Нова версія Yeastar Linkus для Windows підтримує інтеграцію з Salesforce Microsoft Dynamics CRM і 365
Компанія Yeastar випустила чергове оновлення програмного телефону Linkus for Windows Desktop. Одне з основних поліпшень - інтеграція CRM-системами Salesforce і Microsoft Dynamics 365.
Особливості CRM-інтеграції з Salesforce
Для роботи інтеграції версія SalesForce повинна підтримувати Web Services API. Цей API не входить в Salesforce Essentials і вимагає додаткових витрат у Lightning Professional. Lightning Enterprise і Unlimited підтримують API без обмежень.
В результаті ви отримаєте наступні можливості:
- при надходженні дзвінка від клієнта в Linkus, а в браузері відкриється веб-сторінка з карткою клієнта з CRM-системи
- облік дзвінків – CRM передається інформація про дзвінки
- додавання нового контакту - якщо дзвінок прийшов з номера, якого немає в базі системи, в браузері відкриється сторінка для додавання контакту до Salesforce.
Особливості інтеграції з Microsoft Dynamics 365
Інтеграція працює тільки з онлайн версією Dynamics 365 Online та налаштування API проводиться через Azure, відповідно потрібна підписка на Azure.
Після успішної інтеграції будуть доступні наступні можливості:
- поп-ап вікна - при вхідному дзвінку в браузері відкриється веб-сторінка Dynamics 365 з інформацією про клієнта
- облік дзвінків - в CRM-систему буде передаватися інформація про всі дзвінки
- добавление нового контакта - при входящих звонках с номеров, которых нет в CRM-системе, появится страница для добавления информации о контакте
Необходимо отметить, что уже работает интеграция Linkus Desktop с Google Contact и Microsoft Outlook.
Новые возможности Linkus for Windows Desktop:
- новые языки интерфейса - русский и польский
- возможность поиска в чате по контактам и группам
- возможность отладки аудио
- возможность отключать звуковое уведомление о получении сообщения
- исправлены известные ошибки
Номер текущей версии программы - 1.2.13
Інші новини
- Хмарна АТС Grandstream CloudUCMCloudUCM - це хмарна АТС, що надає масштабовану платформу для ділового спілкування та спільної роботи з підтримкою широкого набору функцій, які дають змогу компаніям працювати ефективніше та продуктивніше. АТС підтримує 3 типи спілкування — телефонні дзвінки (Calling), аудіо- та відеоконференції (Meeting) та обмін повідомленнями (Messaging).Повна версія новини
- Поліпшені мобільні sip-клієнтів для Android і iOS в 3CX V18Після виходу нової 18-ї версії програмної IP АТС 3CX Phone System випущені нові версії мобільних клієнтів, які отримали суттєві поліпшення. SIP-клієнт для iOS повністю інтегрований з Siri, спрощена робота з відеоконференціями, доступна надсилання тексту і картинок через опцію "to Share". А клієнт для Андроїд отримав опцію постійної реєстрації на сервері (Keep Active), поліпшена передача зображень і спрощена робота з відеоконференціями.Повна версія новини