Рішення
Основний розділ
- Компанія 3CX розробила модуль інтеграції з CRM-системою Pipedrive у пакеті оновленнь Update 1 для нової версії 3CX PBX V20. Інтеграція з Pipedrive надає стандартний набір функцій — відкриття картки клієнта при дзвінку або вхідному повідомленні, передача інформації про дзвінки та чати в CRM-систему, вихідний дзвінок в один клік за номером (Click to Call) безпосередньо з CRM-системи.Повна версія статті
- Fanvil пропонує нову серію обладнання для IP-телефонії, яка орієнтована на сферу охорони здоров'я та медичні установи (лікарні, лікарні, будинки престарілих, домашній догляд). У цю серію входить IP-телефон з великими кнопками, спеціальні медичні панелі виклику (інтеркоми або домофони) та бездротові кнопки для екстрених викликів.Повна версія статті
- Пропонуємо рішення щодо організації системи телефонного зв'язку для компаній, які ведуть бізнес на ринку США та Канади на базі IP-АТС 3CX. Рішення від 3СХ підтримує не лише дзвінки, а й передачу СМС та ММС повідомлень, плагін для спілкування з відвідувачами сайту, можливість інтеграції з Facebook та WhatsApp. Вартість ліцензій 3CX робить це рішення вигіднішим, ніж у провайдерів хмарної телефонії, наприклад, RingCentral.Повна версія статті
- Компанія 3CX пропонує рішення для підключення віддалених IP-телефонів до IP-АТС на сервері в дата-центрі або в іншому офісі за допомогою так званого телефону-маршрутизатора або телефону-роутера (3CX SBC Router Phone). IP-телефон спрямовує весь сигнальний та голосовий трафік з інших телефонів через 3CX-тунель, що спрощує налаштування маршрутизаторів у віддаленому офісі та підвищує якість, надійність та конфіденційність зв'язку. Працює на старших моделях IP-телефонів Fanvil, Snom та Yealink.Повна версія статті
Решения
- Компанія 3CX з березня 2018 року проводити акцію - кожен бажаючий може отримати на 1 рік безкоштовну ліцензію версії Стандарт на 16 одночасних дзвінків. Таким чином, Ви зможете спробувати всі можливості сучасної програмної АТС без додаткових витрат.Повна версія статті
- Пропонуємо рішення по організації call-центру для невеликої компанії на базі IP-АТС Yeastar S20. Основна перевага цього рішення – невелика ціна від 280 доларів США. При цьому клієнт отримує call-центр з усіма основними функціямиПовна версія статті
- Безкоштовна АТС 3CX - почніть користуватися можливостями IP-телефонії з мінімальними вкладеннями.Повна версія статті