Продавець IP-АТС (АйПі-АТС) розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
12 відгуків
+380 (97) 601-29-30
+380 (44) 391-10-18
IP-АТС (АйПі-АТС)
Кошик

Call-центр на базі 3CX з мінімальними витратами

Call-центр на базі 3CX з мінімальними витратами

Як організувати call-центр з мінімальним набором обладнання та мінімальними витратами? Пропонуємо використовувати програмну IP-АТС 3CX, яку можна встановити на віртуальний сервер в дата-центрі (VPS-сервер) або на реальний сервер в офісі. Крім 3СХ виробник пропонує програмні телефони для комп'ютерів та смартфонів, які підключаються по зашифрованим каналам та дозволяють працювати віддалено та набір інструментів для контролю роботи call-центра.

З чого складається call-центр або елементи call-центру:

Структура call-центру на базі IP-АТС 3CX

Програмна ip-атс 3CX

IP-АТС - центральний елемент системи, який виконує всі функції по маршрутизації та обробці дзвінків. АТС - це програма, яку можна встановити на комп'ютер під управлінням операційної системи Windows або Linux. Це може бути офісний комп'ютер або хмарний сервер в дата-центрі.

Телефонні номери

найпростіший варіант взяти sip-номер у оператора зв'язку. Цей номер підключається через інтернет і його підключення не потребує додаткового обладнання. Крім того, sip-номер можна зробити багатоканальним, щоб більше людей мали змогу додзвонитися на нього. Більшість українських операторів зв'язку пропонують таку послугу, ви можете підключити телефонні номері різних міст України (коди 044, 048, 032 та інші).
Також можна підключати номери інших країн, для цього потрібно звертатися до закордонних операторів зв'язку або до компаній, які пропонують DID-номери, наприклад, Didlogic.

Якщо потрібно підключити мобільні номери (Київстар, Водафон, Лайфсел), тоді потрібно використовувати voip-gsm-шлюз. Але шлюз потрібно десь встановити та забезпечити доступ до мережі інтернет зі статичною (постійною) ip-адресою.

Обладнання для робочих місць співробітників

на робочих місцях можна використовувати комп'ютери, планшети та смартфони, на них потрібно встановити програмні sip-клієнти для прийому та здійснення дзвінків.  SIP-клієнт для комп'ютерів працює на Windows, мобільні клієнти на Android та iOS. Також для дзвінків на комп'ютерах можна використовувати браузер та веб-клієнт, це найбільш універсальний варіант, він буде працювати на різних операційних системах, в тому числі Windows, MacOS, ChromeOS та Linux.

Таким чином, для підключенні операторів потрібне таке обладнання - комп'ютер або ноутбук та гарнітура або мобільний телефон.

Можливості call-центру на базі 3CX:

  • необмежена кількість робочих місць та телефонних номерів, єдине обмеження - кількість одночасних дзвінків, яка обмежується ліцензією
  • голосове меню (Автосекретар, IVR)
  • запис розмов
  • черги викликів
  • звіти по роботі черг викликів
  • програма для моніторингу активних дзвінків в чергах
  • можливість прослуховування розмов в режимі реального часу
  • автоматична відправка повідомлень про пропущені дзвінки на е-мейл
  • інтеграція з CRM-системами
  • програма Call Flow Designer для створення складних сценаріїв обробки дзвінків
  • підтримка кодека G.729 в sip-клієнтах
  • інтеграція з Microsoft 365 або Office 365
  • плагін Live Chat & Talk для спілкування з відвідувачами веб-сайта, підтримується чат, голосові дзвінки або відеодзвінки
  • система резервного копіювання, можливість легкого перенесення на новий сервер
  • чат (текстові повідомлення та файли) в sip-клієнтах та веб-клієнті

Основні переваги:

  • комплексне рішення - IP-АТС + SIP-клієнти + відео конференції + засоби моніторингу в реальному часі
  • IP-АТС можна встановити в офісі або на хмарному сервері
  • підключення 3CX-клієнтів по захищеним каналам 3CX-тунель з шифруванням TLS, при цьому для підключення непотрібно відкривати доступ для всього інтернету до SIP-порту IP-АТС.
  • для тестування пропонуються тестові ліцензії на будь-яку кількість дзвінків з терміном дії 60 днів

Орієнтовна вартість організації call-центру

  • Ліцензія на IP-АТС 3CX - на 4 одночасні дзвінки ПРО - 145 євро на рік, на 8 дзвінків 250 євро на рік, на 16 дзвінків - 560 євро на рік
  • Підключення телефонних номерів через інтернет - обладнання не потрібне, сім-картки мобільних операторів - потрібен IP-GSM-шлюз, вартість на 4 сім-картки - від 430 дол.
  • Обладнання для агентів - найпростіше комп'ютер або ноутбук з гарнітурою, вартість USB-гарнітури - від 1200 грн.
  • послуги по налаштуванню call-центру - від 2500 грн.

Також для встановлення ip-атс потрібен комп'ютер в офісі або орендований сервер в дата-центрі. Вартість комп'ютера для встановлення 3СХ - від 7000 грн., або оренда від 350 грн./місяць.

Для перевірки можливостей IP-АТС 3СХ надається беезкоштовна тестова ліцензія на 2 місяці.

Таким чином орієнтовні витрати на організацію коллцентра з ліцензією на 4 дзвінки, орендованим сервером і sip-номером будуть приблизно від 13 тис гривень, на 8 одночасних дзвінків - від 20 тис грн.

Установку та настройку 3СХ здійснюємо віддалено за допомогою програм для віддаленого доступу, наприклад Anydesk.

Інші статті
  • Підключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзуПідключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзу
    На ринку представлені різні SIP-клієнти для мобільних телефонів для підключення до IP-GSM шлюзу через Інтернет і прийому та здійснення дзвінків, коли ви знаходитеся в іншому місті або країні. Але часто виникає проблема, що вхідний дзвінок не надходить, коли мобільний телефон засинає. У цьому випадку допоможе використання IP-АТС, яка може зв'язуватися зі сплячим мобільним телефоном за допомогою PUSH-повідомлень через сервіси Google - Firebase Cloud Messaging (FCM) і Apple Access Point Name...
    Повна версія статті
  • Інтеграція з Pipedrive CRM в новій версії IP-АТС 3CX V20Інтеграція з Pipedrive CRM в новій версії IP-АТС 3CX V20
    Компанія 3CX розробила модуль інтеграції з CRM-системою Pipedrive у пакеті оновленнь Update 1 для нової версії 3CX PBX V20. Інтеграція з Pipedrive надає стандартний набір функцій — відкриття картки клієнта при дзвінку або вхідному повідомленні, передача інформації про дзвінки та чати в CRM-систему, вихідний дзвінок в один клік за номером (Click to Call) безпосередньо з CRM-системи.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner