Продавець IP-АТС (АйПі-АТС) розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
12 відгуків
+380 (97) 601-29-30
+380 (44) 391-10-18
IP-АТС (АйПі-АТС)
Кошик

Недорогий call-центр на базі IP-АТС Yeastar S20

Недорогий call-центр на базі IP-АТС Yeastar S20

Пропонуємо рішення по організації call-центру для невеликої компанії на базі IP-АТС Yeastar S20. Основна перевага цього рішення – невелика ціна, вартість основного елемента call-центру IP-АТС - 280 доларів США. При цьому клієнт отримує call-центр з усіма основними функціями.

Елементи call-центру.

Call-центр складається з 2 основних елементів і кількох додаткових. Основного обладнання достатньо, щоб організувати call-центр з можливістю підключення теефонных номерів через інтернет (sip-номер або sip транк), звичайно це міські номери або номери 0-800.

  • IP-АТС Yeastar S20 — основний елемент call-центру, всі телефонні дзвінки, незалежно від способу їх надходження в систему, потрапляють на IP-АТС, яка розподіляє їх між співробітниками офісу, у відповідності з встановленими правилами. Алгоритм обробки виклику можна гнучко налаштувати в залежності від часу доби, дня тижня і т. д.
  • Обладнання для підключення абонентівIP-телефон або комп'ютер з гарнітурою або бездротового IP-DECT-телефон

Додаткове обладнання купується, якщо потрібно підключати телефонні номери іншого типу, наприклад:

  • плата з 1 портом GSM або IP-GSM-шлюз — використовується для підключення мобільних номерів до call-центру
  • плата з 2 портами FXO або VoIP-шлюз з портами FXO - використовується для підключення аналогових телефонних ліній (міські номери) до call-центру

Основні характеристики IP-АТС Yeastar S20:

  • 10 одночасних дзвінків
  • 20 внутрішніх номерів (абонентів)
  • до 4 аналогових портів (FXO, FXS)
  • до 1 порту GSM
  • 20 SIP-транков
  • безкоштовні оновлення прошивки
  • запис всіх дзвінків на карту microSD
  • підтримка протоколів SIP та IAX2
  • «липкість виклику» (AutoCLIP) – вхідний дзвінок від клієнта автоматично відправляється на співробітника, який останнім дзвонив даного клієнта
  • програмний телефон (sip-клієнт) Yeastar Linkus для Андроїд-смартфонів і iPhone
  • 2 порти Fast Ethernet (LAN і WAN)
  • вбудований брандмауер
  • можливість створити відмовостійку систему з 2 однакових IP-АТС (основний і резервний)
  • гарантія 3 роки
  • безкоштовні довічні оновлення прошивки IP-АТС

Можливості call-центру на базі IP-АТС Yeastar S20:

  • До 32 голосових меню (IVR)
  • До 16 черг
  • До 20 агентів в одній черзі
  • Статичні і динамічні агенти в черзі
  • До 128 правил зворотного дзвінка (call-back)
  • 6 алгоритмів вибору агентів у черзі дзвонять усі одночасно, останній приєднався до черги агент, на найменш завантаженого агента, випадковий розподіл дзвінків, наступний після відписав, перебір агентів по черзі циклічно
  • Запис всіх дзвінків
  • Режим прослуховування, підказки або вторгнення в активний дзвінок для старшого оператора або будь-якого уповноваженого працівника
  • Можливість для абонента оцінити агента після дзвінка
  • Оповіщення абонента про позиції в черзі
  • Оповіщення абонента про час очікування в черзі
  • Можливість задати пауза для агента перед наступним викликом, наприклад, щоб агент вніс в CRM-систему інформацію про дзвінок (wrap-up time)
  • Можливість обробки натиснення клавіш телефонував, поки він перебував у черзі., наприклад, абонент може замовити зворотний дзвінок
  • Різні варіанти обробки дзвінків залежно від часу дня, наприклад, вранці, вдень і ввечері можна програвати різні вітання
  • Збір статистики про дзвінки у режимі реального часу через SMDR повідомлення або через базу даних MySQL
  • Можливість інтеграції з системою звітності для call-центрів QueueMetrics Live
  • Можливість інтеграції з CRM-системами через AMI (Asterisk Management Interface)

Можливості call-центру по контролю за роботою співробітників.

Ви або співробітник, якого Ви дасте пароль, зможе контролювати роботу агентів з прийому дзвінків.

1. Перегляд статистики дзвінків і прослуховування записів дзвінків по всім співробітникам

Можно выбрать диапазон дат или времени, например, звонки за вчерашнее утро с 9 до 11 часов, выбрать одного из администраторов, задать поиск по номеру телефона клиента, сколько раз он звонил за последние 2 недели.
Если включена запись, то любой звонок можно прослушать или загрузить файл на компьютер.

Просмотр статистики и записей звонков через веб-интерфейс IP-АТС Yeastar S20
 
 

2. Просмотр текущего состояния сотрудников

Можно зайти и просмотреть что в данный момент времени делают сотрудники: свободен, занят, отключен телефон.

Просмотр статуса сотрудников через веб-интерфейс IP-АТС Yeastar S20

3. Прослуховування активних дзвінків

Старший оператор чи керівник можете підключатися до будь-якого активного розмови і слухати, що говорять. Доступні 3 режими підключення до активного дзвінка:

  • прослуховування , можна тільки слухати, про що говорять агент і клієнт
  • підказка - можна підказувати агенту, клієнт не чує завдяки якому ми знаємо
  • вторгнення - можна спілкуватися з клієнтом і агентом
Інші статті
  • Підключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзуПідключення мобільних SIP-клієнтів до IP-GSM шлюзу
    На ринку представлені різні SIP-клієнти для мобільних телефонів для підключення до IP-GSM шлюзу через Інтернет і прийому та здійснення дзвінків, коли ви знаходитеся в іншому місті або країні. Але часто виникає проблема, що вхідний дзвінок не надходить, коли мобільний телефон засинає. У цьому випадку допоможе використання IP-АТС, яка може зв'язуватися зі сплячим мобільним телефоном за допомогою PUSH-повідомлень через сервіси Google - Firebase Cloud Messaging (FCM) і Apple Access Point Name...
    Повна версія статті
  • Інтеграція з Pipedrive CRM в новій версії IP-АТС 3CX V20Інтеграція з Pipedrive CRM в новій версії IP-АТС 3CX V20
    Компанія 3CX розробила модуль інтеграції з CRM-системою Pipedrive у пакеті оновленнь Update 1 для нової версії 3CX PBX V20. Інтеграція з Pipedrive надає стандартний набір функцій — відкриття картки клієнта при дзвінку або вхідному повідомленні, передача інформації про дзвінки та чати в CRM-систему, вихідний дзвінок в один клік за номером (Click to Call) безпосередньо з CRM-системи.
    Повна версія статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner