Продавець IP-АТС (АйПі-АТС) розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
16 відгуків
+380 (97) 601-29-30
+380 (44) 391-10-18
IP-АТС (АйПі-АТС)
Кошик

Безкоштовна АТС 3CX

Безкоштовна АТС 3CX

Що собою являє безкоштовно АТС 3CX Free

3СХ - це програма, яка ставиться на комп'ютер з операційною системою Windows або Linux (Debian) та виконує всі функції сучасної офісної АТС. Ви повністю контролюєте всі налаштування своєї АТС, самі можете змінювати їх у будь-який час через веб-інтерфейс управління 3СХ.

У безкоштовної версії 3CX Free є деякі обмеження, проте вона цілком підійде для невеликих компаній, початківця бізнесу або домашнього використання.

Основні можливості безкоштовної АТС 3CX Free

  • Кількість внутрішніх номерів (абонентів, робочих місць) - необмежена
  • Кількість SIP-транков - 1, по одному транку можна підключити декілька телефонних номерів, наприклад, з одного ip-gsm-шлюзу або від одного телефонного оператора
  • 8 одночасних розмов
  • Безкоштовні програмні телефони (sip-клієнти) для комп'ютерів (Windows і Mac) і мобільних пристроїв (Android і IOS)
  • Програмні телефони 3cxphone для Android і IOS підтримують функцію PUSH для дзвінків і повідомлень чату в сплячому режимі
  • Безкоштовні веб-конференції на 5 одночасних учасників
  • Стандартні функції АТС по обробці дзвінків - переадресація, утримання, трансфер, груповий виклик
  • Гнучкі налаштування правил переадресації при зайнятості, неответа або відсутність співробітника, одночасний виклик на офісний телефон і мобільний
  • Автосекретар або голосове меню - необмежена кількість, можливість створювати багаторівневі меню
  • Повідомлення на емейл про пропущений дзвінок
  • можливість підключення віддалених або мобільних абонентів через захищений 3CX-тунель
  • загальна книга контактів
  • одночасний дзвінок на sip-телефон і мобільний телефон
  • відображення статусів інших абонентів у 3CXPhone
  • автоматична настройка (provisioning) підтримуваних IP-телефонів (наприклад, Yealink)
  • конфігурація клієнтів 3CXPhone через емейл повідомлення
  • підтримка CTI для взаємодії з IP-телефонами
  • всі можливості веб-конференцій 3CX Webmeeting на 5 одночасних учасників

SIP-клієнти для комп'ютерів (Windows, MacOS) і мобільних пристроїв (Android, iOS)

Обмеження безкоштовної АТС 3CX Free

  • 1 sip транк, але з цього транку можна підключити кілька телефонних номерів
  • немає звітів про дзвінки, тільки базова статистика (перелік усіх дзвінків з можливістю фільтрації)
  • немає запису викликів на АТС, але якщо Ви користуєтеся sip-клієнтом 3cxphone, то можете записувати свої дзвінки в цій програмі
  • немає черг викликів
  • немає інтеграції з CRM-системами

Варіанти установки безкоштовної АТС 3CX Free

  • на комп'ютер, сервер, віртуальну машину або міні-ПК в офісі - Ви отримуєте аналог офісних АТС
  • на свій або орендований сервер в датацентрі - Ви отримуєте аналог хмарної або віртуальної АТС, тільки ця віртуальна АТС буде повністю під Вашим управлінням

Обладнання для підключення абонентів до безкоштовної АТС 3CX Free

для підключення абонентів можна використовувати будь-яке обладнання, яке працює по протоколу SIP.

обладнання для підключення робочих місць до АТС 3CX

  • смарфтон - найпростіший спосіб підключення до IP-АТС, не вимагає ніяких витрат, достатньо лише встановити на смартфон безкоштовний sip-клієнт 3CXPhone. Ви зможете підключитися до АТС 3СХ навіть за межами офісу, якщо у Вас буде підключення до мережі інтернет. Але відразу ж потрібно попередити, що мобільний інтернет в Україні не скрізь забезпечує гарну якість зв'язку.
  • комп'ютер з гарнітурою - найдешевший і одночасно функціональний спосіб підключення.
    Вартість звичайної гарнітури - від 18 дол., вартість професійної гарнітури Jabra для call-центрів - від 50 дол.
  • IP-телефон - спеціальний телефонний апарат, який підключається через локальну мережу передачі даних (Ethernet). Моделі відрізняються кількістю ліній, розміром екрану, клавіші швидкого набору.
    Вартість IP-телефону - від 55 дол.
  • Бездротовий IP-DECT-телефон - радіотелефон (трубка), яка підключається до базової станції по радіоканалу. Бащовая станція підключається до локальної мережі
  • VoIP-шлюз з портами FXS - якщо в офісі вже є телефонна проводка і аналогові телефонні апарати, то їх можна підключити до IP-АТС через VoIP-шлюз з портами FXS.

Приклади практичного використання безкоштовної АТС 3CX Free

  • Віртуальна або віртуальна АТС для невеликої компанії - 3сх встановлюється на орендованих сервері, наприклад, Google Cloud або ovh.com (від 3 євро в місяць). Абоненти АТС можуть дзвонити один одному по захищених каналах через 3cx-tunnel
  • Офісна АТС для невеликої компанії
  • АТС для будинку якщо у Вас будинку кілька поверхів або кімнат і Вам потрібно організувати зв'язок між ними, 3СХ - це відмінне і недороге рішення
  • Міні-колл-центр з базовим функціоналом. Наприклад, можна підключити voip gsm-шлюз Goip4 на 4 сім-карти і кілька робочих місць співробітників для прийому дзвінків, вартість організації такої міні-колл-центру буде близько 300 дол. Або підключити багатоканальний sip-номер (sip транк) від оператора зв'язку, в цьому випадку витрати на організацію call-центру будуть ще менше.
  • Гаряча лінія з номером 0-800 - номер 0-800 підключається через sip транк до АТС 3CX, на АТС можна налаштувати голосове меню і маргрутизацию дзвінків в залежності від часу доби (робочий і неробочий час). Ви отримаєте недороге рішення на 8 одночасних дзвінків. Вартість підключення номера 0-800 - від 400 грн. АТС 3CX Free - безкоштовна, потрібно лише купити обладнання для підключення робочих місць.

Платні ліцензії на IP-АТС 3CX:

В майбутньому Ви легко зможете перейти на платну ліцензію на АТС 3СХ. Для цього достатньо сплатити за потрібну ліцензію, перевстановлювати систему не потрібно.

Можливості, які додає ліцензія 3CX Стандарт

вартість туру від 149 євро/рік або 298 євро за постійну ліцензію на 4 одночасних дзвінка

  • парковка дзвінків
  • запис всіх дзвінків
  • контроль стану інших абонентів (BLF)
  • факс-сервер для приймання і пересилання факсів на емейл
  • базовий функціонал call-центру (черги дзвінків)
  • підтримка низькошвидкісного кодека G. 729 IP-АТС та sip-клієнтів
  • звіти про дзвінки
  • інтерком і пейджинг
  • об'єднання декількох IP-АТС через транки (межстанционные з'єднання)
  • інтеграція з адресною книгою Office 365 і Microsoft Outlook
  • система відеоконференцій 3CX WebMeeting на 10 одночасних учасників

Можливості, які додає ліцензія 3CX ПРО

вартість від 189 євро/рік або 378 євро за постійну ліцензію на 4 одночасних дзвінка

  • інтеграція з CRM-системами

  • інтеграція з Google Contacts
  • повна інтеграція з Office 365
  • всі функції колл-центру - черги дзвінків, прослуховування дзвінків, моніторинг і т. д.
  • розширені звіти про дзвінки і роботи операторів call-центру
  • програма 3CX Call Flow Designer для створення складних сценаріїв обробки дзвінків – вихідний дзвінок, авторизація клієнтів з пін-кодами, складна маршрутизація дзвінків і т. д.
  • система відеоконференцій 3CX WebMeeting на 50 одночасних учасників
  • підтримка TAPI
  • підтримка Rest API
  • готельний модуль - дозволяє інтегрувати IP-АТС з системами управління готелем
  • контроль статусу абонентів у віддалених офісах

Можливості, які додає ліцензія Enterprise 3CX

вартість від 298 євро/рік або 576 євро за постійну ліцензію на 4 одночасних дзвінка

  • можливість активації ліцензії на 2 серверах одночасно - основному і резервному. При виході з ладу основного автоматично включиться в роботу резервний.
Інші статті
  • Штучний інтелект OpenAI в IP-АТС 3CX - розпізнавання мови та настрій співрозмовниківШтучний інтелект OpenAI в IP-АТС 3CX - розпізнавання мови та настрій співрозмовників
    Компанія 3CX постійно додає нові можливості у свою програмну АТС. У черговому пакеті оновлень 3CX V20 Update 2 з'явилася підтримка штучного інтелекту (ШІ або AI). Тепер можна перетворювати з голосу в текст (транскрибувати) записи дзвінків і голосову пошту за допомогою OpenAI Whisper API. Крім того, можна аналізувати настрій клієнтів по кожному дзвінку чи настрій у конкретній черзі.
    Повна версія статті
  • Підключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзуПідключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзу
    На ринку представлені різні SIP-клієнти для мобільних телефонів для підключення до IP-GSM шлюзу через Інтернет і прийому та здійснення дзвінків, коли ви знаходитеся в іншому місті або країні. Але часто виникає проблема, що вхідний дзвінок не надходить, коли мобільний телефон засинає. У цьому випадку допоможе використання IP-АТС, яка може зв'язуватися зі сплячим мобільним телефоном за допомогою PUSH-повідомлень через сервіси Google - Firebase Cloud Messaging (FCM) і Apple Access Point Name...
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner