Продавець IP-АТС (АйПі-АТС) розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
18 відгуків
+380 (97) 601-29-30
+380 (44) 391-10-18
IP-АТС (АйПі-АТС)
Кошик

IP-телефонія для підприємств

від 7 200 ₴

  • Послуга
  • Код: voip
IP-телефонія для підприємств
IP-телефонія для підприємствПослуга
від 7 200 ₴
+380 (97) 601-29-30
Telegram, Viber, WhatsApp
  • +380 (44) 391-10-18
+380 (97) 601-29-30
Telegram, Viber, WhatsApp
  • +380 (44) 391-10-18

Замовлення тільки за телефоном

повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

За допомогою IP-телефонії ви отримаєте нові можливості зв'язку та зможете знизити витрати на впровадження та підтримку системи телефонного зв'язку в офісі або на підприємстві. IP-телефонія або VoIP (Voice-over-IP) або інтернет-телефонія — це технологія передавання голосу по мережам передавання даних (IP-мережа), зокрема через мережу Інтернет і/або локальну мережу передавання даних. Отже, для передання даних і телефонії ви використовуватимете одну мережу, вам не потрібно прокладати окремі телефонні кабелі.

Переваги IP-телефонії:

  • Найсучасніші можливості зв'язку - голосове меню (IVR), черги викликів, налаштування переадресації, облік дзвінків, інтеграція з іншими програмами (CRM) та багато іншого 
  • Не просто система телефонії, а система уніфікованих комунікацій (UС), в якій абоненти мають додаткові сервіси окрім дзвінків – відеоконференції, чат, контроль стану абонентів (Presence) та інші.
  • Гнучкі можливості підключення абонентів - для роботи IP-телефонії використовується локальна мережа передачі даних, дротова (Ethernet) і бездротова (Wi-Fi). У нових офісах і будівлях вам не потрібно прокладати окрему телефонну мережу й витрачати в майбутньому кошти на її підтримку. Але якщо у вас у будівлі вже прокладено телефонну мережу і ви не хочете її змінювати, є рішення, які дозволяють використовувати двохпровідні лінії зв'язку (телефонну проводку) для підключення абонентів до IP-АТС.
  • Можливість практично необмеженого підключення додаткових телефонних ліній та робочих місць абонентів. На відміну від звичайних офісних АТС для додавання нових ліній або абонентів, не потрібно купувати додаткові кабінети для встановлення плат
  • Підключення віддалених офісів та робочих місць співробітників у будь-якому місці, де є доступ до мережі Інтернет. Віддаленим співробітникам будуть доступні всі можливості, так само, як і в офісі. При підключенні віддалених абонентів можна  використовувати різні технології захисту та шифрування інформації, такі як VPN.
  • Можливість додатково захищати розмови від прослуховування за допомогою шифрування трафіку (TLS, SRTP) або захищених тунелів (VPN, 3CX-тунель)
  • АТС легко можна переносити на нове місце, за необхідності програмну АТС можна розміщувати на орендованому сервері в датацентрі, щоб знизити ризик відключення електроенергії або зникнення інтернету.
  • Зручний моніторинг та налаштування обладнання навіть віддалено – всім обладнанням IP-телефонії можна керувати через веб-інтерфейс чи конфігураційні файли, які автоматично завантажуються на пристрої. Також можна контролювати стан пристроїв через мережу передачі даних і за потреби віддалено змінювати налаштування або перезавантажувати пристрій.

Варіанти впровадження IP-телефонії на підприємстві.

Основний елемент будь-якої системи ip-телефонії — IP-АТС. Це може бути ваша власна АТС, програмна або залізна, або орендована АТС.

У нас є різні варіанти IP-ATC. І ми не просто продаємо обладнання або програмне забезпечення, а також надаємо послуги з налаштування АТС та обладнання IP-телефонії.

1. Програмна IP-АТС.

Це програма, яка встановлюється на комп'ютер, сервер або віртуальний сервер в офісі чи в дата-центрі.Ми пропонуємо кілька варіантів програмних IP-АТС:

Ми пропонуємо кілька варіантів програмних IP-АТС:

  • 3CX Phone System – є версія для Windows та Linux, ліцензія оплачується щорічно. Вартість ліцензії на 4 одночасні дзвінки - від 11800 грн на рік
  • Yeastar PSE (P-series Software Edition) – працює на Лінукс, зроблена на базі Астериск, можливості аналогічні залізній IP-АТС Yeastar серії P, наприклад, P550, ліцензія оплачується щорічно. Вартість ліцензії на 4 одночасні дзвінки - від 12000 грн на рік
  • Grandstream Software UCM - станом на лютий 2025 ця АТС доступна для бета-тестування. АТС буде підтримувати до 5000 абонентів та до 1000 одночасних дзвінків. Ліцензія оплачується щорічно. Вартість буде відома у березні 2025 року.

Будь-яку програмну АТС можна протестувати протягом одного-двох місяців, щоб краще зрозуміти, наскільки вам схоже це рішення. На протязі тестового періоду вам будуть доступні всі 
можливості для реальної роботи з IP-телефонією.

2. Апаратна чи залізна IP-АТС.

Це "коробка", яка є спеціалізованим комп'ютером, із встановленим і готовим до роботи програмним забезпеченням. Обладнання поставляється одразу готовим до роботи, треба тільки зробити налаштування відповідно для вашої задачі.

Рекомендуємо використовувати телефонні станції Grandstream. У 2025 році ця компанія випускає 8 моделей IP-АТС, які можна використовувати на підприємствах різного розміру від 10 до 3000 абонентів. Важлива особливість - АТС підтримують "гарячий резерв", можна будувати систему з двох АТС, які будуть працювати як один кластер, в якому резервна АТС замінить основну при проблемах в роботі.

А також Grandstream виробляє й інше обладнання для систем офісної телефонії – ip-телефони, voip-шлюзи, ip-dect-телефони, wi-fi телефони, Poe-комутатори, точки доступу та маршрутизатори.

Приклади таких телефонних станцій:

  • UCM6300A - найпростіша та найдешевша модель, яка підтримує до 250 абонентів.
  • UCM6308 - найбільш потужна модель в серії, яка підтримує до 3000 абонентів, а також відеоконференції до 80 учасників.

IP-АТС Grandstream - до 3000 абонентів

Важлива перевага залізних АТС, якщо ви використовуєте їх для роботи в офісі - за всі можливості АТС ви платите тільки один раз і отримуєте регулярні оновлення прошивки.Гарантія на АТС Grandstream – 3 роки. Але різні додаткові послуги, наприклад, сервіс Remote Connection для безпечного підключення віддалених абонентів, зазвичай вимагають щорічної оплати. Це потрібно враховувати під час розрахунку вартості системи.

3. Оренда АТС.

Це програмна IP АТС, яка вже встановлена ​​на сервері і ви сплачуєте відразу за право використання АТС та оренду сервера. По суті, це ліцензія на програмну АТС плюс оренда сервера.

Приклад такої хмарної АТС Grandstream CloudUCM. Є кілька варіантів оренди CloudUCM, які відрізняються за кількістю абонентів – від 10 до 200. Оренда оплачується щорічно.

4. IP-телефонія та офісна АТС.

Якщо у вас вже використовується офісна АТС і ви поки не збираєтеся її міняти, вам також можуть допомогти рішення на базі ip-телефонії.

Приклади таких рішень:

  • підключення до офісної АТС віддалених підрозділів (офісів, будівель) через мережу інтернет. Для цього вам потрібні VoIP-шлюзи з аналоговими портами FXS і FXO
  • підключення до офісної АТС нових номерів від операторів зв'язку через мережу Інтернет (sip-транк або sip-номер). Тут допоможуть VoIP-шлюзи з портами FXS або E1 (ISDN PRI)
  • організація call-центру на базі ip-атс, яка буде повністю інтегрована з офісною АТС. Для цього, крім обладнання для call-центру, потрібні VoIP-шлюзи з аналоговими портами FXS і FXO
  • об'єднання кількох офісних чи відомчих АТС через інтернет

Відмінності IP АТС та критерії вибору.

За своїми можливостями і програмні та залізні IP-АТС дуже схожі і більшість користувачів підійде АТС будь-якого типу. Найпростіші варіанти вибору – кількість одночасних дзвінків, кількість абонентів, вартість.

Але якщо у вас якісь додаткові вимоги, крім стандартної офісної телефонії, тоді потрібно вибирати саме ту АТС, яка задовольнить ваші вимоги.

Серед цих додаткових вимог можна назвати такі:

  • наявність готових інтеграцій з потрібними вам CRM-системами, базами даних, Microsoft 365, Google
  • наявність API для розробки власних інтеграцій
  • інтеграція із системами штучного інтелекту (ІІ)
  • скрипти або інші варіанти розширеної обробки дзвінків
  • інтеграція з системами побудови звітів та бізнес-аналітики
  • можливості контакт-центру та call-центру
  • інтеграції з месенджерами Facebook, WhatsApp, Telegram
  • зручність роботи з фірмовими клієнтськими програмами - мобільні sip-клієнти, програмні sip-клієнти

Також важливо зазначити, що ми пропонуємо вам організувати власну систему зв'язку на базі IP-телефонії. А власна система зв'язку має низку важливих переваг порівняно з купівлею послуг хмарної або віртуальної АТС:

  • IP-АТС знаходиться під повним вашим контролем, ви зможете самі змінювати будь-які налаштування, ніхто інший не має доступу до вашої системи зв'язку
  • вся інформація про ваші дзвінки та запис дзвінків зберігаються на вашій АТС або на вашому сервері. 

Приклади використання IP-телефонії.

Деякі приклади, як можна використовувати систему зв'язку на основі IP-телефонії в залежності від ваших задач.

  • офісна АТС – на базі IP-АТС можлива повноцінна заміна традиційних офісних та установчих АТС. IP-АТС та установча АТС можуть працювати спільно, що дозволить виконувати заміну поетапно, поступово переключаючи співробітників на нову АТС
  • АТС у датацентрі, до якої підключаються віддалені офіси та співробітники з дому – це буде аналог віртуальної або хмарної АТС, таких як Бінотел, Фонет, Ringostat та інших
  • АТС з call-центром для відділу продажу та/або для відділу технічної підтримки, або call-центр для інтернет-магазину
  • міжнародний call-центр для роботи з клієнтами із різних країн світу. Оператори знаходяться в Україні і через sip-номери інших країн спілкуються з клієнтами. Також для таких колл-центрів може бути актуальною інтеграція з WhatsApp, Facebook, СМС та ММС від клієнтів
  • захищена система внутрішнього зв'язку між офісами співробітниками, які можуть перебувати в різних містах та країнах
  • система офісної телефонії з інтегрованою системою контролю доступу (sip-домофони, панелі викликів, інтеркоми) та з системою оповіщення
  • різні галузеві рішення - АТС для готелю, АТС для медицини (клініка, лікарня), АТС для підприємства
  • call-центр із використанням штучного інтелекту (ШІ)

Наші спеціалісти завжди готові допомогти вам підібрати IP-АТС залежно від потреб вашої компанії.

Характеристики
Основні
Країна виробникСША
Гарантійний термін12 міс
ФункціїВбудована телефонна книга, Гучний зв'язок, Утримання/очікування виклику, Конференц-зв'язок
Тип телефонуПровідний
ВиробникMicrosoft
Користувальницькі характеристики
ТипIP-АТС
Колір корпусуСірий
Режими роботиДенний, Нічний, Обідній
Канали DISA/OGM64
Кількість базових станцій DECT1000
IP-телефони15000
Внутрішні аналогові лінії5000
Внутрішні цифрові лінії5000
Внутрішні лінії VoIP2000
Зовнішні аналогові лінії2000
Зовнішні лінії VoIP5000
Зовнішні лінії ISDN PRI1000
Зовнішні лінії ISDN BRI1000
Кількість домофонів100
Кількість мобільних абонентів DECT5000
Конференц-зв'язок, до100
Інформація для замовлення
  • Ціна: від 7 200 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner