Централізована установка sip-клієнтів 3CX для Android через G Suite

SIP-клієнт 3CX для Андроїд доступний для централізованої установки за допомогою G Suite (gsuite.google.com). Це істотно спрощує роботу адміністраторів, якщо ваша компанія використовує сервіс від Google. Будь Андроїд пристрій, який використовує адресу електронної пошти вашої компанії, автоматично завантажить і встановить програму для дзвінків 3CXPhone.
Установку можна виконати як на смартфони, що належать компанії, так і на смартфони співробітників. Таким чином реалізується концепція BYOD (Bring Your Own Device) та співробітники зможуть використовувати власні телефони, при цьому буде забезпечено розподіл особистих і корпоративних даних.
Підтримується 2 варіанти розгортання програмного SIP-клієнта 3CX для Андроїд.
Для будь-якого з них у вас повинен бути доступ до консолі керування G Suite Administration з правами адміністратора. В консолі можна вказати, які програми потрібно автоматично встановити на пристрої, а також вибрати встановлювати на всі пристрої або тільки на групу пристроїв.
Також можна заборонити користувачам видаляти додаток.
- Установка на особисті смартфони співробітників
коли новий працівник приходить на роботу, ви надаєте йому новий корпоративний e-mail і включаєте цей аккаунт в якусь групу (Organisational Unit). після цього на смартфон буде автоматично встановлено додаток 3CX для Андроїд. І на емейл співробітника прийде лист з IP-АТС з доступом до веб-клієнта. Після входу у веб-клієнт співробітник повинен перейти в меню налаштувань і сканувати QR-код з даними для налаштування sip-клієнта.
В результаті співробітник отримає підключення до корпоративної АТС і зможе здійснювати і приймати дзвінки. При цьому у нього буде поділ програм між особистим аккаунтом і корпоративних.
- Установка на смартфони компанії
якщо ваша компанія хоче максимально контролювати дані і пристрої співробітників, вам потрібно видавати співробітникам смартфони, що належать компанії і прив'язати їх до корпоративних поштових акаунтів. Далі sip-клієнт буде автоматично встановлений і співробітник зможе налаштувати його за допомогою QR-коду.
С помощью программной IP-АТС 3CX Phone System любая компания может решить все свои задачи по организации системы телефонной связи между сотрудниками. 3CX поддерживает стационарные IP-телефоны и компьютеры и мобильные устройства. С помощью IP-АТС можно организовть call-центр в главном офисе и объединить всех сотрудников в единую систему общения, независимо от того, где они находятся. Главное, чтобы был доступ к сети Интернет. 3CX поддерживает не только звонки, но и видеоконференции и текстовый чат. Можно интегрировать телефонию с CRM-системой и настроить виджет для общения с посетителями сайта.
- Нові IP-телефони Fanvil серії VКомпанія Fanvil пропонує нову серію IP-телефонів корпоративного рівня - серія V. В серію входить 4 моделі різного рівня та вартості - V62, V64, V65 и V67. Усі вони мають схожий дизайн та сучасні функціональні можливості. Це гарне рішення для використання на робочих місцях абонентів IP-АТС.Нові IP-телефони Fanvil серії V
- Нові FXS-шлюзи FlyingvoiceНа склад прибули VoIP-шлюзи з аналоговими телефонними портами FXS виробництва компанії Flyingvoice Technology Co., Ltd (Китай). В наявності є шлюзи на 1, 2, 4 і 8 портах. Всі вони підтримують протокол SIP V2.0 і сумісні практично з будь-якими IP-АТС, телефонними операторами, провайдерами IP-телефонії, softswitches і IMS платформи.Нові FXS-шлюзи Flyingvoice