Продавець IP-АТС (АйПі-АТС) розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
12 відгуків
+380 (97) 601-29-30
+380 (44) 391-10-18
IP-АТС (АйПі-АТС)
Кошик

Оновлення IP-АТС 3CX Phone System в квітні 2019

Оновлення IP-АТС 3CX Phone System в квітні 2019

Представляємо короткий огляд оновлень і нових можливостей IP-АТС 3CX Phone System, які з'явилися в квітні 2019 року.

Оновлення зачіпають саму останню 16 версію програми.

Нова версія Call Flow Designer для 3CX V16

Поточна версія програми 3CX Call Flow Designer - 16.0.51.0, Build 51

Нова версія розрахована для роботи з 3CX V16, але також дозволяє використовувати скрипти, написані для попередніх версій 3CX.

Додані нові компоненти приєднати інформацію про дзвінок (Attach Call Data) і отримати інформацію про дзвінок (Get Attached Call Data).

Компонент Transfer (Переадресація) дозволяє продовжити обробку виклику, якщо переадресація була невдалою

Компонент MakeCall дозволяє отримати feedback про дзвінок, який був тільки що зроблений

Можливість набирати ім'я скрипта замість номера телефону, якщо ip-телефон або програмний клієнт підтримує можливість набору по імені.

З допомогою CFD можна вирішити різні завдання по автоматизації обробки дзвінків. Він дозволяє робити скрипти, які виконують функції, недоступні при роботі через веб-інтерфейс управління IP-АТС.

Якщо у Вас є готові скрипти для попередніх версій 3CX, рекомендуємо ознайомитися з інструкцією по переходу на нову версію на сайті компанії 3CX.

Найближчим часом з'явиться можливість вказувати CFD-скрипт в правилах переадресування для внутрішніх номерів, що дозволить ще більш гнучко обробляти дзвінки.

Скрипти та програми 3CX Call Flow Designer

Оффлайн режим у віджеті "Дзвінок з сайту" (3CX Live Chat & Talk)

Плагін 3CX Live Chat & Talk, який призначений для прийому дзвінків з сайту, отримав оффлайн режим роботи.

У робочий час відвідувач сайту зможе зателефонувати до вас в офіс відразу з браузера і його дзвінок потрапить відразу на внутрішній номер співробітника або на чергу дзвінків вашого call-центру. У неробочий час плагін буде показувати відвідувачам форму зворотного зв'язку, вони зможуть ввести своє питання і контактні дані, які будуть доступні у веб-клієнті або sip-клієнта 3CX.

Щоб включився оффлайн режим роботи форми дзвінка з сайту, вам потрібно змінити статус внутрішнього номера, який приймає дзвінки на будь-який інший, крім доступний. Або ж з черги повинні вийти всі агенти.

Оновлення форми для Wordpress доступно в звичайному режимі оновлення АТС 3CX. Якщо ж у вас сайт на Wordpress, то нову версію скрипта callus.js можна завантажити на сайті компанії 3СХ.

 

Оновлений sip-клієнт для Андроїд

SIP-клієнт 3CX для мобільних пристроїв на базі Android

нова версія програмного телефону 3CX Android App суттєво підвищує стабільність роботи, а також швидкість набору номерів та обміну повідомленнями. Був переписаний код програми і досягнута більша інтеграція з Андроїд, в тому числі:

  • можна набирати номер в 3СХ відразу з книги контактів телефону, більше не потрібно перемикатися між книгою контактів телефону і програми 3CX. Також при вхідних дзвінках 3CX перевіряє номер абонента по книзі контактів телефону.
  • додана підтримка мобільних мереж LTE по протоколу IPv6
  • для смартфонів на базі Android 8 і вище додана підтримка bluetooth гарнітур і автомобільних систем гучного зв'язку(Car/Bluetooth). Ця можливість поки працює в тестовому режимі.
SIP-клієнт сумісний з версіями Android 5.0 і вище
Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner