Акція при купівлі IP-АТС Yeastar P550 - безкоштовна підписка на розширені функції call-центру Enterprise Plan на 1 рік

При купівлі IP-АТС Yeastar P550 пропонується безкоштовна підписка на пакет Enterprise Plan на 1 рік. У цей пакет входять розширені функції call-центру, сервіси для віддаленої роботи (Remote Access Service) і корпоративна система обміну повідомленнями (instant messaging).
Розглянемо більш докладно. що входить в пакет Enterprise Plan.
Розширені можливості call-центру.
- Портал для агентів і супервізора call-центру (Queue Panel) - дозволяє контролювати роботу черги, показує активні дзвінки, які обробляються або очікують, відображення статусу агентів, виконання операцій з дзвінками (переадресація, парковка, прослуховування); доступ до різних функцій можна настроювати залежно від ролі співробітника
- Статистика реального часу про роботу call-центру - 16 показників роботи call-центру (метрики), індикатори KPI, можливість розрахунку за тиждень або місяць, налаштування відображення статистики
- Підтримка рівня обслуговування Service Level Agreement (SLA)
- Повідомлення про події
- Звіти про роботу call-центру - статистика по роботі агентів, ефективність роботи черг, звіти про задоволеності клієнтів (Customer Satisfaction)
Сервіси для віддаленого доступу.
всі ці функції полегшують підключення віддалених робочих місць і роблять віддалені підключення більш безпечними. Ви зможете залишатися на зв'язку і приймати дзвінки,
перебуваючи де завгодно, де є інтернет, а не тільки в офісі.
Ви отримаєте доступ до всіх офісах системи зв'язку - дзвінки, конференції, статуси інших співробітників (Presence), корпоративна і особиста книга контактів
- віддалене підключення клієнтів Linkus UC Clients - клієнти підключаються до IP-АТС через сервера Yeastar, які передають пакети IP-АТС через захищений VPN тунель; таким чином, вам не потрібно налаштовувати кидок портів і додатково налаштовувати фаєрволи і NAT-сервера
- безпечний віддалений доступ до порталу управління IP-АТС і до кабінетах користувача - вся інформація передається по протоколу HTTPS, а крім того, між серверами Yeastar і IP-АТС організовується зашифрований VPN тунель.
- компанія Yeastar надає доменне ім'я для віддаленого доступу до вашої IP-АТС
Корпоративна система обміну повідомленнями (Instant Messaging).
за допомогою IP-АТС Yeastar ви можете організувати закриту корпоративну систему обміну повідомленнями. При цьому вся інформація буде зберігатися на вашу IP-АТС. Крім текстових
повідомлень підтримується також обмін файлами і графічними зображеннями.
Можливості системи:
- чати між співробітниками і групові чати
- підключення до чату з різних пристроїв
- обмін файлами та зображеннями
Ліцензія на розширений пакет сервісів Enterprise Plan діє 1 рік. Купівля ліцензії не є обов'язковою. Але при підключенні Enterprise Plan ви отримаєте важливі додаткові можливості і зможете організувати call-центр професійного рівня або істотно спростити роботу з віддаленими співробітниками.
- Інтеграція звітів з Grafana та Power BI та новий формат CDR у програмній АТС 3CX V20Компанія 3CX анонсує суттєві зміни у системі побудови звітів програмної IP-АТС 3CX V20. Створюються нові таблиці телефонії та представлення баз даних, призначені для збирання розширених показників та статистики дзвінків. В результаті з'являться нові більш точні звіти, які допоможуть компаніям підвищити ефективність діяльності. А також інтеграція із системами бізнес-аналітики Grafana та Power BI, що дозволить створювати будь-які власні звіти та дашборди.Повна версія новини
- Звіти про дзвінки в IP-АТС 3CX V20 - нові можливості у версії PROУ січні 2025 року компанія 3CX планує суттєво оновити модуль побудови звітів для програмної IP-АТС 3CX 20 версії. Для власників ліцензії Enterprise з'являться інтеграції з системами Grafana та PowerBI. А у власників ліцензії PRO з'являться нові можливості та знову з'являться деякі звіти, які були у попередній версії АТС V18.Повна версія новини