Переваги програмної IP-АТС 3CX для компаній з віддаленими працівниками
Програмна IP-АТС 3CX – це готове рішення для компаній, яким необхідно налагодити систему зв'язку або уніфікованих комунікацій між віддаленими офісами та робочими місцями. Дане рішення включає в себе як SIP-клієнти для мобільних пристроїв і комп'ютерів, так і захищені канали зв'язку між АТС і абонентом, а також програмний SBC для підключення IP-телефонів по захищених каналах.
Все це входить у вартість ліцензії 3CX і не вимагає додаткових платежів за ці послуги, як у випадку з апаратними IP-АТС Grandstream і Yeastar.
Переваги АТС 3CX для віддалених робочих місць:
- софтфони для мобільних пристроїв і комп'ютерів, які підтримують безпечне з'єднання через 3CX-тунель. Софтфони мають доступ до всіх сервісів і можливостей IP-АТС, як ніби абонент знаходиться в офісі.
- підключення апаратних IP-телефонів через 3CX-тунель
- для віддалених підключень не потрібно відкривати доступ до основного SIP-порту (5060)
- просте налаштування віддалених з'єднань для адміністратора, не потрібні глибокі знання VPN, TLS та інших протоколів
- легке налаштування віддалених підключень для користувачів, достатньо перейти за посиланням, ввести пароль та відсканувати QR-код
- 3CX безкоштовно надає доменне ім'я третього рівня та довірений SSL-сертифікат. Це необхідно для коректної роботи протоколів HTTPS і WebRTC.
Схема телефонної мережі з IP-АТС 3CX і віддаленими робочими місцями.
Розглянемо докладніше, як за допомогою програмної IP PBX 3CX для налаштування захищеної системи зв'язку з віддаленими абонентами.
Програмна АТС може бути встановлена на сервер в будь-якому місці, де є надійний інтернет-канал і гарантоване електроживлення. Це може бути як один з офісів вашої компанії, так і орендований сервер в дата-центрі.
При необхідності ви можете перенести свою IP АТС з офісу в дата-центр або навпаки. Робиться це досить просто за допомогою резервної конфігурації АТС.
Для встановлення АТС необхідно мати статичну (постійну) IP-адресу.
Для роботи IP АТС потрібно налаштувати брандмауер так, щоб він пропускав пакети IP-телефонії.
І тут ми побачимо одну з переваг 3CX. Віддалені користувачі з 3CX SIP-клієнтами підключаються через зашифрований 3CX-тунель, який передає всі пакети SIP і RTP по одному порту. Цей порт можна налаштувати довільно або вибрати стандартний.
Але найголовніше те, що він відрізняється від sip-порту і вам не потрібно відкривати доступ до sip-порту АТС для всього інтернету. Це значно підвищує безпеку вашої телефонної системи.
Підключення віддалених робочих місць до програмної АТС 3CX.
Розглянемо, як підключаються віддалені робочі місця в залежності від типу використовуваного обладнання.
Підключення з мобільного телефону
3CX пропонує софтфон для мобільних пристроїв на Android або iOS. Завантажити додаток можна через Google Play або Apple App Store.
Налаштування виконується за лічені секунди за допомогою QR-коду, який доступний в особистому кабінеті користувача в АТС 3CX або у веб-клієнті.
3CX-клієнт для мобільних підтримує дзвінки та чат, має доступ до книги контактів на АТС та показує статус інших співробітників.
Це повний доступ до всіх служб уніфікованого зв'язку, незалежно від того, де ви знаходитесь - в офісі або поза офісом.
Мобільні клієнти підключаються до АТС через зашифрований 3CX тунель.
Важливо відзначити, що 3CX АТС підтримує відправку PUSH-повідомлень на мобільні пристрої через сервери Google і Apple. Ці повідомлення надходять на ваш телефон, навіть коли він
"спить", і ви не пропустите вхідний дзвінок. На інших IP-АТС, які не підтримують PUSH-повідомлення, можуть виникати проблеми при прийомі вхідних дзвінків на телефон.
Підключення з комп'ютера.
3CX пропонує універсальне рішення для комп'ютерів і ноутбуків. Веб-клієнт можна запускати на комп'ютерах з операційними системами Windows, MacOS, Linux. Для роботи потрібен браузер Google Chrome, Microsoft Edge, Opera або інші. Безпека з'єднання та шифрування голосового трафіку забезпечується за допомогою протоколів WebRTC та HTTPS.
У веб-клієнті передбачені всі можливості для віддаленої роботи - дзвінки, чати, відеоконференції. А також можливість робити налаштування для себе та/або для інших абонентів.
Для комп'ютерів з Windows також існує окремий додаток 3CX-клієнт для Windows, який працює через 3СХ=тунель, як і мобільні клієнти 3CX.
Підключення IP-телефонів.
Для підключення віддалених ip-телефонів 3CX пропонує програмне рішення 3CX SBC. Ця програма працює як проксі-сервер для ip-телефонів у своїй локальній мережі, отримує від них весь трафік і передає його на АТС 3CX через захищений тунель. Так само, як працюють віддалені 3CX-клієнти.
3CX SBC можна встановити на Windows-комп'ютер, мікро-комп'ютер Raspberry PI, а також є вбудований SBC для деяких моделей ip-телефонів Fanvil, Snom, Yealink.
При використанні IP-телефонів, які підтримують 3CX-тунелі (3CX SBC Router Phone), вам не потрібно ставити програму SBC на комп'ютер, всі функції SBC виконає IP-телефон. Приклади таких телефонів – Fanvil V62, V63, V64, V65, X4U-V2, X5U-V2, X6U-V2
Наприклад, телефон можна поставити на робочому місці секретаря або директора, а на інших робочих місцях використовувати простіші та дешевші IP-телефони.
Вартість сервісів для підключення віддалених абонентів для залізних IP-АТС.
Наприклад розглянемо сервіс Grandstream Remote Connect, який забезпечує рішення для підключення віддалених абонентів до "залізних" IP-АТС Grandstream серії UCM63XX. IP-АТС Grandstream UCM63XX зазвичай встановлюється в офісі та використовується для організації офісної телефонії.
Grandstream пропонує мобільні клієнти Wave та клієнти для комп'ютерів Wave Desktop. Для коректної роботи віддалених підключень рекомендується підключити сервіс Grandstream Remote Connect. Цей сервіс працює на хмарних серверах Grandstream Device Management System (GDMS), організація зв'язку з АТС відбувається так.
Між сервером Remote Connect (GDMS) і вашою IP-атс UCM організовується VPN-канал, а віддалені абоненти підключаються не безпосередньо до АТС, а до сервера. І потім сервер Remote Connect перенаправляє весь трафік віддалених абонентів на IP-АТС UCM. Така схема з додатковим сервером може спричинити додаткові затримки та знизити якість зв'язку.
Сервіс Remote Connect оплачується щорічно. Орієнтовна вартість:
- 4 одночасні дзвінки - 5375 грн/рік
- 8 одночасних дзвінків – 8385 грн/рік
- і так далі.
Таким чином, навіть при використанні залізної IP-АТС виникають додаткові щорічні витрати на сервіси, які забезпечують надійне та стабільне підключення віддалених абонентів.
- Телефонія та локальні мережі для готелів на базі обладнання GrandstreamКомпанія Grandstream пропонує різноманітне обладнання для вирішення телекомунікаційних завдань у готелі – побудова провідних та бездротових мереж передачі даних, телефонії, озвучування приміщень, системи контролю доступу та інші. Наприклад, можна вирішити такі завдання: створення системи телефонного зв'язку та побудова бездротової мережі Wi-Fi на території готелю.Повна версія статті
- Штучний інтелект OpenAI в IP-АТС 3CX - розпізнавання мови та настрій співрозмовниківКомпанія 3CX постійно додає нові можливості у свою програмну АТС. У черговому пакеті оновлень 3CX V20 Update 2 з'явилася підтримка штучного інтелекту (ШІ або AI). Тепер можна перетворювати з голосу в текст (транскрибувати) записи дзвінків і голосову пошту за допомогою OpenAI Whisper API. Крім того, можна аналізувати настрій клієнтів по кожному дзвінку чи настрій у конкретній черзі.Повна версія статті