Порівняння ліцензій на IP-АТС 3CX Phone System
Розглянуті відмінності між ліцензіями 3CX за типами - Стандарт, ПРО і Ентерпрайз і терміну дії - річні і постійні.
Типи ліцензій на IP-АТС 3CX Phone System
станом на грудень 2019 року доступні 3 типи ліцензій:
- Стандарт - обмежена ліцензія з базовим функціоналом на рівні сучасних цифрових АТС;
версії на 4 і 8 дзвінків безкоштовні. - ПРО - розширена ліцензія, в яку додані функції для організації call-центру, запис дзвінків і інтеграція з CRM-системами та іншими програмами.
- Ентерпрайз - основна перевага даної ліцензії - можливість створювати системи зв'язку з гарячим резервом, коли дві IP-АТС, основна і резервна, працюють одночасно. Також у цій версії є деякі додаткові функції.
Нижче розглянуті можливості та переваги кожного типу ліцензій.
3CX Standard – Стандарт ліцензія
У стандартній ліцензії, навіть у безкоштовній її версії, доступні наступні можливості
- необмежена кількість внутрішніх номерів
- необмежена кількість sip-транков, в тому числі підключення багатоканальних номерів
- програмні телефони (sip-клієнти) для комп'ютерів на базі Windows і MacOS
- sip-клієнти для мобільних пристроїв на базі Androidи iOS (iPhone)
- веб-клієнт для дзвінків з браузера - гнучка настройка правил переадресації дзвінків
- контроль статусу інших абонентів (Presence)
- чат між абонентами АТС
- різні операції з дзвінками - переадресація, утримання, парковка
- груповий дзвінок
- багаторівневі голосові меню (Автосекретар або IVR)
- плагін для спілкування з відвідувачами веб-сайту
- базові звіти про дзвінки
- повідомлення на емейл співробітника про пропущений дзвінок
- до 25 учасників в одній відеоконференції 3CX WebMeeting
Ліцензію версії Стандарт можна використовувати для вирішення таких завдань:
- телефонізувати офіс – ви отримаєте сучасну офісну АТС
- система зв'язку з мобільними співробітниками, які часто знаходяться поза офісом, у відрядженнях або працюють віддалено
- побудувати складні багаторівневі голосові меню
- організувати невеликий call-центр на кілька операторів з базовими можливостями
3CX Pro – ліцензія ПРО
Це ліцензія з розширеними функціональними можливостями, які потрібні для організації call-центру, об'єднання декількох IP-АТС в єдину систему, інтеграції АТС з іншими програмами та базами даних. Одна з найбільш затребуваних можливостей – запис дзвінків.
Можливості версії Про:
- Запис дзвінків
- Черги дзвінків – дуже важливий компонент для організації call-центру
- Синхронізація адресної книги АТС з CRM-системами і базами даних
- Інтеграція з Office 365
- Інтеграція з CRM-системами і 1С
- Моніторинг дзвінків в режимі реального часу
- Підключення до активного дзвінка в 3 режимах – прослуховування, підказка, вторгнення
- Контроль і попередження SLA
- Панель старшого оператора (супервізора)
- Використання ip-телефону різними співробітниками в різні зміни
- Об'єднання декількох АТС 3СХ в одну систему за допомогою 3CX-мостів, при цьому через мости передаються не тільки дзвінки, але і інформація про статуси співробітників
- Відновлення конфігурації IP-АТС за розкладом
- Додатковий додаток 3CX Call Flow Designer дозволяє створювати складні сценарії обробки дзвінків
- Спеціальний модуль для готелів (3CX Hotel Module)
- До 100 учасників в одній відеоконференції 3CX WebMeeting
3CX Enterprise – ліцензія Ентерпрайз
Основна перевага даної ліцензії – можливість створення телефонної системи або call-центру з гарячим резервом. Ліцензія дозволяє, щоб дві IP-АТС працювали одночасно. При виході з ладу основний АТС автоматично відбувається перемикання на резервну. Орієнтовний час перемикання – кілька хвилин. Все відбувається в автоматичному режимі без участі користувача.
Можливості версії Ентерпрайз:
- гаряче резервування АТС
- розподіл дзвінків в черзі в залежності від кваліфікації оператора
- встановлення власного логотипу на екранах ip-телефонів
- до 250 учасників в одній відеоконференції 3CX WebMeeting
Вартість ліцензій залежно від типу - чим більше можливостей, тим дорожче ліцензія, найдешевші - Стандарт, потім ПРО і Ентерпрайз.
Річні постійні ліцензії на 3CX
Ліцензії на IP-АТС 3CX Phone System також розрізняються за терміном дії, є ліцензії 2 типів: річна і постійна.
Річна ліцензія на 3CX
Діє 1 рік, через рік треба купувати нову ліцензію. Будь-яка ліцензія включає право на оновлення і не вимагає окремо покупки 3CX Maintenance.
Річні ліцензії більш гнучкі за кількістю одночасних дзвінків: 4, 8, 16, 24, 32, 48, 64, 96, 128, 192, 256, 512 і 1024 одночасних розмови.
Постійна або безстрокова ліцензія на 3CX
ця ліцензія діє постійно, але включає тільки 1 рік безкоштовних оновлень. Після цього, щоб підтримувати IP-АТС в актуальному стані, потрібно купувати право на оновлення або 3CX Maintenance. У 2019 році вартість складає 27,5% від вартості основної ліцензії. Якщо не купувати право на оновлення, то будуть відключені деякі функції, наприклад, PUSH-повідомлення для мобільних sip-клієнтів. Тому покупка постійної ліцензії все одно вимагатиме щорічних платежів за право переходу на нові версії 3CX.
Постійні ліцензії пропонують менше варіантів одночасних дзвінків– 16, 32, 64, 128, 256, 512 і 1024 дзвінка. Таким чином, сама менша постійна ліцензія – на 16 дзвінків.
Що таке 3CX Maintenance
3CX Maintenance – це право на оновлення IP-АТС 3CX та її компонентів. Використовується тільки для постійних ліцензій.
3CX Maintenance не включає послуги з технічної підтримки.
Що відбувається, якщо підписка не продовжується:
- відключається поштовий сервіс для відправки електронної пошти, який надає компанія 3CX (Google SMTP)
- видаляється FQDN вашого сервера АТС, якщо він виданий 3CX (Google DNS)
- перестають працювати мобільні додатки на смартфонах (або мобільна дистанційна робота)
- відключаються веб-конференції WebMeeting, включаючи ті, які були заплановані
- застаріває і з часом може перестати працювати інтеграція з CRM-системами
- можливі труднощі в роботі деяких функцій Черг і IVR
Щоб використовувати постійну ліцензію без покупки Мейнтенанс, вам потрібно буде самостійно підключити власне доменне ім'я FQDN, SMTP-сервер і згенерувати SSL сертифікат.
Різниця у вартості ліцензій
Вартість річної ліцензії становить приблизно 36% від вартості відповідної постійної ліцензії. Якщо порівняти загальну вартість володіння 3CX з урахуванням покупки Мейнтенанс для безстрокової ліцензії, то вартість придбання і постійної ліцензії зрівняється через 10 років. Тому, якщо ви не готові планувати на 10 років відразу, вам вигідніше купувати річну ліцензію. Можлива покупка річних ліцензій на кілька років одразу, наприклад, на 3 роки.
При купівлі 3CX Maintenance на 3 роки відразу надається знижка 10%, на 5 років - 15%. В цьому випадку вартість володіння річний ліцензією зрівняється з постійною через 5 років.
Розширення чи зміна типу ліцензії
У будь-який момент ви можете перейти з меншої кількості одночасних дзвінків на більше, для цього необхідно доплатити різницю в ціні між ліцензіями, пропорційно кількості днів дії ліцензії. Наприклад, якщо Ви переходите з ліцензії на 8 дзвінків на 16 дзвінків ПРО і термін дії становить 4 місяці, тоді вам доведеться заплатити різницю 571 – 285 євро, помножене на коефіцієнт 120/365. Це вийде приблизно 94 євро. Після закінчення термін дії ліцензії ви можете придбати нову ліцензію з таким же кількістю одночасних дзвінків або знову збільшити або зменшити їх кількість.
Також в будь-який момент ви можете поміняти тип ліцензії і перейти з ліцензії Стандарт PRO або з ПРО на Ентерпрайз.
Будь-яка ліцензія на IP-АТС 3CX Phone System поставляється у вигляді електронного ключа, який надсилається електронною поштою на адресу покупця.
- Штучний інтелект OpenAI в IP-АТС 3CX - розпізнавання мови та настрій співрозмовниківКомпанія 3CX постійно додає нові можливості у свою програмну АТС. У черговому пакеті оновлень 3CX V20 Update 2 з'явилася підтримка штучного інтелекту (ШІ або AI). Тепер можна перетворювати з голосу в текст (транскрибувати) записи дзвінків і голосову пошту за допомогою OpenAI Whisper API. Крім того, можна аналізувати настрій клієнтів по кожному дзвінку чи настрій у конкретній черзі.Повна версія статті
- Підключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзуНа ринку представлені різні SIP-клієнти для мобільних телефонів для підключення до IP-GSM шлюзу через Інтернет і прийому та здійснення дзвінків, коли ви знаходитеся в іншому місті або країні. Але часто виникає проблема, що вхідний дзвінок не надходить, коли мобільний телефон засинає. У цьому випадку допоможе використання IP-АТС, яка може зв'язуватися зі сплячим мобільним телефоном за допомогою PUSH-повідомлень через сервіси Google - Firebase Cloud Messaging (FCM) і Apple Access Point Name...Повна версія статті