Продавець IP-АТС (АйПі-АТС) розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
12 відгуків
+380 (97) 601-29-30
+380 (44) 391-10-18
IP-АТС (АйПі-АТС)
Кошик

Міні call-центр на базі IP-АТС та IP-GSM-шлюза, який працює без інтернету

Міні call-центр на базі IP-АТС та IP-GSM-шлюза, який працює без інтернету

Call-центр на базі IP-АТС та IP-GSM-шлюзу — це чудове рішення для компаній малого бізнесу, яким потрібно організувати приймання дзвінків від клієнтів.
Переваги рішення — підтримка всіх необхідних функцій для обробки телефонних дзвінків, записування і облік розмов і найголовніше — можливість роботи навіть у разі зникнення інтернету.

Структура міні call-центру:

Call-центр будується на базі IP-АТС та IP-GSM-шлюзу.

Структура call-центру на базі IP-АТС та GSM-шлюзу

IP-АТС

Як IP-АТС пропонуємо використовувати Grandstream UCM6300A.

Це молодша з АТС у модельному ряду Grandstream, але попри це вона підтримує до 250 внутрішніх номерів і до 50 одночасних дзвінків. Так що можливостей АТС буде досить для вашої компанії та під час зростання бізнесу.

Саме IP-АТС є центральним елементом і забезпечує всі функції та можливості.

Основні можливості IP-АТС:

  • черги дзвінків для організації call-центру та автоматичного розподілу дзвінків між операторами
  • запис дзвінків
  • інтерактивні голосові меню (IVR, Автосекретар), меню може бути багаторівневим 
  • підключення за допомогою sip-клієнтів із комп'ютерів і мобільних телефонів
  • голосові конференції 
  • API для інтеграції з іншими програмами, наприклад, з CRM-системами
  • АТС Grandstream має вбудовану інтеграцію з CRM системами Act!, SalesForce, SugarCRM, vTiger, Zoho. Також деякі розробники CRM-систем пропонують свої рішення по інтеграції з IP-АТС Grandstream, наприклад, українська CRM-система Onebox
  • контроль ефективності роботи call-центру за допомогою статистики дзвінків, звітів про роботу черг, записів дзвінків через веб-інтерфейс IP-АТС. IP-АТС може відправляти звіти на вказану електронну пошту за розкладом.

Звіти про роботу call-центра в IP-АТС Grandstream

  • моніторинг роботи сall-центру в реальному часі через веб-інтерфейс IP-АТС.

Онлайн-моніторинг роботи call-центру

Якщо вам досить базових функцій, наприклад, не потрібні онлайн-моніторинг, звіти, інтеграції з CRM-системами, тоді можна використовувати й дешевшу модель АТС. Наприклад, Dinstar UC120-1S1O.

Вартість IP-АТС:

Телефонні номери.

Щоб мати можливість приймати та здійснювати дзвінки незалежно від наявності інтернету, потрібно підключити мобільні номери (сим-карти) через voip-gsm-шлюз. У цьому разі ви будете повністю незалежні від стану інтернет-каналу. Зв'язок між IP-АТС і шлюзом проходить локальною мережею. 

Також до вашого call-центру можна під'єднати телефонні номери та іншими способами:

  • телефонний номер через інтернет (sip-номер або sip-транк) під'єднується через інтернет і не вимагає додаткового обладнання, легко робиться багатоканальним для приймання декількох дзвінків одночасно. Але sip-номер працює тільки за наявності інтернет-каналу.
  • аналогова телефонна лінія (міські дводротові телефони) — для їх під'єднання використовуються VoIP-шлюзи з портами FXO, вартість приблизно 60 дов за 1 лінію. Такі номери можуть працювати без інтернет і без електрики.

Вартість GSM-шлюзів:

Як працює call-центр без інтернету й без електрики.

Сім-карти в GSM-шлюзі працюють через мобільну мережу та не залежать від наявності інтернету. Дзвінок на сім-картку в шлюзі потрапляє на АТС і потім маршрутизується залежно від налаштованих правил — на голосове меню, на чергу дзвінків, на одного або групу працівників або переадресується на зовнішній номер. Працівники можуть приймати дзвінки на ноутбуки з гарнітурою або на sip-клієнт у мобільному телефоні. І ноутбуки та мобільні телефони можуть працювати через локальну бездротову мережу Wi-Fi.

Отже, для роботи колл-центру інтернет не потрібен.

А для розв'язання проблеми з зникненням електрики, АТС, шлюз і роутер потрібно під'єднати до джерела безперебійного живлення або зарядної станції. Ноутбуки на робочих місцях працівників можуть працювати від вбудованого акумулятора.
З урахуванням невеликої потужності, яку споживає це обладнання, система легко зможе працювати кілька годин. 

У результаті ви отримуєте call-центр, який зможе працювати й без інтернету, й без електрики.

Переваги call-центри на базі IP-АТС і GSM-шлюзу

  • працює без інтернету
  • може працювати від резервного джерела живлення або зарядної станції в разі зникнення електрики
  • підтримуються всі стандартні функції телефонії — переадресація, утримання виклику, груповий виклик
  • контроль за дзвінками та роботою працівників — запис дзвінків, статистика дзвінків, звіти
  • можливість відповідати на дзвінки клієнтів в неробочий час в автоматичному режимі за допомогою багаторівневого голосового меню (IVR) і голосової пошти
  • можливість організації різних схем обробки викликів за допомогою голосових меню і черг

Схема обробки дзвінків в call-центрі за допомогою голосового меню та черг викликів

Інші статті
  • Підключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзуПідключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзу
    На ринку представлені різні SIP-клієнти для мобільних телефонів для підключення до IP-GSM шлюзу через Інтернет і прийому та здійснення дзвінків, коли ви знаходитеся в іншому місті або країні. Але часто виникає проблема, що вхідний дзвінок не надходить, коли мобільний телефон засинає. У цьому випадку допоможе використання IP-АТС, яка може зв'язуватися зі сплячим мобільним телефоном за допомогою PUSH-повідомлень через сервіси Google - Firebase Cloud Messaging (FCM) і Apple Access Point Name...
    Повна версія статті
  • Інтеграція з Pipedrive CRM в новій версії IP-АТС 3CX V20Інтеграція з Pipedrive CRM в новій версії IP-АТС 3CX V20
    Компанія 3CX розробила модуль інтеграції з CRM-системою Pipedrive у пакеті оновленнь Update 1 для нової версії 3CX PBX V20. Інтеграція з Pipedrive надає стандартний набір функцій — відкриття картки клієнта при дзвінку або вхідному повідомленні, передача інформації про дзвінки та чати в CRM-систему, вихідний дзвінок в один клік за номером (Click to Call) безпосередньо з CRM-системи.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner