Інтеграція з Pipedrive CRM в новій версії IP-АТС 3CX V20
Чергове вдосконалення нової версії програмної IP АТС 3CX V20. Компанія 3CX розробила модуль інтеграції з CRM-системою Pipedrive у пакеті оновлень Update 1 для нової версії 3CX PBX V20. Інтеграція з Pipedrive надає стандартний набір функцій — відкриття картки клієнта при дзвінку або вхідному повідомленні, передача інформації про дзвінки та чати в CRM-систему, вихідний дзвінок в один клік за номером (Click to Call) безпосередньо з CRM-системи.
3CX забезпечує інтеграцію з Pipedrive через 3CX API. Модуль інтеграції входить в комплект поставки версії 20 3CX і не вимагає додаткової оплати.
Можливості інтеграції 3CX з Pipedrive:
- пошук контактів у CPM по номеру телефону при вхідному дзвінку (Caller ID to Contact Name)
- пошук контактів CPM за адресою електронної пошти під час вхідного чату через плагін 3CX Live Chat
- можливість відкрити картку клієнта в CRM з 3CX-клієнта або веб-клієнта
- пошук контактів в Pipedrive за ім'ям, номером або електронною поштою, коли ви шукаєте ім'я у веб-клієнті 3CX (Contact Lookup)
- журнал дзвінків і чатів - дзвінки та чати реєструються в картці контактів Pipedrive як історія дзвінків CRM (Call & Chat Journalling)
- форма для створення нового контакту в Pipedrive під час дзвінків із нових номерів, яких немає в CRM-системі (Create a new contact)
- дзвінки в один клік безпосередньо з Pipedrive через 3CX за допомогою розширень для браузера Click2Call від 3CX для Google Chrome і Microsoft Edge (Click to Call).
Налаштування інтеграции 3CX з Pipedrive
Для підключення модуля інтеграції вам потрібно виконати такі налаштування в CRM:
- створити додаток у Developer Hub
- налаштувати авторизацію OAuth2
- дозволити доступ до даних у Pipedrive для 3CX
В IP-АТС налаштовуються адреса та дані доступу до CRM, а також необхідні функції та їх параметри.
Наприклад, якщо ви хочете реєструвати дзвінки в CRM, вам потрібно поставити галочку навпроти опції «Увімкнути журналювання дзвінків», щоб повідомляти про дзвінки у вашу CRM, і налаштувати такі параметри:
- Тема виклику - короткий опис дзвінка
- Вхідний дзвінок - опис в CRM для прийнятих вхідних дзвінків
- Пропущений дзвінок – опис в CRM пропущених вхідних дзвінків
- Вихідний дзвінок – опис у CRM для вихідних дзвінків, на які була відповідь
- Вихідний дзвінок без відповіді – опис у CRM для вихідних дзвінків без відповіді.
Зверніть увагу, що в параметрах «Ведення історії викликів» можна використовувати стандартні змінні, позначені як [variable_name], наприклад, зовнішній номер вказується як [Number]. Змінні, доступні для використання, можна знайти в документації на сайті 3CX.
CRM-система Pipedrive вважається однією з найкращих для фахівців із продажу, й крім того розробляється спеціалістами з продажів. Вона допомагає компаніям розвивати свій бізнес більш ефективно. Система використовується в багатьох країнах світу, включаючи США і країни Європи. Важливою перевагою є те, що CRM-система підтримує інтерфейс більш ніж 20 мовами, включаючи українську.
- Штучний інтелект OpenAI в IP-АТС 3CX - розпізнавання мови та настрій співрозмовниківКомпанія 3CX постійно додає нові можливості у свою програмну АТС. У черговому пакеті оновлень 3CX V20 Update 2 з'явилася підтримка штучного інтелекту (ШІ або AI). Тепер можна перетворювати з голосу в текст (транскрибувати) записи дзвінків і голосову пошту за допомогою OpenAI Whisper API. Крім того, можна аналізувати настрій клієнтів по кожному дзвінку чи настрій у конкретній черзі.Повна версія статті
- Підключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзуНа ринку представлені різні SIP-клієнти для мобільних телефонів для підключення до IP-GSM шлюзу через Інтернет і прийому та здійснення дзвінків, коли ви знаходитеся в іншому місті або країні. Але часто виникає проблема, що вхідний дзвінок не надходить, коли мобільний телефон засинає. У цьому випадку допоможе використання IP-АТС, яка може зв'язуватися зі сплячим мобільним телефоном за допомогою PUSH-повідомлень через сервіси Google - Firebase Cloud Messaging (FCM) і Apple Access Point Name...Повна версія статті