Система автоматичного обзвону клієнтів з бази даних або файлу Excel
Рішення призначене для викликів великої кількості телефонних номерів в автоматичному режимі. Програма додзвонюється до потрібного абонента і програє голосове повідомлення (звуковий файл). Номери абонентів завантажуються в програму з файлу Excel, текстового файлу або бази даних.
В цей же файл записуються результати дзвінка, додзвонилися до клієнта чи ні. Потім можна буде запустити дзвінки лише за тими номерами, який не вийшло додзвонитися.
Обзвон клієнтів запускається вручну або автоматично за заданий час.
Структура системи обдзвону клієнтів.
Система автоматичного обзвону буде складатися з наступних елементів:
- Комп'ютер/сервер з встановленим З автоматичного обзвону
- Телефонний номер — підтримується підключення телефонних номерів через ip-телефонію. Це може бути sip транк або IP-GSM-шлюз
- IP-АТС — якщо потрібно більш гнучко настроювати маршрутизацію дзвінків або підключати sip-транки від різних операторів, тоді використовується IP-АТС.
В залежності від того, як підключаються телефонні номери можливі 3 варіанти організації системи.
Варіант 1. Номери підключені через sip транк від телефонного оператора.
В цьому випадку система складається всього з одного елемента - комп'ютер з програмою автоматичного обзвону. Також потрібно підписати договір з оператором телефонного зв'язку та підключити багатоканальний sip-номер (sipтранк).
Варіант 2. Номери — мобільні, підключені через GSM-шлюз
У цьому випадку використовуються номери мобільних операторів GSM. Сім-карти встановлюються в GSM-шлюз, шлюз підключається до комп'ютера з системою автообзвона через локальну мережу.
Для роботи за цією схемою рекомендуємо використовувати ip-gsm-шлюзи зі встановленіим sip-сервера, наприклад, Openvоx або Yeastar. Є моделі на 1, 2, 4, 8, 12 і більше сім-карт. Одне з переваг даного варіанту — робота системи не залежить від інтернет. Обзвон буде здійснюватися при зникненні інтернет. Для роботи системи потрібно тільки електроживлення 220 В, яке можна забезпечити з допомогою джерела безперебійного живлення.
Вартість деяких моделей IP-GSM-шлюзів
- Yeastar Neogate TG100, 1 sim-карта – 140 дол.
- Yeastar Neogate TG200, 2 сім-карти – 315 дол.
- Yeastar Neogate TG400, 4 сім-карти – 480 дол.
- Openvox VS-GW1202v2-4G, 4 сім-карти з можливістю розширення до 8 – 550 дол.
Варіант 3. Підключення через IP-АТС.
даний варіант об'єднує переваги інших 2 варіантів. Ви зможете маршрутизувати дзвінки з залежності від набраного номера. Наприклад, дзвінки по місту (номери з кодом 048) будуть відправлені через sip транк, дзвінки на мобільний номер Водафон (номери з кодом 050, 066, 095, 099) будуть відправлені через сім-карту Водафон дзвінок на номер Київстар (номери з кодом 067, 068, 096, 097, 098) - через сім-карту Київстару. Це дозволить знизити витрати на дзвінки, що може бути актуально при великій кількості дзвінків.
Крім того, такий варіант забезпечить резервування і безперебійну роботу: якщо пропав інтернет і не працює sip транк, всі дзвінки будуть маршрутизироваться через gsm-шлюз, якщо не працює gsm-шлюз, всі дзвінки будуть спрямовані на sip транк.
Варіанти і вартість IP-АТС:
- Yeastar S20 - 350 дол.
підтримує до 10 одночасних дзвінків
- Grandstream UCM6202 - 425 дол.
підтримує до 25 одночасних дзвінків
- Yeastar S50 - 850 дол.
підтримує до 25 одночасних дзвінків
- програмна АТС 3CX - від 0 дол.
є безкоштовна ліцензія на 4 одночасних дзвінки, яка діє 1 рік. Для установки 3СХ потрібен комп'ютер.
Порядок роботи з програмою автообзвона.
Схема роботи з програмою:
-
встановлюємо програму на комп'ютер
-
підключаємо ip-атс або телефонні номери
-
через інтерфейс програми налаштовуємо параметри викликів: з якого файлу брати номер абонента, яке повідомлення програвати, куди записати результат дзвінка.
Програма може не тільки відтворювати звуковий файл, але і синтезувати голосове повідомлення з даних файла, наприклад, можна повідомити клієнту суму його заборгованості. -
запускаємо процес викликів
-
програма дзвонить на телефонні номери із заданого списку, вимовляє задане повідомлення і записує результат дзвінка в файлу - відповів клієнт чи ні.
Також при використанні IP-АТС можна налаштувати перемикання клієнта на вашого оператора після відповіді клієнта або при введенні заданої цифри.
Розрахунок кількості ліній:
Розрахунок кількості ліній (одночасних дзвінків і сім-карт в шлюзі) можна робити так:
- 1 дзвінок - займає 1-2 хвилини з урахуванням часу на дозвон і програвання повідомлення клієнту
- за 1 годину через 1 лінію може пройти 30-60 дзвінків
- за 8 робочих годин через одну лінію пройде 240-480 дзвінків
Вартість рішення
Вартість системи складається з:
-
вартість АТС з програмою автообзвона
-
вартості комп'ютера для установки Системи автообзвона — можна використовувати наявні комп'ютери
-
вартість робіт з налаштування системи під Ваші вимоги. Ви можете зробити всі налаштування силами своїх фахівців
Орієнтовна вартість програми автообзвона - 25000 грн.
- GSM шлюз на 4 сім карткиЯк обрати GSM-шлюз на 4 сім-картки? Розглянемо найпопулярніші VoIP-GSM шлюзи, які представлені на ринку України - Dinstar UC2000-VE-4G-B, GoIP4, Openvox VS-GW1202v2-4G (SWG-2008-4G). Всі ці шлюзи працюють з дзвінками і SMS-повідомленнями, і всі вони підтримують протокол SIP і сумісні практично з будь-якою IP-АТС або хмарною АТС.GSM шлюз на 4 сім картки
- Міні call-центр на базі IP-АТС та IP-GSM-шлюза, який працює без інтернетуCall-центр на базі IP-АТС та IP-GSM-шлюзу — це гарне рішення для компаній малого бізнесу, яким потрібно організувати якісну обробку дзвінків від клієнтів. Переваги рішення — підтримка всіх необхідних функцій для обробки телефонних дзвінків, запис і облік розмов і найголовніше — можливість роботи навіть у разі зникнення інтернету.Міні call-центр на базі IP-АТС та IP-GSM-шлюза, який працює без інтернету