Оренда ліцензії на IP-АТС 3CX Phone System з щомісячної та щорічної оплатою

Оренда ліцензії на IP-АТС 3CX Phone System ― хороший спосіб знизити витрати на старті проекту. Доступні ліцензії на 4, 8 і 16 одночасних розмов, версії Стандарт та ПРО з щомісячної та щорічної оплатою.
Варіанти оренди ліцензії на IP-АТС 3CX Phone System:
- з щомісячною оплатою ― вартість оренди ліцензії 7% в місяць від вартості покупки ліцензії на 3CX.
Цей варіант підійде для запуску тимчасових проектів, наприклад, запуск call-центру на короткий час (від 1 місяця до півроку) під рекламну компанію або для піку продажів, наприклад, під Новий рік.
- з щорічною оплатою ― вартість оренди ліцензії 50% на рік від вартості покупки ліцензії на 3CX.
Цей варіант підійде для компаній, які зацікавлені знизити витрати на старті проекту.
Вартість оренди ліцензії на IP-АТС 3CX Phone System на 1 місяць :
- 4 одночасних дзвінка, версія Стандарт ― 25 євро в місяць
- 4 одночасних дзвінка, версія Про ― 32 євро в місяць
- 8 одночасних розмов, версія Стандарт ― 51 євро в місяць
- 8 одночасних розмов, версія Про ― 63 євро в місяць
- 16 одночасних розмов, версія Стандарт ― 88 євро в місяць
- 16 одночасних розмов, версія Про ― 105 євро в місяць
Вартість оренди ліцензії на IP-АТС 3CX Phone System на 1 рік:
- 4 одночасних дзвінка, версія Стандарт ― 175 євро на рік
- 4 одночасних дзвінка, версія Про ― 225 євро на рік
- 8 одночасних розмов, версія Стандарт ― 363 євро на рік
- 8 одночасних розмов, версія Про ― 448 євро в рік
- 16 одночасних розмов, версія Стандарт ― 625 євро на рік
- 16 одночасних розмов, версія Про ― 747 євро в рік
Переваги IP-АТС 3CX Phone System:
- коробкове рішення, для телефонізації офісу, організації call-центру, створення системи уніфікованих комунікацій або корпоративної телефонної мережі
- у поставку входить не тільки IP-АТС, але і програмні телефони (SIP-клієнти), модуль для побудови звітів про роботу IP-АТС, вбудований захищений тунель для підключення віддалених робочих місць або офісів;
- Програмні телефони для Windows, MacOS, iOS (iPhone, iPad), Android;
- Моніторинг роботи IP-АТС і call-центру в режимі онлайн ― статус абонентів, активні дзвінки, статус черг
- Запис дзвінків
- Облік дзвінків та звіти роботи про роботу IP-АТС і колл-центру
- Інтеграція з CRM-системами, Google Contacts, Office 365, Dynamics Online, 1С
- Можливість перенесення конфігурації IP-АТС з сервера в хмарі на сервер в офіс і навпаки
Всі питання, що цікавлять Вас з купівлі ліцензій на IP-АТС 3CX Phone System Ви можете задати за телефоном (044)237-1018 або іншими телефонами, вказаними в розділі "Контакти".
Інші новини
- Звіти про дзвінки та дашборди в Grafana - нові можливості IP-АТС 3CX V20В IP-АТС 3CX V20 Update 6 з'явилася можливість експортувати дані про дзвінки в онлайн сховище Google BigQuery або AWS PostgreSQL або в будь-яку базу даних PostgresSQL, що дозволяє зберігати історію викликів окремо від системної бази даних 3CX і керувати даними гнучкіше. Тепер ви можете налаштувати автоматичну синхронізацію даних із платформою Grafana та будувати в ній будь-які дашборди та звіти про дзвінки.Повна версія новини
- PUSH повідомлення для мобільних клієнтів IP-АТС 3CX V18 працюватимуть до 31 серпня 2025 року.Компанія 3CX продовжила роботу PUSH для 18 версії IP-АТС 3CX до 31 серпня 2025 року. Ваші мобільні клієнти для Android та iOS будуть працювати ще 4 місяці. Для коректної роботи ПУШ повідомлень у вас повинні бути встановлені всі пакети оновлень для версії 18 - V18 Update 9B Build 18.0.9.35. Але все ж таки головна рекомендація від розробників 3CX - перехід на нову версію V20.Повна версія новини