Продавець IP-АТС (АйПі-АТС) розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
12 відгуків
+380 (97) 601-29-30
+380 (44) 391-10-18
IP-АТС (АйПі-АТС)
Кошик

Система автоматичного обзвону клієнтів з бази даних або файлу Excel

Система автоматичного обзвону клієнтів з бази даних або файлу Excel

Рішення призначене дзвінків на телефонні номерів в автоматичному режимі. Програма додзвонюється до потрібного абонента та програє голосове повідомлення (звуковий файл). Номери абонентів для виклику програма зчитує з текстового файлу або бази даних. При необхідності в текстовий файл або базу даних записуються результати дзвінка,  додзвонилися до клієнта чи ні. Наступного разу можна буде запустити обдзвон тільки за тими номерами, на які не вдалося додзвонитися в попередні рази.

Також можна робити обдзвін з переадресацією на операторів call-центру для подальшого "живого" спілкування з клієнтами, який зацікавила ваша пропозиція. У цьому випадку програма програє повідомлення клієнту та пропонує натиснути кнопку з цифрою 1 або не класти трубку, щоб з'єднатися з операторами call-центру. І потім оператори продовжать живе спілкування із клієнтом.
Ще один варіант використання автообдзвонів – оцінка задоволеності клієнтів. У цьому випадку скрипт набирає номери клієнтів, ставить їм запитання та просить натиснути на телефоні кнопку з оцінкою. Також можна записати голосове повідомлення від клієнта.

Структура системи обдзвону клієнтів.

Система автоматичного обдзвону складається з наступних елементів:

  • Комп'ютер/сервер із програмною IP-АТС 3CX та скриптом для автоматичного обдзвону. Це може бути сервер в офісі чи віртуальний сервере в дата-центрі.
  • Телефонні номери, з яких здійснюються дзвінки - це можуть бути телефонні номери операторів зв'язку, які підключаються через ip-телефонію (sip-транк) або сім-карти мобільних операторів, які підключаються через IP-GSM-шлюз. GSM-шлюз дозволяє зменшити витрати на дзвінки на мобільні номери.

Структура системи автоматичного обдзвону

Залежно від того, як підключаються телефонні номери, можливі 2 варіанти організації системи.

Варіант 1. Номери підключаються через sip-транк від телефонного оператора.

У цьому випадку система складається всього з одного елемента – комп'ютер із програмою автоматичного обдзвону.
Також потрібно підписати договір з оператором телефонного зв'язку та підключити багатоканальний sip-номер (sip-транк).

Варіант 2. Мобільні номери (сім-картки), які підключені через GSM-шлюз.

У цьому випадку використовуються номери мобільних операторів GSM. Сім-карти встановлюються в GSM-шлюз, шлюз підключається до комп'ютера з автообзвоном через локальну мережу або інтернет.
Ми рекомендуємо використовувати gsm-шлюзи Dinstar або Openvоx. Є моделі на 1, 2, 4, 8, 12, 16, 20 і більше сім-карток.
Якщо IP-АТС та GSM-шлюз знаходяться в одному офісі, робота такої системи не залежить від інтернету. Дзвінки будуть виконуватися навіть при зникненні інтернет-каналу.
Для роботи системи потрібне тільки електроживлення 220 В, яке можна забезпечити за допомогою джерела безперебійного живлення або зарядної станції.

Також можлива комбінація в одній системі gsm-шлюзу та sip-транку. Можливості АТС дозволяють налаштувати маршрутизацію вихідних дзвінків оптимальним маршрутом.

Вартість системи автоматичного обдзвону.

Розрахунок кількості ліній.

Розрахунок кількості ліній (одночасних дзвінків та сім-карт у шлюзі) можна робити так:

  • 1 дзвінок – займає 1-2 хвилини, залежно від довжини повідомлення клієнту
  • за 1 годину через 1 лінію може пройти 30-60 дзвінків
  • за 8 робочих годин через одну лінію пройде 240-480 дзвінків

Таким чином, якщо у вас є загальна кількість дзвінків, які потрібно зробити за день чи тиждень можна розрахувати кількість ліній.

Вартість рішення.

Вартість системи автоматичного обдзвону на базі 3CX складається з таких елементів.

  • Вартість ліцензії на IP-АТС 3CX

4 одночасні дзвінки - 8800 грн/рік
8 одночасних дзвінків - 13300 грн/рік
16 одночасних дзвінків - 31200 грн/рік
24 одночасні дзвінки - 44800 грн/рік
32 одночасні дзвінки - 59900 грн/рік
Є ліцензії й на більшу кількість одночасних дзвінків

Залежно від моделі та виробника шлюзу вартість становить 3000 – 4000 грн за 1 сім-карту.
Є шлюзи на 1, 2, 4, 8, 12, 16, 20 і більше сім-карток.
Якщо ви використовуєте для дзвінків тільки sip-транк, купувати gsm-шлюз не потрібно.

  • Вартість налаштування системи

Вартість налаштування системи – від 6000 грн. для системи на 4 одночасні дзвінки з урахуванням стандартного скрипта обдзвону.
Вартість залежить від кількості одночасних дзвінків, кількості операторів та складності сценаріїв обробки дзвінків.

До складу програмної АТС 3CX входить програма Call Flow Designer, яка дозволяє створювати скрипти для виконання різних завдань автоматизації обробки дзвінків.

Також у нас є й інші рішення щодо автоматичного обдзвону клієнтів. Надсилайте опис вашого проекта на емейл / Telegram / WhatApp / Viber або телефонуйте.

Інші статті
  • Підключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзуПідключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзу
    На ринку представлені різні SIP-клієнти для мобільних телефонів для підключення до IP-GSM шлюзу через Інтернет і прийому та здійснення дзвінків, коли ви знаходитеся в іншому місті або країні. Але часто виникає проблема, що вхідний дзвінок не надходить, коли мобільний телефон засинає. У цьому випадку допоможе використання IP-АТС, яка може зв'язуватися зі сплячим мобільним телефоном за допомогою PUSH-повідомлень через сервіси Google - Firebase Cloud Messaging (FCM) і Apple Access Point Name...
    Повна версія статті
  • Інтеграція з Pipedrive CRM в новій версії IP-АТС 3CX V20Інтеграція з Pipedrive CRM в новій версії IP-АТС 3CX V20
    Компанія 3CX розробила модуль інтеграції з CRM-системою Pipedrive у пакеті оновленнь Update 1 для нової версії 3CX PBX V20. Інтеграція з Pipedrive надає стандартний набір функцій — відкриття картки клієнта при дзвінку або вхідному повідомленні, передача інформації про дзвінки та чати в CRM-систему, вихідний дзвінок в один клік за номером (Click to Call) безпосередньо з CRM-системи.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner