Міні call-центр на базі IP-АТС та IP-GSM-шлюза, який працює без інтернету
Call-центр на базі IP-АТС та IP-GSM-шлюзу — це чудове рішення для компаній малого бізнесу, яким потрібно організувати приймання дзвінків від клієнтів.
Переваги рішення — підтримка всіх необхідних функцій для обробки телефонних дзвінків, записування і облік розмов і найголовніше — можливість роботи навіть у разі зникнення інтернету.
Структура міні call-центру:
Call-центр будується на базі IP-АТС та IP-GSM-шлюзу.
IP-АТС
Як IP-АТС пропонуємо використовувати Grandstream UCM6300A.
Це молодша з АТС у модельному ряду Grandstream, але попри це вона підтримує до 250 внутрішніх номерів і до 50 одночасних дзвінків. Так що можливостей АТС буде досить для вашої компанії та під час зростання бізнесу.
Саме IP-АТС є центральним елементом і забезпечує всі функції та можливості.
Основні можливості IP-АТС:
- черги дзвінків для організації call-центру та автоматичного розподілу дзвінків між операторами
- запис дзвінків
- інтерактивні голосові меню (IVR, Автосекретар), меню може бути багаторівневим
- підключення за допомогою sip-клієнтів із комп'ютерів і мобільних телефонів
- голосові конференції
- API для інтеграції з іншими програмами, наприклад, з CRM-системами
- АТС Grandstream має вбудовану інтеграцію з CRM системами Act!, SalesForce, SugarCRM, vTiger, Zoho. Також деякі розробники CRM-систем пропонують свої рішення по інтеграції з IP-АТС Grandstream, наприклад, українська CRM-система Onebox
- контроль ефективності роботи call-центру за допомогою статистики дзвінків, звітів про роботу черг, записів дзвінків через веб-інтерфейс IP-АТС. IP-АТС може відправляти звіти на вказану електронну пошту за розкладом.
- моніторинг роботи сall-центру в реальному часі через веб-інтерфейс IP-АТС.
Якщо вам досить базових функцій, наприклад, не потрібні онлайн-моніторинг, звіти, інтеграції з CRM-системами, тоді можна використовувати й дешевшу модель АТС. Наприклад, Dinstar UC120-1S1O.
Вартість IP-АТС:
- Grandstream UCM6300A - 15500 грн.
- Dinstar UC120-1S1O - 7000 грн.
Телефонні номери.
Щоб мати можливість приймати та здійснювати дзвінки незалежно від наявності інтернету, потрібно підключити мобільні номери (сим-карти) через voip-gsm-шлюз. У цьому разі ви будете повністю незалежні від стану інтернет-каналу. Зв'язок між IP-АТС і шлюзом проходить локальною мережею.
Також до вашого call-центру можна під'єднати телефонні номери та іншими способами:
- телефонний номер через інтернет (sip-номер або sip-транк) під'єднується через інтернет і не вимагає додаткового обладнання, легко робиться багатоканальним для приймання декількох дзвінків одночасно. Але sip-номер працює тільки за наявності інтернет-каналу.
- аналогова телефонна лінія (міські дводротові телефони) — для їх під'єднання використовуються VoIP-шлюзи з портами FXO, вартість приблизно 60 дов за 1 лінію. Такі номери можуть працювати без інтернет і без електрики.
Вартість GSM-шлюзів:
- Dinstar UC2000-VE-2G-B на 2 сим-карты - от 11000 грн.
- Dinstar UC2000-VE-4G-B на 4 сім-картки — від 17000 грн.
- Dinstar UC2000-VE-6G-B на 2 сим-карты - от 24000 грн.
- Dinstar UC2000-VE-8G-B на 2 сім-картки — від 31000 грн.
Як працює call-центр без інтернету й без електрики.
Сім-карти в GSM-шлюзі працюють через мобільну мережу та не залежать від наявності інтернету. Дзвінок на сім-картку в шлюзі потрапляє на АТС і потім маршрутизується залежно від налаштованих правил — на голосове меню, на чергу дзвінків, на одного або групу працівників або переадресується на зовнішній номер. Працівники можуть приймати дзвінки на ноутбуки з гарнітурою або на sip-клієнт у мобільному телефоні. І ноутбуки та мобільні телефони можуть працювати через локальну бездротову мережу Wi-Fi.
Отже, для роботи колл-центру інтернет не потрібен.
А для розв'язання проблеми з зникненням електрики, АТС, шлюз і роутер потрібно під'єднати до джерела безперебійного живлення або зарядної станції. Ноутбуки на робочих місцях працівників можуть працювати від вбудованого акумулятора.
З урахуванням невеликої потужності, яку споживає це обладнання, система легко зможе працювати кілька годин.
У результаті ви отримуєте call-центр, який зможе працювати й без інтернету, й без електрики.
Переваги call-центри на базі IP-АТС і GSM-шлюзу
- працює без інтернету
- може працювати від резервного джерела живлення або зарядної станції в разі зникнення електрики
- підтримуються всі стандартні функції телефонії — переадресація, утримання виклику, груповий виклик
- контроль за дзвінками та роботою працівників — запис дзвінків, статистика дзвінків, звіти
- можливість відповідати на дзвінки клієнтів в неробочий час в автоматичному режимі за допомогою багаторівневого голосового меню (IVR) і голосової пошти
- можливість організації різних схем обробки викликів за допомогою голосових меню і черг
- Штучний інтелект OpenAI в IP-АТС 3CX - розпізнавання мови та настрій співрозмовниківКомпанія 3CX постійно додає нові можливості у свою програмну АТС. У черговому пакеті оновлень 3CX V20 Update 2 з'явилася підтримка штучного інтелекту (ШІ або AI). Тепер можна перетворювати з голосу в текст (транскрибувати) записи дзвінків і голосову пошту за допомогою OpenAI Whisper API. Крім того, можна аналізувати настрій клієнтів по кожному дзвінку чи настрій у конкретній черзі.Повна версія статті
- Підключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзуНа ринку представлені різні SIP-клієнти для мобільних телефонів для підключення до IP-GSM шлюзу через Інтернет і прийому та здійснення дзвінків, коли ви знаходитеся в іншому місті або країні. Але часто виникає проблема, що вхідний дзвінок не надходить, коли мобільний телефон засинає. У цьому випадку допоможе використання IP-АТС, яка може зв'язуватися зі сплячим мобільним телефоном за допомогою PUSH-повідомлень через сервіси Google - Firebase Cloud Messaging (FCM) і Apple Access Point Name...Повна версія статті