Телефонія та локальні мережі для готелів на базі обладнання Grandstream
Компанія Grandstream пропонує різноманітне обладнання для вирішення телекомунікаційних задач у готелі - побудова провідних та бездротових мереж передачі даних, телефонії, озвучування приміщень, контролю доступу та інші. Наприклад, можна вирішити такі завдання: створення системи телефонного зв'язку та побудова бездротової мережі Wi-Fi на території готелю.
Розглянемо детальніше телекомунікаційні рішення для готелів на базі обладнання Grandstream.
Телефонія в готелі на базі IP-АТС UCM63xx та IP-телефонів для готелів
Готелі можуть вирішити всі завдання з організації системи телефонії за допомогою IP-АТС серії UCM63xx.
Вартість IP-АТС Grandstream становить від 16000 за АТС UCM6300A до 90000 гривень за UCM6308.
Вы легко сможете подобрать АТС в зависимости от размера вашего отеля.
Які завдання готель зможе вирішити за допомогою IP-АТС UCM63xx
- зв'язок із персоналом – є як стаціонарні, так і мобільні ip-телефони, а також sip-клієнти для мобільних пристроїв. Можна організувати систему зв'язку по всій території готелю
- зв'язок з номерами готелю Grandstream пропонує 3 серії ip-телефонів з підтримкою проводового підключення (Ethernet) та бездротового підключення через Wi-Fi.
- call-центр прийому дзвінків клієнтів - з урахуванням IP-АТС можна організувати call-центр прийому дзвінків від клієнтів. АТС підтримує всі необхідні функції для побудови повноцінного колл-центру.
Для великих і мережевих готелів може бути актуальною інтеграція IP-АТС UCM з системами керування готелем (PMS – Property Management System).
Інтеграція PMS з телефонією підтримує такі функції:
- Check-in/Check-out - реєстрація та виписка гостя, телефону в номері дається ім'я гостя
- Remote Room Status Entry - повідомлення про статус прибирання номера, що встановлюється прибиральницею з телефону
- Mini-bar - введення коду з меню з номера гостя, замовлення номер
- Do not disturb (DND) - режим не турбувати, відключення вхідних дзвінків на телефон у номері
- Wake-up service – дзвінок будильника на телефон у номері, будильник може встановити і гість та менеджер готелю.
- Call charge - рахунок на користування телефоном, рахунок при виписці з готелю
- Message Indication (MWI) - світлова індикація на телефоні гостя, що має повідомлення; це може бути голосова пошта або прохання передзвонити менеджеру
UCM в даний час може інтегруватися з модулями Hmobile char, Mitel, HSC і IDS.
Окрім того, UCM має PMS API для розробки інших підключень.
Також IP-АТС підтримує інші необхідні для готелів функції сучасної цифрової телефонії:
- Запис та зберігання розмов
- Автовідповідач (IVR або інтерактивне голосове меню)
- Система голосової пошти
- Система оповіщення
- Конференц-зв'язок та відео-конференції для персоналу та гостей
IP-телефони для готелів Grandstream.
Станом на кінець 2024 Grandstream випускає 3 серії ip-телефонів, які розроблялися спеціально для готелів.
У кожну серію входять по 4 моделі чорного та білого кольору, щоб було простіше підібрати телефон, виходячи з вимог дизайну. А також з підтримкою проводового та бездротового підключення. Бездротове підключення через Wi-Fi буде зручним у тому випадку, якщо в місці встановлення телефону немає мережного кабелю.
Особливості IP-телефонів для готелів Grandstream.
Серія GHP61x - GHP610, GHP610W, GHP611, GHP611W
- компактний корпус
- без екрана
- 3 програмовані кнопки для швидкого набору
- вартість – 2100 – 2900 грн залежно від моделі
Серія GHP62x - GHP620, GHP620W, GHP621, GHP621W
- без екрана
- 6 програмованих кнопок для швидкого набору
- 1 порт USB Type-C для заряджання мобільних пристроїв
- вартість – 2300 – 3200 грн залежно від моделі
Серія GHP63x - GHP630, GHP630W, GHP631, GHP631
- кольоровий екран
- 6 програмованих кнопок для швидкого набору
- 1 порт USB Type-C для заряджання мобільних пристроїв
- вартість – 3420 – 3800 грн залежно від моделі
Точки доступу GWN для готелів
Grandstream випускає більш ніж 10 моделей точок доступу як для приміщень, так і для зовнішньої установки. Вони дозволяють організувати високопродуктивну Wi-Fiмережу з великим діапазоном покриття. Кожна точка доступу включає вбудований контролер для простого адміністрування локально розгорнутих точок доступу через веб-інтерфейс.
Точки доступу серії GWN ідеально підходять для будь-якого розміру, ви зможете легко додати нові точки в міру зростання вашого бізнесу.
Переваги точок доступу Grandstream GWN:
- підтримка дводіапазонного Wi-Fi і в тому числі найсучаснішого стандарту Wi-Fi6
- передові технології Wave 2 та MU-MIMO
- швидкість до 1,75 Гбіт/с та підтримка понад 250 клієнтів на точку доступу
- підтримка роумінгу та централізованого управління
- просте додавання нових точок доступу для майбутнього розширення
- безшовний роумінг на території покриття Wi-Fi точками для мобільних Wi-Fi телефонів Grandstream WP810, WP820
Для готелів може бути актуальною також підтримка Captive Portal.
Captive portal — це веб-сторінка, з якою користувач повинен взаємодіяти, перш ніж йому буде надано доступ до мережі. Вони можуть використовуватися для прийняття умов та послуг, збору оплати, показу реклами, отримання персональних даних і навіть підтвердження автентичності перед дозволом доступу до мережі.
Портал відображається у браузерах клієнтів Wi-Fi під час спроби отримати доступ до Інтернету.
Це стандартне рішення для аеропортів, готелів, кафе, бізнес-центрів та ін.
Підтримуються зовнішні портали для аутентифікації, наприклад: Purple, Linkyfy, Socify та ін. Captive Portal підтримує аутентифікацію через ваучер - доступ в Інтернет протягом обмеженого періоду часу, використовуючи код, який випадково генерується з контролера GWN.
HSC Connect – новий інтерфейс для бездротової мережі Grandstream GWN. Інтеграція з проміжним програмним забезпеченням HSC Connect universal Hospitality додатково збільшує функціональність, оскільки спрощує вхід до системи з гостьовими даними, що зберігаються у системі PMS. Під час реєстрації заїзду всі дані гостя відправляються з фронт-офісу до HSC Connect, потім створюється та зберігається ім'я користувача та пароль гостьової мережі WiFi. Grandstream GWN Cloud/Manager використовує ці дані для перевірки права гостя на доступ до мережі.
VoIP обладнання для готелів
Компанія Grandstream пропонує різне VoIP обладнання, яке можна використовувати у готелях разом із IP-АТС.
SIP динаміки та гучномовці серії GSC
За допомогою SIP динаміків можна організувати систему оповіщення в готелі та на прилеглій території, наприклад, про повітряну тривогу. Можна програвати заздалегідь записані повідомлення та вимовляти повідомлення з ip-телефону в режимі реального часу.
Динаміки підтримують HD звук високої чіткості та забезпечує високу якість звуку. З їх допомогою можна організувати систему озвучування приміщень та транслювати музику чи інформаційні повідомлення.
Деякі моделі підтримують двосторонній зв'язок та через них можна спілкуватися з відвідувачами.
Також деякі моделі можуть використовувати гості готелю, як Bluetooth динаміки
SIP-викличні панелі та домофони серії GDS
Домофони та відеодомофони з підтримкою SIP дозволять організувати систему контролю доступу в готелі. Приймати дзвінки персонал зможе на ip телефон або відеотелефон.
Також можна організувати відеодзвінки під час обслуговування номерів
Ще один приклад використання панелі виклику - система екстреного зв'язку з ліфтів або з території готелю.
- Переваги програмної IP-АТС 3CX для компаній з віддаленими працівникамиПрограмна IP-АТС 3CX – це готове рішення для компаній, яким необхідно налагодити систему зв'язку або уніфікованих комунікацій між віддаленими офісами та робочими місцями. Дане рішення включає в себе як SIP-клієнти для мобільних пристроїв і комп'ютерів, так і захищені канали зв'язку між АТС і абонентом, а також програмний SBC для підключення IP-телефонів по захищених каналах. Все це входить у вартість ліцензії 3CX і не вимагає додаткових платежів за ці сервіси.Повна версія статті
- Штучний інтелект OpenAI в IP-АТС 3CX - розпізнавання мови та настрій співрозмовниківКомпанія 3CX постійно додає нові можливості у свою програмну АТС. У черговому пакеті оновлень 3CX V20 Update 2 з'явилася підтримка штучного інтелекту (ШІ або AI). Тепер можна перетворювати з голосу в текст (транскрибувати) записи дзвінків і голосову пошту за допомогою OpenAI Whisper API. Крім того, можна аналізувати настрій клієнтів по кожному дзвінку чи настрій у конкретній черзі.Повна версія статті