Продавець IP-АТС (АйПі-АТС) розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
12 відгуків
+380 (97) 601-29-30
+380 (44) 391-10-18
IP-АТС (АйПі-АТС)
Кошик

Підключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзу

Підключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзу

На ринку представлені різні sip-клієнти для мобільних телефонів, які дозволяють підключатися через інтернет до IP-GSM шлюзу і приймати і здійснювати дзвінки з іншого міста або іншої країни. Для роботи за цією схемою потрібен GSM-шлюз з вбудованим SIP-сервером. Наприклад, це шлюзи Openvox і Yeastar. Але завжди є проблема: sip-клієнт на мобільному телефоні буде відключатися кожні 10-15 хвилин, і шлюз втратить реєстрацію цього клієнта. І в цьому випадку шлюз не буде відправляти вхідні дзвінки в програму на мобільний телефон. Якщо ви знову увійдете в SIP-клієнт на телефоні, він автоматично відновить реєстрацію і ви зможете без проблем здійснити вихідний дзвінок.

Це пов'язано з тим, що мобільний телефон відключає всі програми, щоб заощадити заряд акумулятора.

Є дуже просте рішення – зробити налаштування на телефоні, щоб він не відключав sip-клієнт. Але в такому режимі батарея буде розряджатися набагато швидше.

Кращим варіантом є використання IP-АТС, яка може зв'язуватися зі сплячим мобільним телефоном за допомогою PUSH-повідомлень.

Завдяки push-сповіщенням VoIP програма не обов'язково має працювати в активному або фоновому режимі. Щоразу, коли надходить push-сповіщення, SIP-клієнт відображає повідомлення та надає можливість прийняти або відхилити дзвінок. При цьому мобільний телефон прокидається тільки при появі push-повідомлення, що дозволяє економити електроенергію. Push-повідомлення вважаються пріоритетними та доставляються без затримок.

Схема віддаленого підключення до IP-GSM шлюзу за допомогою IP АТС.

Схема віддаленого підключення до IP-GSM шлюзу за допомогою IP АТС.

Розглянемо докладніше, як виглядає схема роботи з GSM-шлюзом і IP АТС.

Коли надходить вхідний дзвінок, GSM-шлюз відправляє дзвінок на АТС. АТС перевіряє налаштування маршрутизації для цього транка і відправляє дзвінок на внтурішній номер, який закріплений за SIP-клієнтом на мобільному телефоні. При цьому АТС бачить, що цей внутрішній номер зареєстрований як мобільний SIP-клієнт для Android або iOS, також АТС має ідентифікатор цього мобільного пристрою.

Якщо клієнт працює на Android-пристрої, то сповіщення про вхідний дзвінок у вигляді PUSH-повідомлення надсилається через сервіс Google Firebase Cloud Messaging (FCM). І саме сервер Google відправляє на телефон спеціальний пакет, який буде доставлений навіть в тому випадку, якщо телефон знаходиться в сплячому стані.

Якщо клієнт працює на пристрої iOS, то сповіщення про вхідний дзвінок надсилається у вигляді PUSH-повідомлення через службу Access Point Name Service (APNS). А потім сервер Apple відправляє на телефон спеціальний пакет, який буде доставлений навіть в тому випадку, якщо телефон знаходиться в сплячому стані.

Таким чином, можна приймати дзвінки на мобільні SIP-клієнти навіть тоді, коли телефон знаходиться в неактивному режимі.

Схема доставки PUSH-повідомлення на мобільні пристрої при підключенні через IP-АТС

 

Додаткові можливості та переваги при використанні IP-АТС.

Крім того, використання IP АТС надасть вам додаткові можливості для обробки дзвінків і їх обліку.

Додаткові можливості IP АТС:

  • Запис дзвінків на сервері з АТС
  • Через SIM-карти зможуть дзвонити кілька людей, а вхідні дзвінки можна буде розподіляти між декількома SIP-клієнтами
  • Додаткові опції для обробки вхідних дзвінків включають голосове меню (автосекретар, IVR), черги викликів і групові дзвінки
  • Ви матимете повний доступ до всіх налаштувань та всієї інформації. Всі дані зберігаються на вашому сервері під вашим повним контролем
  • Можливість встановити АТС на сервер в дата-центрі або офісі, також є можливість перенесення АТС з офісу в дата-центр і навпаки
    Різні варіанти підключення абонентів – програмні телефони SIP для комп'ютерів (Windows, Mac) і смартфонів (Android, iOS), WebRTC веб-клієнти для дзвінків з браузера – ваші співробітники зможуть підключатися і приймати дзвінки з дому або офісу в різних містах і країнах
  • Ви зможете підключити до IP-АТС додаткові SIP-номери від операторів з різних країн та вибрати оператора з більш високою якістю зв'язку або більш вигідними тарифами Наприклад, до АТС можна буде підключити номери з АТС, країн Європи та інших країн
  • Готове рішення для організації call-центру, що включає всі необхідні компоненти: колл-центр, програми для операторів, програми для моніторингу роботи операторів в режимі онлайн, звіти, інтеграція з CRM-системами та базами даних
  • Додаткові способи зв'язку з клієнтами – телефонні дзвінки, WhatsApp, Facebook Messenger, відеодзвінки, відеоконференції, спілкування з відвідувачами сайту (чат, голосовий дзвінок, відеодзвінок), SMS-повідомлення (доступні не у всіх країнах)

 

Витрати на організацію системи зв'язку.

Розглянемо приблизну вартість проекту з організації системи зв'язку на базі IP-АТС і IP-GSM шлюзу.

Вартість складається з 3 частин:

IP-АТС

3CX пропонує одні з найкращих мобільних клієнтів на ринку, виходячи з відгуків користувачів. SIP-клієнти регулярно оновлюються і підтримують останні версії операційних систем для мобільних пристроїв Android і iOS. Однією з головних переваг 3CX є безпечне віддалене з'єднання мобільних клієнтів і комп'ютерів через тунель 3CX.

АТС може бути встановлена на комп'ютер з ОС Windows або віртуальний сервер Linux.

Вартість ліцензії – від 195 євро/рік за 4 одночасні дзвінки.
Щоб протестувати можливості надається безкоштовна демо-ліцензія терміном дії 2 місяці

  • Хмарна АТС Grandstream CloudUCM

Це нове рішення, яке включає в себе як програмну АТС, так і сервер для її роботи. CloudUCM за функціями та можливостями схожа на апаратні (апаратні) IP-АТС серій Grandstream UCM63XX та UCM63XXA. Для безпечного віддаленого з'єднання розробники додали функції SBC. Сервери АТС розташовані в п'яти дата-центрах Amazon AWS.

Вартість ліцензії від $170 на рік, включаючи оренду сервера, встановити на свій сервер неможливо.

Для тестування функцій доступна безкоштовна демо-версія на 1 місяць.

  • Програмна IP-АТС PortSIP

Для невеликих установок може підійти безкоштовна версія АТС, яка підтримує максимум 10 абонентів і 3 одночасних дзвінка.
Це АТС, яку можна встановити на комп'ютери під управлінням Windows 10, 11, Windows Server 2016, 2019, 2022 або CentOS 7.9, Ubuntu 18.04, 20.04, 22.04, Debian 10.x, 11.x, 12.x
Разом з АТС PortSIP надає безкоштовні SIP-клієнти для комп'ютерів і мобільних пристроїв.

Але також потрібно мати на увазі, що якщо в майбутньому вам знадобиться більше 10 підписок, тоді треба бути купувати ліцензію. А мінімальна ліцензія у PortSIP - це 50 абонентів.

IP-GSM-шлюз

Існують різні варіанти шлюзів, які підтримують від 1 до 44 SIM-карт.

Ми рекомендуємо використовувати GSM-шлюзи Dinstar і Openvox IP. Це якісні, надійні та стабільні шлюзи.

Орієнтовна вартість IP-GSM шлюзів:

  • 1 сім-картка - от 6000 грн. 
  • 2 сім-картки - от 10000 грн.
  • 4 сім-картки - от 13000 грн.

Роботи по налаштуванню системи

Наші фахівці можуть виконати віддалену установку й настройку, як IP АТС, так і IP GSM шлюзу. Роботи здійснюються віддалено за допомогою програмного забезпечення віддаленого доступу Anydesk або віддалений робочий стіл (RDP).

Вартість робіт залежить від складності налаштування та кількості SIM-карт і становить від 2000 грн.

Інші статті
  • Інтеграція з Pipedrive CRM в новій версії IP-АТС 3CX V20Інтеграція з Pipedrive CRM в новій версії IP-АТС 3CX V20
    Компанія 3CX розробила модуль інтеграції з CRM-системою Pipedrive у пакеті оновленнь Update 1 для нової версії 3CX PBX V20. Інтеграція з Pipedrive надає стандартний набір функцій — відкриття картки клієнта при дзвінку або вхідному повідомленні, передача інформації про дзвінки та чати в CRM-систему, вихідний дзвінок в один клік за номером (Click to Call) безпосередньо з CRM-системи.
    Повна версія статті
  • IP-телефонія для медицини від компанії FanvilIP-телефонія для медицини від компанії Fanvil
    Fanvil пропонує нову серію обладнання для IP-телефонії, яка орієнтована на сферу охорони здоров'я та медичні установи (лікарні, лікарні, будинки престарілих, домашній догляд). У цю серію входить IP-телефон з великими кнопками, спеціальні медичні панелі виклику (інтеркоми або домофони) та бездротові кнопки для екстрених викликів.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner