Програмна IP-АТС 3CX Phone System
від 8 859,28 ₴/рік
- В наявності
- Код: 3cx
- +380 (44) 391-10-18
3CX Phone System - це програмна IP-АТС, яка вирішить всі ваші завдання з організації системи зв'язку всередині підприємства і з вашими клієнтами й партнерами. 3CX - це комплексне рішення IP-АТС + call-центр + система уніфікованих комунікацій + система відеоконференцій за розумною ціною.
З літа 2022 року 3CX також пропонує хмарну АТС 3CX FREE. Ви можете безкоштовно користуватися віртуальною АТС на 10 абонентів з базовими можливостями чи платною віртуальною АТС на 10 чи 20 абонентів. Але ця версія АТС має обмеження щодо підключення sip-транків від несертифікованих операторів, тому використовувати 3CX FREE краще для компаній, які працюють з телефонними номерами з Європи чи США.
Компанія 3СХ пропонує протестувати будь-яку ліцензію на 3СХ протягом 60 днів. Крім того надається хмарний сервер для встановлення 3CX - хостинг АТС. Звертайтеся до нашої компанії, сторінка Контакти.
Якщо вам потрібні лише базові можливості, ви можете скористатися безкоштовною хмарною АТС 3CX Startup.
Якщо вас цікавлять ліцензії з великою кількістю одночасних дзвінків, ми можемо надати тичасову тестову ліцензію на 3СХ будь-якої версії. Строк дії - до 60 днів.
Що таке IP-АТС 3CX Phone System
3CX - це програма, яку можна встановити на будь-який комп'ютер з операційними системами Windows (10, Server 2016 і 2019) або Linux Debian. Ви можете встановити 3CX на комп'ютер в офісі або на орендованому сервері (VPS хостинг, наприклад, Google, Amazon або інші) і отримати аналог хмарної або віртуальної АТС.
3CX не тільки повністю заміняє традиційну офісну АТС, але й надає абонентам нові можливості телефонного зв’язку.
3CX не тільки повністю замінює звичайну офісну АТС, а й надає абонентам нові можливості телефонії. Наприклад, крім звичайних дзвінків через телефонні номери, пропонуються інші канали зв'язку:
- плагін для сайту Live Chat, який підтримує спілкування з відвідувачами сайту текстовим чатом, голосом та відео
- інтеграція з WhatsApp
- інтеграція з Facebook
- прийом та відправка СМС та ММС - працює тільки з операторами з США
- відеодзвінки точка-точка та відеоконференції на багато користувачів
Таким чином, ви отримаєте набагато більше, ніж телефонна система.
IP-АТС працює за протоколом SIP, за допомогою якого підтримується взаємодія з обладнанням для IP-телефонії будь-яких виробників і різних операторів зв'язку. Ви можете використовувати з 3CX обладнання різних виробників (IP-телефони, Voip-шлюзи, IP-GSM-шлюзи), та підключати SIP-номера будь-яких постачальників послуг і операторів. Також разом з IP-АТС постачається безкоштовний програмний SIP-клієнт 3CX для комп'ютерів і мобільних пристроїв.
Основні характеристики IP-АТС 3CX Phone System:
- Необмежена кількість внутрішніх абонентів
- Необмежена кількість номерів телефонів — телефонні лінії підключаються або через Voip-шлюз, або через мережу Інтернет (sip-номер)
- Немає потреби в окремій телефонній мережі, для роботи ip-телефонії використовується комп’ютерна мережа (Ethernet, LAN, Wi-Fi)
- Підтримка відеоконференцій на базі WebRTC до 250 учасників
- Інтелектуальний секретар (IVR) забезпечує прийом і розподіл дзвінків між працівниками у автоматичному режимі, підтримуються багаторівневі голосові меню
- Облік і зберігання інформації про всі дзвінки в базі даних, близько 20 звітів про дзвінки
- Можливість централізованого запису всіх розмов на сервері
- Можливість підключення віддалених працівників (відрядження, робота вдома, віддалений офіс чи склад), щоб підключитися до АТС співробітнику достатньо мати доступ до інтернету
- Конференц-зв'язок з можливістю підключення як внутрішніх, так і зовнішніх абонентів
- Побудова розподіленої телефонної мережі, що об’єднує офіси в різних містах та країнах, усі телефонні розмови між офісами безкоштовні
- Інтеграція з контактами Microsoft 365 / Office 365
- Інтеграція с більш ніж 10 CRM-системами: Microsoft Dynamics, Salesforce, 1С:CRM, Freshdesk, Nutshell, Insightly, Exact Online, SugarCRM, Act!, Zendesk, EBP, Datev, Vtiger, Zoho
при вхідному дзвінку з'являється картка клієнта, також ви зможете робити дзвінки безпосередньо з CRM-системи - Можливість інтеграції з будь-якою іншою CRM або ERP системою або іншою програмою за допомогою Rest API
- Інтеграція з системою 1С:Бухгалтерія
- Інтеграція з Facebook Messenger
- Інтеграція з WhatsApp
- прийом та відправка СМС та ММС повідомлень, ця послуга працює не з усіма провайдерами, переважно працює в США та Північній Америці
- Віджет для веб-сайта - дозволяє відвідувачам сайту написати або зателефонувати в компанію безпосередньо з браузера
- Факс-сервер забезпечує можливість прийому факсів на e-mail
- Уніфікована система комунікацій (Unified Communications) можливість отримання голосових повідомлень і факсів на електронну адресу
- Функції пейджінг та інтерком
- IP-АТС підтримує всі функції, необхідні для організації повноцінного центру обробки викликів (call-центр), можливість організації декількох черг для організації декількох колл-центрів в рамках однієї IP-АТС
- Працівники підприємства можуть самостійно встановлювати додаткові параметри своїх ліній (переадресація викликів, голосова пошта тощо) через кабінет користувача
- Зменшуються витрати на телефонні переговори завдяки можливості використання послуг IP-телефонії
- Веб-інтерфейс для налаштування і керування IP-АТС підключається через Інтернет
- Підтримка відео - 3CX надає вам змогу здійснювати багатокористувацькі відеоконференції через браузер
- Підтримка смартфонів на основі Android і iPhone - 3CX дозволяє користувачам смартфонів приймати і виконувати дзвінки як повноцінний абонент АТС. Для цього необхідно завантажити мобільний клієнт 3CX і налаштувати його як звичайного абонента 3CX Phone System, при цьому всі пакети між мобільним клієнтом і ip-атс передаються зашифрованим каналом.
Приклади використання IP-АТС 3CX Phone System:
- офісна АТС
- call-центр, оператори якого знаходяться як в офісі, так і працюють віддалено
- система телефонії із записом дзвінків для диспетчерської, реєстратури, приймальні, відділу продажу чи відділу технічної підтримки; ви зможете записувати всі розмови та вести архів дзвінків на жорсткому диску; також зберігатися статистика дзвінків
- система зв'язку між віддаленими співробітниками (голос/телефонія + відео + чат/обмін файлами) з захищеними каналами; всі дзвінки та текстові повідомлення між абонентами будуть передаватися по зашифрованим каналам зв'язку
- контакт-центр, який обробляє не лише звичайні дзвінки, а й повідомлення через WhatsApp, Facebook Messenger та SMS/ММС повідомлення. СМС/ММС працюють з операторами в США та деяких країнах Європи
- call-центр для міжнародних ринків з дешевими дзвінками з України за кордон через IP-телефонію
- система дистанційного навчання через 3CX WebMeeting – ви можете читати лекції, проводити вебінари із двостороннім спілкуванням через 3СХ. Є можливість трансляції на YouTube.
При цьому вартість системи із підтримкою до 100 активних учасників відеоконференції – від 145 євро/рік, а система на 250 активних учасників відеоконференції коштує 180 євро/рік
Схема організації зв'язку в офісі на базі IP-АТС 3CX Phone System.
Телефонні номери можуть бути підключені до IP-АТС 3CX таким чином:
- Звичайний/багатоканальний аналоговий телефон - через VoIP-шлюз з FXO-портами, кількість портів дорівнює кількості ліній;
- Цифрові потоки E1 — через цифровий VoIP-шлюз з портами E1 (ISDN PRI);
- Міські номери через мережу Інтернет, (можна підключати номери з різних міст) — безпосередньо до АТС;
- Телефонні номери інших країн по мережі Інтернет безпосередньо до АТС;
- GSM-номера мобільних операторів через IP-GSM-шлюз;
- CDMA-номера через VoIP-CDMA-шлюз або через інтернет;
- Дзвінок з сайту - безпосередньо до АТС.
Всі телефонні дзвінки, незалежно від способу їх входу до системи, потрапляють на IP-АТС, яка розподіляє їх між співробітниками офісу, відповідно до встановлених правил. Алгоритм обробки виклику можна гнучко налаштувати залежно від часу доби, дня тижня тощо.
Варіанти підключення робочих місць абонентів до АТС 3CX:
- програмний 3CX-клієнт і комп’ютер - на комп’ютер встановлюється безкоштовне програмне забезпечення — програмний телефон 3CXPhone або веб-клієнт. Всі дзвінки приймаються і здійснюються з комп'ютера, при цьому абонент отримує багатоканальний телефон, з можливістю запису та відслідковування стану інших абонентів.
- IP-телефон - телефонний апарат, який з'єднується з локальною мережею і виконує всі функції телефонного апарату. IP-телефон має екран для показу різної інформації, наприклад, номер абонента, що дзвонить, декілька рядків (від 1 до 6 в залежності від моделі), клавіші швидкого виклику тощо. Існують моделі, які мають вбудовану камеру і підтримують відеотелефонію.
- звичайний телефон чи факс через VoIP-шлюз — для з'єднання звичайних телефонних апаратів, DECT-телефонів, радіотелефонів або факсів до IP-АТС, потрібно використовувати VoIP-шлюз з портами FXS. У цьому випадку VoIP-шлюс підключається до локальної мережі, а до шлюзу підключаються від 1 до 48 телефонів, залежно від моделі.
- Смартфон - якщо у ваших співробітників є мобільні телефони або смартфони, у цьому випадку вони зможуть зв'язатися з IP-АТС через Інтернет і здійснювати телефонні дзвінки не по тарифам мобільного оператора, а по звичайних тарифах, які діють під час дзвінка через Вашу АТС, наприклад, дзвінки між абонентами IP-АТС будуть безкоштовними, дзвінки по місту - по 0,06 грн./мін. і т. д. Щоб зробити дзвінки на смартфон (мобільний телефон) потрібно встановити спеціальну програму SIP-клієнт.
Вартість ліцензій на IP-АТС 3CX Phone System
3CX ліцензується за кількістю одночасних дзвінків, які проходять через систему. Інших обмежень немає - ви можете підключити будь-яку кількість телефонних номерів (sip-транки) і абонентів (внутрішні номери). Наприклад, якщо у вас ліцензія на 4 одночасних дзвінки, то до АТС можна підключити хоч 100 робочих місць і 50 телефонних номерів, але АТС пропустить тільки 4 дзвінки ( вхідні, вихідні, внутрішні). П'ятий дзвоник отримає сигнал зайнято і на емейл адміністратора прийде повідомлення про перевищення ліміту ліцензії.
Ціна річних ліцензій на IP-АТС 3CX Phone System (3CX Annual License):
- Ліцензія діє 1 рік, потім потрібно купувати новий.
- в будь-який момент можна перейти на ліцензію з більшою кількістю одночасних розмов, доплативши різницю в ціни.
- ліцензії Стандарт не продаються та не надаються, починаючи з липня 2023 року
Кількість, |
Стандарт, євро |
ПРО, євро |
Ентерпрайз, євро |
4 | - | 145 | 180 |
8 | - | 265 | 325 |
16 | - | 595 | 735 |
24 | - | 895 | 1105 |
32 | - | 1195 | 1475 |
48 | - | 1795 | 2215 |
64 | - | 2395 | 2955 |
96 | - | 4045 | 4990 |
128 | - | 4945 | 6100 |
192 | - | 7875 | 9715 |
256 | - | 10495 | 12945 |
512 | - | 16495 | 20340 |
1024 | - | 29995 | 36990 |
Ціна постійних ліцензій IP-АТС 3CX Phone System (3CX Perpetual License):
- Починаючи з 10 серпня 2022 року, регулярні ліцензії не продаються.
- Раніше куплені ліцензії продовжують працювати, але для роботи всіх функцій потрібно придбати річні пакети 3CX Maintenance.
3CX Maintenance - право на оновлення IP-АТС 3CX Phone System і використання служб 3CX на 1 рік
3CX Maintenance надає право на оновлення програмної IP-АТС 3CX і всіх її компонентів на 1 рік, а також дає право використовувати сервіси, які надає компанія 3CX:
- Поштовий сервер SMTP від 3CX - використовується для надсилання сповіщень на електронну пошту і голосову пошту, можна використовувати власний SMTP-сервер
- Оновлення системи безпеки ip-атс
- FQDN назва доменів 3CX
- Автоматичне оновлення сертифіката Let's encrypt SSL
- Використання і оновлення програмних sipp-клієнтів 3CX для смартфонів
- Оновлення ip-атс і різних модулів
- Оновлення прошивки і шаблонів IP-телефонів
- Оновлення модулів інтеграції з CRM-системами
- Оновлення шаблонів VoIP-провайдерів
- Веб-конференції 3CX WebMeeting
Основні | |
---|---|
Режими роботи | Обідній, Денний, Нічний |
Виробник | 3CX |
Гарантійний термін | 12 міс |
Колір корпусу | Білий |
Країна виробник | США |
Тип | IP-АТС |
Канали DISA/OGM | 64 |
Кількість базових станцій DECT | 1000 |
IP-телефони | 15000 |
Функції | Вбудована телефонна книга, Гучний зв'язок, Контроль витрат, Автосекретар, Конференц-зв'язок, Голосова пошта, Пейджинг, АВН (Caller ID), Music On Hold, Запис розмови, DISA (прямий доступ до ресурсів системи), DECT, Переведення виклику, Перехоплення виклику, Перепризначення виклику, Примусове підключення, Переадресація, Груповий виклик, Підтримка відео, Можливість передачі факсів, Утримання/очікування виклику |
Внутрішні аналогові лінії | 5000 |
Внутрішні цифрові лінії | 5000 |
Внутрішні лінії VoIP | 2000 |
Зовнішні аналогові лінії | 2000 |
Зовнішні лінії VoIP | 5000 |
Зовнішні лінії ISDN PRI | 1000 |
Зовнішні лінії ISDN BRI | 1000 |
Кількість домофонів | 100 |
Кількість мобільних абонентів DECT | 5000 |
Конференц-зв'язок, до | 100 абонентів |
- Ціна: від 8 859,28 ₴/рік