Акція при купівлі IP-АТС Yeastar P550 - безкоштовна підписка на розширені функції call-центру Enterprise Plan на 1 рік

При купівлі IP-АТС Yeastar P550 пропонується безкоштовна підписка на пакет Enterprise Plan на 1 рік. У цей пакет входять розширені функції call-центру, сервіси для віддаленої роботи (Remote Access Service) і корпоративна система обміну повідомленнями (instant messaging).
Розглянемо більш докладно. що входить в пакет Enterprise Plan.
Розширені можливості call-центру.
- Портал для агентів і супервізора call-центру (Queue Panel) - дозволяє контролювати роботу черги, показує активні дзвінки, які обробляються або очікують, відображення статусу агентів, виконання операцій з дзвінками (переадресація, парковка, прослуховування); доступ до різних функцій можна настроювати залежно від ролі співробітника
- Статистика реального часу про роботу call-центру - 16 показників роботи call-центру (метрики), індикатори KPI, можливість розрахунку за тиждень або місяць, налаштування відображення статистики
- Підтримка рівня обслуговування Service Level Agreement (SLA)
- Повідомлення про події
- Звіти про роботу call-центру - статистика по роботі агентів, ефективність роботи черг, звіти про задоволеності клієнтів (Customer Satisfaction)
Сервіси для віддаленого доступу.
всі ці функції полегшують підключення віддалених робочих місць і роблять віддалені підключення більш безпечними. Ви зможете залишатися на зв'язку і приймати дзвінки,
перебуваючи де завгодно, де є інтернет, а не тільки в офісі.
Ви отримаєте доступ до всіх офісах системи зв'язку - дзвінки, конференції, статуси інших співробітників (Presence), корпоративна і особиста книга контактів
- віддалене підключення клієнтів Linkus UC Clients - клієнти підключаються до IP-АТС через сервера Yeastar, які передають пакети IP-АТС через захищений VPN тунель; таким чином, вам не потрібно налаштовувати кидок портів і додатково налаштовувати фаєрволи і NAT-сервера
- безпечний віддалений доступ до порталу управління IP-АТС і до кабінетах користувача - вся інформація передається по протоколу HTTPS, а крім того, між серверами Yeastar і IP-АТС організовується зашифрований VPN тунель.
- компанія Yeastar надає доменне ім'я для віддаленого доступу до вашої IP-АТС
Корпоративна система обміну повідомленнями (Instant Messaging).
за допомогою IP-АТС Yeastar ви можете організувати закриту корпоративну систему обміну повідомленнями. При цьому вся інформація буде зберігатися на вашу IP-АТС. Крім текстових
повідомлень підтримується також обмін файлами і графічними зображеннями.
Можливості системи:
- чати між співробітниками і групові чати
- підключення до чату з різних пристроїв
- обмін файлами та зображеннями
Ліцензія на розширений пакет сервісів Enterprise Plan діє 1 рік. Купівля ліцензії не є обов'язковою. Але при підключенні Enterprise Plan ви отримаєте важливі додаткові можливості і зможете організувати call-центр професійного рівня або істотно спростити роботу з віддаленими співробітниками.
- Звіти про дзвінки та дашборди в Grafana - нові можливості IP-АТС 3CX V20В IP-АТС 3CX V20 Update 6 з'явилася можливість експортувати дані про дзвінки в онлайн сховище Google BigQuery або AWS PostgreSQL або в будь-яку базу даних PostgresSQL, що дозволяє зберігати історію викликів окремо від системної бази даних 3CX і керувати даними гнучкіше. Тепер ви можете налаштувати автоматичну синхронізацію даних із платформою Grafana та будувати в ній будь-які дашборди та звіти про дзвінки.Повна версія новини
- PUSH повідомлення для мобільних клієнтів IP-АТС 3CX V18 працюватимуть до 31 серпня 2025 року.Компанія 3CX продовжила роботу PUSH для 18 версії IP-АТС 3CX до 31 серпня 2025 року. Ваші мобільні клієнти для Android та iOS будуть працювати ще 4 місяці. Для коректної роботи ПУШ повідомлень у вас повинні бути встановлені всі пакети оновлень для версії 18 - V18 Update 9B Build 18.0.9.35. Але все ж таки головна рекомендація від розробників 3CX - перехід на нову версію V20.Повна версія новини