Продавець IP-АТС (АйПі-АТС) розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
16 відгуків
+380 (97) 601-29-30
+380 (44) 391-10-18
IP-АТС (АйПі-АТС)
Кошик

Система оповіщення на базі IP-АТС Grandstream UCM

Система оповіщення на базі IP-АТС Grandstream UCM

Система оповіщення або Центр оповіщень (Announcement Center) дозволяє швидко набрати потрібну групу абонентів АТС і відтворити їм заздалегідь записане повідомлення. Ви можете попередньо записувати різні версії повідомлень і створювати групи абонентів, а потім об'єднувати повідомлення і групи так, як вам потрібно. Це дозволить оперативно сповіщати велику кількість співробітників. Щоб почати дзвінок, досить натиснути кілька кнопок на телефоні.

Результат обдзвону можна подивитися в статистиці дзвінків на IP-АТС або передати історію дзвінків в білінгову систему для побудови більш зручних звітів.

Як працює система оповіщення в IP АТС Grandstream UCM.

Як працює система оповіщення на базі IP-АТС Grandstream

По команді користувача, а це набір конкретного номера, IP-АТС починає дзвонити заздалегідь створеній групі абонентів. Після того, як абонент відповість на дзвінок, він почує попередньо записане повідомлення. Номер, який потрібно набрати, складається з двох частин - коду повідомлення і коду групи, наприклад, якщо набрати номер 67301, то голосовий файл з кодом 67 буде програно всім учасникам групи 301.

Всі налаштування здійснюються через веб-інтерфейс IP-АТС меню «Центр повідомлень». У цьому меню створюються групи абонентів, яким потрібно дзвонити. Кожній групі абонентів присвоюється окремий номер, наприклад, 301. Один абонент може належати до різних груп оповіщення.

Створення центру оповіщення в веб-інтерфейсі IP-АТС

Файл з голосовим повідомленням можна записати в будь-якій програмі звукозапису або в програмі для генерації голосових файлів з тексту. Потім файл завантажується в АТС і створюється так званий “центр повідомлень” для кожного аудіофайлу. Кожне повідомлення матиме свій код, наприклад, 67. В результаті ви отримаєте одну або кілька груп абонентів, кожну зі своїм номером, та одне або кілька повідомлень, кожне зі своїм кодом.

Після цього відповідальний співробітник (секретар або диспетчер), може набрати короткий номер, який складається з коду повідомлення і коду групи, щоб АТС почала дзвонити абонентам.

Для більш швидкого набору можна заздалегідь запрограмувати номер повідомлення та відповідної групи оповіщення на DSS кнопках IP-телефонів з консоллю розширення, наприклад Grandstream GRP2614 з консоллю GBX20, або на IP-телефоні з кнопками швидкого набору.

IP-телефон з консоллю розширення

Також можна використовувати IP-телефони для диспетчерів - Fanvil X210 та Fanvil X210i. Ці телефони мають велику кількість кнопок, що програмуються та три екрани.
А Fanvil X210i з мікрофоном "гусина шия" зручно використовувати, якщо потрібно проговорювати повідомлення в режимі гучного зв'язку.

SIP телефон з кнопками, що програмуються, для робочих місць диспетчерів

Якщо на робочих місцях співробітників встановлені IP-телефони Grandstream, на них можна включити режим автоматичної відповіді. Тоді під час обдзвону абоненти отримають дзвінок і почують повідомлення по гучному зв'язку, навіть не підіймаючи трубку.

Якщо вам потрібно сповістити багатьох людей в приміщенні чи кількох приміщеннях, ви можете використовувати sip-динаміки Grandstream, які працюють у режимі гучного зв'язку.
SIP-динаміки підключаються через дротову чи бездротову (Wi-Fi) локальні мережі, підтримують протокол багатоадресної розсилки (Multicast), тож їх можна використовувати по одному чи кілька в одній системі. Секретар або диспетчер зможе швидко відправити повідомлення на динаміки, як на звичайні ip-телефони.

Приклад такого обладнання - IP динамік з мікрофоном Grandstream GSC3510.

Схема підключення sip-динаміків

 

Якщо ж вам потрібно сповіщати людей не лише у приміщенні, а й на вулиці, наприклад, на території підприємства, то вам допоможуть такі рішення:

це динаміки у захищеному корпусі (ступінь захисту IP65), які можна встановлювати на вулиці. Вони мають потужність до 30 Вт та забезпечують поширення звуку на відстані до 100 метрів.

Вуличні SIP динаміки

Шлюз оснащений активним та пасивним аудіо виходами тож до нього можна підключити як активну, так і пасивну акустику. Це може бути система озвучування, яка була встановлена раніше. Ви зможете інтегрувати її з IP-АТС.
 

Приклади використання системи оповіщення.

  • компанії, підприємства та організації - для оповіщення співробітників у разі виникнення надзвичайної ситуації, аварії, повітряного тривоги та інших подій.
  • торгові центри, супермаркети, школи, університети та інші заклади - для оповіщення відвідувачів у разі виникнення надзвичайної ситуації
  • лікарні - крім системи екстреного оповіщення, лікарні також використовують системи оповіщення персоналу про проблеми з пацієнтами, так звану систему кодування ( «Code Blue») та інші.
    В цьому випадку можна створити систему оповіщення для різних палат і відповідних лікарів, щоб сповіщати тільки тих, хто потрібен в тій чи іншій ситуації.

Для створення системи оповіщення можна використовувати IP АТС Grandstream серії UCM6XXX:

Такий великий вибір моделей дозволить створювати системи оповіщення різних розмірів. Найпростіша IP-АТС підтримує до 250 користувачів і до 50 одночасних дзвінків, а найбільш потужна до 3000 абонентів і 450 одночасних дзвінків.

Вартість IP-АТС Grandstream - від 15500 грн. Гарантія на IP-АТС - 3 роки.

Фахівці нашої компанії готові допомогти Вам в налаштуванні системи оповіщення на базі Вашої IP АТС Grandstream. Також у нас Ви можете придбати IP-АТС і IP-телефони для впровадження системи IP-телефонії у Вашому офісі.

Інші статті
  • Штучний інтелект OpenAI в IP-АТС 3CX - розпізнавання мови та настрій співрозмовниківШтучний інтелект OpenAI в IP-АТС 3CX - розпізнавання мови та настрій співрозмовників
    Компанія 3CX постійно додає нові можливості у свою програмну АТС. У черговому пакеті оновлень 3CX V20 Update 2 з'явилася підтримка штучного інтелекту (ШІ або AI). Тепер можна перетворювати з голосу в текст (транскрибувати) записи дзвінків і голосову пошту за допомогою OpenAI Whisper API. Крім того, можна аналізувати настрій клієнтів по кожному дзвінку чи настрій у конкретній черзі.
    Повна версія статті
  • Підключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзуПідключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзу
    На ринку представлені різні SIP-клієнти для мобільних телефонів для підключення до IP-GSM шлюзу через Інтернет і прийому та здійснення дзвінків, коли ви знаходитеся в іншому місті або країні. Але часто виникає проблема, що вхідний дзвінок не надходить, коли мобільний телефон засинає. У цьому випадку допоможе використання IP-АТС, яка може зв'язуватися зі сплячим мобільним телефоном за допомогою PUSH-повідомлень через сервіси Google - Firebase Cloud Messaging (FCM) і Apple Access Point Name...
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner