За допомогою IP-телефонії ви отримаєте нові можливості зв'язку та зможете знизити витрати на впровадження та підтримку системи телефонного зв'язку в офісі або на підприємстві. IP-телефонія або VoIP (Voice-over-IP) або інтернет-телефонія — це технологія передавання голосу по мережам передавання даних (IP-мережа), зокрема через мережу Інтернет і/або локальну мережу передавання даних. Отже, для передання даних і телефонії ви використовуватимете одну мережу, вам не потрібно прокладати окремі телефонні кабелі.
Переваги IP-телефонії:
- Найсучасніші можливості зв'язку — голосове меню (IVR), облік дзвінків, черзі викликів, гнучкі параметри переадресації, інтеграції з іншими програмами (CRM) та багато іншого;
- Для роботи IP-телефонії використовується локальна мережа передавання даних, не потрібно прокладати окрему телефонну мережу;
- Можливість практично необмеженого під'єднання додаткових телефонних ліній та робочих місць абонентів;
- Під'єднання віддалених офісів та робочих місць у будь-якому місці, де є доступ до мережі інтернет. Віддалені абоненти зможуть користуватися всіма можливостями зв'язку, так само як і в офісі;
- Високий захист розмов від прослуховування;
- АТС легко можна переносити на нове місце, за потреби програмну АТС можна розміщувати на орендованому сервері в датацентрі, щоб зменшити ризики відключення електрики чи відключення інтернету.
Варіанти впровадження IP-телефонії на підприємстві.
Основний елемент будь-якої системи ip-телефонії — IP-АТС. Це може бути ваша власна АТС або АТС, яку ви орендуєте (хмарна АТС). Ми пропонуємо тільки перший варіант рішення — купівлю власної АТС.
Переваги власної IP-АТС:
- АТС перебуває під повним вашим контролем, ви зможете самі змінювати будь-які параметри та налаштування.
- вся інформація про ваші дзвінки та записи дзвінків є тільки у вас.
- АТС можна встановлювати як в офісі, так і на хостингу. Під час встановлення на хостингу ви отримаєте аналог хмарної АТС, тільки це буде повністю ваша АТС.
Типи IP-АТС:
- програмна IP-АТС — програма, яка встановлюється на комп'ютер в офісі або на сервер у датацентрі.
- апаратна або залізна IP-АТС — "коробка", яка являє собою спеціалізований комп'ютер, зі встановленим і готовим до роботи програмним забезпеченням.
Ми пропонуємо кілька варіантів програмних IP-АТС:
- 3CX Phone System — є версія для Windows і Linux, ліцензія оплачується щорічно. Вартість ліцензії на 4 одночасних дзвінка - від 5900 грн на рік.
- Yeastar P-series Software Edition — працює на Лінукс, зроблена на базі Астериск, можливості аналогічні залізній IP-АТС Yeastar серії P, наприклад, P550, ліцензія облачується щорічно.
Будь-яку програмну АТС можна проїсти упродовж місяця, щоб краще зрозуміти, наскільки вам підходить це рішення. Упродовж тестового періоду вам будуть доступні всі можливості для реальної роботи з IP-телефонією.
Також у нас є різні апаратні (залізні) IP-АТС. Рекомендуємо використовувати телефонні станції Grandstream. У 2023 році ця компанія випускає 8 моделей IP-АТС, які влаштують підприємства різного розміру від 10 до 3000 абонентів. А також Grandstream виробляє й інше обладнання для систем офісної телефонії - ip-телефони, voip-шлюзи, ip-dect-телефони, wi-fi телефони, Poe-комутатори, точки доступу та маршрутизатори.
Приклади таких станцій:
- UCM6300A - наймолодша модель, яка підтримує до 250 абонентів.
- UCM6308 - найпотужніша модель, яка підтримує до 3000 абонентів, а також відеоконференції до 80 учасників.
Переваги залізних АТС – за всі можливості АТС ви платите лише один раз та отримуєте регулярні оновлення прошивки. Гарантія на АТС – 3 роки. Але різні додаткові сервіси, наприклад, сервіс Remote Connection для безпечного підключення віддалених абонентів, потребує щорічної оплати, якщо ви ним користуватиметеся.
За своїми можливостями і програмні та залізні IP-АТС дуже схожі і більшість користувачів влаштує АТС будь-якого типу. Але якщо вам потрібно реалізувати якісь додаткові сервіси, окрім стандартної офісної телефонії, тоді потрібно вибирати саме ту АТС, яка задовольнить ваші вимоги.
Приклади використання IP-телефонії.
Деякі приклади, як можна використовувати систему зв'язку на основі IP-телефонії.
- офісна АТС
- АТС у датацентрі, до якої підключаються віддалені офіси та співробітники з дому
- офісна АТС з call-центром для відділу продажів та/або для відділу технічної підтримки
- call-центр для роботи з клієнтами з різних країн світу. Оператори знаходяться в Україні і через номери інших країн спілкуються з клієнтами. Також для таких колл-центрів може бути актуальною інтеграція з WhatsApp, Facebook, СМС та ММС від клієнтів
- система внутрішнього зв'язку між співробітниками, які можуть перебувати в різних містах та країнах
- система зв'язку між офісами компанії у різних країнах, співробітники можуть відповідати дзвінки від клієнтів із різних країн
- система офісної телефонії з інтегрированною системою контроля доступу (sip-домофони, визивні панелі, інтеркоми) та з системою оповіщення
Користувальницькі характеристики | |
---|---|
Гарантійний термін | 12 мес |
Тип | IP-АТС |
Колір корпусу | Сірий |
Функції | Утримання/очікування виклику, Вбудована телефонна книга, Гучний зв'язок, Конференц-зв'язок, Контроль витрат, Автосекретар, Голосова пошта, Автоматичне розпізнавання факсимільних повідомлень, Пейджинг, АВН (Caller ID), Music On Hold, Запис розмови, DISA (прямий доступ до ресурсів системи), DECT, Переведення виклику, Перехоплення виклику, Перепризначення виклику, Примусове підключення, Переадресація, Груповий виклик, Підтримка відео, Можливість передачі факсів |
Режими роботи | Денний, Нічний, Обідній |
Країна виробник | США |
Канали DISA/OGM | 64 |
Кількість базових станцій DECT | 1000 |
IP-телефони | 15000 |
Внутрішні аналогові лінії | 5000 |
Внутрішні цифрові лінії | 5000 |
Внутрішні лінії VoIP | 2000 |
Зовнішні аналогові лінії | 2000 |
Зовнішні лінії VoIP | 5000 |
Зовнішні лінії ISDN PRI | 1000 |
Зовнішні лінії ISDN BRI | 1000 |
Кількість домофонів | 100 |
Кількість мобільних абонентів DECT | 5000 |
Конференц-зв'язок, до | 100 |
- Ціна: від 3 000 ₴