Лицензия на IP-АТС 3CX Phone System 8 дзвінків Enterprise (Ентерпрайз) - дає право на використання програмний ip-атс 3CX упродовж одного року. Це версія з найповнішими функціональними можливостями, зокрема підтримується робота двох серверів одночасно — основного та резервного, також у новій версії V18 буде доступна інтеграція з Microsoft Teams.
Особливості ліцензії 3CX 8 дзвінків Enterprise (Ентерпрайз)
- Тип ліцензії — Enterprise (Ентерпрайз)
- Кількість одночасних дзвінків — 8
- Кількість внутрішніх номерів — без обмежень
- Кількість номерів (sip-транки, телефонні лінії через VoIP-шлюзи) — без обмежень
- Кількість учасників відеоконференцій 3CX Meet — до 250 одночасно
- Можливість запуску двох АТС з "гарячим резервом" — основною й резервною
- 3CX Configuration API (XAPI) і 3CX Call API — програмний інтерфейс на основі RESTful API, які дають змогу керувати конфігурацією й роботою 3СХ зі сторонніх програм. Наприклад, можна додати нові функції за роботою з телефонією у вашу CRM-систему
- Штучний інтелект (AI) для транскрипції та аналізу дзвінків — перетворення дзвінка в текст, створення короткоїtract-го розмови, оцінювання розмови агента з клієнтом
- Розподіл дзвінків між операторами all-центра на основі їхніх навичок або Skill-based Routing
Крім програмного ip-атс, ви також отримуєте право на використання програмних телефонів для комп'ютерів і мобільних пристроїв, вебклієнт, систему відеоконференцій 3CX WebMeeting, програму для створення складних сценаріїв Call Flow Designer.
3CX ліцензується за кількістю одночасних дзвінків, обмежень за кількістю абонентів або телефонних номерів немає. Враховуються будь-які дзвінки — зовнішні та внутрішні, вхідні та вихідні, дзвінки на утриманні й активні.
У разі досягнення ліміту ліцензії нові дзвінки не з'єднуються і на ємейл адміністратора приходить повідомлення про те, що ліміт ліцензії перевищений. Ви можете перейти на ліцензію з великою кількістю одночасних дзвінків у будь-який момент, просто доплативши різницю в ціні.
Переваги IP-АТС 3СХ Enterprise (Ентерпрайз):
У цій версії доступні всі можливості програмного АТС 3СХ без обмежень. Серед переваг рішення з організації телефонії на базі 3СХ можна виділити:
- установлення в хмарі або на локальному сервері
- інтегровані відеоконференції
- віджет чату для сайту
- віддалена робота через мобільні клієнти Android/iOS або через браузер
- шифрування дзвінків між абонентами 3CX
- організація call-центру
- CRM-інтеграції
- интеграция с Facebook Messenger
- интеграция с WhatsApp
| Основні | |
|---|---|
| Виробник | 3CX |
| Країна виробник | Кіпр |
| Гарантійний термін | 12 міс |
| Канали DISA/OGM | 8 |
| Кількість базових станцій DECT | 200 |
| Режими роботи | Обідній, Нічний, Денний |
| Внутрішні аналогові лінії | 200 |
| Внутрішні цифрові лінії | 200 |
| Внутрішні лінії VoIP | 200 |
| Зовнішні аналогові лінії | 200 |
| Зовнішні лінії VoIP | 200 |
| IP-телефони | 100 |
| Зовнішні лінії ISDN PRI | 200 |
| Зовнішні лінії ISDN BRI | 200 |
| Кількість домофонів | 100 |
| Кількість мобільних абонентів DECT | 200 |
| Конференц-зв'язок, до | 8 |
| Тип | IP-АТС |
- Ціна: 21 027,26 ₴
- Спосіб упаковки: ліцензія постачається в електронному вигляді на електронну пошту

