3CX выпускает Click to Call плагин для браузера Firefox
Компания 3CX выпустила плагин Click to Call для браузера Firefox. Это позволит абонентам ip-атс 3cx набирать номера с веб-страниц в браузере, например, из CRM-системы. Для звонков можно использовать 3CX веб-клиент, программный телефон 3cxphone или ip-телефоны, поддерживаемые 3CX.
3CX Click to Call автоматически распознает номера телефонов на веб-странице и Вы сможете набирать их, нажав мышкой. Это существенно ускоряет работу, так как не нужно выделять и копировать номера в программу для звонков.
Основные возможности плагина 3CX Click to Call для Firefox
- автоматическое определение телефонных номеров на веб-страницах
- возможность указывать, какие сайты или веб-страницы не нужно канировать на наличие телефонных номеров
- телефонні номери на сторінках виділяються підкресленням, як посилання
- підтримуються дзвінки через 3CX веб-клієнт
Ви зможете включати, відключати і налаштовувати 3CX плагін через Розширення меню в браузері Firefox.
Для початку роботи потрібно зайти в меню Доповнення - Розширення, і біля 3CX Click to Call натиснути кнопку Налаштувати.
Меню налаштувань плагіна:
- увімкнути або вимкнути плагін
- вибрати, що використовувати для дзвінків - програмний телефон або 3cx веб-клієнт
- задати мінімальну і максимальну довжину цифр, які розпізнавати як телефонний номер
- додати адреси сайтів або веб-сторінок, на яких не потрібно виконувати розпізнавання номерів
Завантажити плагін можна за цим посиланням
- Звіти про дзвінки в IP-АТС 3CX V20 - нові можливості у версії PROУ січні 2025 року компанія 3CX планує суттєво оновити модуль побудови звітів для програмної IP-АТС 3CX 20 версії. Для власників ліцензії Enterprise з'являться інтеграції з системами Grafana та PowerBI. А у власників ліцензії PRO з'являться нові можливості та знову з'являться деякі звіти, які були у попередній версії АТС V18.Повна версія новини
- Хмарна АТС Grandstream CloudUCMCloudUCM - це хмарна АТС, що надає масштабовану платформу для ділового спілкування та спільної роботи з підтримкою широкого набору функцій, які дають змогу компаніям працювати ефективніше та продуктивніше. АТС підтримує 3 типи спілкування — телефонні дзвінки (Calling), аудіо- та відеоконференції (Meeting) та обмін повідомленнями (Messaging).Повна версія новини