Хмарна АТС 3CX на 16 одночасних дзвінків з орендою сервера
63 967,73 ₴/рік
- В наявності
- Код: 3cx_virtual_server_16
- +380 (44) 391-10-18
Пропонуємо повністю готову до роботи віртуальну АТС із річною ліцензією на 16 одночасних дзвінків. Така ліцензія підійде для компаній і call-центрів, яким потрібно під'єднати до АТС від 30 до 50 абонентів.
У вартість входить:
- ліцензія на програмну IP-АТС 3CX Phone System на 16 одночасних дзвінків версії ПРО
- сервер у дата-центрі хмарного провайдера DigitalOcean. Компанія має 15 дата-центрів у різних містах Європи, Азії та Північної Америки, надійність роботи (SLA) становить 99.99%
- встановлення всіх необхідних оновлень операційної системи й оновлень для АТС 3CX
- щоденне резервне копіювання конфігурації АТС у нічну пору (2 години ночі), резервні копії шифруються та зберігаються в Google Cloud
- цілодобовий моніторинг працездатності системи в режимі 24/7
Сервер і ліцензія надаються на 1 рік.
Компанія 3СХ пропонує протестувати будь-яку ліцензію на 3СХ упродовж 60 днів. Також за потреби надається хмарний сервер для встановлення 3CX — хостинг АТС. Звертайтеся в нашу компанію, сторінка Контакти.
Якщо вам потрібні тільки базові можливості, можна скористатися безплатною ліцензією на 4 одночасні дзвінки версії Стандарт.
Якщо Вас цікавлять ліцензії з великою кількістю одночасних дзвінків, ми можемо надати тимчасові тестові ліцензії на 3СХ будь-якій версії. Термін дії — 60 днів.
Схема організації зв'язку.
Основний елемент системи зв'язку — програмна IP-АТС 3CX, яка встановлюється на віртуальний сервер у дата-центрі. Зазвичай ця послуга називається VPS. Можна використовувати як Windows сервер, так і встановлювати АТС разом з операційною системою Linux. Зазвичай оренда Лінукс-сервера обходиться дешевше, але багатьом може бути звично керувати саме Windows-сервером. Серед найпопулярніших серверів для встановлення 3CX можна виділити такі: Google Cloud, Amazon Lightsail і AWS, Azure, DigitalOcean, Vultr та інші.
Ваші працівники будуть під'єднуватися до АТС через інтернет і зможуть приймати та телефонувати в будь-якому місці, де є доступ до інтернету. Водночас абоненти можуть перебувати в різних містах і країнах, що гарантує можливість приймання дзвінків хоча б частиною абонентів. Для приймання дзвінків можна використовувати різні пристрої — мобільний телефон, планшет, комп'ютер, ноутбук, ip-телефон, звичайний телефон через voip-шлюз. Головна вимога — має бути доступ до мережі інтернет.
Водночас АТС 3CX підтримує підключення абонентів через зашифрований 3CX-тунель, що не тільки підвищує надійність передавання інформації, а й дає змогу підключатися в різних місцях, де можуть бути проблеми з пробросом портів або блокуванням пакетів на роутерах. За допомогою тунелю розв'язуються багато проблем із якістю розмови й односторонньою передачею голосу.
Телефонні номери також підключаються через інтернет за допомогою так званих SIP-транків. Багато телефонних операторів в Україні пропонують можливість підключити номер через мережу інтернет. Ця послуга називається SIP-номер або SIP-транк.
Для підключення такого номера не потрібно прокладати телефонний дріт. Номер працює через мережу інтернет. Цю послугу надають усі великі телефонні оператори, зокрема Укртелеком, Київстар, Вега, Датагруп та інші оператори в різних містах України.
Також можна підключати телефонні номери інших країн. Їх можна придбати в телефонних операторів у цих країнах або звернутися до компаній, які пропонують номери різних країн. Зазвичай ця послуга називається DID-номер.
Завдяки тому, що номер підключається через інтернет, у вас практично немає жодних обмежень щодо вибору країни, номери якої потрібно підключити.
У результаті виходить надійна система зв'язку, яка працює через інтернет-канали та доступна практично в будь-якій країні світу. Основний елемент системи зв'язку — АТС працюватиме в дата-центрі, який може розміщуватися в будь-якій країні світу, й у такий спосіб ви будете захищені від проблем із електрикою та доступом до інтернету в Україні. Клієнти завжди зможуть додзвонюватися на телефонні номери. Якщо раптом ваші працівники будуть не на зв'язку та не зможуть приймати дзвінки, вам допоможе Автосекретар або IVR. Ви можете записати голосове меню, щоб клієнти розуміли, у яку компанію вони додзвонилися, і вони знатимуть, що компанія працює. Після голосових повідомлень дзвінок можна надіслати на голосову пошту, щоб клієнт міг залишити повідомлення. Також АТС може переадресовувати дзвінки на мобільні номери, якщо в працівників не буде доступу до мережі інтернет.
У будь-якому разі дзвінок від клієнта буде зафіксований у базі даних на АТС і ви зможете вікрити звіт і перевірити, на які дзвінки не було відповіді. А потім перетелефонувати вашим клієнтам.
Можливості та переваги хмарної АТС 3CX.
Переваги IP-АТС 3СХ:
- підтримка трьох видів спілкування — голос, відео та текстовий чат
- можливість встановлення на сервер у дата-центрі або в офісі
- підтримка двох операційних систем Windows і Linux
- програмні телефони для комп'ютерів (Windows, Mac) і смартфонів (Android, iOS), веб-клієнти для дзвінків із браузера — ваші працівники зможуть підключатися й приймати дзвінки з дому або офісу в різних містах і країнах
- підключення віддалених абонентів із мобільними телефонами або комп'ютерами через зашифрований канал, що підвищує безпеку та стабільність роботи системи
- можливість підключати sip-транки різних операторів, ви завжди можете вибрати оператора з вищою якістю зв'язку або вигіднішими тарифами
- можливість організації call-центру
- для працівників доступні різні варіанти спілкування — телефонні дзвінки, WhatsApp, відеодзвінки, відеоконференції, спілкування з відвідувачами сайту (чат, голосовий виклик, відеодзвінок), СМС-повідомлення (працюють не у всіх країнах)
- можливість безплатно протестувати АТС 3СХ упродовж 30 днів. Сервер і ліцензія надаються безплатно. Ви платите тільки за дзвінки по тарифах вашого оператора.
Основні можливості хмарного АТС 3СХ:
- багаторівневе голосове меню (Автосекретар, IVR)
- запис дзвінків
- можливості з організації call-центру — черзі дзвінків, програму для моніторингу дзвінків і операторів у реальному часі, звіти про роботу черг, можливість прослуховування розмов у режимі реального часу
- інтеграція з Microsoft 365
- інтеграція з CRM-системами
- віджет Live Chat & Talk для дзвінків із сайту (https://www.3cx.ru/live-chat/) і спілкування з відвідувачами веб-сайту
- застосунок Call Flow Designer для створення складних сценаріїв оброблення дзвінків, наприклад, автоматичного вихідного обдзвону
- безплатна Windows-панель і веб-панель (windows, Linux) для моніторингу активних дзвінків і статусу абонентів, можна встановлювати на будь-яку кількість робочих місць
- автоматичне надсилання повідомлення про пропущені дзвінки на емейл
- для під'єднання віддалених абонента з sip-клієнтом 3СХ використовується тунель, це істотно підвищує безпеку, оскільки не потрібно відкривати доступ для всього інтернету до sip-порту АТС
- надається низькошвидкісний кодек G.729 у sip-клієнтах
- є Rest API для інтеграції з іншими програмами
- модуль Click2Call для дзвінків із браузера
- чат (текстові повідомлення та файли) у sip-клієнтах 3CX для Windows, Mac, iOS, Android і через вебклієнт
Конфігурація сервера:
- vCPU - 2
- RAM - 4 Гбайт
- жорсткий диск — 80 ГБайт
- місце для розміщення голосової пошти — до 60 годин
- місце для розміщення записів дзвінків — до 250 годин
Якщо ви вже маєте сервер для встановлення АТС 3CX, ви можете купити тільки ліцензію на 3CX і встановити IP-АТС на свій сервер. Вартість ліцензії на IP-АТС 3CX Phone System на 8 одночасних дзвінків версії ПРО — 265 євро на рік.
Як почати роботу з хмарною АТС 3CX.
Для початку роботи вам потрібно зареєструватися на сайті компанії 3CX, після реєстрації ви отримуєте ліцензійний ключ і посилання на завантаження установочного файлу АТС для Windows або ISO-образу для Лінукс версії. Далі в процесі реєстрації вам буде запропоновано на вибір — встановити АТС на свій сервер або скористатися безплатною орендою сервера від 3CX на 2 місяці.
Безплатний сервер від 3CX — це чудове рішення, яке допоможе знизити витрати на старті проекту. Потім у вас буде вибір — або оплатити оренду сервера 3CX на 1 рік або перенести АТС на свій сервер.
Відразу після встановлення 3СХ можна телефонувати між працівниками та проводити відеоконференції з клієнтами.
Для телефонних дзвінків клієнтам потрібно купити sip-транк або sip-номер у оператора зв'язку. Без цього не можна буде телефонувати на зовнішні номери. Також можна під'єднати наявний номер, якщо ви вже маєте його. Або ж купити новий номер у оператора, який вам підходить найбільше.
У результаті ви отримаєте можливість протестувати хмарну АТС 3CX з ліцензією будь-якого типу впродовж 30 днів. І вам не потрібно нічого платити ні за АТС ні за сервер. Потрібно тільки купити SIP-номер і оплатити дзвінки оператору зв'язку.
Після закінчення тестового періоду потрібно купувати ліцензію.
Основні | |
---|---|
Режими роботи | Обідній, Денний, Нічний |
Виробник | 3CX |
Гарантійний термін | 12 міс |
Колір корпусу | Білий |
Країна виробник | США |
Тип | IP-АТС |
Канали DISA/OGM | 16 |
Кількість базових станцій DECT | 1000 |
IP-телефони | 1000 |
Функції | Вбудована телефонна книга, Гучний зв'язок, Контроль витрат, Автосекретар, Конференц-зв'язок, Голосова пошта, Пейджинг, АВН (Caller ID), Music On Hold, Запис розмови, DISA (прямий доступ до ресурсів системи), DECT, Переведення виклику, Перехоплення виклику, Перепризначення виклику, Примусове підключення, Переадресація, Груповий виклик, Підтримка відео, Можливість передачі факсів, Утримання/очікування виклику |
Внутрішні аналогові лінії | 5000 |
Внутрішні цифрові лінії | 5000 |
Внутрішні лінії VoIP | 2000 |
Зовнішні аналогові лінії | 2000 |
Зовнішні лінії VoIP | 5000 |
Зовнішні лінії ISDN PRI | 1000 |
Зовнішні лінії ISDN BRI | 1000 |
Кількість домофонів | 100 |
Кількість мобільних абонентів DECT | 5000 |
Конференц-зв'язок, до | 16 абонентів |
- Ціна: 63 967,73 ₴/рік