Нові можливості IP-АТС Grandstream UCM6300 у новій версії прошивки
Компанія Grandstream випустила нову версію прошивки 1.0.5.4 для IP-АТС серії UCM6300. У цій версії додалися нові можливості для pip-атсЗокрема, ми розширили підтримку відеоконференцій. А також з'явився SIP-клієнт Wave Desktop для комп'ютерів на базі Window і MacOS.
Нові можливості IP-АТС в новій версії прошивки.
- Збільшує кількість відеоконференцій одночасно: UCM6301 - було 2 по 12 учасників, стало 4 по 20 учасників, UCM6302 - було 3 по 20, стало 6 по 30 учасників, UCM6304 - було 4 по 40, стало 8 по 60 учасників, UCM6308 - було 8 по 60, було 10 по 80 учасників
- Можливість експорту і імпорту списку пристроїв Zero Config device list в CSV- файл Цей файл можна перенести з однієї IP-АТС на іншу і швидко відновити налаштування початкового UCM
- Удосконалена система контролю за перезавантаженням ресурсів IP-АТС, ви можете налаштувати, що після досягнення певного навантаження процесора UCM припинить робити нові дзвінки або виконувати операції з запису даних (CDR, запису і т.д.); ви також можете налаштувати сповіщення адміністратора, якщо ви досягнете цих рівнів завантаження CPU
- можливість кастомізації веб-інтерфейс IP-АТС
- у розділі Конференція додано список запланованих конференцій і список завершених конференцій, а також додано можливість надсилання на e-mail модернера конференції статистики по завершеній конференції
- Удосконалені можливості для роботи з факсами: T.38 і переспрямування факсів на єйл (Email2Fax)
- з' явилася підтримка STIR/SHAKEN для захисту від рибозв
- Додано засоби зневадження SRTP дзвінків
Оновлення sipp-клієнта Wave
Нарешті з'явився sipp-клієнт Wave Desktop для комп'ютерів на базі Windows 10 і Mac OS 10 +. Тепер на комп'ютерах можна використовувати браузерний WebRTC-клієнт або simp-клієнт. За допомогою нового sipp-клієнта можна здійснювати звичайні дзвінки і відеозвуки, брати участь у аудіо та відео конференціях, працювати з домофонами та відеодомофонами, переглядати відео з ip-камер. Програма підтримує чат, роботу з спільною книгою контактів на IP-АТС і голосової пошти, ведуться історінки дзвінків. У відеозвучках є можливість демонстрації екрану. Інтерфейс програми поки що доступний лише двома мовами - англійською та китайською.
Веб-клієнт Wave Wave Web тепер підтримує обмін повідомленнями (instant messaging) між внутрішніми номерами, які підключені через WebRTC. Чат підтримує такі функції: персональний чат і груповий чат, пересилання файлів, іконки емоцій, створення аудіоконференції у груповій чаті.
Також з'явилася можливість видаляти історію чату через веб-інтерфейс адміністратора ip-атс.
Бета-версія UCM RemoteConnect
UCM RemoteConnect використовується для безпечного з’ єднання з IP-АТС UCM6300 віддалених користувачів і пристроїв. Після виходу оновлення будуть доступні такі функції:
- Інструмент спостереження за якістю зв’ язку під час дзвінка (Call Quality Monitoring) через портал GDMS
- Підтримка синхронізації подій GDMS
- Підтримка відновлення налаштування АТС ACM за допомогою GDMS
- Підтримка перевірки пропускної можливості мережі за допомогою GDMS
Серія IP-Атс Grandstream UCM6300 це чудове рішення для організації корпоративних систем зв'язку, які підтримують не тільки ip телефінію, але й відеозв'язку, чат, конференції, мобільні клієнти. Система постійно розвивається, так з виходу нової версії прошивки з'явилася підтримка sipp-клієнтів для Windows і MacOS.
Наші експерти готові порадити вас за можливості IP-АТС Grandstream і допомогти вибрати найкращий варіант IP-АТС для вирішення вашої задачі.
- Звіти про дзвінки в IP-АТС 3CX V20 - нові можливості у версії PROУ січні 2025 року компанія 3CX планує суттєво оновити модуль побудови звітів для програмної IP-АТС 3CX 20 версії. Для власників ліцензії Enterprise з'являться інтеграції з системами Grafana та PowerBI. А у власників ліцензії PRO з'являться нові можливості та знову з'являться деякі звіти, які були у попередній версії АТС V18.Повна версія новини
- Хмарна АТС Grandstream CloudUCMCloudUCM - це хмарна АТС, що надає масштабовану платформу для ділового спілкування та спільної роботи з підтримкою широкого набору функцій, які дають змогу компаніям працювати ефективніше та продуктивніше. АТС підтримує 3 типи спілкування — телефонні дзвінки (Calling), аудіо- та відеоконференції (Meeting) та обмін повідомленнями (Messaging).Повна версія новини