Переваги програмної IP-АТС 3CX Phone System
3CX пропонує програмну IP-АТС 3CX Phone System, яка підтримує всі можливості сучасних систем зв'язку. АТС дозволяє організувати не тільки систему телефонного зв'язку,
але і підтримує безліч інших можливостей. Розглянемо докладніше основні особливості та конкурентні переваги АТС 3СХ.
Відкрита система, працює по протоколу SIP
- Ви можете підключити будь-які номери, будь-яке обладнання, немає прив'язки до конкретного виробника, а також відсутня прив'язка до номерів телефонів будь-якого конкретного оператора
- Ви самі вибираєте номери телефонів і керуєте ними
- Підключайте SIP-транки (SIP-номери) будь-якого оператора, щоб дзвонити за найвигіднішими для вас тарифами
- Підключіть SIP-номери (DID-номери) будь-якої країни і будь-якого міста, які пропонуються на ринку
- Встановити IP-АТС можна в офісі або в хмарі. При цьому вибрати хмарного провайдера можна самостійно, головне, щоб він дозволяв встановити образ iso з linux і 3cx.
- АТС може бути встановлена, як на виділеному сервері, так і на віртуальному, підтримуються операційні системи Windows і Debian Linux
Рішення, що перевірене часом і клієнтами
- 3CX продається і працює в багатьох країнах світу
- Понад 600 000 інсталяцій
- Більше 25 000 партнерів
- Понад 12 мільйонів користувачів користуються щодня
- В Україні на базі 3СХ працюють системи від 1 до більше ніж 1500 абонентів
- Серед клієнтів компанії з різних країн і різних сфер діяльності
- 5 зірок за якість від 76% користувачів G2 Crowd
- Підтримка від 3CX – 24/5, 12 міжнародних офісів
Проста і зрозуміла в налаштуванні й підтримці IP-АТС
- Швидкий запуск системи і проста установка
- Зручне управління користувачами і номерами
- Різні ролі користувачів з різними правами на доступ до налаштувань і керування ними
- Групи користувачів
- Автоматичне віддалене налаштування для найпопулярніших IP-телефонів (Provisioning)
- Розробники 3CX тестують шаблони конфігурації та прошивки IP-телефонів, щоб забезпечити повну сумісність усіх функцій
- Оновлення ОС Linux за допомогою пакетів оновлень 3CX
- Оновлення 3CX можна встановити автоматично в неробочий час, вам не потрібно витрачати на це час та переривати роботу АТС в робочий час
- Використовуйте хостинг від 3CX - це повний аутсорсинг вашої бізнес-телефонії, служба підтримки 3cx стежить за роботою вашого сервера. При цьому всі налаштування АТС будуть під вашим контролем
Гнучкість у виборі місця установки
- Робота на будь-якому обладнанні - в офісі або в дата-центрі
- Встановіть самі або використовуйте хостинг від 3CX
- Установка на локальний сервер або віртуальну машину
- Працює на платформах Linux і Windows
- Майстер швидкого налаштування АТС для легкого початку роботи
Підходить для віддаленої роботи
- Мобільність – ваші співробітники зможуть працювати з будь-якого місця, де є підключення до інтернету
- Сучасні мобільні додатки (sip-клієнти) для Android та iOS
- Програмний клієнт для комп'ютерів і ноутбуків на базі Windows і MacOS
- Веб-клієнт для дзвінків з браузера для будь-якої платформи
- Корпоративний чат
- Відеоконференції в браузері для всіх абонентів
- Всі 3CX клієнти підключаються по захищеному тунелю (аналог VPN), що суттєво підвищує безпеку та конфіденційність віддаленої роботи
Call-центр / контакт-центр
- Черги дзвінків, IVR (голосові меню)
- Розширені звіти call-центру
- Елементи контакт-центру, в тому числі модуль для чату з відвідувачами сайту
- Моніторинг дзвінків в режимі реального часу старшим оператором - прослуховування, підказка й вклинювання в розмову
- Оператори можуть приймати дзвінки з будь-якого місця – в офісі або віддалено
- Зворотній дзвінок (колбек) абоненту з черги при звільненні оператора
- Запис дзвінків для юридичних цілей та цілей контролю якості
- Централізований моніторинг своєчасної обробки запитів
- Панелі оператора колл-центру для моніторингу черги
- Надсилайте та отримуйте повідомлення з Facebook та WhatsApp у 3CX
- Інтеграція з провідними CRM системами
- Розширюйте функції за допомогою голосових додатків (скриптів) Call Flow Designer
Інтеграція з Microsoft 365 / Office 365
- Синхронізація статусу в 3CX з календарем, імпорт контактів до адресної книги 3CX, номер абонента, який дзвонить (Called ID), зіставляється з контактами MS365
- Користувачі можуть працювати в двох додатках паралельно – із синхронізованими контактами та запланованими завданнями
- Статус календаря Office буде пов'язано зі статусом абонента в 3CX, щоб ваші колеги завжди були в курсі подій
- Плагін 3CX Click2Call дозволяє здійснювати дзвінки безпосередньо з інтерфейсу MS 365
Інтеграція з CRM-системами
- 3CX пропонує готові інтеграції з найпопулярнішими системами - Connectwise, Freshdesk, Hubspot, Dynamics 365, Salesforce, vtiger, Zendesk, Zoho та іншими
- Є плагін для інтеграції з іншими системами через Rest API
Відеоконференції
- 3CX пропонує відеоконференції корпоративного рівня – безпечні, прості та безкоштовні без обмежень у часі
- Максимальна кількість учасників - 250, в ліцензії Enterprise
- Високоякісне (HD) відео забезпечується технологією Google WebRTC
- Конференції можуть бути проведені в будь-який час (за запитом) або заплановані заздалегідь (за розкладом)
- Зручна і проста робота з відеоконференціями – легко планувати, проводити, підключатися
- Учасникам конференції та гостям не потрібно створювати обліковий запис або залишати персональні дані.
- Учасники з ноутбуками або комп'ютерами можуть приєднатися до веб-конференції прямо з браузера без завантаження будь-яких додатків
- Додаткові функції - фліпчарт (доска для записів) для спільного обговорення, обмін файлами у форматі PDF, спільний доступ до робочого столу, обмін файлами, відгуки учасників, опитування та голосування, запитання та відповіді в чаті, режим вебінару
- Є можливість транслювати відеоконференцію на YouTube, щоб її побачили мільйони користувачів
Безкоштовне тестування
- 3CX пропонує безкоштовно протестувати будь-яку ліцензію протягом 2 місяців, щоб ви могли перевірити всі можливості IP-АТС в реальній роботі
- На час проведення тестів при необхідності надається сервер для установки 3cx (безкоштовно на 2 місяці)
- Виходить, що ви зможете перевірити всі можливості ip-телефонії без додаткових витрат і тільки потім приймати рішення про покупку АТС. Якщо ви купуєте гарнітури або IP-телефони для роботи з 3CX і 3CX раптом вас не влаштовує, то ви можете використовувати це обладнання з будь-якою іншою системою IP-телефонії.
Доступна ціна
- У порівнянні з аналогічною АТС інших виробників, 3CX дешевше, всі можливості відразу входять у вартість ліцензії, немає додаткових платних опцій
- На відміну від багатьох IP-АТС і віртуальних АТС, тут немає обмежень на кількість додаткових номерів. При наявності ліцензії на 4 одночасних дзвінка ви можете підключити до АТС 10 або 100 абонентів
- Перевірте, скільки ви платите за наявну систему телефонії та за її підтримку.
- З досвіду клієнтів, вартість підтримки безкоштовної АТС Астеріск за рік часто перевищує вартість річної ліцензії на 3CX
Інші статті
- Штучний інтелект OpenAI в IP-АТС 3CX - розпізнавання мови та настрій співрозмовниківКомпанія 3CX постійно додає нові можливості у свою програмну АТС. У черговому пакеті оновлень 3CX V20 Update 2 з'явилася підтримка штучного інтелекту (ШІ або AI). Тепер можна перетворювати з голосу в текст (транскрибувати) записи дзвінків і голосову пошту за допомогою OpenAI Whisper API. Крім того, можна аналізувати настрій клієнтів по кожному дзвінку чи настрій у конкретній черзі.Повна версія статті
- Підключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзуНа ринку представлені різні SIP-клієнти для мобільних телефонів для підключення до IP-GSM шлюзу через Інтернет і прийому та здійснення дзвінків, коли ви знаходитеся в іншому місті або країні. Але часто виникає проблема, що вхідний дзвінок не надходить, коли мобільний телефон засинає. У цьому випадку допоможе використання IP-АТС, яка може зв'язуватися зі сплячим мобільним телефоном за допомогою PUSH-повідомлень через сервіси Google - Firebase Cloud Messaging (FCM) і Apple Access Point Name...Повна версія статті