Yeastar P-series - нова серія IP-АТС
Yeastar P-series включає в себе 3 моделі IP-АТС, які розраховані на компанії та підприємства різного розміру, підтримується від 50 до 500 абонентів і від 25 до 120 одночасних дзвінків.
Як і АТС попередньої серії S, нові також мають модульну структуру, інтерфейсні плати з різними типами портів (FSX, FXO, GSM, 3G, E1) здобуваються при необхідності.
Також у 2 старших моделях серії можна докуповувати додаткові процесорні модулі, щоб розширювати можливості телефонної станції.
Це дозволяє клієнтам оптимально планувати витрати і купувати не всі компоненти відразу, а в міру необхідності. Наприклад, можна купити відразу IP-АТС на 100 користувачів, а потім розширити до 200 і докупити при необхідності 6 каналів GSM або 3G.
Можливості та переваги IP-АТС серії P
Основний акцент в P-серії зроблений на уніфікованих комунікацій, функціоналі call-центру та підтримки віддаленої роботи.
Розглянемо більш докладно нові можливості.
Клієнт для уніфікованих комунікацій Linkus
Yeastar пропонує клієнт для всіх типів пристроїв для Windows і Mac комп'ютерів, для мобільних пристроїв на базі Android і iOS, а також браузерний клієнт для інших операційних систем.
З допомогою Linkus ви зможете працювати, де завгодно, лише б був доступ до мережі Інтернет.
Ви зможете приймати і здійснювати дзвінки, робити переадресацію та інші операції з дзвінками, записувати розмови, налаштовувати правила переадресування за різних умов, перевіряти історію дзвінків і працювати з голосовою поштою
Також підтримується розширені функції:
- контроль статусу інших співробітників (presence)
- текстовий чат (Instant messaging and group chat)
- спливаюча картка клієнта з CRM-системи
- функція Click to Call в браузері Chrome - можливість зателефонувати на номер одним натисканням мишки
- можливість виділити номер і подзвонити на нього натисканням на "гарячу" клавішу
- CTI-інтеграція з різними ip-телефонами
- синхронізація книги контактів між клієнтом Linkus і IP-телефоном
Панель оператора (Operator Panel)
це зручний спосіб управління дзвінками за допомогою мишки, так для переадресації виклику на когось із співробітників можна мишкою перетягнути цей дзвінок на потрібного співробітника або на чергу і групу виклику.
При цьому також видно статус співробітника - він вільний або зайнятий.
Такий спосіб суттєво підвищує швидкість і ефективність роботи секретаря.
Call-центр
IP-АТС пропонує всі необхідні функції для організації повноцінного call-центру - автоматичний розподіл викликів (ACD), черги, IVR, робочі місця агента і супервізора, режим прослуховування і підказки, запис дзвінків, облік статистики.
При купівлі розширеного пакету (Enterprise Plan) можливості будуть ще більше розширено, за рахунок додавання функцій контролю в реальному часі і розширеної звітності про ефективність роботи черг і агентів.
Також з'явилася така цікава можливість, як опитування клієнтів, чи задоволені вони якістю обслуговування (Post-Call Surveys) - після того, як агент покладе трубку, АТС в автоматичному режимі попросить клієнта натиснути цифру з оцінкою якості роботи агента
Покращений інтерфейс і система управління користувачами
- новий більш дружній інтерфейс для адміністратора і для кабінету звичайного користувача
- система управління правами користувачів - адміністратор може призначати кожному користувачеві свій рівень привілеїв і доступних функцій. Істотно підвищується контроль над роботою співробітників, кому які функції доступні.
- можливість об'єднувати користувачів в групи і управляти "видимістю" груп, наприклад, певна група користувачів може бути невидиме для інших
- більш гнучкі налаштування голосової пошти
- більш гнучкі налаштування статусів користувачів
- доступ до налаштувань IP-АТС через NFC
Майбутні поліпшення
В наступних версіях прошивки компанія Yeastar планує додати ряд нових функцій, в тому числі відеоконференції, відеодзвінки WebRTC, розширити CRM-інтеграцію, поліпшити чат, роботу з контактами і CTI-інтеграцію.
Моделі IP-АТС серії P
P550
це рішення для невеликих офісів до 50 внутрішніх номерів та до 25 одночасних дзвінків. У АТС є 4 слоти розширення, в які можна встановити
до 8 аналогових портів FXS і FXO і до 4 портів GSM / 3G / 4G.
P560
это решение для компаний среднего размера до 200 внутренних номеров и до 60 одновременных звонков. У АТС есть 4 слота расширения, в которые можно
установить до 8 аналоговых портов FXS и FXO и до 4 портов GSM / 3G / 4G; также можно установить плату с 1 портом Е1.
P570
это решение для небольших офисов до 500 внутренних номеров и до 120 одновременных звонков. У АТС есть 8 слотов расширения, в которые можно установить
до 16 аналоговых портов FXS / FXO, до 6 портов GSM / 3G / 4G или же 2 платы с портом Е1.
В стоимость любой из моделей входит базовый набор функций. Дополнительно можно приобрести так называемый Пакет для предприятия (Enterprise Plan), который включает в себя 2 дополнительных набора функций:
Call-центр
- панель контроля за очередями (Switchboard)
- панель статистики реального времени
- поддержка контроля уровня предоставляемого сервиса SLA
- подробные отчеты о работе call-центра, в том числе статистика по эффективности работы операторов
- уведомления о событиях
- возможность управлять звонками в режиме Drag & Drop
Облачный сервис Linkus
- набір функцій для віддаленої роботи, насамперед щодо забезпечення безпеки офісної ip-атс і можливість роботи через фаєрволи і NAT
- підключення через безпечні тунелі
- Linkus Server
- покращена якість дзвінків через sip-клієнти Linkus
- Звіти про дзвінки в IP-АТС 3CX V20 - нові можливості у версії PROУ січні 2025 року компанія 3CX планує суттєво оновити модуль побудови звітів для програмної IP-АТС 3CX 20 версії. Для власників ліцензії Enterprise з'являться інтеграції з системами Grafana та PowerBI. А у власників ліцензії PRO з'являться нові можливості та знову з'являться деякі звіти, які були у попередній версії АТС V18.Повна версія новини
- Хмарна АТС Grandstream CloudUCMCloudUCM - це хмарна АТС, що надає масштабовану платформу для ділового спілкування та спільної роботи з підтримкою широкого набору функцій, які дають змогу компаніям працювати ефективніше та продуктивніше. АТС підтримує 3 типи спілкування — телефонні дзвінки (Calling), аудіо- та відеоконференції (Meeting) та обмін повідомленнями (Messaging).Повна версія новини