Хмарна АТС Grandstream CloudUCM
CloudUCM — це хмарна АТС, що надає масштабовану платформу для ділового спілкування та спільної роботи з підтримкою широкого набору функцій, які дають змогу компаніям працювати ефективніше та продуктивніше. АТС підтримує 3 типи спілкування — телефонні дзвінки (Calling), аудіо- та відеоконференції (Meeting) та обмін повідомленнями (Messaging).
Розглянемо докладніше, як організувати систему телефонного зв'язку на базі CloudUCM.
Як працює хмарна АТС CloudUCM
Це готове для роботи рішення — програмна АТС, яка вже встановлена на сервер. Вам потрібно тільки під'єднати ваших абонента і ви зможете спілкуватися між ними — телефонувати, проводити відеоконференції, листуватися в чаті.
Для зв'язку із зовнішнім світом (клієнти, партнери) вам потрібно під'єднати телефонні номери. Можна підключити sip-транки з номерами різних міст і країн, також підтримуються WebRTC транки. До АТС можна під'єднати практично будь-якого телефонного оператора, який працює за протоколом SIP або WebRTC. Також можна під'єднувати сім-картки за допомогою IP-GSM-шлюзів і телефонні лінії через VoIP-шлюзи з портами FXO або E1 (ISDN PRI).
Компанія Grandstream не надає телефонних номерів і не обмежує клієнтів у виборі операторів. Ви можете самі вибрати оператора, який запропонує вам оптимальні умови та тарифи. Такий підхід зручний ще тим, що номери залишаються у вашій власності та під час переходу на іншу АТС ви не втратите їх.
Після додавання телефонних номерів потрібно налаштувати правила маршрутизації для вхідних і вихідних дзвінків, додати за потреби різні додаткові опції — автосекретар (IVR), чергу, груповий виклик та інші.
Основні можливості та переваги хмарної АТС Grandstream:
- Комплексна система уніфікованих комунікацій (unified communications) і спільної роботи, яка підтримує дзвінки, відеоконференції, обмін повідомленнями
- Підтримка до 200 користувачів і до 64 одночасних викликів
- Підтримка всіх функцій сучасної телефонії
- Підтримка під'єднання SIP-транків і WebRTC-транків
- Програмний телефон (софтфон) Wave для мобільних пристроїв, настільних комп'ютерів і браузерів дає змогу спілкуватися з будь-якого місця на будь-якому пристрої
- Вбудований конференц-сервер для аудіо, відео та веб конференцій, який підтримує різні варіанти під'єднання — настільні комп'ютери, мобільні пристрої та термінали SIP-відеоконференцій
- Можливості відеоконференцій — планування конференцій, віртуальні фони, демонстрація екрана, дошка для спільної роботи (Whiteboard), чат між учасниками, аудіо- та відеозаписом, відтворення зображення профілю учасників зборів
- Система обміну повідомленнями (Instant Messaging) — синхронізація повідомлень чату на різних пристроях, багатофункціональний обмін миттєвими повідомленнями, загальні файли та сховища, показ статусу та повідомлення про прочитання повідомлень, пошук за історією чату, групові чати та зустрічі, перевірка граматики та орфографії, наскрізне шифрування чату, опитування
- Передові технології безпеки та шифрування — TLS/SRTP/DTLS-SRTP
- Підтримка популярних голосових і відеокодеків, зокрема Opus, H.264, H.263, H.263+, VP8, стійкість до джиттера до 50 % втрати пакетів
- Панель оператора (Switchboard) для моніторингу та керування дзвінками в режимі реального часу
- Під'єднання IP камер через SIP/RTSP
- Під'єднання викличних панелей (відео й аудіо) або домофонів серії GDS
- Вбудовані безплатні сервіси SBC для захисту АТС CloudUCM від зовнішніх атак
- Додаткові можливості для спілкування та спільної роботи — миттєві повідомлення/чат, демонстрація екрана, дошка, обмін файлами, запис, помічник із зборів і багато іншого.
- Інтеграція з месенджерами WhatsApp, Telegram та іншими
- Інтеграція з різними зовнішніми корпоративними системами — CRM, PMS, ERP, Microsoft Teams, Office 365, Google Drive та багатьма іншими рішеннями.
