Централізована установка sip-клієнтів 3CX для Android через G Suite

SIP-клієнт 3CX для Андроїд доступний для централізованої установки за допомогою G Suite (gsuite.google.com). Це істотно спрощує роботу адміністраторів, якщо ваша компанія використовує сервіс від Google. Будь Андроїд пристрій, який використовує адресу електронної пошти вашої компанії, автоматично завантажить і встановить програму для дзвінків 3CXPhone.
Установку можна виконати як на смартфони, що належать компанії, так і на смартфони співробітників. Таким чином реалізується концепція BYOD (Bring Your Own Device) та співробітники зможуть використовувати власні телефони, при цьому буде забезпечено розподіл особистих і корпоративних даних.
Підтримується 2 варіанти розгортання програмного SIP-клієнта 3CX для Андроїд.
Для будь-якого з них у вас повинен бути доступ до консолі керування G Suite Administration з правами адміністратора. В консолі можна вказати, які програми потрібно автоматично встановити на пристрої, а також вибрати встановлювати на всі пристрої або тільки на групу пристроїв.
Також можна заборонити користувачам видаляти додаток.
- Установка на особисті смартфони співробітників
коли новий працівник приходить на роботу, ви надаєте йому новий корпоративний e-mail і включаєте цей аккаунт в якусь групу (Organisational Unit). після цього на смартфон буде автоматично встановлено додаток 3CX для Андроїд. І на емейл співробітника прийде лист з IP-АТС з доступом до веб-клієнта. Після входу у веб-клієнт співробітник повинен перейти в меню налаштувань і сканувати QR-код з даними для налаштування sip-клієнта.
В результаті співробітник отримає підключення до корпоративної АТС і зможе здійснювати і приймати дзвінки. При цьому у нього буде поділ програм між особистим аккаунтом і корпоративних.
- Установка на смартфони компанії
якщо ваша компанія хоче максимально контролювати дані і пристрої співробітників, вам потрібно видавати співробітникам смартфони, що належать компанії і прив'язати їх до корпоративних поштових акаунтів. Далі sip-клієнт буде автоматично встановлений і співробітник зможе налаштувати його за допомогою QR-коду.
С помощью программной IP-АТС 3CX Phone System любая компания может решить все свои задачи по организации системы телефонной связи между сотрудниками. 3CX поддерживает стационарные IP-телефоны и компьютеры и мобильные устройства. С помощью IP-АТС можно организовть call-центр в главном офисе и объединить всех сотрудников в единую систему общения, независимо от того, где они находятся. Главное, чтобы был доступ к сети Интернет. 3CX поддерживает не только звонки, но и видеоконференции и текстовый чат. Можно интегрировать телефонию с CRM-системой и настроить виджет для общения с посетителями сайта.
- Звіти про дзвінки та дашборди в Grafana - нові можливості IP-АТС 3CX V20В IP-АТС 3CX V20 Update 6 з'явилася можливість експортувати дані про дзвінки в онлайн сховище Google BigQuery або AWS PostgreSQL або в будь-яку базу даних PostgresSQL, що дозволяє зберігати історію викликів окремо від системної бази даних 3CX і керувати даними гнучкіше. Тепер ви можете налаштувати автоматичну синхронізацію даних із платформою Grafana та будувати в ній будь-які дашборди та звіти про дзвінки.Повна версія новини
- PUSH повідомлення для мобільних клієнтів IP-АТС 3CX V18 працюватимуть до 31 серпня 2025 року.Компанія 3CX продовжила роботу PUSH для 18 версії IP-АТС 3CX до 31 серпня 2025 року. Ваші мобільні клієнти для Android та iOS будуть працювати ще 4 місяці. Для коректної роботи ПУШ повідомлень у вас повинні бути встановлені всі пакети оновлень для версії 18 - V18 Update 9B Build 18.0.9.35. Але все ж таки головна рекомендація від розробників 3CX - перехід на нову версію V20.Повна версія новини