Нова версія Yeastar Linkus для Windows підтримує інтеграцію з Salesforce Microsoft Dynamics CRM і 365

Компанія Yeastar випустила чергове оновлення програмного телефону Linkus for Windows Desktop. Одне з основних поліпшень - інтеграція CRM-системами Salesforce і Microsoft Dynamics 365.
Особливості CRM-інтеграції з Salesforce
Для роботи інтеграції версія SalesForce повинна підтримувати Web Services API. Цей API не входить в Salesforce Essentials і вимагає додаткових витрат у Lightning Professional. Lightning Enterprise і Unlimited підтримують API без обмежень.
В результаті ви отримаєте наступні можливості:
- при надходженні дзвінка від клієнта в Linkus, а в браузері відкриється веб-сторінка з карткою клієнта з CRM-системи
- облік дзвінків – CRM передається інформація про дзвінки
- додавання нового контакту - якщо дзвінок прийшов з номера, якого немає в базі системи, в браузері відкриється сторінка для додавання контакту до Salesforce.
Особливості інтеграції з Microsoft Dynamics 365
Інтеграція працює тільки з онлайн версією Dynamics 365 Online та налаштування API проводиться через Azure, відповідно потрібна підписка на Azure.
Після успішної інтеграції будуть доступні наступні можливості:
- поп-ап вікна - при вхідному дзвінку в браузері відкриється веб-сторінка Dynamics 365 з інформацією про клієнта
- облік дзвінків - в CRM-систему буде передаватися інформація про всі дзвінки
- добавление нового контакта - при входящих звонках с номеров, которых нет в CRM-системе, появится страница для добавления информации о контакте
Необходимо отметить, что уже работает интеграция Linkus Desktop с Google Contact и Microsoft Outlook.
Новые возможности Linkus for Windows Desktop:
- новые языки интерфейса - русский и польский
- возможность поиска в чате по контактам и группам
- возможность отладки аудио
- возможность отключать звуковое уведомление о получении сообщения
- исправлены известные ошибки
Номер текущей версии программы - 1.2.13
Інші новини
- Інтеграція звітів з Grafana та Power BI та новий формат CDR у програмній АТС 3CX V20Компанія 3CX анонсує суттєві зміни у системі побудови звітів програмної IP-АТС 3CX V20. Створюються нові таблиці телефонії та представлення баз даних, призначені для збирання розширених показників та статистики дзвінків. В результаті з'являться нові більш точні звіти, які допоможуть компаніям підвищити ефективність діяльності. А також інтеграція із системами бізнес-аналітики Grafana та Power BI, що дозволить створювати будь-які власні звіти та дашборди.Повна версія новини
- Звіти про дзвінки в IP-АТС 3CX V20 - нові можливості у версії PROУ січні 2025 року компанія 3CX планує суттєво оновити модуль побудови звітів для програмної IP-АТС 3CX 20 версії. Для власників ліцензії Enterprise з'являться інтеграції з системами Grafana та PowerBI. А у власників ліцензії PRO з'являться нові можливості та знову з'являться деякі звіти, які були у попередній версії АТС V18.Повна версія новини