- Інтеграція з CRM-системами — ACT!, Bitrix24, Freshdesk, HubSpot, SalesForce, Sugar, Vtiger, Zendesk, Zoho, Dynamics 365 та інші
- Модуль "Live Chat" для спілкування з відвідувачами вебсайту
- Сумісність із хмарною платформою GDMS для віддаленого настроювання, надання, керування й моніторингу обладнання та ПЗ
- Надійні сервери від Amazon — AWS забезпечує гарантію обслуговування на рівні 99,99 %
Тарифні плани на Grandstream CloudUCM і їх відмінності
Для зручності клієнтів надається 5 пакетів з різною кількістю додаткових номерів та різними можливостями. Вартість оренди АТС на 1 рік – від 6700 грн. Окрім АТС ви також отримуєте можливість використовувати програмні sip-клієнти Wave для мобільних пристроїв (Android, iOS), настільних комп'ютерів (Windows та macOS) та браузерний телефон (Chrome, Firefox, Edge, Safari)). Підтримуються дзвінки, відеодзвінки, конференції та чат.
Також до всіх тарифів входить запис дзвінків, захист від атак за допомогою SBC, плагін для сайту Live Chat, панель оператора, WebRTC-транки з підтримкою виклику в один клік за згенерованими посиланнями.
Вартість і відмінності тарифних планів на CloudUCM
- до 10 абонентів
- до 4 одночасних дзвінків (аудіо та відео)
- хмарне сховище інформації 1 ГБайт
- вартість - 170 дол США / рік
- до 20 абонентів
- до 8 одночасних дзвінків (аудіо та відео)
- хмарне сховище інформації 1 ГБайт
- повна підтримка API для інтеграції
- плагіни для інтеграції з Google Drive, Office 365, WhatsApp, Telegram, IPVideoTalk, Wave for Microsoft Outlook, Wave for Microsoft Teams, Wave for Google Chrome
- можливість вибору імені в піддомені myucm.cloud, який використовується для керування АТС та для підключення до порталу Wave Web
- вартість - 310 дол США / рік
CloudUCM Plus
- до 50 абонентів
- до 16 одночасних дзвінків (аудіо та відео)
- хмарне сховище інформації 2 ГБайт
- повна підтримка API для інтеграції
- плагіни для інтеграції з Google Drive, Office 365, WhatsApp, Telegram, IPVideoTalk, Wave for Microsoft Outlook, Wave for Microsoft Teams, Wave for Google Chrome
- можливість вибору імені в піддомені myucm.cloud, який використовується для керування АТС та для підключення до порталу Wave Web
- вартість - 650 дол США / рік
CloudUCM Pro
- до 100 абонентів
- до 32 одночасних дзвінків (аудіо та відео)
- хмарне сховище інформації 4 ГБайт
- повна підтримка API для інтеграції
- плагіни для інтеграції з Google Drive, Office 365, WhatsApp, Telegram, IPVideoTalk, Wave for Microsoft Outlook, Wave for Microsoft Teams, Wave for Google Chrome
- можливість вибору імені в піддомені myucm.cloud, який використовується для керування АТС та для підключення до порталу Wave Web
- пакет для розробки власних програм Communication and Collaboration SDK - здійснюйте дзвінки та проводьте відеоконференції зі своїх програм за допомогою SDK for Wave (Android and iOS), HTML5 (H5) Embedded Wave, Javascript SDK (Coming Soon)
- вартість - 1300 дол США / рік
CloudUCM Business
- до 200 абонентів
- до 64 одночасних дзвінків (аудіо та відео)
- хмарне сховище інформації 10 ГБайт
- повна підтримка API для інтеграції
- плагіни для інтеграції з Google Drive, Office 365, WhatsApp, Telegram, IPVideoTalk, Wave for Microsoft Outlook, Wave for Microsoft Teams, Wave for Google Chrome
- можливість вибору імені в піддомені myucm.cloud, який використовується для керування АТС та для підключення до порталу Wave Web
- пакет для розробки власних програм Communication and Collaboration SDK - здійснюйте дзвінки та проводьте відеоконференції зі своїх програм за допомогою SDK for Wave (Android and iOS), HTML5 (H5) Embedded Wave, Javascript SDK (Coming Soon)
- вартість - 2100 дол США / рік
Для перевірки можливостей хмарної АТС можна безкоштовно підключити тариф Startup на 1 місяць.
- Поліпшені мобільні sip-клієнтів для Android і iOS в 3CX V18Після виходу нової 18-ї версії програмної IP АТС 3CX Phone System випущені нові версії мобільних клієнтів, які отримали суттєві поліпшення. SIP-клієнт для iOS повністю інтегрований з Siri, спрощена робота з відеоконференціями, доступна надсилання тексту і картинок через опцію "to Share". А клієнт для Андроїд отримав опцію постійної реєстрації на сервері (Keep Active), поліпшена передача зображень і спрощена робота з відеоконференціями.Повна версія новини
- Поступили на склад IP-GSM-шлюзы DinstarНа склад поступили все модели IP-GSM-шлюзов Dinstar. Ждем Ваших заказов!Повна версія новини