Продавець IP-АТС (АйПи-АТС) розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
7 відгуків
просп. Лобановського, 119Б, Київ, Україна
Додати відгук

Call-центр на базі IP-АТС 3CX ПРО

від 5 071,26 грн/рік

  • В наявності
  • Код: call_center_3cx
+380 (97) 601-29-30
Viber
  • +380 (44) 391-10-18
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Call-центр на базі IP-АТС 3CX ПРО
В наявностіCall-центр на базі IP-АТС 3CX ПРО
від 5 071,26 грн/рік
+380 (97) 601-29-30
Viber
  • +380 (44) 391-10-18
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

3CX Phone System — IP-АТС + call-центр + система уніфікованих комунікацій + система відеоконференцій за розумною ціною.

Завантажувати програму АТС 3CX можна на сайті 3CX, за допомогою цього пункту ви можете отримати ліцензію на версію Стандарт або АТС 3CX StartUp.

З серпня 2022 року Ліцензування 3CX версії ПРО і Enterpise зберігаються на 60 днів за запитом. Щоб отримати таку ліцензію зверніться в нашу компанію будь-яким зручним для вас способом - сторінка Контакти.
Крім того, ви можете отримати сервер для встановлення програмної АТС 3CX безкоштовно на два місяці

Що таке IP-АТС 3CX Phone System

3CX - Це програма, яку можна встановити на будь-який комп'ютер, що працює під контролем Windows (10,) Server 2016, 2019, або Linux Debian. Ви можете встановити 3CX на комп'ютер в офісі або на орендованому сервері (VPS хостинг, наприклад, Google або Amazon) і отримати аналог хмарною або віртуальною АТС. Для зручності встановлення на віртуальному сервері ви можете звантажити готовий штамп з Debian і 3CX. 3CX не тільки повністю замінює традиційну офісну АТС, але й надає абонентам нові можливості уніфікованих комунікацій та інструменти для спільної роботи на відстані.

Можливості IP-Атс 3CX Phone System з організації call-центру:

Версія ПРО 3СХ забезпечує весь стандартний функціонал, необхідний для роботи call-центру:

  • Чергування викликів;
  • Багаторівневі інтерактивні голосові меню;
  • 9 алгоритмів Розподіл викликів між операторами;
  • Запис балачок — централізовано на сервері і локально кожним оператором;
  • Доступ до записів дзвінків вмикається для відповідних працівників, вони зможуть прослуховувати записи через веб-клієнт;
  • Можливість вторгнення в розмову, Прослуговування розмов і суфлювання (підказки) Головний оператор (супервізор);
  • Урахування всіх досконалих дзвінків і їх параметрів (час виклику, час відповіді на дзвінок, оператор відповіді тощо);
  • Можливість організації декількох черг для організації декількох кіл-центрів у рамках однієї IP-АТС;
  • Інтеграція з CRM-системами і зовнішніми базами даних (SQL, NoSQL);
  • API для інтеграції з програмним забезпеченням інших виробників;
  • Інтеграція з системою 1C: Бухгалтерія;
  • Функція Дзвінок з веб- сайта, дзвінок з браузера, який підтримує WebRTC, і дзвінок потрапить у чергу і буде ослужений як звичайний телефонний виклик;
  • Віджет веб- сайта для спілкування з відвідувачами сайта, підтримується текстовий чат, голосовий дзвінок і відеодзвінок;
  • інтеграція з Facebook.

Основные возможности call-центра на базе АТС 3CX

Схема Sall-центра на базі IP-АТС 3CX Phone System.

IP-АТС 3CX — це програма, яку можна встановити на будь- який комп' ютер або сервер під керуванням Windows. Комп'ютер з'єднується з локальною мережею компанії. Крім того, через мережу з’єднуються місцеві телефонні лінії та робочі місця абонентів.

3CX можна встановити і на орендованому сервері в дата-центрі. У цьому випадку Ви отримаєте Власна хмарна АТСП.

Схема организации телефонной связи на базе IP-АТС 3CX Phone System

Телефонні номери можуть бути підключені до IP-АТС 3CX таким чином:

  • Звичайний/багатоканальний аналогічний телефон - через VoIP-шлюз з FXO-портами, кількість портів дорівнює кількості ліній;
  • Цифрові потоки E1 — через цифровий VoIP-шлюз з портами E1 (ISDN PRI);
  • Міські номери через мережу Інтернет, і по мережі Інтернет можна змонтувати номери з різних міст — безпосередньо до системи;
  • Телефонні номери інших країн по мережі Інтернет є безпосередньою системою;
  • GSM-номера мобільних операторів через VoIP-GSM-шлюз;
  • CDMA-номера через VoIP-CDMA-шлузу або замовити у оператора Інтертеляком послуги переадресація на simp-номер;
  • Ми приймаємо дзвінки на облікові записи Skype через програмний Skype-шлюс;
  • Дзвінок з сайту — безпосередньо до системи;

Всі телефонні дзвінки, незалежно від способу їх входу до системи, потрапляють на IP-АТС, яка розподіляє їх між співробітниками офісу, відповідно до встановлених правил. Алгоритм обробки виклику можна гнучко налаштувати залежно від часу доби, дня тижня тощо.

Для з'єднання робочих місць абонентів до АТС 3CX також можуть бути різні варіанти:

  • З' єднання за допомогою Телефони програмного забезпечення і комп’ ютер - Найфункціональнішим і водночас бюджетним є з'єднання робочого місця, обладнаного комп'ютером (фоутбуком) і гарнітурою або USB-телефоном. На комп’ютер встановлюється безкоштовне програмне забезпечення — програмний телефон 3CX VoIP Phone і допоміжна програма для спостереження за статусом абонентів — 3CX Assistant. Всі дзвінки приймаються і здійснюються з комп'ютера, при цьому абонент отримує багатоканальний телефон, з можливістю запису та відслідковування стану інших абонентів. Якщо Ваші телефонні лінії підтримують АОН, то на екрані програмного телефону буде показано номер телефону, який дзвонить.
  • Монтування цифрових даних Телефони IP - цифровий IP-телефон представляє телефонний апарат, який з'єднується з локальною мережею і виконує всі функції телефонного апарату. IP-телефон має екран для показу інформації і номер телефонуючого абонента, декілька рядків (від 1 до 16 в залежності від моделі), клавіші швидкого виклику і т. д. Існують моделі, які мають вбудовану камеру і підтримують відеотелефонію.
  • З' єднання звичайних телефонів і факсів через VoIP-шлюз — Для з'єднання звичайних телефонних апаратів, DECT-телефонів, радіотелефонів або факсів до IP-АТС, потрібно використовувати VoIP-шлюз з портами FXS. У цьому випадку VoIP-шлюс підключається до локальної мережі, а до шлюзу підключаються від 1 до 24 телефонів, залежно від моделі.
  • З' єднання Телефони і смартфони - Якщо у ваших співробітників є мобільні телефони або смартфони, у цьому випадку, під'єднавшись до Інтернету, вони зможуть зв'язатися з IP-АТС і здійснювати телефонні дзвінки не по тарифам мобільного оператора, а по звичайних тарифах, які діють під час дзвінка через Вашу АТС, наприклад, дзвінки між абонентами IP-АТС будуть безкоштовними, дзвінки по місту - по 0,06 грн./мін. і т. д. Щоб зробити дзвінки на смартфон (мобільний телефон) потрібно встановити спеціальну програму SIP-клієнт. На багатьох моделях смартфонів вона входить в комплект поставки.

Как подключить внутренние номера к АТС 3CX

Вартість ліцензій IP-АТС 3CX Phone System

3CX ліцензується за кількістю одночасних дзвінків, які проходять через систему. Інших обмежень немає - Ви можете змонтувати будь- які номери телефонів (sipp-транків) і абонентів (внутрішні номери).

3СХ пропонує два типи ліцензій - сталий і річний, причому з березня 2019 рік, враховуючи річну ліцензію, знизився і тепер це найкращий спосіб купити 3СХ.

Ціна річних ліцензій ПРО на IP-АТС 3CX Phone System (3CX Annual License Pro):

  • 4 одночасні дзвінки – 145 евро
  • 8 одночасних дзвінків — 265 евро
  • 16 одночасних дзвінків – 595 евро
  • 24 одночасні дзвінки – 895 евро
  • 32 Одночасні дзвінки – 1195 євро
  • 48 одночасних дзвінків – 1795 евро
  • 64 одночасні дзвінки – 2395 евро
  • 96 одночасних дзвінків – 4045 евро
  • 128 одночасних дзвінків – 4945 евро
  • 192 Одночасні дзвінки - 7875 євро
  • 256 одночасних дзвінків – 10495 евро
  • 512 одночасних дзвінків – 16495 евро
  • 1024 Одночасні дзвінки – 29995 евро

Ціна річних ліцензій Enterprise на IP-АТС 3CX Phone System (3CX Annual License Enterprise):

  • 4 одночасні дзвінки – 180 евро
  • 8 одночасних дзвінків — 325 евро
  • 16 одночасних дзвінків – 735 євро
  • 24 одночасні дзвінки – 1105 евро
  • 32 Одночасні дзвінки – 1475 евро
  • 48 одночасних дзвінків – 2215 евро
  • 64 одночасні дзвінки – 2955 евро
  • 96 одночасних дзвінків – 4990 евро
  • 128 одночасних дзвінків – 6100 евро
  • 192 Одночасні дзвінки – 9715 евро
  • 256 одночасних дзвінків - 12945 євро
  • 512 одночасних дзвінків – 20340 евро
  • 1024 Одночасні дзвінки – 36990 евро

Ціна постійних ліцензій на IP-АТС 3CX Phone System (3CX Perpetual License).

Починаючи з 10 серпня 2022 року, регулярні ліцензування недоступні. Можна тільки підкупити оновлення для діючих ліцензій, це так званий пакет 3CX Maintenace.

  • 32 Одночасні дзвінки – 4170 евро
  • 64 одночасні дзвінки – 8370 евро
  • 128 одночасних дзвінків - 17288 євро
  • 256 одночасних дзвінків – 36690 євро
  • 512 одночасних дзвінків – 57670 євро
  • 1024 Одночасні дзвінки – 96448 евро
Основні
Виробник 3CX
Країна виробникСША
ТипIP-АТС
Внутрішні аналогові лінії5000
Внутрішні цифрові лінії5000
Внутрішні лінії VoIP2000
Зовнішні аналогові лінії2000
Зовнішні лінії VoIP5000
Зовнішні лінії ISDN PRI1000
Зовнішні лінії ISDN BRI1000
Кількість домофонів100
Кількість мобільних абонентів DECT5000
Кількість базових станцій DECT1000
Конференц-зв'язок, до100 абонентів
Канали DISA/OGM64
Гарантійний термін 12 міс
Колір корпусу Білий
Режими роботиОбідній, Денний, Нічний
ФункціїВбудована телефонна книга, Гучний зв'язок, Контроль витрат, Автосекретар, Конференц-зв'язок, Голосова пошта, Пейджинг, АВН (Caller ID), Music On Hold, Запис розмови, DISA (прямий доступ до ресурсів системи), DECT, Переведення виклику, Перехоплення виклику, Перепризначення виклику, Примусове підключення, Переадресація, Груповий виклик, Підтримка відео, Можливість передачі факсів, Утримання/очікування виклику
IP-телефони15000
  • Ціна: від 5 071,26 грн/рік

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner