Продавець IP-АТС (АйПі-АТС) розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
12 відгуків
+380 (97) 601-29-30
+380 (44) 391-10-18
IP-АТС (АйПі-АТС)
Кошик

Підтримка Facebook Messaging і СМС в бета-версії оновлення Update 7 для IP-АТС 3CX

Підтримка Facebook Messaging і СМС в бета-версії оновлення Update 7 для IP-АТС 3CX

Компанія 3CX розширює можливості IP-АТС 3CX Phone System і в черговий бета-версії пропонує інтеграцію з Facebook Messaging і деякими SMS-провайдерами, а також нові версії мобільних клієнтів для Android і iOS, які будуть підтримувати ці нові можливості.

Розглянемо більш докладно поліпшення в АТС 3CX і програмних клієнтів.

Нові можливості бета версії 3CX V16 Update 7

  • інтеграція з Facebook з'явилася можливість спілкуватися через Facebook Messenger з веб-клієнта або мобільного додатку 3CX. Для цього потрібно підключити будь акаунт Facebook, наприклад, корпоративну сторінку в Facebook і створити в налаштуваннях облікового запису додаток "Manage Business Integrations". У налаштуваннях інтеграції на 3СХ ви можете вибрати, куди відправляти вхідні повідомлення - на конкретний внутрішній номер або на чергу, наприклад, відділ продажів або на відділ підтримки.
  • оновлений плагін для спілкування з відвідувачами сайту, зокрема, змінена процедура налаштування плагіна

Вікно спілкування з відвідувачем сайту 3CX Live Chat

  • інтеграції з CRM-системами тепер підтримують пошук контактів не тільки для дзвінків, але і для нових каналів комунікацій - Facebook, чат з сайту, СМС
  • з'явилася можливість приховувати контакти з CRM-системи корпоративної книзі контактів IP-АТС 3CX
  • оновлена і покращена інтеграція з CRM-системами Hubspot і FreshSales
  • покращена інтеграція з Microsoft 365 (Office 365)
  • в інтерфейсі старшого оператора з'явилася нова опція для моніторингу поточних чатів з можливістю підказки операторам, присвоїти чат іншому оператору, завершення чату і блокування клієнта
  • інформація про PUSH повідомлення, які не доставлені на мобільні пристрої, відображається в Журналі подій АТС. Ви можете вести статистику і аналізувати причини проблеми.

У результаті всіх поліпшень 3СХ довелося змінити процедуру генерації плагіна для сайту. Тепер генерація реалізована у вигляді майстра по установці.

Майстер по створенню і налаштування віджета для сайту 3CX Live Chat

Нові звіти про ефективність чату.

Для більш повноцінного контролю за роботою працівників, в 3CX додано 3 звіту про ефективність роботи ваших співробітників з чатом. Статистика дозволить краще аналізувати, наскільки ефективно спілкуються ваші співробітники в чаті. Звіти можна будувати по всім 3 каналами спілкування відразу або розділяти за типом: Facebook, SMS, Live Chat. Також звіти можна будувати по всіх черг відразу кільком обраним черг або по кожній черзі окремо. Як і в інших звітах 3СХ можна вказати період, за який будується звіт, а також вибрати це разовий звіт або його потрібно робити періодично, наприклад, раз на день або раз на тиждень.

Звіт 1. Queue Chat Performance

Звіт по статистиці чатів в 3CX

Цей звіт показує загальну статистику по отвеченным і не отвеченным запитами на чат. Також у звіті зазначено, скільки операторів знаходиться в кожній черзі. Цей звіт зручно будувати за всіма черг відразу, щоб бачити, яка з черг більш ефективно відповідає на запити клієнтів.

Звіт 2. Queue Agents Chat Statistics

Звіт зі статистикою по кожному оператору по роботі з чатом

Звіт показує статистику по кожному оператору в черзі, на скільки запитів він відповів. Якщо один співробітник бере участь в кількох чергах, статистика буде показана по кожній черзі окремо. Така інформація покаже, хто з працівників більш активно відповідає на запити клієнтів.

Звіт 3. Abandoned Chats

Звіт за зверненнями відвідувачів сайту, на які не відповіли

У звіті відображаються всі телефону чати, а також звідки надійшов запит, інформація про клієнта, якщо він вводив її у формі на сайті, дата і час надходження запиту, причина закінчення сесії та повідомлення клієнта.
Такий звіт допоможе більш ефективно аналізувати причини, за якими ваші співробітники не відповідають клієнтам. При необхідності можна передзвонювати клієнтам або писати їм по електронній пошті. Це дозволить знизити відсоток втрачених клієнтів, яким ваші співробітники не змогли вчасно відповісти.

Бета-версія 3CX App для Android

в оновленій версії sip-клієнта 3CX додана підтримка плагіна Live Chat і повідомлень з Facebook сторінки і СМС-повідомлень. Це підвищує мобільність співробітників, які зможуть працювати з клієнтами навіть без комп'ютера. Можливості мобільного клієнта по прийому дзвінків і повідомлень тепер практично не відрізняються від можливостей веб-клієнта для комп'ютера. На мобільному телефоні моно прийняти запит на чат, відповісти на нього, переадресувати на іншого співробітника або перейти на спілкування голосом або по відеозв'язку.

У бета-версії також поліпшена підтримка Android 11, програма працює більш стабільно і швидко. А також поліпшена робота з контактами Microsoft 365.

Номер бета версії sip-клієнта 3CX для Андроїд - 16.6.0.71
Щоб протестувати можливості цієї версії потрібно підключитись до 3CX Beta Program на сайті 3CX.

Бета-версія 3CX App для iOS

Обновление для iOS (iPhone) улучшает возможности для удаленной работы операторов call-центра или сотрудников службы поддержки. В sip-клиент добавлена поддержка для общения с посетителями сайта через Live Chat и новых интеграций с Facebook messaging и СМС. Теперь можно полноценно работать даже вне офиса и без компьютера.

Новая версия приложения будет стабильнее работать на iOS14.

Также улучшена работа с книгой контактов iOS.

Номер бета версии sip-клиента 3CX для iOS - 16.1.6.88

После выхода бета-версии Update 7 существенно расширились возможности IP-АТС 3CX, как контакт-центра. Теперь вы сможете не только принимать обычные телефонные звонки, но и общаться в режиме реального времени с посетителями вашего сайта и страницы в Facebook. Диалог с клиентом может происходить как в виде текстового чата, так и в виде голосового звонка или видеозвонка. Операторы могут общаться с клиентами как с помощью веб-клиента на компьютере, так и с мобильного телефона iPhone или Adnroid. Таким образом, все общение с клиентами можно реализовать на одной платформе и за счет этого существенно снизить затраты на покупку другого ПО и его настройку и поддержку.

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner