Продавець IP-АТС (АйПі-АТС) розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
16 відгуків
+380 (97) 601-29-30
+380 (44) 391-10-18
IP-АТС (АйПі-АТС)
Кошик

Переваги програмної IP-АТС 3CX Phone System

Переваги програмної IP-АТС 3CX Phone System

3CX пропонує програмну IP-АТС 3CX Phone System, яка підтримує всі можливості сучасних систем зв'язку. АТС дозволяє організувати не тільки систему телефонного зв'язку, 
але і підтримує безліч інших можливостей. Розглянемо докладніше основні особливості та конкурентні переваги АТС 3СХ.

Відкрита система, працює по протоколу SIP

  • Ви можете підключити будь-які номери, будь-яке обладнання, немає прив'язки до конкретного виробника, а також відсутня прив'язка до номерів телефонів будь-якого конкретного оператора
  • Ви самі вибираєте номери телефонів і керуєте ними
  • Підключайте SIP-транки (SIP-номери) будь-якого оператора, щоб дзвонити за найвигіднішими для вас тарифами
  • Підключіть SIP-номери (DID-номери) будь-якої країни і будь-якого міста, які пропонуються на ринку
  • Встановити IP-АТС можна в офісі або в хмарі. При цьому вибрати хмарного провайдера можна самостійно, головне, щоб він дозволяв встановити образ iso з linux і 3cx.
  • АТС може бути встановлена, як на виділеному сервері, так і на віртуальному, підтримуються операційні системи Windows і Debian Linux

Рішення, що перевірене часом і клієнтами

  • 3CX продається і працює в багатьох країнах світу
  • Понад 600 000 інсталяцій
  • Більше 25 000 партнерів
  • Понад 12 мільйонів користувачів користуються щодня
  • В Україні на базі 3СХ працюють системи від 1 до  більше ніж 1500 абонентів
  • Серед клієнтів компанії з різних країн і різних сфер діяльності
  • 5 зірок за якість від 76% користувачів G2 Crowd
  • Підтримка від 3CX – 24/5, 12 міжнародних офісів

Проста і зрозуміла в налаштуванні й підтримці IP-АТС

  • Швидкий запуск системи і проста установка
  • Зручне управління користувачами і номерами
  • Різні ролі користувачів з різними правами на доступ до налаштувань і керування ними
  • Групи користувачів
  • Автоматичне віддалене налаштування для найпопулярніших IP-телефонів (Provisioning)
  • Розробники 3CX тестують шаблони конфігурації та прошивки IP-телефонів, щоб забезпечити повну сумісність усіх функцій
  • Оновлення ОС Linux за допомогою пакетів оновлень 3CX
  • Оновлення 3CX можна встановити автоматично в неробочий час, вам не потрібно витрачати на це час та переривати роботу АТС в робочий час
  • Використовуйте хостинг від 3CX - це повний аутсорсинг вашої бізнес-телефонії, служба підтримки 3cx стежить за роботою вашого сервера. При цьому всі налаштування АТС будуть під вашим контролем

Гнучкість у виборі місця установки

  • Робота на будь-якому обладнанні - в офісі або в дата-центрі
  • Встановіть самі або використовуйте хостинг від 3CX
  • Установка на локальний сервер або віртуальну машину
  • Працює на платформах Linux і Windows
  • Майстер швидкого налаштування АТС для легкого початку роботи

Підходить для віддаленої роботи

  • Мобільність – ваші співробітники зможуть працювати з будь-якого місця, де є підключення до інтернету
  • Сучасні мобільні додатки (sip-клієнти) для Android та iOS
  • Програмний клієнт для комп'ютерів і ноутбуків на базі Windows і MacOS
  • Веб-клієнт для дзвінків з браузера для будь-якої платформи
  • Корпоративний чат
  • Відеоконференції в браузері для всіх абонентів
  • Всі 3CX клієнти підключаються по захищеному тунелю (аналог VPN), що суттєво підвищує безпеку та конфіденційність віддаленої роботи

Call-центр / контакт-центр

  • Черги дзвінків, IVR (голосові меню)
  • Розширені звіти call-центру
  • Елементи контакт-центру, в тому числі модуль для чату з відвідувачами сайту
  • Моніторинг дзвінків в режимі реального часу старшим оператором - прослуховування, підказка й вклинювання в розмову
  • Оператори можуть приймати дзвінки з будь-якого місця – в офісі або віддалено
  • Зворотній дзвінок (колбек) абоненту з черги при звільненні оператора
  • Запис дзвінків для юридичних цілей та цілей контролю якості
  • Централізований моніторинг своєчасної обробки запитів
  • Панелі оператора колл-центру для моніторингу черги
  • Надсилайте та отримуйте повідомлення з Facebook та WhatsApp у 3CX
  • Інтеграція з провідними CRM системами
  • Розширюйте функції за допомогою голосових додатків (скриптів) Call Flow Designer

Інтеграція з Microsoft 365 / Office 365

  • Синхронізація статусу в 3CX з календарем, імпорт контактів до адресної книги 3CX, номер абонента, який дзвонить (Called ID), зіставляється з контактами MS365
  • Користувачі можуть працювати в двох додатках паралельно – із синхронізованими контактами та запланованими завданнями
  • Статус календаря Office буде пов'язано зі статусом абонента в 3CX, щоб ваші колеги завжди були в курсі подій
  • Плагін 3CX Click2Call дозволяє здійснювати дзвінки безпосередньо з інтерфейсу MS 365

Інтеграція з CRM-системами

  • 3CX пропонує готові інтеграції з найпопулярнішими системами - Connectwise, Freshdesk, Hubspot, Dynamics 365, Salesforce, vtiger, Zendesk, Zoho та іншими
  • Є плагін для інтеграції з іншими системами через Rest API

Відеоконференції

  • 3CX пропонує відеоконференції корпоративного рівня – безпечні, прості та безкоштовні без обмежень у часі
  • Максимальна кількість учасників - 250, в ліцензії Enterprise
  • Високоякісне (HD) відео забезпечується технологією Google WebRTC
  • Конференції можуть бути проведені в будь-який час (за запитом) або заплановані заздалегідь (за розкладом)
  • Зручна і проста робота з відеоконференціями – легко планувати, проводити, підключатися
  • Учасникам конференції та гостям не потрібно створювати обліковий запис або залишати персональні дані.
  • Учасники з ноутбуками або комп'ютерами можуть приєднатися до веб-конференції прямо з браузера без завантаження будь-яких додатків
  • Додаткові функції - фліпчарт (доска для записів) для спільного обговорення, обмін файлами у форматі PDF, спільний доступ до робочого столу, обмін файлами, відгуки учасників, опитування та голосування, запитання та відповіді в чаті, режим вебінару
  • Є можливість транслювати відеоконференцію на YouTube, щоб її побачили мільйони користувачів

Безкоштовне тестування

  • 3CX пропонує безкоштовно протестувати будь-яку ліцензію протягом 2 місяців, щоб ви могли перевірити всі можливості IP-АТС в реальній роботі
  • На час проведення тестів при необхідності надається сервер для установки 3cx (безкоштовно на 2 місяці)
  • Виходить, що ви зможете перевірити всі можливості ip-телефонії без додаткових витрат і тільки потім приймати рішення про покупку АТС. Якщо ви купуєте гарнітури або IP-телефони для роботи з 3CX і 3CX раптом вас не влаштовує, то ви можете використовувати це обладнання з будь-якою іншою системою IP-телефонії.

Доступна ціна

  • У порівнянні з аналогічною АТС інших виробників, 3CX дешевше, всі можливості відразу входять у вартість ліцензії, немає додаткових платних опцій
  • На відміну від багатьох IP-АТС і віртуальних АТС, тут немає обмежень на кількість додаткових номерів. При наявності ліцензії на 4 одночасних дзвінка ви можете підключити до АТС 10 або 100 абонентів
  • Перевірте, скільки ви платите за наявну систему телефонії та за її підтримку. 
  • З досвіду клієнтів, вартість підтримки безкоштовної АТС Астеріск за рік часто перевищує вартість річної ліцензії на 3CX
Інші статті
  • Штучний інтелект OpenAI в IP-АТС 3CX - розпізнавання мови та настрій співрозмовниківШтучний інтелект OpenAI в IP-АТС 3CX - розпізнавання мови та настрій співрозмовників
    Компанія 3CX постійно додає нові можливості у свою програмну АТС. У черговому пакеті оновлень 3CX V20 Update 2 з'явилася підтримка штучного інтелекту (ШІ або AI). Тепер можна перетворювати з голосу в текст (транскрибувати) записи дзвінків і голосову пошту за допомогою OpenAI Whisper API. Крім того, можна аналізувати настрій клієнтів по кожному дзвінку чи настрій у конкретній черзі.
    Повна версія статті
  • Підключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзуПідключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзу
    На ринку представлені різні SIP-клієнти для мобільних телефонів для підключення до IP-GSM шлюзу через Інтернет і прийому та здійснення дзвінків, коли ви знаходитеся в іншому місті або країні. Але часто виникає проблема, що вхідний дзвінок не надходить, коли мобільний телефон засинає. У цьому випадку допоможе використання IP-АТС, яка може зв'язуватися зі сплячим мобільним телефоном за допомогою PUSH-повідомлень через сервіси Google - Firebase Cloud Messaging (FCM) і Apple Access Point Name...
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner