Оренда ліцензії на IP-АТС 3CX Phone System з щомісячної та щорічної оплатою
Оренда ліцензії на IP-АТС 3CX Phone System ― хороший спосіб знизити витрати на старті проекту. Доступні ліцензії на 4, 8 і 16 одночасних розмов, версії Стандарт та ПРО з щомісячної та щорічної оплатою.
Варіанти оренди ліцензії на IP-АТС 3CX Phone System:
- з щомісячною оплатою ― вартість оренди ліцензії 7% в місяць від вартості покупки ліцензії на 3CX.
Цей варіант підійде для запуску тимчасових проектів, наприклад, запуск call-центру на короткий час (від 1 місяця до півроку) під рекламну компанію або для піку продажів, наприклад, під Новий рік.
- з щорічною оплатою ― вартість оренди ліцензії 50% на рік від вартості покупки ліцензії на 3CX.
Цей варіант підійде для компаній, які зацікавлені знизити витрати на старті проекту.
Вартість оренди ліцензії на IP-АТС 3CX Phone System на 1 місяць :
- 4 одночасних дзвінка, версія Стандарт ― 25 євро в місяць
- 4 одночасних дзвінка, версія Про ― 32 євро в місяць
- 8 одночасних розмов, версія Стандарт ― 51 євро в місяць
- 8 одночасних розмов, версія Про ― 63 євро в місяць
- 16 одночасних розмов, версія Стандарт ― 88 євро в місяць
- 16 одночасних розмов, версія Про ― 105 євро в місяць
Вартість оренди ліцензії на IP-АТС 3CX Phone System на 1 рік:
- 4 одночасних дзвінка, версія Стандарт ― 175 євро на рік
- 4 одночасних дзвінка, версія Про ― 225 євро на рік
- 8 одночасних розмов, версія Стандарт ― 363 євро на рік
- 8 одночасних розмов, версія Про ― 448 євро в рік
- 16 одночасних розмов, версія Стандарт ― 625 євро на рік
- 16 одночасних розмов, версія Про ― 747 євро в рік
Переваги IP-АТС 3CX Phone System:
- коробкове рішення, для телефонізації офісу, організації call-центру, створення системи уніфікованих комунікацій або корпоративної телефонної мережі
- у поставку входить не тільки IP-АТС, але і програмні телефони (SIP-клієнти), модуль для побудови звітів про роботу IP-АТС, вбудований захищений тунель для підключення віддалених робочих місць або офісів;
- Програмні телефони для Windows, MacOS, iOS (iPhone, iPad), Android;
- Моніторинг роботи IP-АТС і call-центру в режимі онлайн ― статус абонентів, активні дзвінки, статус черг
- Запис дзвінків
- Облік дзвінків та звіти роботи про роботу IP-АТС і колл-центру
- Інтеграція з CRM-системами, Google Contacts, Office 365, Dynamics Online, 1С
- Можливість перенесення конфігурації IP-АТС з сервера в хмарі на сервер в офіс і навпаки
Всі питання, що цікавлять Вас з купівлі ліцензій на IP-АТС 3CX Phone System Ви можете задати за телефоном (044)237-1018 або іншими телефонами, вказаними в розділі "Контакти".
Інші новини
- Хмарна АТС Grandstream CloudUCMCloudUCM - це хмарна АТС, що надає масштабовану платформу для ділового спілкування та спільної роботи з підтримкою широкого набору функцій, які дають змогу компаніям працювати ефективніше та продуктивніше. АТС підтримує 3 типи спілкування — телефонні дзвінки (Calling), аудіо- та відеоконференції (Meeting) та обмін повідомленнями (Messaging).Повна версія новини
- Поліпшені мобільні sip-клієнтів для Android і iOS в 3CX V18Після виходу нової 18-ї версії програмної IP АТС 3CX Phone System випущені нові версії мобільних клієнтів, які отримали суттєві поліпшення. SIP-клієнт для iOS повністю інтегрований з Siri, спрощена робота з відеоконференціями, доступна надсилання тексту і картинок через опцію "to Share". А клієнт для Андроїд отримав опцію постійної реєстрації на сервері (Keep Active), поліпшена передача зображень і спрощена робота з відеоконференціями.Повна версія новини