Продавець IP-АТС (АйПи-АТС) розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
7 відгуків
просп. Лобановського, 119Б, Київ, Україна
Додати відгук

Інтеграція IP-АТС з Бітрікс24 через SIP транк

Інтеграція IP-АТС з Бітрікс24 через SIP транк

Розглянємо інтеграцію будь-якої IP-АТС з CRM-системою Bitrix24 через SIP транк. Головна вимога - ваша IP-АТС повинна підтримувати протокол SIP.

Додаткові платні модулі інтеграції не потрібні.

Приклад IP-АТС, для яких працює така інтеграція:

Додаткові вимоги:

  • в офісі, де знаходиться IP-АТС має бути статична (постійна) IP-адреси
  • у Бітрікс-24 потрібно оплатити SIP-коннектор

Схема роботи інтеграції з Бітрікс24 через SIP транк

Телефонні номери підключаємо до IP-АТС, це можуть бути номери кількох типів:

  • sip-номери, у тому числі багатоканальні - підключаються напряму до IP-АТС
  • аналогові телефонні номери - через VoIP-шлюз з портами FXO
  • мобільні номери GSM - підключаються через IP-GSM-шлюзи
  • мобільні номери CDMA - підключаються напряму до IP-АТС після активації у оператора Інтертелеком послуги SIP-номер
  • цифрові потоки Е1 (ISDN PRI) - через VoIP-шлюз з портами E1

Інтеграція IP-АТС з Бітрікс24 через SIP транк.

Потім робимо транки між IP-АТС та Бітрікс24.

Згідно з вимогами CRM-системи, взаємодія здійснюється мінімум через 2 sip-транки:

  • 1-й sip транк - ip-атс реєструється на Бітрікс24, використовується для вхідних дзвінків (дзвінки з IP-АТС на Бітрікс)
  • 2-й sip транк - Бітрікс реєструється на ip-атс, використовується для вихідних дзвінків (дзвінки з Бітрікс на IP-АТС)

Якщо потрібно розділяти дзвінки по різним номерами, наприклад, якщо до IP-АТС підключені мобільні номери (сім-карти) через IP-GSM-шлюз, і вам потрібно знаті, на яку сім-картку подзвонив клієнт, тоді підключаємо декілька пар sip-транків.

Абонентів підключаємо до Бітрікс24. Дзвінки можна приймати як на комп'ютер з гарнітурою прямо в браузері, на сторінці Бітрікс, або на sip-телефон. Наші клієнти успішно використовують стаціонарні ip-телефони Grandstream та Yealink, а також бездротові IP-DECT-телефони.

Вхідні дзвінки від клієнтів в офіс

Всі вхідні дзвінки від клієнтів потрапляють на IP-АТС, а потім в CRM-систему.

Вікно вхідного дзвінка в Бітрікс24

Щоб збирати статистику по усім дзвінкам рекомендуємо голосове меню (Автосекретар або IVR) робити саме в Бітрікс24. Тоді навіть якщо клієнт покладе слухавку під час програвання голосового меню ви отримаєте в CRM-системі інформацію про пропущений дзвінок.

Також в CRM-системі ви можете налаштувати алгоритми розподілу дзвінків між співробітниками, групові виклики, черги тощо.

Можливості Бітрікс24 по обробці телефонних дзвінків залежить від вашого тарифного плану. У платних пакетах таких можливостей більше, наприклад: виклик усіх вільних співробітників одночасно, перехоплення дзвінка або оцінка якості розмови клієнтом.

Створення ліду з вхідного дзвінка в Бітрікс24

Вихідні дзвінки з офісу клієнтам

Вихідні дзвінки ви можете направляти на АТС через один загальний sip транк і тоді всю маршрутизацію дзвінків буде виконувати IP-АТС. Також можна присвоїти кожному співробітнику окремий sip транк для вихідних дзвінків, тоді у кожного співробітника буде свій номер для вихідних дзвінків.

Вартість рішення станом на лютий 2020 року:

  • IP-АТС в залежності від моделі від 0 до 10200 грн.
  • IP-GSM-шлюз на 4 сім-картки Dinstar UC2000-VE-4G-B - 10700 грн
  • USB-гарнітури або IP-телефонії - від 900 грн за 1 шт.
  • послуги по налаштуванню IP-АТС та GSM-шлюзу - 3000 грн.

Загалом витрати на невеликий офіс на 3-5 осіб можуть становити від 15000 до 25000 грн в залежності від обраної моделі АТС та телефонів або гарнітур.
За ці гроші ви отримаєте можливість приймати дзвінки та вести облік дзвінків в CRM-системі Бітрікс-24 та значно підвищити контроль за роботою ваших співробітників.

Висновок

Інтеграція через sip транк – це найпростіший спосіб підключити ip-атс до Бітрікс24, який не потребує додаткових витрат на модулі інтеграції та працює навіть з найдешевшими IP-АТС. Він підійде для невеликих компаній, інтернет-магазинів та call-центрів до 10-15 операторів.

Основне обмеження роботи через sip-транк – всі функції по обробці вхідних дзвінків має виконувати Бітрікс24. Тому така інтеграція не підійде тим клієнтам, яким потрібні більш складні схеми обробки вхідних дзвінків ніж пропонує CRM-система. Для таких клієнтів ми пропонуємо використовувати програмну IP-АТС 3CX Phone System версії ПРО, яка пропонує готову “коробочну” інтеграцію з Бітрікс24.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner