Продавець IP-АТС (АйПі-АТС) розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
12 відгуків
+380 (97) 601-29-30
+380 (44) 391-10-18
IP-АТС (АйПі-АТС)
Кошик

Що відбувається після закінчення підписки на оновлення 3CX Maintenance

Що відбувається після закінчення підписки на оновлення 3CX Maintenance

У статті описано, що буде відбуватися після закінчення підписки на оновлення 3CX Maintenance. І чому важливо підтримувати вашу IP-АТС 3CX Phone System завжди в актуальному стані.

Ця інформація відноситься до всіх постійним ліцензіями, починаючи з версії 16. Підписка сплачується раз на рік, починаючи з другого року використання системи.

Підписка на оновлення 3CX Maintenance включає в себе:

  • оновлення АТС і сервіс-паки

  • оновлення безпеки для ОС Linux і IP-АТС 3CX

  • право на використання sip-клієнтів для мобільних пристроїв (Android, iOS), у тому числі включаючи низькошвидкісний кодек G. 729

  • відеоконференції WebMeetingотправка електронної пошти через SMTP-сервер 3CX

  • доменне ім'я в доменах 3CX (FQDN) і підтримка SSL-сертифікатів let's Encrypt для нього

  • сертифіковані прошивки IP-телефонів

  • інтеграція з поточними версіями CRM-систем

  • шаблони підключення SIP-транков

Що відбувається, якщо не купити 3CX Maintenance.

На наступний день після закінчення відключаються функції:

  • PUSH: перестануть працювати повідомлення про вхідні дзвінки на мобільні клієнти
  • 3CX SMTP: перестануть відправлятися повідомлення електронної пошти через поштовий сервер 3CX (SMTP)
  • WebMeeting: відключаються веб-конференції, видаляється інформація про всіх запланованих конференціях; навіть при відновленні підписки 3CX Maintenance видалені конференції не відновляться

На 180 день після закінчення підписки на оновлення 3CX Maintenance:

Для ключів і Ентерпрайз: ви отримаєте повідомлення від 3СХ, що у вас є 30 днів, щоб вирішити, що робити з ліцензією далі:

  • купити підписку 3CX Maintenance
  • безкоштовно замінити ліцензію на річну
  • не робити нічого, в цьому випадку відключиться доменне ім'я, яке надає 3CX (3CX FQDN), і вам доведеться перевстановити 3CX з власним доменним ім'ям і потрібно буде створити або придбати свій SSL сертифікат

Для ключів Стандарт на 4 і 8 одночасних дзвінків: ви отримаєте повідомлення від 3СХ, що ваша ліцензія перетворена в безкоштовну річну ліцензію версії Стандарт на 8 одночасних дзвінків.

Для ключів Стандарт на 16 і більше одночасних дзвінків: ключ залишиться постійним ключем версії Стандарт.

На 210 день після закінчення підписки на оновлення 3CX Maintenance:

  • ліцензії версій ПРО і Ентерпрайз будуть перетворені у річні ключі відповідних версій (автоматичний трейд-ін)

Якщо з якихось причин Ви не можете придбати підписку на оновлення на наступний рік, тоді Ви можете безкоштовно перейти на річну ліцензію такої ж версії і через рік оплатити її продовження, як річної ліцензії.

Якщо ви вчасно не купили підписку на оновлення, зверніться в нашу компанію і ми допоможемо вам вирішити питання з оновленням 3СХ.
 

Інші статті
  • Підключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзуПідключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзу
    На ринку представлені різні SIP-клієнти для мобільних телефонів для підключення до IP-GSM шлюзу через Інтернет і прийому та здійснення дзвінків, коли ви знаходитеся в іншому місті або країні. Але часто виникає проблема, що вхідний дзвінок не надходить, коли мобільний телефон засинає. У цьому випадку допоможе використання IP-АТС, яка може зв'язуватися зі сплячим мобільним телефоном за допомогою PUSH-повідомлень через сервіси Google - Firebase Cloud Messaging (FCM) і Apple Access Point Name...
    Повна версія статті
  • Інтеграція з Pipedrive CRM в новій версії IP-АТС 3CX V20Інтеграція з Pipedrive CRM в новій версії IP-АТС 3CX V20
    Компанія 3CX розробила модуль інтеграції з CRM-системою Pipedrive у пакеті оновленнь Update 1 для нової версії 3CX PBX V20. Інтеграція з Pipedrive надає стандартний набір функцій — відкриття картки клієнта при дзвінку або вхідному повідомленні, передача інформації про дзвінки та чати в CRM-систему, вихідний дзвінок в один клік за номером (Click to Call) безпосередньо з CRM-системи.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner