Оренда ліцензії на IP-АТС 3CX Phone System з щомісячної та щорічної оплатою

Оренда ліцензії на IP-АТС 3CX Phone System ― хороший спосіб знизити витрати на старті проекту. Доступні ліцензії на 4, 8 і 16 одночасних розмов, версії Стандарт та ПРО з щомісячної та щорічної оплатою.
Варіанти оренди ліцензії на IP-АТС 3CX Phone System:
- з щомісячною оплатою ― вартість оренди ліцензії 7% в місяць від вартості покупки ліцензії на 3CX.
Цей варіант підійде для запуску тимчасових проектів, наприклад, запуск call-центру на короткий час (від 1 місяця до півроку) під рекламну компанію або для піку продажів, наприклад, під Новий рік.
- з щорічною оплатою ― вартість оренди ліцензії 50% на рік від вартості покупки ліцензії на 3CX.
Цей варіант підійде для компаній, які зацікавлені знизити витрати на старті проекту.
Вартість оренди ліцензії на IP-АТС 3CX Phone System на 1 місяць :
- 4 одночасних дзвінка, версія Стандарт ― 25 євро в місяць
- 4 одночасних дзвінка, версія Про ― 32 євро в місяць
- 8 одночасних розмов, версія Стандарт ― 51 євро в місяць
- 8 одночасних розмов, версія Про ― 63 євро в місяць
- 16 одночасних розмов, версія Стандарт ― 88 євро в місяць
- 16 одночасних розмов, версія Про ― 105 євро в місяць
Вартість оренди ліцензії на IP-АТС 3CX Phone System на 1 рік:
- 4 одночасних дзвінка, версія Стандарт ― 175 євро на рік
- 4 одночасних дзвінка, версія Про ― 225 євро на рік
- 8 одночасних розмов, версія Стандарт ― 363 євро на рік
- 8 одночасних розмов, версія Про ― 448 євро в рік
- 16 одночасних розмов, версія Стандарт ― 625 євро на рік
- 16 одночасних розмов, версія Про ― 747 євро в рік
Переваги IP-АТС 3CX Phone System:
- коробкове рішення, для телефонізації офісу, організації call-центру, створення системи уніфікованих комунікацій або корпоративної телефонної мережі
- у поставку входить не тільки IP-АТС, але і програмні телефони (SIP-клієнти), модуль для побудови звітів про роботу IP-АТС, вбудований захищений тунель для підключення віддалених робочих місць або офісів;
- Програмні телефони для Windows, MacOS, iOS (iPhone, iPad), Android;
- Моніторинг роботи IP-АТС і call-центру в режимі онлайн ― статус абонентів, активні дзвінки, статус черг
- Запис дзвінків
- Облік дзвінків та звіти роботи про роботу IP-АТС і колл-центру
- Інтеграція з CRM-системами, Google Contacts, Office 365, Dynamics Online, 1С
- Можливість перенесення конфігурації IP-АТС з сервера в хмарі на сервер в офіс і навпаки
Всі питання, що цікавлять Вас з купівлі ліцензій на IP-АТС 3CX Phone System Ви можете задати за телефоном (044)237-1018 або іншими телефонами, вказаними в розділі "Контакти".
Інші новини
- Інтеграція звітів з Grafana та Power BI та новий формат CDR у програмній АТС 3CX V20Компанія 3CX анонсує суттєві зміни у системі побудови звітів програмної IP-АТС 3CX V20. Створюються нові таблиці телефонії та представлення баз даних, призначені для збирання розширених показників та статистики дзвінків. В результаті з'являться нові більш точні звіти, які допоможуть компаніям підвищити ефективність діяльності. А також інтеграція із системами бізнес-аналітики Grafana та Power BI, що дозволить створювати будь-які власні звіти та дашборди.Повна версія новини
- Звіти про дзвінки в IP-АТС 3CX V20 - нові можливості у версії PROУ січні 2025 року компанія 3CX планує суттєво оновити модуль побудови звітів для програмної IP-АТС 3CX 20 версії. Для власників ліцензії Enterprise з'являться інтеграції з системами Grafana та PowerBI. А у власників ліцензії PRO з'являться нові можливості та знову з'являться деякі звіти, які були у попередній версії АТС V18.Повна версія новини