Продавець IP-АТС (АйПі-АТС) розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
12 відгуків
+380 (97) 601-29-30
+380 (44) 391-10-18
IP-АТС (АйПі-АТС)
Кошик

Акція при купівлі IP-АТС Yeastar P550 - безкоштовна підписка на розширені функції call-центру Enterprise Plan на 1 рік

Акція при купівлі IP-АТС Yeastar P550 - безкоштовна підписка на розширені функції call-центру Enterprise Plan на 1 рік

При купівлі IP-АТС Yeastar P550 пропонується безкоштовна підписка на пакет Enterprise Plan на 1 рік. У цей пакет входять розширені функції call-центру, сервіси для віддаленої роботи (Remote Access Service) і корпоративна система обміну повідомленнями (instant messaging).

Розглянемо більш докладно. що входить в пакет Enterprise Plan.

Розширені можливості call-центру.

  • Портал для агентів і супервізора call-центру (Queue Panel) - дозволяє контролювати роботу черги, показує активні дзвінки, які обробляються або очікують, відображення статусу агентів, виконання операцій з дзвінками (переадресація, парковка, прослуховування); доступ до різних функцій можна настроювати залежно від ролі співробітника

Панель супервізора call-центру

  • Статистика реального часу про роботу call-центру - 16 показників роботи call-центру (метрики), індикатори KPI, можливість розрахунку за тиждень або місяць, налаштування відображення статистики

Показники KPI call-центру в АТС Yeastar P550

  • Підтримка рівня обслуговування Service Level Agreement (SLA)
  • Повідомлення про події
  • Звіти про роботу call-центру - статистика по роботі агентів, ефективність роботи черг, звіти про задоволеності клієнтів (Customer Satisfaction)

Сервіси для віддаленого доступу.

всі ці функції полегшують підключення віддалених робочих місць і роблять віддалені підключення більш безпечними. Ви зможете залишатися на зв'язку і приймати дзвінки,
перебуваючи де завгодно, де є інтернет, а не тільки в офісі.
Ви отримаєте доступ до всіх офісах системи зв'язку - дзвінки, конференції, статуси інших співробітників (Presence), корпоративна і особиста книга контактів

  • віддалене підключення клієнтів Linkus UC Clients - клієнти підключаються до IP-АТС через сервера Yeastar, які передають пакети IP-АТС через захищений VPN тунель; таким чином, вам не потрібно налаштовувати кидок портів і додатково налаштовувати фаєрволи і NAT-сервера
  • безпечний віддалений доступ до порталу управління IP-АТС і до кабінетах користувача - вся інформація передається по протоколу HTTPS, а крім того, між серверами Yeastar і IP-АТС організовується зашифрований VPN тунель.
  • компанія Yeastar надає доменне ім'я для віддаленого доступу до вашої IP-АТС

Корпоративна система обміну повідомленнями (Instant Messaging).

за допомогою IP-АТС Yeastar ви можете організувати закриту корпоративну систему обміну повідомленнями. При цьому вся інформація буде зберігатися на вашу IP-АТС. Крім текстових
повідомлень підтримується також обмін файлами і графічними зображеннями.

Можливості системи:

  • чати між співробітниками і групові чати
  • підключення до чату з різних пристроїв
  • обмін файлами та зображеннями

Ліцензія на розширений пакет сервісів Enterprise Plan діє 1 рік. Купівля ліцензії не є обов'язковою. Але при підключенні Enterprise Plan ви отримаєте важливі додаткові можливості і зможете організувати call-центр професійного рівня або істотно спростити роботу з віддаленими співробітниками.

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner