Онлайн чат та дзвінок із сайту 3CX Live Chat

3CX Live Chat - це більше, ніж просто онлайн-чат для сайту. Плагін включає повну систему комунікацій для вашого бізнесу — пишіть, розмовляєте, проводьте відеоконференції та співпрацюйте з вашими командами та клієнтами через сайт. Ви можете приймати повідомлення, як і звичайні дзвінки у 3CX-клієнтах на комп'ютерах та смартфонах або у веб-клієнті.
Плагін включений у вартість ліцензії на IP АТС 3CX і не вимагає додаткових витрат.
3CX Live Chat вбудовано в телефонну систему 3CX, що дозволяє легко переключатися з обміну повідомленнями на дзвінок, коли це необхідно. На відміну від інших рішень, 3CX надає компаніям як функцію чату, так і голосове або відео спілкування без додаткових витрат. Цьому віджету довіряють компанії із різних сфер бізнесу. Понад 350 000 компаній із різних галузей використовують 3CX для своїх комунікацій.
Огляд основних функцій 3CX Live Chat
Гнучкі налаштування зовнішнього вигляду
- Налаштуйте вид/форму віджету, шрифти, стилі значків та кольору відповідно до вашого бренду
- Ефекти анімації, такі як ковзання та згасання
- Управління конфіденційністю, якщо є законодавчі вимоги, клієнти на початку спілкування повинні погодитися з повідомленням GDPR
Налаштування взаємодії з відвідувачами
- Вітальні повідомлення для різних статусів, у тому числі й автоматичні відповіді
- Налаштування мови — автоматично налаштовуйте мову віджету на основі браузера відвідувача або стандартних налаштувань.
- Індикатори непрочитаних повідомлень гарантують, що запити не будуть пропущені
- Переадресація вхідних дзвінків із сайту на групу чи чергу
- Згорнутий режим чату – відвідувачі можуть згорнути вікно чату, залишивши видимими лише ключові значки під час перегляду.
- Інформація про агента — Виберіть, чи відображати ім'я агента, аватара або те й інше.
Можливість перемикання онлайн чату у дзвінок із сайту
- Відвідувачі веб-сайту можуть розпочати чат і перейти до дзвінка або відеодзвінка. Процес залишається швидким та ефективним, що дозволяє агентам обробляти різні запити від відвідувачів в одній програмі.
Звітність про роботу
- Звіти по онлайн-чатах надають дані про кількість чатів, час очікування відповіді, продуктивність агентів і невідповідні чати
Як налаштувати 3CX Live Chat
Для налаштування чату вам потрібно зайти у веб-інтерфейс налаштування АТС 3CX і перейти до розділу «Адміністрування» > «Голос і чат» > «Додати повідомлення» та натисніть "Додати онлайн-чат".Після того, як ви зробите налаштування, натисніть "Зберегти".
Якщо ви встановлюєте онлайн-чат на WordPress, натисніть кнопку «Копіювати» та дотримуйтесь інструкцій. Якщо ви встановлюєте на сайт, відмінний від WordPress, скопіюйте наданий HTML-код і вставте його перед тегом </body> на веб-сторінках свого сайту. Для популярних систем CMS, таких як Drupal, Joomla, Squarespace, Weebly та Wix є інструкції на сайті 3CX.
- IP-АТС 3CX та Google WorkSpace - нова інтеграція у V20 Update 5Інтеграція з Google Workspace – нова можливість у пакеті оновлень Update 5 для IP-АТС 3CX Phone System V20. У користувачів 3CX, які використовують у роботі Google Workspace, з'явилися такі ж можливості, які були раніше у користувачів Microsoft 365.Повна версія статті
- Переваги програмної IP-АТС 3CX для компаній з віддаленими працівникамиПрограмна IP-АТС 3CX – це готове рішення для компаній, яким необхідно налагодити систему зв'язку або уніфікованих комунікацій між віддаленими офісами та робочими місцями. Дане рішення включає в себе як SIP-клієнти для мобільних пристроїв і комп'ютерів, так і захищені канали зв'язку між АТС і абонентом, а також програмний SBC для підключення IP-телефонів по захищених каналах. Все це входить у вартість ліцензії 3CX і не вимагає додаткових платежів за ці сервіси.Повна версія статті