IP-АТС 3CX та Google WorkSpace - нова інтеграція у V20 Update 5

Інтеграція з Google Workspace – нова можливість у пакеті оновлень Update 5 для IP-АТС 3CX Phone System V20. Тепер у користувачів 3CX, які використовують у роботі Google.
Workspace з'явилися такі можливості, які були раніше у користувачів Microsoft 365.
Основні можливості інтеграції 3CX та Google WorkSpace
- синхронізація облікових записів користувачів з Google Workspace, у тому числі особистих контактів, календарів та фотографій профілів користувачів
- синхронізація особистих контактів користувача з особистою телефонною книгою 3CX (одностороння передача з Google до 3СХ)
- інтеграція з календарем Google Calendar, якщо в календарі є подія на даний час, наприклад, зустріч, статус абонента в 3CX автоматично зміниться на "Зайнятий" (busy) на час зустрічі
- використання Google Buckets для віддаленого зберігання даних системи 3CX. Можна зберігати резервні конфігурації, архів чатів, факси, записи дзвінків та голосову пошту
- інтеграція із системою розпізнавання голосу Google Speech для транскрибування записів розмов та голосової пошти
- використання облікових записів Google Workspace для надсилання електронної пошти
- єдиний вхід Google SSO, який дозволяє абоненту 3CX входити до кабінету або веб-клієнта, використовуючи свої облікові дані Google
- використання Google ReCaptcha для захисту від атак та спаму
Налаштування інтеграції з Google
Для налаштування інтеграції в Google у вас має бути обліковий запис із правами суперадміну (Super Admin Role) у Google Workspace.
Установки виконуються через консоль керування admin.google.com
Якщо ви плануєте використовувати такі можливості, як видалення сховища Google Cloud та/або перетворення мови на текст від Google, тоді у вас також мають бути повноваження Billing Account Administrator IAM.
Детальна інструкція з налаштування доступна на сайті 3СХ.
Як працює синхронізація між Google WorkSpace та IP-АТС 3CX.
Синхронізація відбувається в реальному часі і щодня, залежно від того, що необхідно синхронізувати.
Синхронізація у реальному часі
При змінах Google ці дані будуть синхронізовані відразу ж:
- Ім'я користувача
- Прізвище користувача
- Фотографія користувача
- Робочий телефон користувача
- Новий користувач, створений у Workspace
- При зупинці/видаленні користувача в Workspace відбувається відключення внутрішнього номера в 3CX
- При відновленні користувача у Workspace відбувається увімкнення внутрішнього номера 3CX
- Події календаря
Щоденна синхронізація
Зміна інших даних не відстежується у часі. АТС синхронізуватиме їх один раз на день. Час щоденної синхронізації керується параметром GW_SYNC_TIME. Вкажіть, коли АТС синхронізуватиме всі дані з Google у 24-годинному форматі: ГГ:ХХ:СС.
Синхронізація статусів календаря та статусу внутрішнього номера.
Записи в календарі Google впливають на статус користувача 3CX таким чином:
- Подія в календарі - на час події 3CX змінює статус користувача на DND (Не турбувати)
- Статус у календарі "Поза офісом" > - 3CX змінює статус користувача на Away (Немає на місці)
- Статус у календарі "Час фокусування" - 3CX змінює статус користувача на DND (Не турбувати)
Синхронізація даних користувачів та контактів
Для синхронізованих користувачів із Google передається така інформація:
- Ім'я
- Прізвище
- Електронна пошта
- Телефон (робочий) з мобільним телефоном користувача в 3CX
- Фотографія
Для синхронізованих контактів з Google у 3CX передається така інформація:
- Ім'я
- Прізвище
- Фото
- Компанія
- Посада
- Мобільний
- Мобільний2
- Домашній
- Робочий
- Робочий2
- Електронна пошта
Щоб правильно синхронізувати контактну інформацію, її потрібно позначити тегами (наприклад, Department) у контактах Google.
Створення/синхронізація контактів із книги 3CX у Google Workspace з'явиться в наступних пакетах оновлень.
Нова інтеграція з Google також доступна у програмному SIP-клієнті 3CX для Windows.
Після встановлення нової версії 3CX-клієнта для Windows (build 20.0.743.0 і новіше) ви зможете синхронізувати контакти у програмі з вашими контактами у Google. Ця функція спрощує управління та доступ до ваших контактів з 3CX Softphone. Щоб увімкнути цю опцію, потрібно перейти на вкладку Контакти, а потім вибрати фільтр Google, щоб синхронізувати ваші контакти.
А також інтеграція з контактами Google доступна у бета-версіях мобільних клієнтів для Android та iOS.
- Онлайн чат та дзвінок із сайту 3CX Live Chat3CX Live Chat – це більше, ніж просто онлайн чат для сайту. Плагін включає повну систему комунікацій для вашого бізнесу — пишіть, розмовляєте, проводьте відеоконференції та співпрацюйте з вашими командами та клієнтами через сайт. Ви можете приймати повідомлення, як і звичайні дзвінки у 3CX-клієнтах на комп'ютерах та смартфонах або у веб-клієнті. Плагін включено у вартість ліцензії на IP АТС 3CX та не вимагає додаткових витрат.Повна версія статті
- Переваги програмної IP-АТС 3CX для компаній з віддаленими працівникамиПрограмна IP-АТС 3CX – це готове рішення для компаній, яким необхідно налагодити систему зв'язку або уніфікованих комунікацій між віддаленими офісами та робочими місцями. Дане рішення включає в себе як SIP-клієнти для мобільних пристроїв і комп'ютерів, так і захищені канали зв'язку між АТС і абонентом, а також програмний SBC для підключення IP-телефонів по захищених каналах. Все це входить у вартість ліцензії 3CX і не вимагає додаткових платежів за ці сервіси.Повна версія статті