Нова версія Yeastar Linkus для Windows підтримує інтеграцію з Salesforce Microsoft Dynamics CRM і 365

Компанія Yeastar випустила чергове оновлення програмного телефону Linkus for Windows Desktop. Одне з основних поліпшень - інтеграція CRM-системами Salesforce і Microsoft Dynamics 365.
Особливості CRM-інтеграції з Salesforce
Для роботи інтеграції версія SalesForce повинна підтримувати Web Services API. Цей API не входить в Salesforce Essentials і вимагає додаткових витрат у Lightning Professional. Lightning Enterprise і Unlimited підтримують API без обмежень.
В результаті ви отримаєте наступні можливості:
- при надходженні дзвінка від клієнта в Linkus, а в браузері відкриється веб-сторінка з карткою клієнта з CRM-системи
- облік дзвінків – CRM передається інформація про дзвінки
- додавання нового контакту - якщо дзвінок прийшов з номера, якого немає в базі системи, в браузері відкриється сторінка для додавання контакту до Salesforce.
Особливості інтеграції з Microsoft Dynamics 365
Інтеграція працює тільки з онлайн версією Dynamics 365 Online та налаштування API проводиться через Azure, відповідно потрібна підписка на Azure.
Після успішної інтеграції будуть доступні наступні можливості:
- поп-ап вікна - при вхідному дзвінку в браузері відкриється веб-сторінка Dynamics 365 з інформацією про клієнта
- облік дзвінків - в CRM-систему буде передаватися інформація про всі дзвінки
- добавление нового контакта - при входящих звонках с номеров, которых нет в CRM-системе, появится страница для добавления информации о контакте
Необходимо отметить, что уже работает интеграция Linkus Desktop с Google Contact и Microsoft Outlook.
Новые возможности Linkus for Windows Desktop:
- новые языки интерфейса - русский и польский
- возможность поиска в чате по контактам и группам
- возможность отладки аудио
- возможность отключать звуковое уведомление о получении сообщения
- исправлены известные ошибки
Номер текущей версии программы - 1.2.13
Інші новини
- Офісна IP АТС Dinstar UC200 Pro для невеликих та середніх офісівDinstar UC200 Pro – нова IP-АТС, яка підійде для офісів від кількох десятків до кількох сотень абонентів. Це недорога, але надійна VoIP АТС, яка забезпечує високу якість зв'язку та стабільну роботу. Головна перевага – розширюваність, ви зможете додати внутрішні номери, одночасні розмови та додаткові плати, коли у цьому виникне потреба.Повна версія новини
- Звіти про дзвінки та дашборди в Grafana - нові можливості IP-АТС 3CX V20В IP-АТС 3CX V20 Update 6 з'явилася можливість експортувати дані про дзвінки в онлайн сховище Google BigQuery або AWS PostgreSQL або в будь-яку базу даних PostgresSQL, що дозволяє зберігати історію викликів окремо від системної бази даних 3CX і керувати даними гнучкіше. Тепер ви можете налаштувати автоматичну синхронізацію даних із платформою Grafana та будувати в ній будь-які дашборди та звіти про дзвінки.Повна версія новини