Дзвінок з сайту 3CX Talk

Дзвінок з сайту 3CX Talk – це дзвінок з браузера до вашого call-центру на базі IP-АТС 3CX. Це ще один спосіб, як ваші клієнти можуть додзвонитися до вашого офісу.
При цьому він не вимагає ніяких додаткових витрат на підключення номерів. Щоб зателефонувати клієнту, потрібно натиснути на кнопку або посилання на сайті. Дзвінок не вимагає від клієнта встановлення програмного забезпечення. Потрібно тільки, щоб до комп'ютера була підключена гарнітура або ви можете розмовляти через мікрофон і динаміки ноутбука. Вхідний дзвінок надходить на АТС і далі маршрутизується за налаштованими правилами, як і звичайний телефонний дзвінок. Ви можете відправити дзвінок в чергу виклику, групі абонентів або на певний додатковий номер.

Якщо у вас кілька сайтів або кілька розділів сайту, ви можете встановити на кожному з них окреме посилання і відправляти дзвінки від клієнтів на різні маршрути. Наприклад, на чергу відділу продажів та на чергу відділу технічної підтримки.
Дзвінки здійснюються за технологією WebTC. Це проект з відкритим вихідним кодом, розроблений і підтримуваний провідними компаніями, включаючи Apple, Google, Microsoft, Mozilla та інші. Технологія підтримується в операційних системах MacOs, Windows, Linux і в багатьох web-браузерах, в тому числі Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera останніх версій.
Переваги рішення «Дзвінок з сайту»:
- клієнти можуть дзвонити прямо з браузера без установки додаткових програм
- вам зможуть зателефонувати клієнти з різних країн, немає додаткових витрат на роумінг або міжнародні дзвінки
- це захищені дзвінки, вся інформація передається в зашифрованому вигляді і захищена від перехоплення і підслуховування
- при дзвінках не використовуються ресурси операторів зв'язку, тому такі дзвінки безкоштовні як для клієнта, так і для вас
- миттєвий зв'язок з клієнтом з сайту без набору номера
- запис дзвінків для контролю спілкування ваших агентів з клієнтами
Як налаштувати дзвінок з сайту через 3CX Talk.
Ця функція доступна як в звичайній програмній IP-АТС, так і в хмарній АТС 3CX StartUp.
Посилання 3CX Talk доступні для додаткових номерів, черг викликів та груп дзвінків. У кожного з цих елементів при натисканні буде своє посилання, яка прийме виклик на відповідний додатковий номер, чергу або групу.
Ці настройки доступні як в консолі управління 3CX, так і в веб-клієнті.

Також можна налаштувати "Chat for site" через веб-клієнт. У цьому випадку у вас буде більше налаштувань для налаштування цього модуля.
Дзвінок через "Чат для сайту" також може бути відправлений на чергу, групу або додатковий номер. Після створення «Чату» у вас з'явиться доступ до коду, який можна встановити на ваш сайт.
Налаштування чату сайту доступні лише у веб-клієнті, починаючи з версії АТС 3CX V18 U6.

Таким чином, дзвінок з сайту - це ще один спосіб, як клієнти можуть безкоштовно зателефонувати в вашу компанію, що ще більше підвищує ефективність ділової взаємодії з клієнтами.
- Готельний телефон Fanvil H6W — єдине рішення для зв'язку, Wi-Fi та маркетингу в номері
IP-телефон Fanvil H6W — це набагато більше, ніж просто пристрій для зв'язку. Це багатофункціональне рішення, створене спеціально для готельного сектора. З його допомогою можна виконати відразу три ключові завдання: забезпечити інтуїтивно зрозумілий і якісний зв'язок, покращити покриття бездротової мережі Wi-Fi в готелі, отримати ще один потужний маркетинговий інструмент для просування послуг готелю.Повна версія статті - Офісна телефонія 2025: від внутрішнього зв'язку до повної автоматизації
Як вибрати офісну АТС і нектужувати за рік? На ринку — десятки рішень: від простих коробкових АТС до складних хмарних платформ. Як вибрати те, що дійсно потрібно? У цій статті ми порівняємо три IP-АТС — Dinstar UC200 Pro, Grandstream UCM630X і 3CX — щоб допомогти вам вибрати оптимальну систему під завдання вашого бізнесу.Повна версія статті