Продавець IP-АТС (АйПі-АТС) розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
12 відгуків
+380 (97) 601-29-30
+380 (44) 391-10-18
IP-АТС (АйПі-АТС)
Кошик

Call-центр на базі IP-АТС 3CX ПРО

від 8 770,89 ₴/рік

  • В наявності
  • Код: call_center_3cx
Call-центр на базі IP-АТС 3CX ПРО
Call-центр на базі IP-АТС 3CX ПРОВ наявності
від 8 770,89 ₴/рік
+380 (97) 601-29-30
Telegram, Viber, WhatsApp
  • +380 (44) 391-10-18
+380 (97) 601-29-30
Telegram, Viber, WhatsApp
  • +380 (44) 391-10-18
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

3CX Phone System — IP-АТС + call-центр + система уніфікованих комунікацій + система відеоконференцій за розумною ціною.

Завантажити програмну АТС 3CX можна на сайті 3CX, для цього потрібно заповнити форму на сайті. В результаті ви отримаєте ліцензію версії Стандарт або хмарну АТС 3CX StartUp.

З серпня 2022 року тестові ліцензії 3CX версій ПРО і Enterpise надаються на 60 днів за запитом. Щоб отримати таку ліцензію зверніться в нашу компанію будь-яким зручним для вас способом - сторінка Контакти.
Крім того, ви можете отримати сервер для встановлення програмної АТС 3CX безкоштовно на два місяці.

Що таке IP-АТС 3CX Phone System

3CX - Це програма, яку можна встановити на будь-який комп'ютер, що працює під контролем Windows (10, 11) або Windows Server 2016, 2019, або Linux Debian. Ви можете встановити 3CX на комп'ютер в офісі або на орендованому сервері (VPS хостинг, наприклад, Google або Amazon) і отримати аналог хмарною або віртуальною АТС. Для зручності встановлення на віртуальному сервері ви можете звантажити готовий ISO образ з операційною системою Debian і АТС 3CX. 3CX не тільки повністю замінює традиційну офісну АТС, але й надає абонентам нові можливості уніфікованих комунікацій та інструменти для спільної роботи на відстані.

Пропонуємо послуги по настройці IP-АТС 3CX сертифікованими спеціалістами, які мають більше ніж 10 річний досвід роботи з різними IP-АТС.

Можливості IP-АТС 3CX Phone System з організації call-центру:

Версія ПРО 3СХ забезпечує весь стандартний функціонал, необхідний для роботи call-центру:

  • Черги викликів;
  • Багаторівневі інтерактивні голосові меню (IVR);
  • 9 алгоритмів розподілу викликів між операторами (ACD);
  • Запис дзвінків — централізовано на сервері і локально кожним оператором;
  • Доступ до записів дзвінків надається для відповідних працівників, вони зможуть прослуховувати записи через веб-клієнт;
  • Можливість вторгнення в розмову, прослуховування розмов і суфлювання (підказки) для головного оператора (супервізор);
  • Зберігання в базі даних інформації про всі дзвінки й їх параметрів (час виклику, час відповіді на дзвінок, оператор відповіді тощо);
  • Можливість організації декількох черг для організації декількох кол-центрів у рамках однієї IP-АТС;
  • Інтеграція з CRM-системами і зовнішніми базами даних (SQL, NoSQL);
  • API для інтеграції з програмним забезпеченням інших виробників;
  • Інтеграція з системою 1C: Бухгалтерія;
  • Функція Дзвінок з веб-сайта - клієнт може зателефонувати безпосередньо з браузера, який підтримує WebRTC, і дзвінок потрапить у чергу і буде розподілений між операторами як звичайний телефонний виклик;
  • Віджет для веб-сайту для спілкування з відвідувачами сайту, підтримується текстовий чат, голосовий дзвінок і відеодзвінок;
  • інтеграція з Facebook.

Основні можливості call-центру на базі IP-АТС 3CX

Схема call-центра на базі IP-АТС 3CX Phone System.

IP-АТС 3CX — це програма, яку можна встановити на будь-який комп'ютер або сервер під керуванням Windows або Лінукс. Комп'ютер з'єднується з локальною мережею компанії. Крім того, через мережу підключаються телефонні номери (лінії) та робочі місця абонентів.

3CX можна встановити і на орендованому сервері в дата-центрі. У цьому випадку Ви отримаєте власну хмарну АТС.

Схема call-центра на базі IP-АТС 3CX Phone System

Телефонні номери можуть бути підключені до IP-АТС 3CX таким чином:

  • Звичайний/багатоканальний аналоговий телефон - через VoIP-шлюз з FXO-портами, кількість портів дорівнює кількості ліній;
  • Цифрові потоки E1 — через цифровий VoIP-шлюз з портами E1 (ISDN PRI);
  • Міські номери через мережу Інтернет (по мережі Інтернет можна підключити номери з різних міст) — безпосередньо до АТС;
  • Телефонні номери інших країн по мережі Інтернет - безпосередньо до АТС;
  • GSM-номера мобільних операторів через IP-GSM-шлюз;
  • CDMA-номера через VoIP-CDMA-шлюз або замовити у оператора Інтертелеком послугу переадресація на sip-номер;
  • Дзвінок з сайту — безпосередньо до АТС.

Всі телефонні дзвінки, незалежно від способу підключення лінії до системи, потрапляють на IP-АТС, яка розподіляє їх між співробітниками офісу, відповідно до встановлених правил. Алгоритм обробки виклику можна гнучко налаштувати, залежно від часу доби, дня тижня тощо.

Для підключення робочих місць абонентів до АТС 3CX можливі різні варіанти:

  • Програмний телефон і комп’ ютер - це найфункціональніший і водночас бюджетним варіант підключення робочого місця. Для роботи потрібен комп'ютер (ноутбук) і гарнітура. На комп’ютер встановлюється безкоштовне програмне забезпечення — програмний телефон 3CXPhone або браузерний телефон 3CX веб-клієнт. Всі дзвінки приймаються і здійснюються з комп'ютера, при цьому абонент отримує багатоканальний телефон, з можливістю запису та відслідковування стану інших абонентів. Якщо Ваші телефонні лінії підтримують визначенні номеру (Caller ID або АОН), то на екрані програмного телефону буде показано номер телефону, який дзвонить.
  • IP-телефон - це телефонний апарат, який пыдключається через локальною мережу (Ethernet або Wi-Fi) і виконує всі функції телефонного апарату. IP-телефон має екран для показу інформації про номер абонента, що дзвонить, декілька рядків (від 1 до 16 в залежності від моделі), клавіші швидкого виклику і т. д. Існують моделі, які мають вбудовану камеру і підтримують відеотелефонію.
  • Звичайні телефони та факси через VoIP-шлюз — для підключення звичайних телефонних апаратів, DECT-телефонів, радіотелефонів або факсів до IP-АТС, потрібно використовувати VoIP-шлюз з портами FXS. У цьому випадку VoIP-шлюс підключається до локальної мережі, а до шлюзу підключаються від 1 до 48 телефонів, залежно від моделі.
  • Мобільний телефон (смартфон) - якщо у ваших співробітників є мобільні телефони або смартфони, вони зможуть підключитися до IP-АТС через інтернет або Wi-Fi і здійснювати телефонні дзвінки не по тарифам мобільного оператора, а по тарифаv, які діють під час дзвінка через Вашу АТС, наприклад, дзвінки між абонентами IP-АТС будуть безкоштовними, дзвінки по місту - по 0,06 грн./хв. і т. д. Щоб робити дзвінки на смартфон (мобільний телефон) потрібно встановити спеціальну програму SIP-клієнт.

Як підключити внутрішні номери до IP-АТС 3CX

Вартість ліцензій на IP-АТС 3CX Phone System

3CX ліцензується за кількістю одночасних дзвінків, які проходять через систему. Інших обмежень немає - ви можете підключити будь-яку кількість телефонних номерів (sip-транків) та абонентів (внутрішні номери).

Ціна річних ліцензій ПРО на IP-АТС 3CX Phone System (3CX Annual License Pro):

  • 4 одночасні дзвінки – 145 євро
  • 8 одночасних дзвінків — 265 євро
  • 16 одночасних дзвінків – 595 євро
  • 24 одночасні дзвінки – 895 євро
  • 32 одночасні дзвінки – 1195 євро
  • 48 одночасних дзвінків – 1795 євро
  • 64 одночасні дзвінки – 2395 євро
  • 96 одночасних дзвінків – 4045 євро
  • 128 одночасних дзвінків – 4945 євро
  • 192 одночасні дзвінки - 7875 євро
  • 256 одночасних дзвінків – 10495 євро
  • 512 одночасних дзвінків – 16495 євро
  • 1024 одночасні дзвінки – 29995 євро

Ціна річних ліцензій Enterprise на IP-АТС 3CX Phone System (3CX Annual License Enterprise):

  • 4 одночасні дзвінки – 180 євро
  • 8 одночасних дзвінків — 325 євро
  • 16 одночасних дзвінків – 735 євро
  • 24 одночасні дзвінки – 1105 євро
  • 32 одночасні дзвінки – 1475 євро
  • 48 одночасних дзвінків – 2215 євро
  • 64 одночасні дзвінки – 2955 євро
  • 96 одночасних дзвінків – 4990 євро
  • 128 одночасних дзвінків – 6100 євро
  • 192 Одночасні дзвінки – 9715 євро
  • 256 одночасних дзвінків - 12945 євро
  • 512 одночасних дзвінків – 20340 євро
  • 1024 одночасні дзвінки – 36990 євро

Ціна постійних ліцензій на IP-АТС 3CX Phone System (3CX Perpetual License).

Починаючи з 10 серпня 2022 року,  нові постійні ліцензії неможливо купити. Можна тільки продовжувати ліцензії, які були куплені раніше. 

Характеристики
Основні
Виробник3CX
Країна виробникСША
Користувацькі характеристики
Режими роботиОбідній, Денний, Нічний
Гарантійний термін12 мес
Колір корпусуБілий
ТипIP-АТС
Канали DISA/OGM64
Кількість базових станцій DECT1000
IP-телефони15000
ФункціїВбудована телефонна книга, Гучний зв'язок, Контроль витрат, Автосекретар, Конференц-зв'язок, Голосова пошта, Пейджинг, АВН (Caller ID), Music On Hold, Запис розмови, DISA (прямий доступ до ресурсів системи), DECT, Переведення виклику, Перехоплення виклику, Перепризначення виклику, Примусове підключення, Переадресація, Груповий виклик, Підтримка відео, Можливість передачі факсів, Утримання/очікування виклику
Внутрішні аналогові лінії5000
Внутрішні цифрові лінії5000
Внутрішні лінії VoIP2000
Зовнішні аналогові лінії2000
Зовнішні лінії VoIP5000
Зовнішні лінії ISDN PRI1000
Зовнішні лінії ISDN BRI1000
Кількість домофонів100
Кількість мобільних абонентів DECT5000
Конференц-зв'язок, до100
Інформація для замовлення
  • Ціна: від 8 770,89 ₴/рік

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner