою TLS. В Україні на даний момент TLS транки надає оператор мобільного зв'язку LifeCell.

Шифрування VoIP-дзвінків здійснюється в 2 етапи:

  • TLS шифрування службові повідомлення по протоколу SIP, наприклад, телефонний номер, ім'я користувача і т. д.
  • протокол SRTP використовується для шифрування голосових пакетів (Secure Real-time Transport Protocol).

Для включення шифрування в 3CX SIP-оператор повинен надати сертифікат безпеки (файл *.pem).

Інтеграція з CRM-системою Hubspot

Модуль інтеграції IP-АТС з CRM-системою HubSpot

Hubspot CRM - це одна з кращих безкоштовних систем на світовому ринку. Ця система дуже популярна в багатьох країнах. Hubspot пропонує дуже зручний і зрозумілий інтерфейс користувача.

Модуль інтеграції 3cx Hubspot надає стандартні можливості:

  • дзвінок клієнту прямо з веб-сторінки CRM-системи
  • спливаюча картка контакту при вхідному дзвінку
  • картка додавання в систему інформації про новому контакті при вхідному дзвінку з номера, якого немає в базі даних
  • ведення журналу дзвінків – інформація про дзвінки фіксується в CRM-системі

Плагін для сайту Live Chat and Talk

Автоматичне створення плагіна для веб-сайту 3CX Live Chat and Talk

Оновлена версія забезпечує нові можливості налаштування зовнішнього вигляду, можна додати в плагін посилання на Facebook і Twitter аккаунт і адресу електронної пошти.
Також пропонується інструмент для створення конфігурації, який доступний у веб-інтерфейсі 3CX, меню Налаштування - WordPress/Website Integration. Тепер налаштування всіх параметрів проводиться з веб-інтерфейсу IP-АТС, більше не потрібно відредагувати текстовий файл з параметрами конфігурації.

 

Крім того, 3CX оновила sip-клієнт для Android, який був повністю переписаний і підтримує всі можливості нової версії Андроїд 10. У тому числі оптимізований інтерфейс програми, з'явилося автоматичне відновлення підключення до сервера, можливість відключати PUSH-повідомлення про вхідні дзвінки, наскрізне шифрування дзвінків включено за замовчуванням.

Новий SIP-клієнт сумісний з версіями Android, починаючи з 7.

Щоб скористатися всіма перевагами програмної АТС 3cx, у вас повинна бути річна ліцензія або для активна підписка на оновлення 3CX Maintenance для постійних ліцензій.
Якщо ви з якихось причин прострочили підписку на оновлення, звертайтеся в нашу компанію і ми постараємося допомогти вам відновити підписку на оновлення 3cx.

Інші статті
  • Штучний інтелект OpenAI в IP-АТС 3CX - розпізнавання мови та настрій співрозмовниківШтучний інтелект OpenAI в IP-АТС 3CX - розпізнавання мови та настрій співрозмовників
    Компанія 3CX постійно додає нові можливості у свою програмну АТС. У черговому пакеті оновлень 3CX V20 Update 2 з'явилася підтримка штучного інтелекту (ШІ або AI). Тепер можна перетворювати з голосу в текст (транскрибувати) записи дзвінків і голосову пошту за допомогою OpenAI Whisper API. Крім того, можна аналізувати настрій клієнтів по кожному дзвінку чи настрій у конкретній черзі.
    Повна версія статті
  • Підключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзуПідключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзу
    На ринку представлені різні SIP-клієнти для мобільних телефонів для підключення до IP-GSM шлюзу через Інтернет і прийому та здійснення дзвінків, коли ви знаходитеся в іншому місті або країні. Але часто виникає проблема, що вхідний дзвінок не надходить, коли мобільний телефон засинає. У цьому випадку допоможе використання IP-АТС, яка може зв'язуватися зі сплячим мобільним телефоном за допомогою PUSH-повідомлень через сервіси Google - Firebase Cloud Messaging (FCM) і Apple Access Point Name...
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner