Продавець IP-АТС (АйПі-АТС) розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
12 відгуків
+380 (97) 601-29-30
+380 (44) 391-10-18
IP-АТС (АйПі-АТС)
Кошик

Телефонія для компаній, які займаються бізнесом на ринку США, на базі IP-АТС 3CX

Телефонія для компаній, які займаються бізнесом на ринку США, на базі IP-АТС 3CX

Пропонуємо рішення щодо організації системи телефонного зв'язку для компаній, які ведуть бізнес на ринках США та Канади на базі IP-АТС 3CX. Рішення від 3СХ підтримує не лише дзвінки, а й передачу СМС та ММС повідомлень, плагін для спілкування з відвідувачами сайту, можливість інтеграції з Facebook та WhatsApp. Вартість ліцензій 3CX робить це рішення вигіднішим, ніж у провайдерів хмарної телефонії, наприклад, RingCentral.

Омніканальний call-центр - дзвінки, СМС, чат на сайті, Facebook, WhatsApp

Компанія 3CX пропонує програмну IP-АТС, яку можна встановити на комп'ютер в офісі або на сервер в дата-центрі. Ця програмна АТС перебуватиме під вашим повним керуванням та контролем. Цим 3CX вигідно відрізняється від хмарних АТС, де доступ користувачів до налаштувань АТС зазвичай обмежений.

Як працює рішення на базі IP-АТС 3СХ.

Сервер з 3CX може бути в офісі або можна орендувати сервер у дата-центрі. Орендувати сервер можна у різних компаній, 3CX рекомендує використовувати Azure, Amazon AWS та Amazon Lightsail, DigitalOcean, Google.
Якщо хочете взяти сервер у іншого провайдера, тоді потрібно, щоб хостинг дозволяв встановити свій ISO-образ із ОС Linux та IP-АТС 3CX.
Також 3CX пропонує власну послугу хостингу АТС на серверах у Європі та США.

Після встановлення АТС необхідно підключити робочі місця абонентів. Для отримання та здійснення дзвінків можна підключатися за допомогою комп'ютера або мобільного телефону. Веб-клієнт (браузерний телефон) від 3СХ можна використовувати на комп'ютерах з Windows, MacOS і Linux. Мобільні клієнти працюють на Android та iOS. Для більш високої якості дзвінка на комп'ютері рекомендується використовувати USB-гарнітури. Також можна використовувати IP-телефони без комп'ютера.

Робота з СМС повідомленнями в веб-клієнті

Для здійснення дзвінків необхідно підключити номери. Телефонні номери підключаються до сервера через Інтернет (SIP-номер або SIP-транк). До однієї АТС можна підключити скільки завгодно SIP-номерів від одного або від різних операторів, залежно від ваших завдань. Якщо вам не потрібно приймати та передавати SMS через sip-транк, ви зможете підключити до телефонії 3CX будь-якого оператора, який працює за протоколом SIP.

Для ринку США та Канади 3CX рекомендує використовувати таких операторів:

  • дзвінки та повідомлення (Messaging - SMS, MMS) - Skyetel, Twillio, Voxtelesys, Wavix
  • тільки дзвінки - Bandwidth, Callcentric, Tata Communications, Telxi, Voip.MS

Актуальний список провайдерів, що підтримуються, доступний на сайті компанії 3CX.

Потрібно зазначити, що для надсилання повідомлень SMS та MMS відповідно до законодавства США потрібна верифікація номера. Це займає деякий час і здійснюється через оператора, номери якого ви маєте намір підключити.
(According to US legislation (A2P 10DLC SMS), SMS номери повинні бути зареєстровані з бездротовим транспортом для будь-якого блокування. Це тільки applies до A2P номерів (Application to People) and no P2P (People to People).

Для перевірки можливостей програмної АТС перед покупкою 3CX пропонує безкоштовні тестові ліцензії та безкоштовний тестовий сервер. Вам потрібно лише купити номери у одного з телефонних операторів.
У ході тестування ви зможете перевірити усі можливості телефонії 3CX у реальній роботі.

Можливості системи телефонії на базі IP-АТС 3СХ.

3СХ можна використовувати в компаніях будь-якого розміру – від одного-двох операторів до кількох сотень. Це може бути проста система телефонного зв'язку або call-центр із чергами викликів, багаторівневими голосовими меню та іншими просунутими можливостями. Незалежно від розмірів ліцензії IP-АТС надає всі можливості для контролю за роботою працівників - записи розмов, статистика та звіти по роботі операторів, можливість прослухати розмови в реальному часі, архів чатів (СМС, Facebook, WhatsApp).

Звіт про роботу операторів з чатами

Перерахуємо докладніше можливості IP-АТС 3СХ:

  • можливість підключати телефонні номери від різних операторів із різних країн
  • можливість приймати дзвінки та повідомлення на комп'ютерах з різною операційною системою - Windows, MacOS та Linux
  • можливість приймати дзвінки та повідомлення на мобільних телефонах з різною операційною системою - Android, iOS
  • багаторівневі голосові меню або IVR
  • статистика дзвінків
  • звіти щодо дзвінків
  • запис дзвінків
  • прийом та передача СМС та ММС повідомлень через SIP-транки деяких операторів
  • гнучке призначення та обмеження прав користувачів
  • поділ користувачів на групи, які за необхідності можуть працювати повністю незалежно
  • система голосової пошти
  • інтеграція з CRM-системами, у тому числі Freshdesk, HubSpot, Microsoft Dynamics, Salesforce, SugarCRM, vTiger, Zendesk, Zoho
  • додаток Call Flow Designer та скрипти Call Processing Scripts для розробки скриптів для нестандартної обробки викликів
  • API для розробки власних інтеграцій

Як видно зі списку можливостей 3CX дозволяє вирішувати найширший спектр завдань та може задовольнити вимоги практично будь-якого бізнесу.

Вартість системи телефонного зв'язку на базі IP-АТС 3CX

Вартість рішення складається із 3 частин:

  • ліцензія на IP-АТС 3CX – від 145 євро/рік

Ліцензія купується залежно від кількості одночасних дзвінків, які має обслуговувати система. Обмежень за кількістю номерів чи користувачів немає.
Якщо вам недостатньо поточної ліцензії, її можна розширити, сплативши різницю в ціні.

  • оренда сервера – залежить від вибору хостингу, можна використовувати власний сервер

можна встановити АТС на сервер в офісі або орендувати для неї сервер в дата-центрі. Також 3СХ пропонує свої сервери в оренду. Вартість оренди сервера у 3СХ – від 150 євро/рік

  • послуги з налаштування – від 150 євро

наші послуги з налаштування залежать від складності та обсягу робіт, які потрібно виконати. Вартість робіт узгоджується перед початком проекту.

У таблиці наведено ціни на ліцензії та оренду сервера у 3CX.

Назва Ціна, євро/рік
Ліцензія IP-АТС 3СХ ПРО на 4 одночасних дзвінка 145
Ліцензія IP-АТС 3СХ ПРО на 4 одночасних дзвінка + оренда сервера від компанії 3СХ 295
Ліцензія IP-АТС 3СХ ПРО на 8 одночасних дзвінків 265
Ліцензія IP-АТС 3СХ ПРО на 8 одночасних дзвінка + оренда сервера від компанії 3СХ 515
Ліцензія IP-АТС 3СХ ПРО на 16 одночасних дзвінків 595
Ліцензія IP-АТС 3СХ ПРО на 16 одночасних дзвінка + оренда сервера від компанії 3СХ 995
Ліцензія IP-АТС 3СХ ПРО на 24 одночасних дзвінка 895
Ліцензія IP-АТС 3СХ ПРО на 24 одночасних дзвінка + оренда сервера від компанії 3СХ 1295
Ліцензія IP-АТС 3СХ ПРО на 32 одночасних дзвінка 1195
Ліцензія IP-АТС 3СХ ПРО на 32 одночасних дзвінка + оренда сервера від компанії 3СХ 1945

Ще одна стаття витрат – телефонні номери.
Ви самі маєте купити номери у компанії, яка найбільше підходить під ваші вимоги та влаштовує вас за тарифами.

Для прикладу розглянемо тарифи оператора Twillio, з яким успішно працюють багато користувачів 3CX:

  • Абонплата за номер - 1,15 дол/місяць
  • Вихідні дзвінки по США - $0.0053 / 1 хвилина
  • Вхідні дзвінки - $0.0034 / 1 хвилина
  • Вхідні та висхідні SMS - $0.0079

Якщо порівнювати вартість рішення на базі 3CX з рішенням RingCentral, виходить, що 3CX пропонує вигідніші умови.

Порівняння вартості рішень на базі 3CX та RingCentral зазначено в таблицях нижче.

Розрахунок вартості витрат в системі телефонії на 4 робочих місця оператора на базі 3CX та RingCentral за 1 рік.
В розрахунок входить 4000 хвилин вхідних та 4000 хвилин вихідних дзвінків, а також по 4000 вхідних та 4000 вихідних СМС щомісяця. 

Розрахунок вартості витрат в системі телефонії на 4 робочих місця оператора на базі 3CX та RingCentral за 1 рік.

Розрахунок вартості витрат в системі телефонії на 8 робочих місць операторів на базі 3CX та RingCentral за 1 рік.
В розрахунок входить 8000 хвилин вхідних та 8000 хвилин вихідних дзвінків, а також по 8000 вхідних та 8000 вихідних СМС щомісяця. 

Розрахунок вартості витрат в системі телефонії на 8 робочих місць операторів на базі 3CX та RingCentral за 1 рік.

Інші статті
  • Інтеграція з Pipedrive CRM в новій версії IP-АТС 3CX V20Інтеграція з Pipedrive CRM в новій версії IP-АТС 3CX V20
    Компанія 3CX розробила модуль інтеграції з CRM-системою Pipedrive у пакеті оновленнь Update 1 для нової версії 3CX PBX V20. Інтеграція з Pipedrive надає стандартний набір функцій — відкриття картки клієнта при дзвінку або вхідному повідомленні, передача інформації про дзвінки та чати в CRM-систему, вихідний дзвінок в один клік за номером (Click to Call) безпосередньо з CRM-системи.
    Повна версія статті
  • IP-телефонія для медицини від компанії FanvilIP-телефонія для медицини від компанії Fanvil
    Fanvil пропонує нову серію обладнання для IP-телефонії, яка орієнтована на сферу охорони здоров'я та медичні установи (лікарні, лікарні, будинки престарілих, домашній догляд). У цю серію входить IP-телефон з великими кнопками, спеціальні медичні панелі виклику (інтеркоми або домофони) та бездротові кнопки для екстрених викликів.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner