3CX V16 Update 1 - сервіс Call Flow, оновлення в чаті і модулі для дзвінків з сайту
3CX V16 Update 1 - перший пакет оновлень для IP-АТС 3CX V16, яка була випущена 2 місяці тому. У пакет оновлення увійшли важливі поліпшення в службі Call Flow, яка відповідає за роботу скриптів і сценаріїв Call Flow Designer. Також відбулися зміни в чаті веб-клієнта, які синхронізують роботу з модулем 3CX Live Chat & Talk і дозволяють спілкуватися з відвідувачами сайту різними способами - текстовий чат, дзвінок з сайту та відеоконференція з відвідувачем сайту.
Текстовий чат – нові можливості і поліпшення
- поліпшення в чаті між відвідувачами сайту та агентами call-центру на 3CX - при надходженні повідомлення від відвідувача сайту в чергу буде створена група, в яку входять всі агенти черги; один з агентів може прийняти управління цим чатом і спілкуватися з відвідувачем; при необхідності можна перемкнутися в режим дзвінка або передати чат іншому співробітникові, який більш компетентний в даному питанні, аналогічно переадресації дзвінка.
- для різних типів чатів тепер використовуються різні іконки, щоб співробітники могли швидше орієнтуватися, запит на чат якого типу надійшов.
- архівування невикористовуваних чатів, щоб вони не перевантажували інтерфейс; чати переміщуються в архів, але не віддаляються
- якщо запит чату надійшов у неробочий час, то з'являється повідомлення чату з даними відвідувача, якщо відвідувач заповнив форму; агент зможе відповісти на цей чат повідомленням електронної пошти.
Після інсталяції пакета оновлень Update 1 потрібно обов'язково виконати конвертацію чатів, які збережені в базі даних. Ця задача запускається автоматично і виконується у фоновому режимі.
Зверніть увагу: нові можливості спочатку з'являються у веб-клієнті.
Поліпшення в віджеті для спілкування з відвідувачами сайту 3CX Live Chat & Talk
після виходу пакета оновлень віджет для спілкування з відвідувачами сайту став більш тісно інтегрований з функцією чату АТС 3CX. Тепер в віджеті підтримується 3 режими спілкування: "Дзвінок і чат", "Тільки дзвінок" і "Тільки чат". Причому при виборі режиму "Дзвінок і чат" відвідувач відразу може тільки почати чат і після того, як один з агентів відповість і привласнить собі управління цим чатом, у відвідувача з'явиться кнопка "Подзвонити". У цьому випадку дзвінок потрапить не в чергу, а відразу до агента, який обслуговує даний чат. Якщо ж включити режим "Тільки дзвінок", тоді дзвінок з сайту потрапить відразу в чергу і на нього зможе відповісти будь-який з вільних операторів цієї черги.
- можливість налаштовувати зовнішній вигляд іконки чату на сайті
- можливість налаштовувати іконку для кожного оператора чату на сайті
- налаштування позиції віджету на сторінці сайту - внизу праворуч (за замовчуванням) або ліворуч
- у мобільних браузерах іконка чату відразу ж відкривається в мінімізованому вигляді
- поп-ап режим роботи - тепер можна відображати чату в окремому спливаючому вікні
Оновлений сервіс Call Flow
У 3CX V16 Update 1 реалізована повноцінна підтримка сервісу Call Flow на всіх платформах - Windows, Linix, Raspbian. Тепер можна запускати CFD програми і скрипти на будь-якій з платформ, які підтримує 3CX. Підтримуються як нові програми, розроблені в Call Flow Designer 16 версії, так і програми для попередніх версій 3CX.
Інсталяція пакета оновлень Update 1 можна виконати через консоль керування АТС, для цього зайдіть на сторінку Оновлення та виберіть "v16 Update 1".
Якщо у вас вже є комерційна ліцензія на АТС 3CX і ви не купували право переходу на нові версії, пропонуємо вам спеціальні умови по оновленню на 16-ю версію 3CX. Для цього потрібно оплатити 3CX Maintenance і ви отримаєте право переходу на нові версії для вашої ліцензії, яке буде діяти до 2 квітня 2020 року. Термін дії цієї пропозиції - до 30 червня 2019 року.
- Інтеграція звітів з Grafana та Power BI та новий формат CDR у програмній АТС 3CX V20Компанія 3CX анонсує суттєві зміни у системі побудови звітів програмної IP-АТС 3CX V20. Створюються нові таблиці телефонії та представлення баз даних, призначені для збирання розширених показників та статистики дзвінків. В результаті з'являться нові більш точні звіти, які допоможуть компаніям підвищити ефективність діяльності. А також інтеграція із системами бізнес-аналітики Grafana та Power BI, що дозволить створювати будь-які власні звіти та дашборди.Повна версія новини
- Звіти про дзвінки в IP-АТС 3CX V20 - нові можливості у версії PROУ січні 2025 року компанія 3CX планує суттєво оновити модуль побудови звітів для програмної IP-АТС 3CX 20 версії. Для власників ліцензії Enterprise з'являться інтеграції з системами Grafana та PowerBI. А у власників ліцензії PRO з'являться нові можливості та знову з'являться деякі звіти, які були у попередній версії АТС V18.Повна версія новини