Продавець IP-АТС (АйПі-АТС) розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
18 відгуків
+380 (97) 601-29-30
+380 (44) 391-10-18
IP-АТС (АйПі-АТС)
Кошик

Програмна IP-АТС YeaStar P-Series Software Edition — 8 одночасних дзвінків Enterprise

11 616,64 ₴/рік

  • В наявності
  • Код: P-series_8_SС_Ent
Програмна IP-АТС YeaStar P-Series Software Edition — 8 одночасних дзвінків Enterprise
Програмна IP-АТС YeaStar P-Series Software Edition — 8 одночасних дзвінків EnterpriseВ наявності
11 616,64 ₴/рік
+380 (97) 601-29-30
Telegram, Viber, WhatsApp
  • +380 (44) 391-10-18
+380 (97) 601-29-30
Telegram, Viber, WhatsApp
  • +380 (44) 391-10-18
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Yeastar P-series Software Edition - програмна версія IP-АТС з новітньої лінійки Yeastar серії P (P-series) з підтримкою до 8 одночасних дзвінків і до 800 абонентів (внутрішніх номерів). Це програма, яка встановлюється на сервер і підтримує всі функції, як і апаратні IP-АТС Yeastar P550, P560 і P570. Програмна АТС може працювати як на звичайному сервері, так і на віртуальних серверах VMware Workstation, Microsoft Hyper-V і на платформі Amazon AWS.

У ліцензії включено підтримку 8 одночасних дзвінків, якщо цього недостатньо, можна розширити ліцензію до 12 або 16 дзвінків. Максимальна кількість абонентів у цій ліцензії — 800.

Ви можете безплатно завантажити тестову версію IP-АТС і перевірити все можливості упродовж 30 днів.
Обмеження тестової ліцензії — до 4 одночасних дзвінків і до 400 внутрішніх номерів.

Yeastar Software Edition — особливості та переваги

  • кількість одночасних дзвінків — 8, з можливістю розширення
  • кількість внутрішніх номерів (абонентів) — 800 з можливістю розширення
  • всі функції сучасної бізнес-телефонії — запис дзвінків, багаторівневе голосове меню (IVR), черзі дзвінків, голосова пошта, липкість виклику та інші
  • автоматичне настроювання ip-телефонів Auto Provisioning
  • панель оператора для моніторингу дзвінків і внутрішніх номерів
  • AMI (Asterisk Manager Interface)
  • функції call-центру — розширений моніторинг черг, розширені звіти, рівні обслуговування (SLA), моніторинг у реальному часі, зворотний дзвінок (Callback)
  • call-центр для вихідних обдзвонів, зокрема є predictive dialer
  • функції віддаленої роботи — допоміжні сервіси для під'єднання віддалених робочих місць
  • інтеграція з CRM-системами — вікна, що спливають під час вхідних дзвінків, історія дзвінків, функція Click to Call для набору номерів, підтримка Zoho, SalesForce та інших систем
  • Instant Messaging — чат, груповий чат, обмін файлами та зображеннями, Push-повідомлення
  • телефонні книги
  • система обліку дзвінків
  • інтеграція з Microsoft Teams
  • інтеграція із системами відеоспостереження та відеодомофонії HikVision і Dahua
  • інтеграція із системою перетворення мовлення на текст Google Cloud Speech-to-Text для транскрипції повідомлень голосової пошти

IP-АТС підтримує різні варіанти підключення додаткових номерів, щоб користувач міг вибрати максимально зручний для нього варіант:

  • IP-телефони — стаціонарні, мобільні Wi-Fi-телефони або SIP-DECT-телефони
  • LinkusWebClient — дзвінки через браузер на комп'ютері
  • LinkusMobileAPP — дзвінки з мобільних пристроїв на базі Android або iOS
  • LinkusDesktopClient — програма для дзвінків з комп'ютерів на базі ОС Windows або MacOS.

Одночасно на одному внутрішньому номері можна реєструвати телефони різних типів.

Варіанти підключення абонентів до IP-АТС Yeastar PSE

Варіанти ліцензій на програмну IP-АТС Yeastar P-series

Пропонуються ліцензії двох типів — Enterprise і Ultimate. Будь-яка ліцензія діє один рік, потім потрібно купувати її наступного року.

Ліцензії продаються блоками по 4 одночасних дзвінки. Усього АТС може підтримувати до 256 дзвінків і до 10000 користувачів.

  • Enterprise Plan — містить усі функції для повноцінної роботи ip-атс, системи уніфікованих комунікацій або call-центру. Цей варіант аналогічний щодо можливостей IP-АТС серії P з додатковим пакетом Enterprise Plan.
  • Ultimate Plan — купується додатково, оплачується щорічно, містить усі функції Enterprise і додає можливості щодо проведення відеоконференцій.

Містить такі можливості: відеоконференції, вебконференції та відеодзвінки із широкосмуговим HD-відео та аудіо, демонстрація екрана, чат між учасниками конференції, розсилання запрошувань у відеоконференцію з ємейл і перехід у конференцію за посиланням.

Сравнение лицензий на программную IP-АТС Yeastar серии P

Cхеми використання IP-АТС

  • офісна IP-АТС - станція виконує всі функції сучасних офісних АТС;
  • call-центр - на базі програмної IP-АТС серії P можна організувати call-центр професійного рівня
  • корпоративна телефонна мережа — на базі IP-АТС можна організувати єдину систему зв'язку між центральним офісом і віддаленими підрозділами (офісами, представницями, магазинами, складами), а також під'єднати віддалені робочі місця та працівників у відрядженні. Особливо актуальним для невеликих компаній буде можливість організувати VPN-сервер на базі самої IP-АТС;
  • система уніфікованих комунікацій - АТС підтримує всі типи спілкування між працівниками всередині компанії, можливе під'єднання віддалених робочих місць; а під час купівлі тарифного плану Ultimate Plan ви отримаєте повноцінну систему відеоконференцій.

Технічні характеристики АТС Yeastar P-Series SE

Можливості з оброблення дзвінків

  • автоматичний запис розмов
  • трансфер і переадресація виклику
  • паркінг виклику
  • захоплення виклику
  • груповий виклик
  • маршрутизація виклику різними критеріями: початкові цифри, кількість цифр у номері, казки
  • SIP Forking — виклик декількох пристроїв, закріплених за одним абонентом одночасно, наприклад, одночасно телефонує IP-телефон і SIP-клієнт на смартфоні
  • очікування виклику
  • пейджинг
  • інтерком
  • конференц-дзвінки
  • режим не турбувати (DND)
  • черзі дзвінків
  • автосекретар або голосове меню (IVR)
  • музика в режимі очікування (Music On Hold), можливість завантажити свої файли
  • голосова пошта
  • швидкий набір
  • система доступу до ліній АТС (DISA — Direct Inward System Access)
  • особистий кабінет для кожного абонента
  • показ статусу абоненту (BLF)
  • автоматичне настроювання IP-телефонів (autoprovision)
  • каталоги Python
  • обмеження доступу до зовнішніх ліній через PIN-код
  • прив'язка мобільного номера до внутрішнього номера абонента
  • записна книга
  • чорний список номерів
  • статистика дзвінків (CDR)
  • підтримка SIP SMS
  • відеодзвінки
  • під'єднання до активних дзвінків у різних режимах: прослуховування, підказка, втручання
  • запис розмови абонентом на вимогу
  • зворотний дзвінок (call-back)

Можливості IP-телефонії

  • транспортні протоколи — UDP, TCP, TLS, SRTP
  • голосові кодеки G711 (alaw/ulaw), G722, G726, G729A, GSM, Speex, ADPCM, iLBC
  • відеокодеки — H263, H263P, H264, MPEG4, VP8
  • сигнали DTMF - In-band, RFC4733, RFC2833, SIP INFO
  • підтримка NFC Read/Write
  • корпоративна книга контактів — 50000

Вимоги до апаратного забезпечення (сервери):

  • апаратний або віртуальний сервер до 50 користувачів — vCPU: 2; ОЗП 4 Гбайт, жорсткий диск — 40 Гбайт
  • апаратний або віртуальний сервер до 250 користувачів — vCPU: 4; ОЗП 4 Гбайт, жорсткий диск — 50 Гбайт
Характеристики
Основні
ВиробникYeastar
Країна виробникКитай
ТипIP-АТС
Внутрішні аналогові лінії800
Внутрішні цифрові лінії800
Внутрішні лінії VoIP800
IP-телефони800
Зовнішні аналогові лінії8
Зовнішні лінії VoIP32
Зовнішні лінії ISDN BRI8
Кількість базових станцій DECT100
Канали DISA/OGM8
Кількість мобільних абонентів DECT800
Кількість домофонів100
Конференц-зв'язок, до8 абонентів
Вхід/ВихідUSB
Режими роботиДенний, Нічний, Обідній
ФункціїУтримання/очікування виклику, Вбудована телефонна книга, Маршрутизація SMS, Контроль витрат, Автосекретар, Конференц-зв'язок, Автоматичне розпізнавання факсимільних повідомлень, Голосова пошта, Гучний зв'язок, Пейджинг, АВН (Caller ID), Music On Hold, Запис розмови, DISA (прямий доступ до ресурсів системи), DECT, Переведення виклику, Перехоплення виклику, Перепризначення виклику, Примусове підключення, Переадресація, Груповий виклик, Підтримка відео, Можливість передачі факсів
Колір корпусуЧорний
Гарантійний термін36 міс
Споживана потужність18 Вт
Інформація для замовлення
  • Ціна: 11 616,64 ₴/рік
  • Спосіб упаковки: картонна коробка

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner