IP-АТС
IP-АТС - це система телефонного зв'язку, яка працює по мережах передачі даних (IP-мережі), локальної мережі та Інтернет. Це сучасне рішення, яке забезпечує широкі функціональні можливості. Крім звичайних голосових дзвінків, підтримуються також відеодзвінки і конференції на велику кількість учасників. Абоненти IP-АТС можуть знаходитися як в одному офісі, так і в різних, можливе підключення з дому або з поїздок.
За допомогою IP-АТС можна вирішити всі завдання по організації голосового та відеозв'язку як між співробітниками усередині компанії, так і спілкування з клієнтами. Наприклад, в IP-АТС 3CX також входить модуль для спілкування з відвідувачами сайту та інтеграція з Facebook Messenger.
Основні можливості IP-АТС
- підключення абонентів за допомогою різних пристроїв - ip-телефони, voip-шлюзи, комп'ютери і ноутбуки, мобільні телефони і планшети
- голосове меню IVR або
- запис дзвінків
- груповий виклик
- чорний список телефонних номерів
- гнучкі налаштування переадресації дзвінків
- черги дзвінків і автоматичний розподіл дзвінків між співробітниками
- голсовые конференції та відеоконференції
- голосова пошта
- облік дзвінків та звіти про дзвінки
- повідомлення на електронну пошту про різні події, наприклад, про пропущені дзвінки
- особистий кабінет у кожного співробітника