Продавець IP-АТС (АйПі-АТС) розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
12 відгуків
+380 (97) 601-29-30
+380 (44) 391-10-18
IP-АТС (АйПі-АТС)
Кошик

Комплект додаткових програм Voiptools для IP-АТС 3CX

від 22 691,62 ₴/рік

  • В наявності
  • Код: voiptools_3cx
Комплект додаткових програм Voiptools для IP-АТС 3CX
Комплект додаткових програм Voiptools для IP-АТС 3CXВ наявності
від 22 691,62 ₴/рік
+380 (97) 601-29-30
Telegram, Viber, WhatsApp
  • +380 (44) 391-10-18
+380 (97) 601-29-30
Telegram, Viber, WhatsApp
  • +380 (44) 391-10-18
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Компанія Voiptools пропонує пакет додаткових програм, які розширюють можливості IP-АТС 3CX Phone System. У пакет входить понад 30 програм, які виконують різні функції з обробки дзвінків, автоматизації деяких операцій, а також допомагають контролювати дзвінки, черги та роботу IP-АТС у режимі реального часу.

Для роботи програм потрібен окремий Windows-сервер, на який встановлюються всі програми, а також допоміжна база даних, в якій буде зберігатися інформація, потрібна для розширеної статистики та інших задач.
Програми Voiptools працюють з версіями 3CX 16 і 18, які встановлено на Windows або Linux.

Программы для 3CX от компании Voiptools

Перелік утілітVoiptools для IP-АТС 3CX.

  • Barge Messages - дозволяє програти клієнту попередньо записане повідомлення під час дзвінка. Наприклад, під час телефонного дзвінка можна програти попередження, що дзвінок буде записано.
  • Custom Presence - дозволяє створювати більше 5 статусів для абонентів 3СХ. Кількість нових станів не обмежена.
  • Exporter — програма для експорту статистики дзвінків (3CX Call Detail Records) до бази даних SQL або MySQL
  • Competive Wallboard - розширена панель статистики з інформацією про роботу call-центра
  • Voicemail Manager - менеджер голосової пошти з розширеними можливостями
  • Power Dialer — програма для автоматичного додзвону клієнтів; підтримує різні скрипти додзвону
  • Emergecy Notifier - програма для створення, програвання і моніторингу звітів про надзвичайні ситуації, пейджінг попереджень на всіх або частина персоналу
  • On Call Manager - програма для повідомлення співробітників про дзвінки, які надходять в неробочий час. Сповіщення може бути не лише у вигляді дзвінків, але й у листах електронної пошти або повідомлення
  • Recording Manager - програма для керування записами дзвінків, пропонує розширені можливості у порівнянні з стандартними можливостями ip-атс 3CX
  • Queues Wallboard - програма для розширеного моніторингу черг та стан агентів
  • Auto Voicemail - програма, яка може продиктувати на голосову пошту клієнта заздалегідь написане повідомлення. Вам не потрібно буде кожного разу повторювати ту саму інформацію.
  • Surveyor - програма, що виходить з обдзвінок клієнтів, так званий « previewion dedialer ». Можна використовувати, наприклад, для опитувань клієнтів
  • Auto Self-ID — програма для створення у автоматичному режимі голосових повідомлень, використовує систему перетворення тексту на мову Amazon Polly
  • Auto Logout — інструмент для автоматичного виходу агента з черги, якщо він пропустив вказану кількість дзвінків. Це зручно в тому випадку, якщо агент пішов з робочого місця і забув вийти з черги.
  • Holiday Importer - програма для імпорту в АТС святкових днів з різних країн
  • Click To Call - форма для сайту, яка дозволяє відвідувачу ввести свій номер телефону і замовити дзвінок. 3CX набере номер і з'єднає клієнта з одним із співробітників. По суті це форма замовлення зворотного дзвінка, який буде безкоштовним для ваших клієнтів.
  • Caller ID — інструмент для зміни номера дзвінка caller ID під час вихідних дзвінків. Важливо, щоб цю можливість підтримував ваш оператор, через якого ви здійснюєте дзвінок
  • Active Directory Sync - програма для синхронізації абонентів АТС і Active Directory, наприклад, при звільненні працівника інструмента видалити його внутрішній номер з 3CX
  • Enhanced Billing Codes - розширені можливості по контролю за вихідними дзвінками, в тому числі можна вводити обмеження з прав працівників на дзвінки на певні номери і додавання більлінгових кодів
  • Do Not Call - служба, яка контролює всі вихідні дзвінки, і якщо набраний номер знаходиться у списку заборонених номерів (Do-Not-Call), дзвінок припиняється і на ємейл надсилає повідомлення про дзвінок на заборонений номер
  • Recording Beep - інструмента програває сигнал "біп", щоб клієнт знав, що розмова записується. Можна програти один раз на початку розмови або програвати періодично протягом всього дзвінка.
  • Reception Console - програма для робочого місця секретаря, яка реалізує додаткові функції, такі як книга контактів з додатковими полями, скрипти для відповіді на дзвінок, стан контактів, переадресація дзвінків і т.д.
  • Wrap-Up Codes - програма дозволяє додавати коментарі до дзвінка, а потім впорядковувати дзвінки в залежності від коментаря і формувати звіти 
  • Hasted Billing - програма для моніторингу АТС 3CX і створення звітів про роботу АТС. Це зручно у тих випадках, коли потрібно контролювати кілька АТС
  • Rest API - розширене REST API, яке можна використовувати для інтеграції ip-атс 3cx 
  • Звуковий Scheduler - інструмент, який за розкладом може збирати номери співробітників і програвати заздалегідь записані повідомлення. Це зручно, якщо вам потрібно робити різноманітні сповіщення своїм співробітникам
  • Call Router - розширена маршрутизація вхідних дзвінків на основі номера дзвінка (Caller id)
  • Queue Notifier - інструмент, який відтворює звуковий сигнал агентам черги, коли в черзі знаходиться визначена кількість клієнтів або коли клієнт чекає відповіді більше за визначений час. Агент почувши сигнал буде намагатися швидше закінчити поточну розмову, щоб прийняти новий дзвінок з черги
  • Monitor - це інструмент, який показує всі події дзвінка в реальному часі. Дуже корисна при відладі або пошукі проблем.
  • Survey Creator — програма для створення і запуску з’ єднань клієнта у автоматичному режимі, наприклад, для того, щоб оцінити їхній рівень задоволення. Результати озвучення записано в базу даних і потім можна створювати різні звіти, щоб зрозуміти, наскільки ефективно працює ваш кол-центр
  • Auto Call Back - інструмент, який моніторить стан внутрішніх номерів, на які ви дзвонили, але не додзвонилися. Коли цей номер звільниться або стане доступним 3СХ може автоматично набрати його і з'єднати з вами.

Ціна програм Voirtools.

Ліцензія на програмі Voirtools продається на рік. До пакетів входять всі програми відразу. Вказівки для ліцензій 3CX до 64 одночасних дзвінків, є також і ліцензії на більшу кількість дзвінків.

  • Цінність IP-Атс 3CX на 4 одночасних дзвінок - 429 дол/год
  • Цінність для IP-Атс 3CX на 8 одночасних дзвінків - 759 дол/год
  • Цінність для IP-Атс 3CX на 16 одночасних дзвінків - 1089 дол/год
  • Цінність IP-Атс 3CX на 24 одночасних дзвінок - 1529 дол/год
  • Цінність IP-Атс 3CX на 32 одночасних дзвінок - 1639 дол/год
  • Цінність для IP-Атс 3CX на 48 одночасних дзвінків - 2299 дол/год
  • Цінність IP-Атс 3CX на 64 одночасних дзвінок - 2849 дол/год

Крім того, ви можете скористатися послугами сервера з орендою для встановлення програм і бази даних, які потрібні для роботи у програмі Voirtools.
Це сервер операційної системи Windows.

Вартість пакета + оренда сервера на 1 рік:

  • для IP-АТС 3CX на 4 одночасних дзвінок - 1149 дол/год
  • для IP-АТС 3CX на 8 одночасних дзвінків - 1599 дол/год
  • для IP-АТС 3CX на 16 одночасних дзвінків - 2049 дол/год
  • для IP-АТС 3CX на 24 одночасних дзвінок - 2609 дол/год
  • для IP-АТС 3CX на 32 одночасних дзвінок - 2839 дол/год
  • IP-АТС 3CX на 48 одночасних дзвінків - 3619 дол/год
  • для IP-АТС 3CX на 64 одночасних дзвінок - 4289 дол/год

Для роботи програм Voirtools вам слід мати 3СХ з ліцензією Pro або Enterprise.

Вимоги до сервера для встановлення Voirtools:

Для встановлення програм Voirtools і програм, які використовуються під час роботи з програмою, потрібно мати окремий Windows сервер, який повинен відповідати таким вимогам:

  • Microsoft .Net 4.7.2
  • Microsoft SQL Server 2014 або вище (можна використовувати безплатне програмне забезпечення SQL Express edition)
  • Windows 10 або вище / Windows Server 2012 (64 bit) або вище
  • Microsoft Internet Information Server (IIS) 7.0 або вище (для встановлення Contact Manager)
     
Характеристики
Основні
Виробник3CX
Країна виробникСША
СтанВживані
Користувацькі характеристики
Режими роботиОбідній, Денний, Нічний
Гарантійний термін12 мес
Колір корпусуБілий
ТипIP-АТС
Канали DISA/OGM64
Кількість базових станцій DECT1000
IP-телефони15000
ФункціїВбудована телефонна книга, Гучний зв'язок, Контроль витрат, Автосекретар, Конференц-зв'язок, Голосова пошта, Пейджинг, АВН (Caller ID), Music On Hold, Запис розмови, DISA (прямий доступ до ресурсів системи), DECT, Переведення виклику, Перехоплення виклику, Перепризначення виклику, Примусове підключення, Переадресація, Груповий виклик, Підтримка відео, Можливість передачі факсів, Утримання/очікування виклику
Внутрішні аналогові лінії5000
Внутрішні цифрові лінії5000
Внутрішні лінії VoIP2000
Зовнішні аналогові лінії2000
Зовнішні лінії VoIP5000
Зовнішні лінії ISDN PRI1000
Зовнішні лінії ISDN BRI1000
Кількість домофонів100
Кількість мобільних абонентів DECT5000
Конференц-зв'язок, до100
Інформація для замовлення
  • Ціна: від 22 691,62 ₴/рік

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner