Хмарна АТС на базі IP-АТС 3CX
За допомогою програмного забезпечення IP-АТС 3CX Phone System можна організувати власну систему зв'язку. При цьому АТС може розташовуватися в дата-центрі не тільки в Україні, але і в будь-якій країні світу, що значно підвищує надійність її роботи у воєнний час. Вся взаємодія між АТС, номерами телефонів і абонентами буде відбуватися через інтернет. І не має значення, в якій країні перебуваєте ви або ваші клієнти. Таким чином, ви отримуєте надійну систему зв'язку, яка не залежить від відключень електроенергії або доступу до інтернету в Україні.
Важлива перевага віртуальної АТС 3CX - система знаходиться під вашим повним контролем. Це повністю ваша АТС, а не орендована у провайдера. Доступ до всіх даних та налаштувань є тільки у ваших співробітників.
Як побудована система зв'язку на базі віртуальної АТС.
Основним елементом системи зв'язку є програмна IP-АТС 3CX, яке встановлюється на віртуальний сервер в дата-центрі. Цю послугу зазвичай називають VPS.
Ви можете використовувати як сервер Windows, так і встановити АТС разом з операційною системою Linux. Для цього розробники 3CX пропонують інсталяційний образ ISO з АТС і операційною системою Linux. Зазвичай оренда сервера Linux обходиться дешевше, але багато хто може більше звикнути до управління сервером Windows. При цьому сервер може знаходитися в будь-якій країні світу, відповідно до ваших уподобань. Весь доступ до нього і всі підключення будуть здійснюватися через інтернет.
Серед найбільш популярних серверів для установки 3CX можна виділити наступні: Google Cloud, Amazon Lightsail та AWS, Azure, DigitalOcean, Vultr, OVH та інші.
Наступний елемент системи - абоненти АТС.
Ваші співробітники будуть підключатися до АТС через інтернет і зможуть приймати і здійснювати дзвінки в будь-якому місці, де є доступ до інтернету. При цьому співробітники можуть перебувати в різних містах і країнах, що гарантує можливість приймати дзвінки хоча б для частини співробітників. Для прийому дзвінків можуть використовуватися різні пристрої - мобільний телефон, планшет, комп'ютер, ноутбук, ip-телефон, звичайний телефон через VOIP-шлюз. Головна вимога - обов'язково повинен бути доступ до інтернету. При цьому АТС підтримує підключення через зашифрований 3CX-тунель, що не тільки підвищує надійність передачі інформації, але і дозволяє підключатися в різних місцях, де можуть виникнути проблеми з переадресацією портів або блокуванням пакетів на маршрутизаторах. Тунель вирішує безліч проблем з якістю розмови і односторонньою передачею голосу.
Телефонні номери також можна підключити через інтернет за допомогою так званих SIP-транків. Багато телефонних операторів України пропонують можливість підключення номера через інтернет. Ця послуга називається SIP-номером або SIP-транком.
Щоб підключити такий номер, не потрібно тягнути і підключати телефонний провід. Номер працює через інтернет. Цю послугу надають всі великі телефонні оператори, включаючи Укртелеком, Київстар, Vega, «Датагруп» та інших операторів у різних містах України.
Якщо вам потрібен номер телефону з іншої країни, ви можете придбати його у телефонного оператора в потрібній вам країні або зв'язатися з компаніями, які пропонують номери в різних країнах. Зазвичай ця послуга називається номером DID.
У зв'язку з тим, що номер підключається через інтернет, у вас практично немає обмежень на вибір країни, номери якої можна підключити.
Головне, що законодавство цієї країни дозволяє використовувати ip-телефонію.
Переваги SIP-номера:
- немає прив'язки до місця, можна переїхати в новий офіс і навіть в інше місто або країну
- легко підключитися - достатньо мати інтернет-канал
- багатоканальний - якщо ви підключите номер, наприклад, до 4 каналів, то зможете викликати 4 людини одночасно. Як правило, до SIP-номеру легко підключити додаткові канали.
- зазвичай проблем з визначенням номера абонента (Caller ID або ID абонента) не виникає), ви зможете визначити, хто вам дзвонить, вести статистику і облік дзвінків клієнтів
В результаті до АТС можна підключити номери телефонів різних міст і країн. Ви отримаєте надійну систему зв'язку, яка працює через інтернет-канали і доступна практично в будь-якій країні світу. Головний елемент системи зв'язку - АТС буде працювати в дата-центрі, який може бути розташований в будь-якій країні світу і тим самим ви будете застраховані від проблем з електрикою і доступом в інтернет в Україні. Клієнти зможуть набирати номери телефонів. Якщо раптом ваші співробітники не будуть на зв'язку і не зможуть приймати дзвінки, вам допоможе автосекретар або IVR. Ви можете записати голосове меню, щоб клієнти зрозуміли, в яку компанію вони зателефонували, і вони знали, що компанія працює. Після голосових повідомлень дзвінок можна відправити на голосову пошту, щоб клієнт міг залишити повідомлення. Також АТС може переадресовувати дзвінки на мобільні номери, якщо співробітники не мають доступу до мережі інтернет.
У будь-якому випадку дзвінок від клієнта буде записаний в базу даних на АТС і ви зможете скласти звіт і перевірити, на які дзвінки не відповідали. А потім передзвоніть своїм клієнтам.
Основні можливості та переваги IP-АТС 3CX
Розглянемо докладніше можливості IP-АТС 3CX. Це сучасна система зв'язку, яка працює за найпопулярнішим на даний момент протоколом ip-телефонії - SIP.
Переваги IP-АТС 3CX.
- підтримка трьох видів спілкування - голосового, відео і текстового чату
- можливість установки на сервері в дата-центрі або в офісі
- підтримка двох операційних систем Windows і Linux
- програмні телефони для комп'ютерів (Windows, Mac) і смартфонів (Android, iOS), веб-клієнти для дзвінків з браузера – ваші співробітники зможуть підключатися і приймати дзвінки з дому
- або офіси в різних містах і країнах
- з'єднання віддалених абонентів з мобільними телефонами або комп'ютерами по зашифрованому каналу, що підвищує безпеку і стабільність роботи системи
- можливість підключення SIP-транків різних операторів, завжди можна вибрати оператора з більш високою якістю зв'язку або більш вигідними тарифами
- можливість організації call-центру
- для співробітників доступні різні варіанти спілкування - телефонні дзвінки, WhatsApp, відеодзвінки, відеоконференції, спілкування з відвідувачами сайту (чат, голосовий дзвінок, відеодзвінок),
- SMS-повідомлення (працюють не у всіх країнах)
- можливість протестувати АТС 3СХ безкоштовно протягом 30 днів. Сервер і ліцензія надаються безкоштовно. Ви платите тільки за дзвінки за тарифами вашого оператора.
Основні особливості хмарної АТС 3CX:
- багаторівневе голосове меню (автосекретар, IVR)
- запис дзвінків
- можливості організації call-центру - черги дзвінків, програма для моніторингу дзвінків і операторів в режимі реального часу, звіти про роботу черг, можливість прослуховування
- розмови в режимі реального часу
- інтеграція з Microsoft 365
- інтеграція з CRM-системами
- віджет Live Chat & Talk для дзвінків з сайту (https://www.3cx.ru/live-chat/) і спілкування з відвідувачами сайту
- програма Call Flow Designer для створення складних сценаріїв обробки викликів, таких як автоматичні вихідні виклики
- безкоштовна Windows-панель і web-панель (windows, Linux) для моніторингу активних дзвінків і стану абонента, може бути встановлена на будь-якій кількості робочих місць
- автоматична відправка повідомлень про пропущені дзвінки на електронну пошту
- для з'єднання віддалених абонентів з sip-клієнтом 3CX використовується тунель, це значно підвищує безпеку, так як немає необхідності відкривати доступ для всього інтернету до sip-порту АТС
- забезпечує низькошвидкісний кодек G.729 в sip-клієнтах
- є Rest API для інтеграції з іншими програмами
- Модуль Click2Call для викликів браузера
- чат (текстові повідомлення і файли) в sip-клієнтах 3CX для Windows, Mac, iOS, Android і через веб-клієнт
Як почати роботу з хмарною АТС АТС.
Для початку роботи необхідно зареєструватися на сайті 3CX, після реєстрації ви отримуєте ліцензійний ключ і посилання на завантаження інсталяційного файлу АТС для Windows або образу ISO для версії Linux.
Далі в процесі реєстрації вам запропонують вибір - встановити АТС на свій сервер або скористатися безкоштовною орендою сервера від 3CX на 2 місяці.
Безкоштовний сервер від 3CX - відмінне рішення, яке допоможе знизити витрати на старті проекту. Тоді у вас буде вибір - або оплатити оренду 3CX сервера на 1 рік, або перенести АТС на свій сервер.
Відразу після установки 3CX можна дзвонити між співробітниками і проводити відеоконференції з клієнтами. Для телефонних дзвінків клієнтам необхідно купити SIP-транк або SIP-номер у оператора зв'язку. Без цього не вийде здійснювати дзвінки на зовнішні номери. Ви також можете підключити існуючий номер, якщо він у вас вже є. Або купіть у оператора новий номер, який вам найбільше підходить.
В результаті ви отримаєте можливість протягом 30 днів тестувати хмарну АТС з ліцензією будь-якого типу. Причому не потрібно нічого платити ні за АТС, ні за сервер. Вам потрібно лише купити SIP-номер і оплатити дзвінки оператору зв'язку.
Після закінчення тестового періоду потрібно купити ліцензію. Ліцензії АТС продаються на 1 рік.
Вартість ліцензій для АТС АТС:
- 4 одночасних дзвінки Про - 195 євро / рік
- 8 одночасних дзвінків Про — 295 євро/рік
- 16 одночасних дзвінків Про - 695 євро / рік
- 24 одночасних дзвінки Про - 995 євро / рік
- 32 одночасних дзвінки Про - 1350 євро / рік
Доступні ліцензії й на більшу кількість одночасних дзвінків.
Також компанія 3CX пропонує орендувати сервери для установки IP-АТС. Сервери також пропонуються на річний період.
Вартість оренди сервера для АТС АТС:
- 4 одночасних дзвінки Про - 250 євро / рік
- 8 одночасних дзвінків Про - 250 євро / рік
- 16 одночасних дзвінків Про - 425 євро / рік
- 24 одночасних дзвінки Про - 425 євро / рік
- 32 одночасних дзвінки Про - 850 євро / рік
Фахівці нашої компанії готові допомогти вам з установкою і налаштуванням АТС АТС. Також у нас ви можете придбати різне обладнання для ip-телефонії.
- Штучний інтелект OpenAI в IP-АТС 3CX - розпізнавання мови та настрій співрозмовниківКомпанія 3CX постійно додає нові можливості у свою програмну АТС. У черговому пакеті оновлень 3CX V20 Update 2 з'явилася підтримка штучного інтелекту (ШІ або AI). Тепер можна перетворювати з голосу в текст (транскрибувати) записи дзвінків і голосову пошту за допомогою OpenAI Whisper API. Крім того, можна аналізувати настрій клієнтів по кожному дзвінку чи настрій у конкретній черзі.Повна версія статті
- Підключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзуНа ринку представлені різні SIP-клієнти для мобільних телефонів для підключення до IP-GSM шлюзу через Інтернет і прийому та здійснення дзвінків, коли ви знаходитеся в іншому місті або країні. Але часто виникає проблема, що вхідний дзвінок не надходить, коли мобільний телефон засинає. У цьому випадку допоможе використання IP-АТС, яка може зв'язуватися зі сплячим мобільним телефоном за допомогою PUSH-повідомлень через сервіси Google - Firebase Cloud Messaging (FCM) і Apple Access Point Name...Повна версія статті