Дзвінок з сайту 3CX Talk
Дзвінок з сайту 3CX Talk – це дзвінок з браузера до вашого call-центру на базі IP-АТС 3CX. Це ще один спосіб, як ваші клієнти можуть додзвонитися до вашого офісу.
При цьому він не вимагає ніяких додаткових витрат на підключення номерів. Щоб зателефонувати клієнту, потрібно натиснути на кнопку або посилання на сайті. Дзвінок не вимагає від клієнта встановлення програмного забезпечення. Потрібно тільки, щоб до комп'ютера була підключена гарнітура або ви можете розмовляти через мікрофон і динаміки ноутбука. Вхідний дзвінок надходить на АТС і далі маршрутизується за налаштованими правилами, як і звичайний телефонний дзвінок. Ви можете відправити дзвінок в чергу виклику, групі абонентів або на певний додатковий номер.
Якщо у вас кілька сайтів або кілька розділів сайту, ви можете встановити на кожному з них окреме посилання і відправляти дзвінки від клієнтів на різні маршрути. Наприклад, на чергу відділу продажів та на чергу відділу технічної підтримки.
Дзвінки здійснюються за технологією WebTC. Це проект з відкритим вихідним кодом, розроблений і підтримуваний провідними компаніями, включаючи Apple, Google, Microsoft, Mozilla та інші. Технологія підтримується в операційних системах MacOs, Windows, Linux і в багатьох web-браузерах, в тому числі Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera останніх версій.
Переваги рішення «Дзвінок з сайту»:
- клієнти можуть дзвонити прямо з браузера без установки додаткових програм
- вам зможуть зателефонувати клієнти з різних країн, немає додаткових витрат на роумінг або міжнародні дзвінки
- це захищені дзвінки, вся інформація передається в зашифрованому вигляді і захищена від перехоплення і підслуховування
- при дзвінках не використовуються ресурси операторів зв'язку, тому такі дзвінки безкоштовні як для клієнта, так і для вас
- миттєвий зв'язок з клієнтом з сайту без набору номера
- запис дзвінків для контролю спілкування ваших агентів з клієнтами
Як налаштувати дзвінок з сайту через 3CX Talk.
Ця функція доступна як в звичайній програмній IP-АТС, так і в хмарній АТС 3CX StartUp.
Посилання 3CX Talk доступні для додаткових номерів, черг викликів та груп дзвінків. У кожного з цих елементів при натисканні буде своє посилання, яка прийме виклик на відповідний додатковий номер, чергу або групу.
Ці настройки доступні як в консолі управління 3CX, так і в веб-клієнті.
Також можна налаштувати "Chat for site" через веб-клієнт. У цьому випадку у вас буде більше налаштувань для налаштування цього модуля.
Дзвінок через "Чат для сайту" також може бути відправлений на чергу, групу або додатковий номер. Після створення «Чату» у вас з'явиться доступ до коду, який можна встановити на ваш сайт.
Налаштування чату сайту доступні лише у веб-клієнті, починаючи з версії АТС 3CX V18 U6.
Таким чином, дзвінок з сайту - це ще один спосіб, як клієнти можуть безкоштовно зателефонувати в вашу компанію, що ще більше підвищує ефективність ділової взаємодії з клієнтами.
- Штучний інтелект OpenAI в IP-АТС 3CX - розпізнавання мови та настрій співрозмовниківКомпанія 3CX постійно додає нові можливості у свою програмну АТС. У черговому пакеті оновлень 3CX V20 Update 2 з'явилася підтримка штучного інтелекту (ШІ або AI). Тепер можна перетворювати з голосу в текст (транскрибувати) записи дзвінків і голосову пошту за допомогою OpenAI Whisper API. Крім того, можна аналізувати настрій клієнтів по кожному дзвінку чи настрій у конкретній черзі.Повна версія статті
- Підключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзуНа ринку представлені різні SIP-клієнти для мобільних телефонів для підключення до IP-GSM шлюзу через Інтернет і прийому та здійснення дзвінків, коли ви знаходитеся в іншому місті або країні. Але часто виникає проблема, що вхідний дзвінок не надходить, коли мобільний телефон засинає. У цьому випадку допоможе використання IP-АТС, яка може зв'язуватися зі сплячим мобільним телефоном за допомогою PUSH-повідомлень через сервіси Google - Firebase Cloud Messaging (FCM) і Apple Access Point Name...Повна версія статті