Продавець IP-АТС (АйПі-АТС) розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
12 відгуків
+380 (97) 601-29-30
+380 (44) 391-10-18
IP-АТС (АйПі-АТС)
Кошик

Відправка та отримання SMS та MMS повідомлення з IP АТС 3CX

Відправка та отримання SMS та MMS повідомлення з IP АТС 3CX

Після виходу чергового оновлення телефонної системи 3CX Phone System V18 Update 6 з'явилися нові можливості для роботи з SMS і MMS-повідомленнями. 3CX повністю переробив схему роботи з SMS-повідомленнями.

Основні зміни:

  • будь-який з підключених sip-транків тепер може працювати з SMS; головне, щоб оператор підтримувався 3СХ і працював з СМС
  • робота з SMS за замовчуванням доступна для всіх додаткових номерів
  • для маршрутизації SMS використовуються ті самі маршрути, що й для маршрутизації дзвінків
  • проксі для обміну повідомленнями (messaging proxy) більше не використовується, всі повідомлення надходять безпосередньо на IP АТС
  • всі номери для роботи з SMS повинні бути в форматі +Е164, включаючи DID номери, які підключаються через sip-транки

Вся робота з SMS відбувається через розділ Чат і доступна в 3CX клієнтах для комп'ютерів і мобільних пристроїв. Таким чином, тепер Ви зможете відповідати на SMS із загального корпоративного номера, а вхідні SMS можна буде відправляти в чергу дзвінків на всіх або кількох співробітників одразу і клієнти швидше отримають відповідь.

Маршрутизація SMS і MMS

Можна використовувати один sip trunk для дзвінків і для SMS / MMS, а можна взяти два різних транка - один для дзвінків, а другий для SMS. Також можна підключити кілька DID номерів за допомогою одного SIP-транка і використовувати їх, наприклад, для різних відділів або підрозділів.

Для отримання та відправки SMS та MMS на робочих місцях абонентів можна скористатися наступними програмами:

  • Веб-клієнт на комп'ютері, можна використовувати його на комп'ютерах з різними операційними системами
  • Клієнт PWA на основі веб-браузера, який працює з Chrome і Edge
  • додаток 3CX для настільних комп'ютерів
  • мобільні клієнти для Android та iOS

Всі операції з СМС виконуються в розділі 3CX Client Chat. У цьому ж розділі виконуються операції з онлайн-чатом з сайту та повідомленнями WhatsApp і Facebook.

Різні повідомлення в 3CX - модуль для сайту, WhatsApp, Facebook, СМС, ММС

Абоненти 3CX можуть здійснювати наступні дії з SMS та MMS:

  • прийняти повідомлення
  • надіслати повідомлення
  • «прикріпити» чат з клієнтом до себе, тоді всі подальші повідомлення будуть видні тільки цьому абоненту. Це може бути зручно в тих випадках, коли подальше спілкування з клієнтом веде один менеджер.
  • передати чат або «трансфер чату» - використовується, якщо потрібно передати роботу з клієнтом іншому співробітнику. Після такої переадресації чат буде доступний тільки цьому новому співробітнику.
  • передача інформації про SMS в CRM-систему - якщо включена інтеграція з CRM з можливістю логування чатів, то інформація про SMS зберігається в CRM-системі у вигляді Завдання або Дзвінка.

Як працює маршрутизація вхідних SMS та MMS

Вхідні SMS можна відправити на:

  • один внутрішній номер
  • групу виклику - повідомлення буде видно всім учасникам групи
  • чергу викликів - повідомлення побачать один або кілька агентів в черзі, згідно з налаштованим алгоритмом розподілу викликів

Маршрутизація прописується або у властивостях sip-транка, або в вхідних правилах для номера DID.

Якщо вхідний дзвінок по SIP-транку необхідно відправити в голосове меню (IVR), то в налаштуваннях даного IVR Ви можете вибрати, куди перенаправити SMS.

 

Перенаправлення СМС при використанні голосового меню або IVR

 

Як працює маршрутизація вихідних SMS та MMS

Кожен абонент 3CX має можливість відправляти повідомлення, якщо у нього є доступ до транка, що підтримує SMS. Наприклад, співробітник, який є членом групи або черги, яка обробляє вхідні СМС, також зможе відправляти СМС. Якщо абонент є членом більш ніж однієї такої групи або черги з різними DID-номерами, тоді при відправці СМС він зможе вибрати, через який номер відправити це повідомлення.

SMS та MMS відправляються через меню «Чат».

Для швидкої відповіді на вхідні СМС можна використовувати шаблони повідомлень.

Відравка SMS з програми 3CX DesktopApp

 

Телефонні оператори, з якими працюють SMS і MMS-повідомлення в 3CX.

В основному послуги по роботі з СМС пропонують провайдери з США і Канади. Серед них Flowroute, Skyetel, Wavix, Voxtelesys, Bandwidth. Також можна скористатися операторами Telnyx і Twilio, які працюють в різних країнах.

Якщо ваш провайдер або GSM-шлюз підтримує SMS, але не входить в список підтримуваних провайдерів на сайті 3CX, ви можете зробити інтеграцію самостійно. Для цього 3CX пропонує спеціальний SMS/MMS API, який працює на базі REST API та Webhook.
Документація описує вимоги до HTTP-запитів для відправки та прийому SMS і MMS-повідомлень, звітів про доставку, авторизації та інших операцій.

Інші статті
  • Підключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзуПідключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзу
    На ринку представлені різні SIP-клієнти для мобільних телефонів для підключення до IP-GSM шлюзу через Інтернет і прийому та здійснення дзвінків, коли ви знаходитеся в іншому місті або країні. Але часто виникає проблема, що вхідний дзвінок не надходить, коли мобільний телефон засинає. У цьому випадку допоможе використання IP-АТС, яка може зв'язуватися зі сплячим мобільним телефоном за допомогою PUSH-повідомлень через сервіси Google - Firebase Cloud Messaging (FCM) і Apple Access Point Name...
    Повна версія статті
  • Інтеграція з Pipedrive CRM в новій версії IP-АТС 3CX V20Інтеграція з Pipedrive CRM в новій версії IP-АТС 3CX V20
    Компанія 3CX розробила модуль інтеграції з CRM-системою Pipedrive у пакеті оновленнь Update 1 для нової версії 3CX PBX V20. Інтеграція з Pipedrive надає стандартний набір функцій — відкриття картки клієнта при дзвінку або вхідному повідомленні, передача інформації про дзвінки та чати в CRM-систему, вихідний дзвінок в один клік за номером (Click to Call) безпосередньо з CRM-системи.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner