Звіти про дзвінки в IP-АТС 3CX V20 - нові можливості у версії PRO
В січні 2025 року компанія 3CX планує суттєво оновити модуль побудови звітів в програмній IP-АТС 3CX 20 версії.
Для власників ліцензії Enterprise з'являться інтеграції із системами Grafana та PowerBI. А для власників ліцензії PRO будуть додані нові звіти та можливості по налаштуванню та знову з'являться звіти, які були в попередній версії АТС V18.
Розглянемо докладніше нові можливості.
1. Вибір кількох користувачів
У поточній версії звіти можуть бути створені лише для одного користувача, 3СХ розширює цю функціональність, щоб дозволити менеджерам вибирати кількох користувачів одночасно.
2. Фільтрування внутрішніх та зовнішніх викликів
Адміністратори та аналітики тепер зможуть фільтрувати звіти за типом виклику: лише внутрішні виклики або лише зовнішні виклики.
Це забезпечує більшу гнучкість та точність для звітів.
3. Звітність з кількох відділів (департаментів) та черг.
Менеджери, які займаються кількома відділами (меню Departments в АТС), отримають вигоду від можливості створювати звіти, що охоплюють кілька відділів за один раз.
З'явиться можливість вибору кількох відділів.
А також можна буде створювати звіти щодо кількох черг, задовольняючи потреби керівників та менеджерів кількох відділів.
4. Підсумкові рядки у звітах CSV.
В даний час розбиття на сторінки обмежує можливість відображення рядка «Разом» в кінці звітів через динамічне завантаження сторінок, що означає, що результати доступні тільки в експорті CSV.
5. Нові звіти.
Компанія 3CX додала нові звіти, про які просили користувачі. Тепер аналіз дзвінків буде зручнішим, а робота компанії стане ефективнішою.
Якщо вам не вистачає можливостей вбудованих в АТС 3СХ звітів, можна легко налаштувати експорт дзвінків у білінгову систему або в базу даних. А далі вже створювати власні звіти за допомогою генераторів або конструкторів звітів.
Звіт про вхідні дзвінки (Inbound Call Report).
За допомогою цього звіту можна аналізувати вхідні дзвінки, через які SIP-транки та DID-номери надходить більше дзвінків.
Звіт включає таку інформацію:
- Дата та час дзвінка
- Вхідний ідентифікатор абонента (Caller ID)
- Транк (лінія, через яку надійшов виклик)
- DID (номер, на який надійшов виклик)
- Статус виклику (відповіли на нього чи ні)
- Час дзвінка, час розмови та загальна тривалість дзвінка
- Хто відповів на дзвінок
- Посилання на файл із записом дзвінка (URL)
Звіт про вихідні дзвінки (Detailed Outbound Calls)
За допомогою цього звіту можна аналізувати вихідні дзвінки з офісу через які SIP-транки відбувається більше дзвінків.
Звіт включає таку інформацію:
- Дата та час дзвінка
- Номер абонента, що дзвонить (Caller)
- Номер абонента, якому дзвонять (Callee)
- Вихідний транк/канал
- Статус дзвінка (відповіли на нього чи ні)
- Час дзвінка, час розмови та загальна тривалість дзвінка
- Посилання на файл із записом дзвінка (URL)
- Вартість дзвінка (якщо налаштовані дані для розрахунку)
- Тип виклику (національний, міжнародний та мобільний)
Звіт про активність користувача (User Activity)
Цей звіт дає змогу оцінити на скільки дзвінків відповіли, а на скільки не відповіли за фіксований період часу (година, день, місяць) для вибраної групи користувачів (діапазон внутрішніх номерів або певні групи)
Звіт про розподіл дзвінків за період (Call Distribution)
Цей звіт показує сумарну кількість вхідних та вихідних дзвінків за фіксований період часу (година, день, місяць) для вибраних груп користувачів (діапазон внутрішніх номерів або певних груп/департаментів).
Нижче наведено приклад звіту, який показує погодинний розподіл викликів.
Всі ці оновлення та покращення в модулі звітів 3CX очікуються в наступному пакеті оновлень, який запланований на січень 2025 року.
- Інтеграція звітів з Grafana та Power BI та новий формат CDR у програмній АТС 3CX V20Компанія 3CX анонсує суттєві зміни у системі побудови звітів програмної IP-АТС 3CX V20. Створюються нові таблиці телефонії та представлення баз даних, призначені для збирання розширених показників та статистики дзвінків. В результаті з'являться нові більш точні звіти, які допоможуть компаніям підвищити ефективність діяльності. А також інтеграція із системами бізнес-аналітики Grafana та Power BI, що дозволить створювати будь-які власні звіти та дашборди.Повна версія новини
- Хмарна АТС Grandstream CloudUCMCloudUCM - це хмарна АТС, що надає масштабовану платформу для ділового спілкування та спільної роботи з підтримкою широкого набору функцій, які дають змогу компаніям працювати ефективніше та продуктивніше. АТС підтримує 3 типи спілкування — телефонні дзвінки (Calling), аудіо- та відеоконференції (Meeting) та обмін повідомленнями (Messaging).Повна версія новини