Продавець IP-АТС (АйПі-АТС) розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
12 відгуків
+380 (97) 601-29-30
+380 (44) 391-10-18
IP-АТС (АйПі-АТС)
Кошик

Можливості IP-АТС YeaStar для бізнесу

Можливості IP-АТС YeaStar для бізнесу

У даній статті розглянуті можливості та переваги, які отримують клієнти в результаті впровадження системи зв'язку з використанням IP-телефонії на базі IP-АТС YeaStar серії S, в яку входять 4 моделі S20, S50, S100 і S300.
Основна відмінність моделей - різна апаратна база і продуктивність. Сама молодша модель серії (S20) здатна обробити 10 одночасних дзвінків, найстарша (S300) - 120. Також відрізняється кількість абонентів, яких можна підключити до IP-АТС і кількість плат розширення, що підтримує кожна модель.

Що стосується програмного забезпечення, інтерфейсу, керування і можливостей по обробці дзвінків, то вони однакові. Єдина відмінність в програмній частині підтримка API для інтеграції з іншими програмами, що дозволяє керувати IP-АТС за допомогою HTTP запитів. API підтримується в трьох старших моделях серії.

IP-АТС YeaStar, підтримує протоколи SIP і IAX, що гарантує сумісність практично зі всім обладнанням ip-телефонії і можливість підключення номерів від будь-яких операторів зв'язку. Як і всі сучасні цифрові АТС, Yeastar серії S підтримує всі базові можливості і операції з дзвінками - утримання, переадресація, трансфер, груповий виклик, черги дзвінків, чорний і білий списки номерів і т. д.

IP-АТС Yeastar серії S

Можливості IP-АТС Yeastar S по обробці дзвінків

можливість підключення багатоканальних номерів

технології ip-телефонії дозволяють легко підключити через інтернет номери різних міст і країн. Ці номери можна зробити багатоканальними, щоб кілька клієнтів одночасно могли додзвонитися на один номер, який вказано у рекламі. Щоб зробити номер багатоканальним і потім додавати канали не потрібно ніяке додаткове устаткування або прокладання додаткових ліній зв'язку.
Дана послуга у телефонних операторів називається sip-номер, sip транк або DID-номер.

голосове меню або автосекретар або IVR

При надходженні дзвінка IP-АТС програє заздалегідь записаний звуковий файл, наприклад, "Здрастуйте, ви подзвонили в компанію ...", а також можна запропонувати натиснути цифру для зв'язку з потрібним відділом. У неробочий час Автосекретар може повідомити, години роботи і запропонувати залишити повідомлення, яке потім в автоматичному режимі буде надіслано на вказану адресу електронної пошти. А також може повідомити час роботи компанії.
Таким чином, клієнт відразу зрозуміє, куди він додзвонився, навіть у неробочий час, коли нікого немає в офісі. Можна відразу відправити дзвінок в потрібний відділ, або програти якесь інформаційне повідомлення в автоматичному режимі, не відволікаючи працівників.
Для налаштування голосового меню потрібно записати звукові файли та завантажити їх на АТС.

черги дзвінків

Чергу – це один із способів обробки вхідних дзвінків, при якому IP-АТС відповідає на дзвінок в автоматичному режимі, якщо потрібно, програє привітання і відправляє дзвінок на групу співробітників по заданому алгоритму. Поки клієнт очікує відповіді співробітника, можна програти музику або звукове повідомлення, наприклад, рекламу послуг або товарів, акційна пропозиція. При цьому АТС відстежує стан співробітників і не відправляє дзвінки на тих, які зайняті, навіть, якщо їх телефони можуть приймати кілька дзвінків одночасно. Коли співробітник не готовий приймати дзвінки або повинен відійти зі свого робочого місця, він може вийти з черги і IP-АТС не буде розподіляти на нього дзвінки.

Чергу дзвінків – один з найбільш ефективних способів обробки вхідних дзвінків, який використовується в багатьох call-центрах.

липкість виклику

по всім sip-транкам можна включити функцію липкості виклику (AutoCLIP). У цьому випадку при надходженні вхідного дзвінка АТС перевіряє, чи були перед цим дзвінок з офісу на цей номер. І якщо дзвінок був, тоді вхідний дзвінок відразу направляється на співробітника, який до цього набирав номер.

Це істотно знижує час, який потрібно клієнту, щоб додзвонитися до менеджера, який з ним працює. Не потрібно слухати голосове меню, спілкуватися з секретарем і т. д.

розподіл дзвінків в залежності від часу

на АТС можна вказати робочий і неробочий час для кожного дня тижня, а також вказати окремі неробочі дні, наприклад, Новий рік та інші свята. В залежності від часу дзвінок буде направлятися за різними маршрутами: в робочий час на секретаря або відділ продажів, у неробочий час – автовідповідач з записом «Ви подзвонили в неробочий час, ми працюємо з 9 до ...», або ж одразу на мобільний телефон відповідального чергового, якщо вам потрібно приймати дзвінки цілодобово.

SIP-клієнти для мобільних пристроїв

Мобільний sip-клієнт Linkus встановлюється на смартфон і забезпечує підключення до IP-АТС в будь-якому місці, де є інтернет. Дзвінки між співробітниками будуть безкоштовними, незалежно від того, де вони знаходяться, навіть якщо в різних країнах. Все спілкування йде через інтернет. Це один з найбільш простих і дешевих способів підключити абонентів ip-атс, так як не вимагає покупки додаткового устаткування. Крім дзвінків, мобільний клієнт підтримує обмін тестовими повідомленнями і файлами.

Програмний телефон YeaStar Linkus

SIP-клієнти для комп'ютерів

sip-клієнт - програма для прийому і здійснення дзвінків, яка встановлюється на комп'ютер або ноутбук. Yeastar випускає програму Linkus Desktop, яка працює на Windows і Mac комп'ютерах, і перетворює комп'ютер на повноцінний ip-телефон. Крім прийому і здійснення дзвінків, Linkus Desktop підтримує інтеграцію з контактами Google і Outlook і CRM-системами Salesforce і Microsoft Dynamics 365.

IP-АТС Yeastar також підтримують роботу з будь-якими програмними телефонами інших виробників, які працюють по протоколу SIP

SIP Forking

Це можливість зареєструвати на 1 внутрішньому номері декілька пристроїв одночасно. Наприклад, ми можемо зареєструвати на внутрішньому номері 504 ip-телефон на робочому столі і sip-клієнт на мобільному. При вхідному дзвінку обидва пристрої будуть дзвонити одночасно, і ви зможете відповісти на дзвінок, навіть якщо не будете знаходитися на робочому місці. Ця можливість дозволить легко додзвонюватися до потрібного співробітника, при цьому не потрібно запам'ятовувати його мобільний номер і набирати кілька номерів. IP-АТС набере усі потрібні номери автоматично.

 

Можливості IP-АТС Yeastar S по контролю за дзвінками і співробітниками

Впровадження ip-атс підвищить контроль за роботою співробітників. Ви зможете контролювати роботу у режимі реального часу та аналізувати статистику і запису дзвінків, експортувати інформацію про дзвінки в інші програми для створення звітів і графіків.

статистика розмов

IP-АТС фіксує всі дзвінки в базі даних mySQL. Переглянути інформацію про дзвінки можна через веб-інтерфейс з можливістю фільтрації за різними параметрами.

Также поддерживается экспорт данных в виде CSV-файлов или же можно подключиться напрямую к базе данных и экспортировать информацию в программу для построения отчетов и графиков.

С точки зрения контроля сотрудников, Вы получите статистику, кто сколько звонков совершил, на сколько звонков ответил и сколько звонков пропустил.

запись звонков

IP-АТС поддерживает запись всех звонков для всех или  некоторых абонентов. Запись сохраняется на карту памяти, USB-диск или на сетевой диск в виде голосовых файлов. Файлы можно скопировать с диска на свой компьютер и прослушать. Также файлы записей можно выбирать с помощью веб-интерфейса АТС, с возможностью фильтрации по времени, дате, номеру клиента или сотрудника.

Записи звонков, позволяют проверить, кто с кем и как общался. А также решать спорные вопросы с клиентами и контрагентами.

Контроль звонков и просмотр записей разговоров в IP-АТС Yeastar S

мониторинг статуса сотрудников в реальном времени

Веб-интерфейс IP-АТС позволяет видеть статус всех внутренних номеров (разговаривает, свободен, отсутствует) в режиме онлайн. Также доступна возможность прослушать любой разговор в режиме реального времени. Поддерживаются 3 режима прослушивания звонков:

  • прослушивание (Listen) – вы только слушаете разговор
  • подсказывание (Whisper) – вы может слушать разговор и подсказывать своему сотруднику.
  • вторжение (Barge-in) – вы можете общаться и с сотрудником и с клиентом, вас будут слышать оба участника звонка.

Для прослуховування дзвінків потрібно набрати відповідний код. Для більшої зручності рекомендуємо використовувати ip-телефони з програмованими кнопками.

Інші статті
  • Підключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзуПідключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзу
    На ринку представлені різні SIP-клієнти для мобільних телефонів для підключення до IP-GSM шлюзу через Інтернет і прийому та здійснення дзвінків, коли ви знаходитеся в іншому місті або країні. Але часто виникає проблема, що вхідний дзвінок не надходить, коли мобільний телефон засинає. У цьому випадку допоможе використання IP-АТС, яка може зв'язуватися зі сплячим мобільним телефоном за допомогою PUSH-повідомлень через сервіси Google - Firebase Cloud Messaging (FCM) і Apple Access Point Name...
    Повна версія статті
  • Інтеграція з Pipedrive CRM в новій версії IP-АТС 3CX V20Інтеграція з Pipedrive CRM в новій версії IP-АТС 3CX V20
    Компанія 3CX розробила модуль інтеграції з CRM-системою Pipedrive у пакеті оновленнь Update 1 для нової версії 3CX PBX V20. Інтеграція з Pipedrive надає стандартний набір функцій — відкриття картки клієнта при дзвінку або вхідному повідомленні, передача інформації про дзвінки та чати в CRM-систему, вихідний дзвінок в один клік за номером (Click to Call) безпосередньо з CRM-системи.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner