3CX V16 Update 1 - сервіс Call Flow, оновлення в чаті і модулі для дзвінків з сайту

3CX V16 Update 1 - перший пакет оновлень для IP-АТС 3CX V16, яка була випущена 2 місяці тому. У пакет оновлення увійшли важливі поліпшення в службі Call Flow, яка відповідає за роботу скриптів і сценаріїв Call Flow Designer. Також відбулися зміни в чаті веб-клієнта, які синхронізують роботу з модулем 3CX Live Chat & Talk і дозволяють спілкуватися з відвідувачами сайту різними способами - текстовий чат, дзвінок з сайту та відеоконференція з відвідувачем сайту.
Текстовий чат – нові можливості і поліпшення
- поліпшення в чаті між відвідувачами сайту та агентами call-центру на 3CX - при надходженні повідомлення від відвідувача сайту в чергу буде створена група, в яку входять всі агенти черги; один з агентів може прийняти управління цим чатом і спілкуватися з відвідувачем; при необхідності можна перемкнутися в режим дзвінка або передати чат іншому співробітникові, який більш компетентний в даному питанні, аналогічно переадресації дзвінка.
- для різних типів чатів тепер використовуються різні іконки, щоб співробітники могли швидше орієнтуватися, запит на чат якого типу надійшов.
- архівування невикористовуваних чатів, щоб вони не перевантажували інтерфейс; чати переміщуються в архів, але не віддаляються
- якщо запит чату надійшов у неробочий час, то з'являється повідомлення чату з даними відвідувача, якщо відвідувач заповнив форму; агент зможе відповісти на цей чат повідомленням електронної пошти.
Після інсталяції пакета оновлень Update 1 потрібно обов'язково виконати конвертацію чатів, які збережені в базі даних. Ця задача запускається автоматично і виконується у фоновому режимі.
Зверніть увагу: нові можливості спочатку з'являються у веб-клієнті.
Поліпшення в віджеті для спілкування з відвідувачами сайту 3CX Live Chat & Talk
після виходу пакета оновлень віджет для спілкування з відвідувачами сайту став більш тісно інтегрований з функцією чату АТС 3CX. Тепер в віджеті підтримується 3 режими спілкування: "Дзвінок і чат", "Тільки дзвінок" і "Тільки чат". Причому при виборі режиму "Дзвінок і чат" відвідувач відразу може тільки почати чат і після того, як один з агентів відповість і привласнить собі управління цим чатом, у відвідувача з'явиться кнопка "Подзвонити". У цьому випадку дзвінок потрапить не в чергу, а відразу до агента, який обслуговує даний чат. Якщо ж включити режим "Тільки дзвінок", тоді дзвінок з сайту потрапить відразу в чергу і на нього зможе відповісти будь-який з вільних операторів цієї черги.
- можливість налаштовувати зовнішній вигляд іконки чату на сайті
- можливість налаштовувати іконку для кожного оператора чату на сайті
- налаштування позиції віджету на сторінці сайту - внизу праворуч (за замовчуванням) або ліворуч
- у мобільних браузерах іконка чату відразу ж відкривається в мінімізованому вигляді
- поп-ап режим роботи - тепер можна відображати чату в окремому спливаючому вікні
Оновлений сервіс Call Flow
У 3CX V16 Update 1 реалізована повноцінна підтримка сервісу Call Flow на всіх платформах - Windows, Linix, Raspbian. Тепер можна запускати CFD програми і скрипти на будь-якій з платформ, які підтримує 3CX. Підтримуються як нові програми, розроблені в Call Flow Designer 16 версії, так і програми для попередніх версій 3CX.
Інсталяція пакета оновлень Update 1 можна виконати через консоль керування АТС, для цього зайдіть на сторінку Оновлення та виберіть "v16 Update 1".
Якщо у вас вже є комерційна ліцензія на АТС 3CX і ви не купували право переходу на нові версії, пропонуємо вам спеціальні умови по оновленню на 16-ю версію 3CX. Для цього потрібно оплатити 3CX Maintenance і ви отримаєте право переходу на нові версії для вашої ліцензії, яке буде діяти до 2 квітня 2020 року. Термін дії цієї пропозиції - до 30 червня 2019 року.
- Обов'язковий перехід на 3CX V20 до кінця вересня 2025р.
Виробник рекомендує виконати оновлення до 20 версії програмної АТС 3CX до 30 вересня 2025 року, тому що потім припинять роботу важливі сервіси. Зокрема підтримка PUSH повідомлень для V18 Update 9A, повторна активація ліцензій V18, робота 3СХ-клієнтів для Android припиняється наприкінці вересня цього року. 3СХ-клієнт для iOS та 3СХ-клієнт для Windows (софтфон) перестануть підключатися до 3CX V18 наприкінці жовтня.Повна версія новини - Нові готельні IP-телефони Fanvil H601/H602/H603 з дротовим та Wi-Fi підключенням
Компанія Fanvil випускає нову серію готельних IP-телефонів H601/H602/H603 з дротовим та бездротовим підключенням. Серія H60x, спеціально розроблена для готельного та комерційного секторів, поєднує в собі компактний дизайн, високу якість голосу (HD-аудіо) та програмовані кнопки. Це сучасне рішення для швидкого та надійного зв'язку з гостями та персоналом. Це відмінне рішення для готелів, лікарень, ресторанів, торгових центрів, місць громадського користування.Повна версія новини